abonnement Unibet Coolblue
pi_183833779
Gelukkig worden in ons land de touwtjes steeds strakker aangetrokken. Het zal ze leren!

Sissers en Fluiters worden nu echt vervolgd en strafbaar gesteld.

De eerste Nederlander die de lul was was niet een bouwvakker maar een allochtoon

Met ogen zo groot als schoteltjes en een verbaasde blik zat hij woensdag in de verdachtenbank bij de kantonrechter in Rotterdam. De 36-jarige Everon el F. was de allereerste verdachte in Nederland die zich voor de rechter moest verantwoorden voor overtreding van het sisverbod

Uitsluitend vervelende uitlatingen vallen onder de vrijheid van meningsuiting. Maar als die gepaard gaan met gebaren of sissen dan is sprake van strafbare straatintimidatie.

https://www.telegraaf.nl/(...)rgt-sisser-geldboete
pi_183837457


Lijkt op een ex-buur. Ook met die tattooages langs zn gezicht. En vast ook over hals lichaam tot over zn vingers. Het stond elke dag vanaf zijn balkon te fluiten naar meiden van zeg 12-15 die langsfietsen voor school. Op een zeer irritante manier dat zelf ik mij daar aan stoorde.
pi_183838226
psssssst ey maisje
  woensdag 19 december 2018 @ 20:24:23 #4
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183838413
quote:
De eerste Nederlander die de lul was was niet een bouwvakker maar een allochtoon
Gelukkig maar, ik was al bang dat het niet gebruikt zou worden om die zwarten met hun poten van onze blonde deernes af te houden.
pi_183838475
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:06 schreef riazop het volgende:
De eerste Nederlander die de lul was was niet een bouwvakker maar een allochtoon.
Je verwacht het niet...
  woensdag 19 december 2018 @ 21:08:36 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183840198
quote:
Everon el F. ging volgens zowel OM als kantonrechter Jacco Janssen twee keer in de fout. Op de Coolsingel en het Schouwburgplein sprak hij in totaal acht vrouwen aan. „Hey mooie dames, waar gaan jullie naartoe? Hey schatje, ga je nu al weg? Blijf nog even bij me!” Ergerniswekkend teksten, maar niet strafbaar, oordeelde rechter Janssen. De combinatie met wat Everon el F. nog meer deed, maakte zijn gedrag wél strafbaar. Hij plofte naast een van de vrouwen neer op een bankje. Ze schoof meteen een meter op. En ook de andere vrouwen maakten er geen geheim van dat ze niet gediend waren van Everon el F.’s toenaderingspogingen, zijn getuite lippen, kus- en andere gebaren.
Dus "Hey mooie dames, waar gaan jullie naar toe?" in combinatie met naast een vrouw neerploffen of een kusgebaar maken is nu strafbaar?
Het is toch logisch dat een verstandelijk beperkte niet verder komt? Wat hadden ze anders van deze man verwacht? Dat hij Voltaire zou citeren om indruk te maken?
Hij heeft niet gescholden, is niet handtastelijk geweest, is niet agressief geweest, hij heeft op zijn eigen manier contact gezocht met een vrouwtje om mee te paren. Belachelijke straf.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183840843
Ik denk dat deze wet enig fatsoen oplegt
  woensdag 19 december 2018 @ 21:32:25 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183841205
Een ander voorbeeld hiervan gaat momenteel door de hitparades. Hoeveel clicks al Ria?
And so is the past
pi_183842294
Van die lelijke, domme en onderontwikkelde figuren die niet weten wanneer ze moeten stoppen kunnen niet hard genoeg aangepakt worden. Het enige wat ze produceren is overlast.
pi_183842414
Hoe asociaal ook, maar t begint toch een beetje gevaarlijk te worden als t al strafbaar is als je -schijnbaar- onschuldige dingen gaat roepen.

Van t een komt t ander, ben je daarna bv ook strafbaar als je films kijkt waarin ook zulke taal gebezigd wordt ?

Nederland is nog altijd een vrij land waarin je kunt zeggen wat je wil, zolang je maar niet tot haat en geweld aanzet.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_183842951
Wat een sneue gast. Wat een sneue wet.
pi_183845349
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik denk zelfs vaak dat IK er meer moeite mee heb dan veel vrouwen zelf. Hoe achterlijk en irritant ik hen gedrag ook vind. Ze trekken met hun nare persoon toch vrouwen aan. Je moest mijn blik eens zien als ik de zoveelste (bewezen) zwarte randdebiel zag lopen met een mooie blonde stacy hand in hand. Dat zijn momenten waarop ik 0 meer begrijp van vrouwen. En wat zij vaak (politiek correct) beweren over zichzelf.
Het klopt idd dat iha blonde vrouwen zeer gecharmeerd zijn van donkere mannen.

misschien dat dit dan ook een soort van jaloesie-wet is?
pi_183845372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef TLC het volgende:


Nederland is nog altijd een vrij land waarin je kunt zeggen wat je wil, ......
Al een hele tijd niet meer hoor
pi_183845415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef riazop het volgende:

[..]

Het klopt idd dat iha blonde vrouwen zeer gecharmeerd zijn van donkere mannen.

misschien dat dit dan ook een soort van jaloesie-wet is?
Lachwekkend, en maar janken over discriminatie he _O-
pi_183845462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik denk dat deze wet enig fatsoen oplegt
fatsoen afdwingen leidt uiteindelijk tot dit straatbeeld

pi_183845520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:34 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Lachwekkend, en maar janken over discriminatie ...
De verdachte jankte helemaal niet over discriminatie maar was stomverbaasd dat hij kennelijk geen combinatie van geluiden en bewegingen naar een versier-object mag maken.

Heeft ie wel een punt
pi_183845588
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef riazop het volgende:

[..]

De verdachte jankte helemaal niet over discriminatie maar was stomverbaasd dat hij kennelijk geen combinatie van geluiden en bewegingen naar een versier-object mag maken.

Heeft ie wel een punt
Ik had het over jou. Het is prima iets over blonde vrouwen te zeggen, maar o wee als iemand iets over de groep zwarten zegt. Boehoee dan. Blijft gewoon grappig hoe het één wel fatsoenlijk is en het andere niet.
pi_183845614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

. Het is prima iets over blonde vrouwen te zeggen,
Het klopt idd dat iha blonde vrouwen zeer gecharmeerd zijn van donkere mannen.

je mag daar best op reageren hoor
pi_183845629
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Het klopt idd dat iha blonde vrouwen zeer gecharmeerd zijn van donkere mannen.

je mag daar best op reageren hoor
Dat heb ik al gedaan door je uit te lachen en je vervolgens te bekritiseren op je generalisatie.

Edit: Of je heb je hier cijfers voor?
pi_183845698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Of je heb je hier cijfers voor?
Ga een keer naar een paar clubs, en kijk om je heen.

Veel wulps blond en gespierd zwart. Vrijwel nooit een witte man met een donkere vrouw. Veel witte mannen in groep, uberhaupt zonder vrouw.
pi_183845775
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Ga een keer naar een paar clubs, en kijk om je heen.

Veel wulps blond en gespierd zwart. Vrijwel nooit een witte man met een donkere vrouw. Veel witte mannen in groep, uberhaupt zonder vrouw.
Geen bewijs dus, duidelijk. Je persoonlijke verhaaltjes mag je bewaren voor je dagboek hoor.
pi_183846001
quote:
Hey mooie dames, waar gaan jullie naartoe?
Het roepen van dit soort zaken en sissen strafbaar maken staat gelijk aan vrouwen inschatten als weerloze slachtoffers die volkomen van de kaart behoren te raken wanneer iemand sist of hen mooie dame noemt.

Net als Michele Obama een hele preek hield over hoe vrouwen wereldwijd gedupeerd zouden zijn en vernederd door de pussy opmerking van Trump, ehm nee, je vernederd juist vrouwen door voor hen te stellen dat ze hierdoor van slag zouden dienen te geraken.

Ik vraag me overigens af waarom het heel normaal is voor vrouwen op tv om over jongere mannen steevast lekker ding, vaak aangevuld met lekker kontje te roepen. Ze doen dit bijna plichtmatig, terwijl hun mannelijke collega's hier niet mee aan kunnen komen zetten, en de sissers of mooie dame roepers worden nu zelfs beboet.
pi_183846053
idd ZA

Ik ken daarenboven ook vrouwen die buitengewoon teleurgesteld thuiskomen als hun "lekkere kontje" niet in woord en gebaar is gecomplimenteerd door rondzoemende geile mannen.
pi_183846077
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het roepen van dit soort zaken en sissen strafbaar maken staat gelijk aan vrouwen inschatten als weerloze slachtoffers die volkomen van de kaart behoren te raken wanneer iemand sist of hen mooie dame noemt.

Net als Michele Obama een hele preek hield over hoe vrouwen wereldwijd gedupeerd zouden zijn en vernederd door de pussy opmerking van Trump, ehm nee, je vernederd juist vrouwen door voor hen te stellen dat ze hierdoor van slag zouden dienen te geraken.

Ik vraag me overigens af waarom het heel normaal is voor vrouwen op tv om over jongere mannen steevast lekker ding, vaak aangevuld met lekker kontje te roepen. Ze doen dit bijna plichtmatig, terwijl hun mannelijke collega's hier niet mee aan kunnen komen zetten, en de sissers of mooie dame roepers worden nu zelfs beboet.
Natuurlijk kan dit wel. Mensen willen gewoon niet lastiggevallen worden door daklozen, criminelen en dergelijke. Als ik tegen een meisje op straat zeg dat ze een lekker kontje heeft gebeurt er niks hoor. Het zijn alleen die ranzige figuren die niet willen snappen dat niemand ze wil die het verpesten voor iedereen.
pi_183846228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:

Natuurlijk kan dit wel. Mensen willen gewoon niet lastiggevallen worden door daklozen, criminelen en dergelijke. Als ik tegen een meisje op straat zeg dat ze een lekker kontje heeft gebeurt er niks hoor. Het zijn alleen die ranzige figuren die niet willen snappen dat niemand ze wil die het verpesten voor iedereen.
Iemands woonsituatie behoord geen onderdeel van deze discussie te zijn, want dat kunnen we straks sissende mannen woonachtig in een sociale huurwoning ook wel op de bon gaan slingeren.
pi_183846312
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:11 schreef Za het volgende:

[..]

Iemands woonsituatie behoord geen onderdeel van deze discussie te zijn, want dat kunnen we straks sissende mannen woonachtig in een sociale huurwoning ook wel op de bon gaan slingeren.
Mensen die geen nee willen of kunnen snappen komen vaak uit een dergelijke situatie. Ik illustreer enkel hoe mensen dat ervaren.
pi_183846472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

Mensen die geen nee willen of kunnen snappen komen vaak uit een dergelijke situatie. Ik illustreer enkel hoe mensen dat ervaren.
Ik denk dat mannen die geen nee willen aanvaarden niet voorbehouden is aan daklozen of criminelen, de hele metoo discussie betrof voornamelijk mannen in het hogere segment.
pi_183855822
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Ga een keer naar een paar clubs, en kijk om je heen.

Veel wulps blond en gespierd zwart. Vrijwel nooit een witte man met een donkere vrouw. Veel witte mannen in groep, uberhaupt zonder vrouw.
Goh wie wil er nou een zwarte met een pruik en een gedrag alsof ze een koningin zijn.

Over het algemeen zijn zwarte vrouwen gewoon niet knap, vandaar dat de mannen maar achter het witte aan gaan.

Die blonde dozen zijn ook mentaal vaak niet 100, het zijn vaak meiden zonder geld of zonder verstand.
pi_183855976
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:22 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen die geen nee willen aanvaarden niet voorbehouden is aan daklozen of criminelen, de hele metoo discussie betrof voornamelijk mannen in het hogere segment.
Dat is meteen de clou. Vrouwen zullen je alleen willen scanderen als je heel veel te verliezen hebt. Anders kunnen ze er blijkbaar prima mee leven.

Shit. Promiscuiteit en je hele leven jan en alleman over je heen laten. Wat maakt dan een extra nog uit?

En dat vrouwen sex gebruiken om zich omhoog te neuken is niet alleen van deze tijd. 99/100 hoor je geen kick omdat dat allemaal met toestemming gebeurt. Op een paar na. Moet je eens voorstellen. We bezien dit helemaal verkeerd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 20-12-2018 15:30:51 ]
pi_183856070
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef riazop het volgende:

[..]

fatsoen afdwingen leidt uiteindelijk tot dit straatbeeld

[ afbeelding ]
Veouwelijke losbandigheid zorgt voor veel verwarring. Het gaat nu niet meer over gelijke rechten en kansen. want dit loopt gewoon uit de hand. Zoals de Moslims dit regelen is wellicht zo gek nog niet. De Islam gaat het Westen wel redden. Inshala!
  donderdag 20 december 2018 @ 15:36:16 #31
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_183856239
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:27 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Veouwelijke losbandigheid zorgt voor veel verwarring.
Alleen voor de mentaal-beperkten. Deus vult.
  donderdag 20 december 2018 @ 15:48:43 #32
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183856536
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Ga een keer naar een paar clubs, en kijk om je heen.
Nee, dus. Het antwoord is nee, je kunt het niet onderbouwen

quote:
Veel wulps blond en gespierd zwart. Vrijwel nooit een witte man met een donkere vrouw. Veel witte mannen in groep, uberhaupt zonder vrouw.
Als blanke man met een Antilliaanse vrouw kan ik alleen maar zeggen: ze weten niet wat ze missen. Als je van platte reten en een verwende kut persoonlijkheid houdt moet je vooral met een blanke vrouw gaan.
  donderdag 20 december 2018 @ 15:52:13 #33
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183856650
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vraag me overigens af waarom het heel normaal is voor vrouwen op tv om over jongere mannen steevast lekker ding, vaak aangevuld met lekker kontje te roepen. Ze doen dit bijna plichtmatig, terwijl hun mannelijke collega's hier niet mee aan kunnen komen zetten, en de sissers of mooie dame roepers worden nu zelfs beboet.
Het is veel erger dan dat. Vrouwen die mannen seksueel intimideren of objectificeren wordt vaak gebruikt als onderwerp van comedy. Het is blijkbaar ontzettend amusant allemaal.

Laatst zag ik ook een video van een oma die allemaal jonge kerels bij de kont pakte, met een lachband erachter. Stel je voor dat de rollen omgedraaid waren...
  donderdag 20 december 2018 @ 16:55:36 #34
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_183857878
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:29 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet beseft hoe eng zulke typische zwarten kunnen zijn joh. In mijn oude woonplaats zag ik ze veel. Zonder pardon slaan ze hun arm om een willekeurige meid heen en staan ze in hun nek te hijgen in t spaans papiements of welk andere nikkertaal ook. 'Swa'... Uiterst irritant zelfs voor mij om te zien. Hun voornamen alleen al en dan die hondensmoelen en die kankerhoudingen van ze geven mij jeuk.
Doe even normaal :{
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_183859242
quote:
13s.gif Op donderdag 20 december 2018 16:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Doe even normaal :{
Ze vragen erom hoe wil je dat ik die teringlijers noem dan. Ik zal je sterker vertellen. Als je ze nikker noemt dat dragen zij met trots. Ze vinden zichzelf 'gangstah'. Ga jij mij proberen uit te leggen wat normaal is en wat niet?
Verspil je tijd maar direkt tegen hun niet tegen mij.
pi_183859343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Ga een keer naar een paar clubs, en kijk om je heen.

Veel wulps blond en gespierd zwart. Vrijwel nooit een witte man met een donkere vrouw. Veel witte mannen in groep, uberhaupt zonder vrouw.
Als je alleen maar in gaybars rond gaat hangen schetst dan nogal een verknipt beeld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 20 december 2018 @ 18:17:55 #37
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_183859352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dus "Hey mooie dames, waar gaan jullie naar toe?" in combinatie met naast een vrouw neerploffen of een kusgebaar maken is nu strafbaar?
Het is toch logisch dat een verstandelijk beperkte niet verder komt? Wat hadden ze anders van deze man verwacht? Dat hij Voltaire zou citeren om indruk te maken?
Hij heeft niet gescholden, is niet handtastelijk geweest, is niet agressief geweest, hij heeft op zijn eigen manier contact gezocht met een vrouwtje om mee te paren. Belachelijke straf.
De aarde wemelt van de mensen die het niet waard zijn dat je tegen ze praat.
Origineel: La terre est couverte de gens qui ne méritent pas qu'on leur parle.
Bron: Correspondance Brief aan Cardinal de Bernis 1762


En dan hooghartig weglopen. _O-
Non possumus non loqui
pi_183859426
Je zal maar een slisser zijn dan heb je met je onschuld zo een strafblad :o
pi_183861765
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:23 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Je zal maar een slisser zijn dan heb je met je onschuld zo een strafblad :o
Of je hebt geluk en het loopt met een sisser af.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183862065
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:16 schreef totalvamp het volgende:

[..]


Die blonde dozen zijn ook mentaal vaak niet 100, het zijn vaak meiden zonder geld of zonder verstand.
Doutzen Kroes?
pi_183862355
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef LXIV het volgende:
Wat hadden ze anders van deze man verwacht? Dat hij Voltaire zou citeren om indruk te maken?
Ik moest hardop lachen. :D
pi_183864665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:47 schreef riazop het volgende:

[..]

Doutzen Kroes?
Die heeft stapels geld!!
  donderdag 20 december 2018 @ 23:08:06 #43
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_183865966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef LXIV het volgende:

Wat hadden ze anders van deze man verwacht? Dat hij Voltaire zou citeren om indruk te maken?

_O- _O- _O-

Daar ging mijn thee.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_183866153
en terecht!
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  vrijdag 21 december 2018 @ 00:47:03 #45
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_183867923
Lijkt me een fatsoensnorm voornamelijk gericht tegen bepaalde allochtonen. Niets mis mee, je dient je te gedragen naar de gebruiken in een land.
pi_183872622
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:20 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Die heeft stapels geld!!
precies

en ze gaat alleen voor de donkere boys
pi_183872631
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 00:47 schreef SugeLucky het volgende:
Lijkt me een fatsoensnorm voornamelijk gericht tegen bepaalde allochtonen.
toch niet tegen onze fluitende bouwvakkers dus.....
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:27:39 #48
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183872940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:02 schreef riazop het volgende:

Ik ken daarenboven ook vrouwen die buitengewoon teleurgesteld thuiskomen als hun "lekkere kontje" niet in woord en gebaar is gecomplimenteerd door rondzoemende geile mannen.
Dat maak jij jezelf alleen maar wijs, om jezelf nog een beetje gevoel van eigenwaarde aan te praten. En je neanderthalergedrag te verantwoorden. Ik heb nooit dat soort infantiel gedrag nodig gehad en ook nooit zwart hoeven zijn om een leuke vrouw te versieren.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183872974
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het roepen van dit soort zaken en sissen strafbaar maken staat gelijk aan vrouwen inschatten als weerloze slachtoffers die volkomen van de kaart behoren te raken wanneer iemand sist of hen mooie dame noemt.

