Dat zijn er 7quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moonlight Shadow, Whole Of The Moon, Man on the Moon, Walking On The Moon?, Harvest Moon, Moon Over Bourbon Street, Bad Moon Rising
duh!quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moonlight Shadow, Whole Of The Moon, Man on the Moon, Walking On The Moon?, Harvest Moon, Moon Over Bourbon Street, Bad Moon Rising
Netjes! Heleboel d’ohs voor mij.quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Inderdaad. Er kwamen allemaal maanliedjes in mijn hoofd, waarvan ik redelijk zeker was dat ze er niet instonden...quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Netjes! Heleboel d’ohs voor mij.
n00biedoobiedoo 20quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had de vraag rond Hijo verzonnenquote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
Hijo de la Luna ook netjes.
Hier is een professional aan het werk.
Nou,die bedoel ik niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:47 schreef MielMonteur het volgende:
Screaming Jay Hawkins is dood toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |