abonnement Unibet Coolblue
pi_183828641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Verder gaan met je leven, tja, dat verschilt per persoon. Bij mij werkte het goed om veel dingen te ondernemen, maar op een geven moment, toen ik erachter kwam dat ik bijna weken achter elkaar niet meer dan een paar uur achter elkaar thuis was, werd het wat te veel.
Zes jaar geleden in dezelfde situatie gezeten, was eigenlijk wel een top tijd, heb toen mijn (vorige) ex uitgekocht en twee vrienden kwamen inwonen maar uiteindelijk heb ik ze gevraagd zelf wat te zoeken, dat ging mij anders echt mijn baan kosten.

Daarna 1,5 jaar alleen gewoond en was ook nooit thuis, had vrijwel geen gas verbruikt behalve om te douchen en de elektriciteitsrekening bestond uit het verbruik van de koelkast. Kreeg iets van 1000 euro terug.

Uiteindelijk is dat inderdaad niet vol te houden en ben ik wat serieuzer gaan leven en heb ik deze ex getroffen waar ik overigens vier prachtige jaren mee heb gehad en vindt het jammer dat het eindigt maar verder van geen moment spijt zoals andere het nog wel eens willen zien als weggegooide tijd.

Begin er nu op mijn 32e wel steeds maar aan te denken dat het standaard huisje boompje beestje verhaal misschien niet zo voor mij is weggelegd, telkens liep het ook spaak op de momenten dat ik eigenlijk een volgende stap had willen/moeten zetten..
  woensdag 19 december 2018 @ 14:41:54 #27
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183828686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:34 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Sowieso is zij niet echt eerlijk geweest over haar gevoel, heb haar duidelijk gevraagd hoe zij het zag en dan was het antwoord dat zij natuurlijk niet wist wat de toekomst bracht maar voorlopig zag zij ons nog wel samen. Ander puntje was dat ze erg veel op Whatsapp zat met een vriend, volgens haar gewoon een vriend maar wel een die ze meer spreekt dan ik mijn beste vrienden.

Beide puntjes vind ik raar. Hoe is zij niet eerlijk over haar gevoelens? Ze heeft toch gewoon gelijk? Niemand kan de toekomst voorspellen. Ze geeft aan gelukkig met jou te zijn, dus wat is dan de grote leugen? Ik zie 't niet namelijk.

En dat tweede: heb je bewijs dat hij meer is dan een goede vriend? Je komt wat jaloers over op dat vlak :@ Logisch dat ze er een beetje over liegt als je er al zo moeilijk over doet als ze normaal contact met hem heeft. Heb je ook maar enig bewijs? Als ik het zo lees niet. Denk maar zo: waarom zijn ze nu dan niet samen als er wat speelde? Dan was ze toch alleen maar blij geweest dat je het uitmaakte, of niet? In plaats daarvan probeert ze juist te benadrukken dat er niemand anders is.

Dus ja, je komt een beetje jaloers over op mij, maar ik zie puur je teksten en ken de situatie verder niet, dus de kans bestaat dat je het bij het juiste eind hebt. Ik zeg alleen maar: voor een buitenstaander klinkt dit nou niet bepaald even logisch. Je kan zelfs gaan denken dat je zelf een excuus zocht om het uit te maken en om zelf verder te gaan met andere vrouwen. Gezien de snelheid waarmee je nu ook verder wil.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183828703
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Neem een schattige hond en dan flink vaak uitlaten op drukke plekken.
Neem er twee, dan kan je dubbel zo vaak. Zorg er wel voor dat ze overdag weinig te doen hebben door ze op te sluiten in de schuur bijvoorbeeld, dan zijn ze wat springeriger als ze eruit mogen en dat trekt meer aandacht.

Alternatief is ze met een steen om de nek in de vijver te gooien als het hertje van dienst niet kijkt, en zodra ze kijkt je shirt uittrekken, roepen dat er een hond verdrinkt en je hond opduiken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183829333
quote:
7s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Beide puntjes vind ik raar. Hoe is zij niet eerlijk over haar gevoelens? Ze heeft toch gewoon gelijk? Niemand kan de toekomst voorspellen. Ze geeft aan gelukkig met jou te zijn, dus wat is dan de grote leugen? Ik zie 't niet namelijk.
Ze gaf aan gelukkig te zijn terwijl ze dat eigenlijk niet was. Zij twijfelde net als ik over onze relatie maar wanneer ik deze gevoelens bespreekbaar probeerde te maken was er naar haar mening niets aan de hand en na enkele maanden kwam dan toch het hoge woord eruit. Misschien heb je ook gelijk en moet ik het haar niet kwalijk nemen, haar uitleg was zolang ik zeg dat het goed is wordt het misschien ook wel weer goed. Enige was dat ze nu nog steeds twijfelde en ik de knoop heb doorgehakt, anders had ze nu nog bij mij gewoond.
quote:
En dat tweede: heb je bewijs dat hij meer is dan een goede vriend? Je komt wat jaloers over op dat vlak :@ Logisch dat ze er een beetje over liegt als je er al zo moeilijk over doet als ze normaal contact met hem heeft. Heb je ook maar enig bewijs? Als ik het zo lees niet. Denk maar zo: waarom zijn ze nu dan niet samen als er wat speelde? Dan was ze toch alleen maar blij geweest dat je het uitmaakte, of niet? In plaats daarvan probeert ze juist te benadrukken dat er niemand anders is.
Ik heb het gevoel gehad dat bij mij wonen lekker makkelijk was en wanneer het dan met die ander bezegeld zou zijn een mooi moment voor haar is om mij dit te vertellen en van mijn huis naar zijn huis te vertrekken. Voor wat betreft bewijs, niet dat zij vreemd is gegaan, wel dat ze 's ochtends wakker wordt met Whatsapp gesprekken met hem en dat ze daar vlak voor het slapen nog mee bezig is, ook terwijl wij samen bijvoorbeeld uiteten zijn. Dit misschien inderdaad dan toch jaloerse gedrag hangt wel samen met de afstand die ik tussen ons voelde groeien en dan misschien onterecht geweest.
quote:
Dus ja, je komt een beetje jaloers over op mij, maar ik zie puur je teksten en ken de situatie verder niet, dus de kans bestaat dat je het bij het juiste eind hebt. Ik zeg alleen maar: voor een buitenstaander klinkt dit nou niet bepaald even logisch. Je kan zelfs gaan denken dat je zelf een excuus zocht om het uit te maken en om zelf verder te gaan met andere vrouwen. Gezien de snelheid waarmee je nu ook verder wil.
Zij wilde misschien ook wel uit elkaar, alleen voor haar was de grote drempel dat ze nu geen huis meer heeft. Voor wat betreft mijn gevoel bleef zij niet voor mij maar voor het huis en daar heb ik nu dan dus een punt achter gezet want dat vond ik niet fair tegenover mij zoals ik hier in het begin van mijn reactie zeg. Ze verzweeg haar gevoelens naar mijn idee om deze reden.
pi_183830827
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Neem er twee, dan kan je dubbel zo vaak. Zorg er wel voor dat ze overdag weinig te doen hebben door ze op te sluiten in de schuur bijvoorbeeld, dan zijn ze wat springeriger als ze eruit mogen en dat trekt meer aandacht.

Alternatief is ze met een steen om de nek in de vijver te gooien als het hertje van dienst niet kijkt, en zodra ze kijkt je shirt uittrekken, roepen dat er een hond verdrinkt en je hond opduiken.
Bij jou duurde het wat langer, maar je krijgt toch de tweede prijs.
  woensdag 19 december 2018 @ 16:13:53 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183830942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ze gaf aan gelukkig te zijn terwijl ze dat eigenlijk niet was. Zij twijfelde net als ik over onze relatie maar wanneer ik deze gevoelens bespreekbaar probeerde te maken was er naar haar mening niets aan de hand en na enkele maanden kwam dan toch het hoge woord eruit. Misschien heb je ook gelijk en moet ik het haar niet kwalijk nemen, haar uitleg was zolang ik zeg dat het goed is wordt het misschien ook wel weer goed. Enige was dat ze nu nog steeds twijfelde en ik de knoop heb doorgehakt, anders had ze nu nog bij mij gewoond.

[..]

Ik heb het gevoel gehad dat bij mij wonen lekker makkelijk was en wanneer het dan met die ander bezegeld zou zijn een mooi moment voor haar is om mij dit te vertellen en van mijn huis naar zijn huis te vertrekken. Voor wat betreft bewijs, niet dat zij vreemd is gegaan, wel dat ze 's ochtends wakker wordt met Whatsapp gesprekken met hem en dat ze daar vlak voor het slapen nog mee bezig is, ook terwijl wij samen bijvoorbeeld uiteten zijn. Dit misschien inderdaad dan toch jaloerse gedrag hangt wel samen met de afstand die ik tussen ons voelde groeien en dan misschien onterecht geweest.

[..]

Zij wilde misschien ook wel uit elkaar, alleen voor haar was de grote drempel dat ze nu geen huis meer heeft. Voor wat betreft mijn gevoel bleef zij niet voor mij maar voor het huis en daar heb ik nu dan dus een punt achter gezet want dat vond ik niet fair tegenover mij zoals ik hier in het begin van mijn reactie zeg. Ze verzweeg haar gevoelens naar mijn idee om deze reden.
Ik blijf voornamelijk aannames zien. Of heeft ze je letterlijk gezegd dat ze puur bij je bleef voor het huis?

''Ze gaf aan gelukkig te zijn terwijl ze dat eigenlijk niet was''. Hoe weet je dat? Je zegt dat ze wel degelijk twijfelde over de relatie, maar in welke volgorde? Eerst de comments van het gelukkig zijn en daarna de twijfels, of had ze al eerder haar twijfels geuit (voordat ze ze zei dat ze gewoon gelukkig was)?

Wakker worden met whatsapp berichtjes vind ik overigens niet echt bewijs. Ik word ook zo vaak wakker met appjes van mijn beste vriend. Sorry, maar ik snap dat je vriendin het niet tof vond dat je er zo mee bezig was en er dan maar over ging liegen. Klinkt allemaal erg jaloers, alsof je echt op zoek bent naar alles wat er naar kan wijzen. Uiteindelijk draait het om vertrouwen. Maar ik lees nog steeds niet echt hoe zij dat nou beschadigd heeft eigenlijk. En dat bedoel ik niet vervelend.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183831409
Tinder
  woensdag 19 december 2018 @ 18:54:26 #33
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183835096
Even volgen,want ik neuk al tijden niks :')
pi_183848865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:
wel dat ze 's ochtends wakker wordt met Whatsapp gesprekken met hem en dat ze daar vlak voor het slapen nog mee bezig is, ook terwijl wij samen bijvoorbeeld uiteten zijn. Dit misschien inderdaad dan toch jaloerse gedrag hangt wel samen met de afstand die ik tussen ons voelde groeien en dan misschien onterecht geweest.
Als dit niet fatsoenlijk bespreekbaar is dan is het wel over denk ik. Heb je het ooit besproken met haar?
pi_183850762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:39 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Zes jaar geleden in dezelfde situatie gezeten, was eigenlijk wel een top tijd, heb toen mijn (vorige) ex uitgekocht en twee vrienden kwamen inwonen maar uiteindelijk heb ik ze gevraagd zelf wat te zoeken, dat ging mij anders echt mijn baan kosten.

Daarna 1,5 jaar alleen gewoond en was ook nooit thuis, had vrijwel geen gas verbruikt behalve om te douchen en de elektriciteitsrekening bestond uit het verbruik van de koelkast. Kreeg iets van 1000 euro terug.

Uiteindelijk is dat inderdaad niet vol te houden en ben ik wat serieuzer gaan leven en heb ik deze ex getroffen waar ik overigens vier prachtige jaren mee heb gehad en vindt het jammer dat het eindigt maar verder van geen moment spijt zoals andere het nog wel eens willen zien als weggegooide tijd.

Begin er nu op mijn 32e wel steeds maar aan te denken dat het standaard huisje boompje beestje verhaal misschien niet zo voor mij is weggelegd, telkens liep het ook spaak op de momenten dat ik eigenlijk een volgende stap had willen/moeten zetten..
Ach, als je al van spijt mag spreken, dan liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan van iets dat je hebt gelaten. :)

En hoewel ik vier jaar jonger ben dan jij, speelt die laatste gedachte die je noemt ook wel eens door mijn hoofd de laatste tijd. Time will tell..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_183853645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 07:52 schreef nanuk het volgende:

[..]

Als dit niet fatsoenlijk bespreekbaar is dan is het wel over denk ik. Heb je het ooit besproken met haar?
Niet fatsoenlijk, hij Whatsappt, kan zij toch niks aan doen? Heb wel geprobeerd bespreekbaar te maken dat zij misschien wel kan nadenken hoe dit op mij moet overkomen en dat zij wel op de berichtjes reageert. Misschien was ik echt te jaloers maar dit werd wel gevoerd door een gevoel dat ze klaar met mij was. En hierboven staan voorbeelden van beste vrienden en niks raars aan, maar dit was dan ineens haar beste vriend sinds 1,5 week ofzo. Daarvoor nooit iets over gehoord.
pi_183853717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:33 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ach, als je al van spijt mag spreken, dan liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan van iets dat je hebt gelaten. :)

En hoewel ik vier jaar jonger ben dan jij, speelt die laatste gedachte die je noemt ook wel eens door mijn hoofd de laatste tijd. Time will tell..
Zeker waar, hoop alleen dat zij daar ook zo over kan denken.

Ook wel eens vragen toen ik nog in mijn relatie zat en zin had om op vrijdagavond ff te zuipen en al je vrienden rustig aan doen en met het vriendinnetje op de bank zitten. Dat je dan eens goed gaat nadenken waar je banger voor bent, dat jij later ook zo wordt of dat je juist bang bent dat jij nooit zo zal worden.
pi_183854343
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 13:30 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Niet fatsoenlijk, hij Whatsappt, kan zij toch niks aan doen?
Maar zij reageert..kan ze daar ook niks aan doen denk je?
  donderdag 20 december 2018 @ 14:33:00 #39
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183855005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 13:33 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Zeker waar, hoop alleen dat zij daar ook zo over kan denken.

Ook wel eens vragen toen ik nog in mijn relatie zat en zin had om op vrijdagavond ff te zuipen en al je vrienden rustig aan doen en met het vriendinnetje op de bank zitten. Dat je dan eens goed gaat nadenken waar je banger voor bent, dat jij later ook zo wordt of dat je juist bang bent dat jij nooit zo zal worden.
dat laatste, ik snap echt precies hoe je je voelt TS _O_
pi_183855072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:

wel dat ze 's ochtends wakker wordt met Whatsapp gesprekken met hem en dat ze daar vlak voor het slapen nog mee bezig is, ook terwijl wij samen bijvoorbeeld uiteten zijn.

Dit zou ik ook niet okee vinden tbh
  donderdag 20 december 2018 @ 14:42:53 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183855201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:36 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dit zou ik ook niet okee vinden tbh
Dat appen met anderen (vrienden of niet) terwijl je samen uit eten bent zou ik hooguit wat jammer vinden, maar wakker worden met appjes van een beste vriend....ik snap niet dat mensen dat zo'n probleem vinden. Komt echt heel erg jaloers over. Ik word zo vaak wakker met appjes van vrienden. Voor het slapen gaan app ik ook regelmatig. Dat TS daar zo onzeker over is zegt meer over de TS dan over z'n vriendin.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183855336
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat appen met anderen (vrienden of niet) terwijl je samen uit eten bent zou ik hooguit wat jammer vinden, maar wakker worden met appjes van een beste vriend....ik snap niet dat mensen dat zo'n probleem vinden. Komt echt heel erg jaloers over. Ik word zo vaak wakker met appjes van vrienden. Voor het slapen gaan app ik ook regelmatig. Dat TS daar zo onzeker over is zegt meer over de TS dan over z'n vriendin.
In principe niets mis mee, ik app ook veel met mijn beste vriend. Maar ik sta niet append met hem op en ik ga niet append met hem slapen zo gezegd. Ik haalde er uit dat ze constant aan het appen zijn, en daar zou ik mij ook aan storen. Zeker als het ten koste gaat van uitjes.
  donderdag 20 december 2018 @ 14:57:56 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183855477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef Halimede het volgende:

[..]

In principe niets mis mee, ik app ook veel met mijn beste vriend. Maar ik sta niet append met hem op en ik ga niet append met hem slapen zo gezegd. Ik haalde er uit dat ze constant aan het appen zijn, en daar zou ik mij ook aan storen. Zeker als het ten koste gaat van uitjes.
Als het ten koste gaat van uitjes...ja, dan zou het een probleem zijn. Maar hoe TS het typt...het komt nogal controlerend/jaloers over. Alsof hij op zoek was naar een excuus om er maar een probleem van te kunnen maken. We horen natuurlijk maar één kant van het verhaal. Vrij grote kans dat hij dus wat overdrijft hier en gewoon jaloerse trekjes heeft. Maar dat is een aanname van mijn kant. Gezien al zijn reacties (en het feit dat hij niet meer reageert op wat meer diepere vragen) heb ik het idee dat hij zelf ook een relatie verbroken heeft op basis van aannames en jaloerse trekjes.

Hij roept continue dat ze continue loog, maar waarover dan? Over dat appen op een gegeven moment. Dat is het enige wat ik lees. En dat valt wel te verklaren als ik zo lees hoe jaloers TS was. Als ik een partner had die zo controlerend was zou ik het op een gegeven moment ook verborgen houden, want no way dat ik m'n contact met een normale vriend verminder/weg gooi omdat mijn partner wat jaloers is. En ze was blijkbaar niet eerlijk over haar gevoelens, maar tegelijkertijd zegt hij dat ze gewoon zei dat ze happy was in de relatie. Geen bewijs verder dat ze daarover loog. Doorvragen daarover gaat hij niet op in.

Leest echt heel erg alsof hij zelf onbewust klaar was met de relatie, maar de schuld bij haar probeert te leggen. Maar again, ik ga puur uit van wat tekstberichten hier, dus what do I know :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183856431
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als het ten koste gaat van uitjes...ja, dan zou het een probleem zijn. Maar hoe TS het typt...het komt nogal controlerend/jaloers over. Alsof hij op zoek was naar een excuus om er maar een probleem van te kunnen maken. We horen natuurlijk maar één kant van het verhaal. Vrij grote kans dat hij dus wat overdrijft hier en gewoon jaloerse trekjes heeft. Maar dat is een aanname van mijn kant. Gezien al zijn reacties (en het feit dat hij niet meer reageert op wat meer diepere vragen) heb ik het idee dat hij zelf ook een relatie verbroken heeft op basis van aannames en jaloerse trekjes.

Hij roept continue dat ze continue loog, maar waarover dan? Over dat appen op een gegeven moment. Dat is het enige wat ik lees. En dat valt wel te verklaren als ik zo lees hoe jaloers TS was. Als ik een partner had die zo controlerend was zou ik het op een gegeven moment ook verborgen houden, want no way dat ik m'n contact met een normale vriend verminder/weg gooi omdat mijn partner wat jaloers is. En ze was blijkbaar niet eerlijk over haar gevoelens, maar tegelijkertijd zegt hij dat ze gewoon zei dat ze happy was in de relatie. Geen bewijs verder dat ze daarover loog. Doorvragen daarover gaat hij niet op in.

Leest echt heel erg alsof hij zelf onbewust klaar was met de relatie, maar de schuld bij haar probeert te leggen. Maar again, ik ga puur uit van wat tekstberichten hier, dus what do I know :P
Welke diepere vragen? Ik heb zelfs toegegeven dat ik misschien best jaloers was al was dit wel in combinatie met andere gevoelens, misschien het zelf onbewust klaar zijn al mis ik haar wel echt.

Ook wordt er telkens een normale/goede/beste vriend aangehaald maar deze beste vriend had ze sinds 1,5 week. Hiervoor heb ik haar 4 jaar lang nooit gecontroleerd of wat dan ook.

Dat liegen waren soms ook kleine dingen en misschien overdrijf ik dat. Maar bijvoorbeeld een verjaardag van een vriendin, tegen mij zegt zij dat die vriendin ziek is en het feest niet door gaat maar een dag later kom ik iemand tegen die mij vraagt hoe het met mijn ex gaat want wij waren niet op die verjaardag want ze is ziek? Waarom moet zij hier tegen mij over liegen? En belangrijker, waar wordt nog meer over gelogen? Dit is overigens twee jaar terug toen alles tussen ons echt nog okay was.
pi_183856490
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:33 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat laatste, ik snap echt precies hoe je je voelt TS _O_
Maar waar ben jij het meest bang voor? Op dit moment zeg ik net zo te worden maar dat is makkelijk praten nu ik weer vrijgezel ben en optie 1 is afgevallen.
pi_183856726
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als het ten koste gaat van uitjes...ja, dan zou het een probleem zijn. Maar hoe TS het typt...het komt nogal controlerend/jaloers over. Alsof hij op zoek was naar een excuus om er maar een probleem van te kunnen maken. We horen natuurlijk maar één kant van het verhaal. Vrij grote kans dat hij dus wat overdrijft hier en gewoon jaloerse trekjes heeft. Maar dat is een aanname van mijn kant. Gezien al zijn reacties (en het feit dat hij niet meer reageert op wat meer diepere vragen) heb ik het idee dat hij zelf ook een relatie verbroken heeft op basis van aannames en jaloerse trekjes.

Hij roept continue dat ze continue loog, maar waarover dan? Over dat appen op een gegeven moment. Dat is het enige wat ik lees. En dat valt wel te verklaren als ik zo lees hoe jaloers TS was. Als ik een partner had die zo controlerend was zou ik het op een gegeven moment ook verborgen houden, want no way dat ik m'n contact met een normale vriend verminder/weg gooi omdat mijn partner wat jaloers is. En ze was blijkbaar niet eerlijk over haar gevoelens, maar tegelijkertijd zegt hij dat ze gewoon zei dat ze happy was in de relatie. Geen bewijs verder dat ze daarover loog. Doorvragen daarover gaat hij niet op in.

Leest echt heel erg alsof hij zelf onbewust klaar was met de relatie, maar de schuld bij haar probeert te leggen. Maar again, ik ga puur uit van wat tekstberichten hier, dus what do I know :P
Het lijkt ook wel of je je eigen app gedrag wilt goedpraten.

Terwijl als jou partner/vriend elke ochtend met een ander meidje aant appen is en naar bed gaat terwijl ie aan het appen is met haar, en zelfs tijdens uiteten.. tsja met wie heb je eigenlijk een relatie vraag je je dan af?

Ik begrijp TS hier zeker wel in.
pi_183856866
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:39 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]


Begin er nu op mijn 32e wel steeds maar aan te denken dat het standaard huisje boompje beestje verhaal misschien niet zo voor mij is weggelegd, telkens liep het ook spaak op de momenten dat ik eigenlijk een volgende stap had willen/moeten zetten..
Tsja dit heb ik ook wel een beetje, komt ook wel door de leeftijd, op je 20e was het toch wat anders en kon je echte beslissingen nog ver weg zetten.. en voor veel vrouwen tikt de klok ook rond een latere leeftijd..
Ik twijfel ook of huisje/boompje/beestje is weggelegd voor mij.
pi_183857113
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:43 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Jep lijkt mij ook.. Om nu die afdankertjes van toen weer op te zoeken.. Binnenkort ook maar weer eens die sportschool van binnen gaan bekijken.
Ah! Je zoekt validatie?

Nou, daar is Tinder uitstekend voor geschikt, en ook rampzalig, afhankelijk van de Tinderaar.
  donderdag 20 december 2018 @ 16:55:33 #49
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183857876
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:56 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Het lijkt ook wel of je je eigen app gedrag wilt goedpraten.

Terwijl als jou partner/vriend elke ochtend met een ander meidje aant appen is en naar bed gaat terwijl ie aan het appen is met haar, en zelfs tijdens uiteten.. tsja met wie heb je eigenlijk een relatie vraag je je dan af?

Ik begrijp TS hier zeker wel in.
Hoezo zou ik mijn eigen app gedrag goed moeten praten dan? :')

Ik zeg alleen maar dat er niks mis is met wat appen voor het slapen gaan of 's ochtends. Dat mensen daar zo jaloers om kunnen doen zeg _O-

Wat betreft appen tijdens uitjes/uit eten...ik had al gezegd dat ik het daar wel gewoon mee eens was he :*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183858476
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef jigggy het volgende:
Even volgen,want ik neuk al tijden niks :')
Daar ligt vaak een diepere oorzaak aan ten grondslag die je echt niet oplost met Tinder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')