Net als Michele Obama een hele preek hield over hoe vrouwen wereldwijd gedupeerd zouden zijn en vernederd door de pussy opmerking van Trump, ehm nee, je vernederd juist vrouwen door voor hen te stellen dat ze hierdoor van slag zouden dienen te geraken.

Ik vraag me overigens af waarom het heel normaal is voor vrouwen op tv om over jongere mannen steevast lekker ding, vaak aangevuld met lekker kontje te roepen. Ze doen dit bijna plichtmatig, terwijl hun mannelijke collega's hier niet mee aan kunnen komen zetten, en de sissers of mooie dame roepers worden nu zelfs beboet.
Dit..

De grens ligt voor mij echte wel bij ongewenste aanrakingen. De lijn tussen aanranding en handtastelijk zijn is te klein. Handen thuis iedereen.

Toch komt dit voor sterke personen als onschuldig gesis over. Verplaats je in een minderjarig meisje, dan kan dit gedrag heel intimiderend overkomen, zeker wanneer de sissers in groepen opereren.

Maar deze regels zou dus in een meeste gevallen niets betekenen, voor de extremen hebben ze nu wel handvaten gekregen. Deze mannen kunnen direct verwijderd worden van stations, bij scholen en op straten.
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:31:30 #50
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183873014
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Als je van platte reten en een verwende kut persoonlijkheid houdt moet je vooral met een blanke vrouw gaan.
Dat ze jou niet willen betekent niet per se dat ze verwend zijn. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:34:18 #51
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183873061
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:47 schreef riazop het volgende:

[..]

Doutzen Kroes?
Ok, dus je hebt 1 modelletje gevonden dat getrouwd is met een donkere man. En nu? :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183873066
een kwestie van tijd dat "op een bepaalde manier kijken" naar een vrouw ook streng wordt bestraft
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:45:03 #53
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183873262
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef Za het volgende:

Het roepen van dit soort zaken en sissen strafbaar maken staat gelijk aan vrouwen inschatten als weerloze slachtoffers die volkomen van de kaart behoren te raken wanneer iemand sist of hen mooie dame noemt.
Nee, hoor. Het staat gelijk aan sukkels zoals jij duidelijk maken dat je met respect met vrouwen moet omgaan. Als een vrouw wil dat je met haar flirt, merk je dat snel genoeg. En als je niet in staat bent om dat onderscheid te maken, moet je misschien maar gewoon je bek dichthouden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:48:27 #54
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183873314
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef riazop het volgende:

[..]

Het klopt idd dat iha blonde vrouwen zeer gecharmeerd zijn van donkere mannen.

misschien dat dit dan ook een soort van jaloesie-wet is?
Dat denken die donkere mannen, tussen denken en de realiteit zit echter een groot verschil
"Hoka Hey!"
pi_183873389
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:48 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dat denken die donkere mannen,...
Ze scoren ook veelvuldig, kijk om je heen
pi_183873404
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als een vrouw wil dat je met haar flirt, merk je dat snel genoeg. .
100 vrouwen, 100 verschillende signalen
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:54:31 #57
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183873423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:53 schreef riazop het volgende:

[..]

100 vrouwen, 100 verschillende signalen
Nee, hoor. Dat zeggen alleen mannen die het niet snappen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183873491
De hele dag zijn er honderden gevallen in Amsterdam te horen maar de politie heeft een verstandelijk gehandicapte te pakken, nou dapper hoor.
Racist
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:02:57 #59
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183873565
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Dat zeggen alleen mannen die het niet snappen.
Doen alsof ze het niet snappen, vaak.
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:03:27 #60
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183873574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Ze scoren ook veelvuldig, kijk om je heen
Wat scoren ze? Dope? Dat zie ik namelijk veelvuldig inderdaad
"Hoka Hey!"
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:05:01 #61
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183873601
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:58 schreef Toga het volgende:
De hele dag zijn er honderden gevallen in Amsterdam te horen maar de politie heeft een verstandelijk gehandicapte te pakken, nou dapper hoor.
Het schijnt dat degene die dat meisje in Rotterdam heeft neergeknald toch ook redelijk zwakbegaafd was.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:05:37 #62
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183873608
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het schijnt dat degene die dat meisje in Rotterdam heeft neergeknald toch ook redelijk zwakbegaafd was.
Was dat ook een sisser dan?
"Hoka Hey!"
pi_183873613
oww, dacht dat het een topic over verboden vuurwerk was... :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:06:42 #64
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183873635
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:05 schreef matspontius het volgende:

[..]

Was dat ook een sisser dan?
Dat weet ik niet, maar Toga doet net of verstandelijk gehandicapten niet 'gevaarlijk' kunnen zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183873699
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:34 schreef riazop het volgende:
een kwestie van tijd dat "op een bepaalde manier kijken" naar een vrouw ook streng wordt bestraft
Met dank aan import van een conflicterende cultuur. Maar he, dit is vrij makkelijk op te lossen; flikker gewoon een tent over elk wijf. Opgelost.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183874330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef riazop het volgende:
Vrijwel nooit een witte man met een donkere vrouw.
Donkere vrouwen zijn dan ook niet bepaald knap. Dus logisch dat de blanke man daar niet voor gaat.

Wel logisch dus dat de donkere man voor de blonde vrouw gaat.
pi_183874391
Echt een belachelijke wet dit.
Als het over gaat naar echt lastig vallen en stalken prima.
Maar gewoon op een bijzondere manier aandacht opvragen? Tja is mss gek maar niets mis mee toch...

We gaan naar een politiestaat zo.
Straks wordt iedereen uitgehuwelijkt, stel o stel dat je een poging doet om te flirter. Mag je zo de bak in.
Of alleen online en moeten beide goedkeuring geven voor je uberhaupt bericht mag sturen.

Wat een belachelijk land wordt/is dit zeg.
  vrijdag 21 december 2018 @ 14:44:44 #68
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183875460
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit..

De grens ligt voor mij echte wel bij ongewenste aanrakingen. De lijn tussen aanranding en handtastelijk zijn is te klein. Handen thuis iedereen.

Toch komt dit voor sterke personen als onschuldig gesis over. Verplaats je in een minderjarig meisje, dan kan dit gedrag heel intimiderend overkomen, zeker wanneer de sissers in groepen opereren.

Maar deze regels zou dus in een meeste gevallen niets betekenen, voor de extremen hebben ze nu wel handvaten gekregen. Deze mannen kunnen direct verwijderd worden van stations, bij scholen en op straten.
Alleen heeft het in de praktijk geen ruk met extremen te maken. Je geeft agent handvatten om lekker op eigen houtje te bepalen wat ze gaan aanpakken en wat niet en dat zijn dan weer voornamelijk specifieke groepen. Kijk alleen al in dit topic: mooie manier om zwarten, islamieten en zwervers aan te pakken. Denk je dat zulke figuren niet in het politiekorps rondlopen? Mooi discriminatie op afkomst, klasse en trouwens ook leeftijd (wat ook uit een onderzoek naar straatintimidatie kwam als zogenaamd intimiderende factor) onder het mom van intimidatie. Bovendien glijdt onze maatschappij weer een beetje af naar de maatstaven van de jaren 30 en zelfs de 'progressieven' juichen het toe.
  vrijdag 21 december 2018 @ 14:50:49 #69
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183875554
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:44 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Alleen heeft het in de praktijk geen ruk met extremen te maken. Je geeft agent handvatten om lekker op eigen houtje te bepalen wat ze gaan aanpakken en wat niet en dat zijn dan weer voornamelijk specifieke groepen. Kijk alleen al in dit topic: mooie manier om zwarten, islamieten en zwervers aan te pakken. Denk je dat zulke figuren niet in het politiekorps rondlopen? Mooi discriminatie op afkomst, klasse en trouwens ook leeftijd (wat ook uit een onderzoek naar straatintimidatie kwam als zogenaamd intimiderende factor) onder het mom van intimidatie. Bovendien glijdt onze maatschappij weer een beetje af naar de maatstaven van de jaren 30 en zelfs de 'progressieven' juichen het toe.
Het zijn ook voornamelijk die specifieke groepen die dit soort gedrag vertonen. Dus dat komt dan goed uit.
"Hoka Hey!"
  vrijdag 21 december 2018 @ 14:54:45 #70
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183875642
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:50 schreef matspontius het volgende:

[..]

Het zijn ook voornamelijk die specifieke groepen die dit soort gedrag vertonen. Dus dat komt dan goed uit.
'Psst' zie je vaker bij die groepen ja, fluiten vaker bij blanken. Natuurlijk is het eerste véél intimiderender. :')

Nu is de wetgever doorgaans nog wel redelijk in het instellen van regels die voor iedereen gelden. Maar de uitvoering valt vaak tegen en deze wet geeft daar de perfecte handvatten voor.

Nu weet ik dat de meesten hier dat alleen maar mooi vinden. Maar er zijn helaas ook redelijke mensen die deze onzinwet ondersteunen.
pi_183875702
Dat bouwvakkers fluitje naar mooie vrouwen mag toch nog wel?
  vrijdag 21 december 2018 @ 14:58:35 #72
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183875727
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:54 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

'Psst' zie je vaker bij die groepen ja, fluiten vaker bij blanken. Natuurlijk is het eerste véél intimiderender. :')

Nu is de wetgever doorgaans nog wel redelijk in het instellen van regels die voor iedereen gelden. Maar de uitvoering valt vaak tegen en deze wet geeft daar de perfecte handvatten voor.

Nu weet ik dat de meesten hier dat alleen maar mooi vinden. Maar er zijn helaas ook redelijke mensen die deze onzinwet ondersteunen.
Man, het gaat helemaal niet om het psst of fluiten an sich. Het gaat om de intimiderende bedoelingen en vrouwonvriendelijkheid achter dit gedrag en de onveiligheid die vrouwen daarbij voelen. Bij bepaalde bevolkingsgroepen is dat nou eenmaal meer aanwezig.
"Hoka Hey!"
  vrijdag 21 december 2018 @ 14:59:20 #73
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183875747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:57 schreef Bocaj het volgende:
Dat bouwvakkers fluitje naar mooie vrouwen mag toch nog wel?
Alleen naar mooie vrouwen? U discrimineert meneer/mevrouw!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:01:03 #74
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183875797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:58 schreef matspontius het volgende:

[..]

Man, het gaat helemaal niet om het psst of fluiten an sich. Het gaat om de intimiderende bedoelingen en vrouwonvriendelijkheid achter dit gedrag en de onveiligheid die vrouwen daarbij voelen. Bij bepaalde bevolkingsgroepen is dat nou eenmaal meer aanwezig.
Altijd mooi die hypergevoeligheid voor het beschermen van vrouwen als dat bescherming van blanke blonde dames van die boze zwarten is, maar die vrouwtjes hun bek moeten houden over verkrachting als het een blanke is. Helemaal niet hypocriet hoor.
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:12:40 #75
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183876083
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:01 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Altijd mooi die hypergevoeligheid voor het beschermen van vrouwen als dat bescherming van blanke blonde dames van die boze zwarten is, maar die vrouwtjes hun bek moeten houden over verkrachting als het een blanke is. Helemaal niet hypocriet hoor.
Wie heeft het over blanke blonde dames en boze zwarten? Misschien moet je je oogkleppen eens afdoen want je wereldbeeld is een beetje erg zwart-wit
"Hoka Hey!"
pi_183876311
Wat een dwaze, overdreven en onnodige wet. Iedereen moet zijn handen thuis houden tenzij gewenst, maar een beetje sissen en roepen kan toch geen kwaad. Als je er niet van gediend bent reageer je niet of roep je wat terug. Nee, zo wordt het er hier niet beter op.
pi_183876518
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het schijnt dat degene die dat meisje in Rotterdam heeft neergeknald toch ook redelijk zwakbegaafd was.
Die kreeg 60 uur taakstraf voor zware msihandeling van een d66 rechter
pi_183876532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een dwaze, overdreven en onnodige wet. Iedereen moet zijn handen thuis houden tenzij gewenst, maar een beetje sissen en roepen kan toch geen kwaad. Als je er niet van gediend bent reageer je niet of roep je wat terug. Nee, zo wordt het er hier niet beter op.
Er zijn zelfs al vrouwen die klagen dat ze "visueel verkracht" zijn in de tram

lang en indringend kijken wordt binnenkort ook strafbaar
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:06:04 #79
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183883719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:35 schreef riazop het volgende:

[..]

Er zijn zelfs al vrouwen die klagen dat ze "visueel verkracht" zijn in de tram

lang en indringend kijken wordt binnenkort ook strafbaar
Is dat jou manier van versieren, lang en indringend kijken? Ja, daar zitten de vrouwen op te wachten, op zo'n gefrustreerde maniak die je voortdurend zit te begluren
"Hoka Hey!"
pi_183883736
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:06 schreef matspontius het volgende:

[..]

Is dat jou manier van versieren, lang en indringend kijken? Ja, daar zitten de vrouwen op te wachten, op zo'n gefrustreerde maniak die je voortdurend zit te begluren
jij wil dat ook strafbaar stellen?
pi_183883936
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het schijnt dat degene die dat meisje in Rotterdam heeft neergeknald toch ook redelijk zwakbegaafd was.
Als je de hele godsganse dag je ex vriendin gaat lopen stalken en bedreigen zitten er inderdaad een paar draden los ja.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183883984
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Donkere vrouwen zijn dan ook niet bepaald knap. Dus logisch dat de blanke man daar niet voor gaat.

Wel logisch dus dat de donkere man voor de blonde vrouw gaat.
Donkere vrouwen niet knap? Kom jij wel eens buiten?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183884324
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je de hele godsganse dag je ex vriendin gaat lopen stalken en bedreigen zitten er inderdaad een paar draden los ja.
Er wordt nooit gekeken naar wat het aandeel van de vrouw kan zijn geweest. Zo typisch.
pi_183884381
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:06 schreef matspontius het volgende:

[..]

Is dat jou manier van versieren, lang en indringend kijken? Ja, daar zitten de vrouwen op te wachten, op zo'n gefrustreerde maniak die je voortdurend zit te begluren
als je uiterlijk niet naar hun standaard is ben je een creep ja anders vinden ze het vast wel welkom.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 22-12-2018 11:28:58 ]
pi_183884554
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:21 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Er wordt nooit gekeken naar wat het aandeel van de vrouw kan zijn geweest. Zo typisch.
Hij heeft het ook bij andere exen gedaan, dus die gast is psychisch gewoon niet in orde.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:33:13 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183884684
Ontopic.

Ik heb gemengde gevoelens over deze manier van doen.
Zou liever zien dat waar dit over gaat meer bij het maatschappelijk debat blijft ipv strafbaar is.

Ja, het sissen, fluiten, vieze opmerkingen maken, achter iemand aangaan e.d. kunnen intimiderend zijn en zouden alom afgekeurd moeten worden.
Maar er wordt niet werkelijk aangeraakt (of erger) zonder toestemming, dus zou het wel strafbaar moeten zijn?

Ik denk van niet. Laakbaar en strafbaar zouden niet hetzelfde moeten zijn.
Strafbaar moet gaan over harde grenzen. Laakbaar over maatschappelijk debat, dat zo mnimaal mogelijk houden door het kenbaar te maken en erop aan te spreken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183884723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ontopic.

Ik heb gemengde gevoelens over deze manier van doen.
Zou liever zien dat waar dit over gaat meer bij het maatschappelijk debat blijft ipv strafbaar is.

Ja, het sissen, fluiten, vieze opmerkingen maken, achter iemand aangaan e.d. kunnen intimiderend zijn en zouden alom afgekeurd moeten worden.
Maar er wordt niet werkelijk aangeraakt (of erger) zonder toestemming, dus zou het wel strafbaar moeten zijn?

Ik denk van niet. Laakbaar en strafbaar zouden niet hetzelfde moeten zijn.
Bij een maatschappelijk debat krijg je meteen dramaqueens die erg gaan overdrijven, dan maar een harde aanpak...
Zie de zwarte pieten discussie. In plaats van wetten werd het een maatschappelijk debat en een maatschappelijk probleem
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:35:26 #88
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183884753
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:34 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Bij een maatschappelijk debat krijg je meteen dramaqueens die erg gaan overdrijven, dan maar een harde aanpak...
??

Leg eens wat meer uit, ik begrijp niet wat je bedoeld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:36:04 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183884770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:34 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Bij een maatschappelijk debat krijg je meteen dramaqueens die erg gaan overdrijven, dan maar een harde aanpak...
Zie de zwarte pieten discussie. In plaats van wetten werd het een maatschappelijk debat en een maatschappelijk probleem
Je wil werkelijk zp in wet vatten??????
Owkee.

Je weet dat het lastig vallen van vrouwen al jarenlang een maatschappelijk probleem is? Het misschien geen makkelijk onderwerp is, maar zeer zeker hoog tijd voor meer en serieuzer maatschappelijk debat?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183884839
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je wil werkelijk zp in wet vatten??????
Owkee.
Ja als de meerderheid daar voor is lijkt mij dat een prima oplossing.
Dat gezever met protesten, rechtszaken en weet ik niet al wat meer....
pi_183884848
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je wil werkelijk zp in wet vatten??????
Owkee.

Je weet dat het lastig vallen van vrouwen al jarenlang een maatschappelijk probleem is? Het misschien geen makkelijk onderwerp is, maar zeer zeker hoog tijd voor meer en serieuzer maatschappelijk debat?
Hoe zie je dan een maatschappelijk debat voor je ?
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:52:34 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183885183
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:38 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Hoe zie je dan een maatschappelijk debat voor je ?
Dat begint bij jouw ja maar dramaqueens stoppen.
Het gewoon eens echt serieus nemen. Niet roepen om man en paard, aangifte en andere onzin. Maar eens van mens tot mens praten en inzien dat seksuele intimidatie een probleem is van ons allen. Dat vrijwel elke vrouw en vele mannen hier in meer of mindere mate mee te maken krijgt en dat best kut is.
Praten over hoe gaan we daarmee om met elkaar, hoe reageren we erop? Hoe gaan we om met dat wat nog geen aanranding is, maar wel gewoon kut is?

Het hele dat hoort er gewoon bij moet eens stoppen. Het zou er niet bij moeten horen en dat begint bij erkennen ipv als dramaqueens af te doen. Dat begint bij open praten zonder naam en toenaam te noemen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183885241
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat begint bij jouw ja maar dramaqueens stoppen.
Het gewoon eens echt serieus nemen. Niet roepen om man en paard, aangifte en andere onzin. Maar eens van mens tot mens praten en inzien dat seksuele intimidatie een probleem is van ons allen. Dat vrijwel elke vrouw en vele mannen hier in meer of mindere mate mee te maken krijgt en dat best kut is.
Praten over hoe gaan we daarmee om met elkaar, hoe reageren we erop? Hoe gaan we om met dat wat nog geen aanranding is, maar wel gewoon kut is?

Het hele dat hoort er gewoon bij moet eens stoppen. Het zou er niet bij moeten horen en dat begint bij erkennen ipv als dramaqueens af te doen. Dat begint bij open praten zonder naam en toenaam te noemen.
Dit lijkt meer een les voor kinderen uit groep 8
Hier schrikken de sissers en de fluiters niet van.
Waar ze wel van schrikken zijn (hoge) boetes en een gebiedsverbod.
pi_183886789
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een dwaze, overdreven en onnodige wet. Iedereen moet zijn handen thuis houden tenzij gewenst, maar een beetje sissen en roepen kan toch geen kwaad. Als je er niet van gediend bent reageer je niet of roep je wat terug. Nee, zo wordt het er hier niet beter op.
Volgens mij floten bouwvakkers in het verleden ook naar vrouwen.

Ik begrijp je verder en ik snap dat iedere student t weleens een keer voor de lol gedaan heeft, maar als iemand daar 'echt' dagelijks staat te azen kan een positieve of negatieve reactie van zo'n vrouw als beantwoorde interesse overkomen op zo iemand en tot stalking lijden. Daarom is het wel redelijk om te proberen dit soort gedrag naar de geschiedenisboeken te verwijzen. Een maatschappij kan in principe ook gewoon zonder dit gegeven goed functioneren.
pi_183887255
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:13 schreef Hathor het volgende:

Donkere vrouwen niet knap? Kom jij wel eens buiten?
Veel ja, en nee echt niet knap. Ook niet als je die modellen ziet.
Denk ik echt van wat moet zo iemand daar? Dan is de gemiddelde kassière knapper.
pi_183887298
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:54 schreef Beathoven het volgende:

Volgens mij floten bouwvakkers in het verleden ook naar vrouwen.

Ik begrijp je verder en ik snap dat iedere student t weleens een keer voor de lol gedaan heeft, maar als iemand daar 'echt' dagelijks staat te azen kan een positieve of negatieve reactie van zo'n vrouw als beantwoorde interesse overkomen op zo iemand en tot stalking lijden. Daarom is het wel redelijk om te proberen dit soort gedrag naar de geschiedenisboeken te verwijzen. Een maatschappij kan in principe ook gewoon zonder dit gegeven goed functioneren.
Maar het probleem wat jij schetst gaat niet om het sissen of fluiten, dat gaat al veel verder.
Gewoon dat eens doen en daarvoor opgepakt kunnen worden is gewoon sneu (of ik het nou zelf zou doen of niet).
Echter zoals jij beschrijft als dat zou overgaan in stalking is dat natuurlijk heel wat anders.
pi_183887627
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Volgens mij floten bouwvakkers in het verleden ook naar vrouwen.

Doen ze nog wel hoor. Vind het altijd wel grappig, voel me gevleid (zeker op mijn leeftijd..).

Een paar jaar geleden moest ik naar een klant in Amsterdam kwam in het begin van de straat langs bouwvakkers die floten en riepen. Bleek ik de verkeerde kant op te zijn gelopen, dus weer terug de andere kant op, weer langs die bouwvakkers. Riep er een: "dat doe je zeker expres, nog een keer langslopen". Grappig toch.

Ik zie dat gewoon als aardigheid en gezelligheid. Kan me wel voorstellen dat dat gesis en he vieze hoer anders overkomt, maar dan denk ik ook, ach ze weten ook niet beter, stelletje dombo's.
pi_183887784
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar het probleem wat jij schetst gaat niet om het sissen of fluiten, dat gaat al veel verder.
Gewoon dat eens doen en daarvoor opgepakt kunnen worden is gewoon sneu (of ik het nou zelf zou doen of niet).
Echter zoals jij beschrijft als dat zou overgaan in stalking is dat natuurlijk heel wat anders.
Hier was het wel het obsessief iets doen en in dit geval structureel interactie zoeken waar anderen last van hebben en of je dat links of rechtsom probeert in te dammen maakt daarbij niet zoveel uit. We hebben nu een rechtse koers dus dan gaat het zo. Als het linksom moet kun je bij dit soort mensen ook helpen om gewoon iemand langs te sturen om te luisteren of alles in orde is. Misschien is die man wel gewoon eenzaam en is dat zn weinige contact met de buitenwereld.
pi_183887868
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Veel ja, en nee echt niet knap. Ook niet als je die modellen ziet.
Denk ik echt van wat moet zo iemand daar? Dan is de gemiddelde kassière knapper.

Nou nou wat een lelijkerds allemaal. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183887979
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:29 schreef Beathoven het volgende:

Hier was het wel het obsessief iets doen en in dit geval structureel interactie zoeken waar anderen last van hebben en of je dat links of rechtsom probeert in te dammen maakt daarbij niet zoveel uit. We hebben nu een rechtse koers dus dan gaat het zo. Als het linksom moet kun je bij dit soort mensen ook helpen om gewoon iemand langs te sturen om te luisteren of alles in orde is. Misschien is die man wel gewoon eenzaam en is dat zn weinige contact met de buitenwereld.
HIER wel ja, ten minste hoe het wordt gebracht met hoe hij mensen lastig liep te vallen.
Maar het gaat vooral over de wet, die gaat niet over wanneer je mensen echt lastig gaat vallen maar alleen al om simpele dingen.
pi_183888041
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:32 schreef Hathor het volgende:

Nou nou wat een lelijkerds allemaal. :')
Zitten wat lelijkerds tussen zeg, goeiedag eem.
Langs wat gescrolled en geen knappe gezien.
Zal best wel 1 zijn hoor, maar dat is dan de uitzondering die de regel bevestigd.
Nee doe maar mooie blonde dames (en anders altijd nog liever wat latino).
Niet dat het allemaal blond hoeft te zijn maar ja.
pi_183888353
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Doen ze nog wel hoor. Vind het altijd wel grappig, voel me gevleid (zeker op mijn leeftijd..).

Een paar jaar geleden moest ik naar een klant in Amsterdam kwam in het begin van de straat langs bouwvakkers die floten en riepen. Bleek ik de verkeerde kant op te zijn gelopen, dus weer terug de andere kant op, weer langs die bouwvakkers. Riep er een: "dat doe je zeker expres, nog een keer langslopen". Grappig toch.

Ik zie dat gewoon als aardigheid en gezelligheid. Kan me wel voorstellen dat dat gesis en he vieze hoer anders overkomt, maar dan denk ik ook, ach ze weten ook niet beter, stelletje dombo's.
Leuk

Als vrij domme student met mijn nog dommere lotgenoten hebben we als jury achter een tafeltje eens bordjes met hoge cijfers omhooggehouden bij langslopende dames; en later ook maar bij de mannen. Het werd erg gewaardeerd door die honderden narcisten.
pi_183888417
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als vrij domme student met mijn nog dommere lotgenoten hebben we als jury achter een tafeltje eens bordjes met hoge cijfers omhooggehouden bij langslopende dames; en later ook maar bij de mannen. Het werd erg gewaardeerd door die honderden narcisten.
Mooi dat je zegt met hoge cijfers. Dus als er een lelijk wijf langs kwam kreeg ze geen 2 of zo? Dat vind ik dan wel netjes en aardig.
Beetje net als dat nu iedereen lelijke foto's van zichzelf op facebook zet en dat dan iedereen reageert met "knappie, lekker ding, wat ben je toch een beauty etc.".
pi_183889444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mooi dat je zegt met hoge cijfers. Dus als er een lelijk wijf langs kwam kreeg ze geen 2 of zo? Dat vind ik dan wel netjes en aardig.
Beetje net als dat nu iedereen lelijke foto's van zichzelf op facebook zet en dat dan iedereen reageert met "knappie, lekker ding, wat ben je toch een beauty etc.".
Iedereen kreeg hetzelfde cijfer. En het was zo ergens in het eerste of tweede jaar van 'the' facebook dus die hadden we niet als voorbeeld.

We hadden niet echt een doel maar het hele punt van adverteren als in het kunnen omschakelen tot een positief gevoel als basis waarop je je iets zou kunnen verkopen was er wel mee bewezen. In dit geval leverde het gewoon een prima sfeer op, en dat mag ook weleens op z'n tijd.

Later nog eens iets soortgelijks toegepast om een internationaal beroemde Franse artieste direct te benaderen voor een evenement en dat lukte; dus daar nog even twee lange berichten mee gewisselt. Helaas kreeg het evenement toen geen groen licht maar ok.
  zaterdag 22 december 2018 @ 06:38:31 #105
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183891113
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:06 schreef riazop het volgende:

[..]

jij wil dat ook strafbaar stellen?
Ik vraag of dat jouw manier van versieren is? Geef antwoord op de vraag.
"Hoka Hey!"
  zaterdag 22 december 2018 @ 06:39:26 #106
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183891114
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:23 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

als je uiterlijk niet niet naar hun standaard is ben je opeens een creep ja anders vinden ze het wel welkom.
Over wie heb je het eigenlijk?
"Hoka Hey!"
pi_183893315
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 06:39 schreef matspontius het volgende:

[..]

Over wie heb je het eigenlijk?
Comment aangepast
pi_183893331
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 06:38 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ik vraag of dat jouw manier van versieren is? Geef antwoord op de vraag.
het gaat niet over mij, het gaat over wat er toegestaan kan worden in NL

geef daar antwoord op
pi_183893416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef riazop het volgende:

[..]

fatsoen afdwingen leidt uiteindelijk tot dit straatbeeld

[ afbeelding ]
Een echte moslima draagt ook geen make-up.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183893480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Een echte moslima draagt ook geen make-up.
Ik zie ze vaak onder die niqaab toch wel zware eyeliner op hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183893791
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zie ze vaak onder die niqaab toch wel zware eyeliner op hebben.
Moslima's mogen make-up dragen voor hun man, maar niet in het openbaar. Althans,, dat hebben ze mij wijsgemaakt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183894116
Ik vind het heelgoed. Dit is gewoon super naar mannen die naar je sissen, je nafluiten of naroepen. Het voelt heel intimiderend. En de enige manier waarop je menselijk gedrag structureel kunt veranderen is met wetten dus dan maar zo.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_183912843
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar Toga doet net of verstandelijk gehandicapten niet 'gevaarlijk' kunnen zijn.
Nee, ik bedoel dat het erop lijkt dat de politie alleen een "rustige" verstandelijk gehandicapte durft aan te pakken, waarschijnlijk omdat het bij de andere gevallen meteen een roedel "broeders" de aanhouding komen verhinderen en er een rel onstaat.
Racist
  zondag 23 december 2018 @ 07:36:44 #114
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183912856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:13 schreef Hathor het volgende:

Donkere vrouwen niet knap?
Vrouwen met een donkere huidskleur? Nee, niet echt. Blank wel, Arabisch ook nog wel, negroide bijna nooit.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183914094
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:24 schreef galatea het volgende:
Ik vind het heelgoed. Dit is gewoon super naar mannen die naar je sissen, je nafluiten of naroepen. Het voelt heel intimiderend. En de enige manier waarop je menselijk gedrag structureel kunt veranderen is met wetten dus dan maar zo.
Mwa. Bitches zijn constant mij aan het naroepen. Voel me nooit geïntimideerd.
Conscience do cost.
  zondag 23 december 2018 @ 10:04:43 #116
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183914150
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 10:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwa. Bitches zijn constant mij aan het naroepen. Voel me nooit geïntimideerd.
'Je gulp staat open' is waarschijnlijk niet erg intimiderend.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183914158
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

'Je gulp staat open' is inderdaad niet erg intimiderend.
Bij jou misschien niet 8-)
Conscience do cost.
  zondag 23 december 2018 @ 10:06:04 #118
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183914171
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 10:05 schreef ems. het volgende:

Bij jou misschien niet 8-)
Jij bent toch degene die wordt nageroepen?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')