Aanvaard,quote:Op maandag 4 februari 2019 16:33 schreef murp het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb van het vorige deel de TT veranderd! Sorry!
Mochten mijn excuses niet voldoende zijn dan kan u hier terecht
UTO / Feedback #34
1) Geen idee wie Hendrik isquote:Op maandag 4 februari 2019 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Aanvaard,
1).Ik heb echter nog een vraag, wie is Hendrik?
2).Waarom is de titel veranderd en
2b)waarom.
3).Zag er geen enkel probleem in.
Wie heeft de tr dan geplaatst? Er was ook helemaal niets aan de hand.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:43 schreef murp het volgende:
[..]
1) Geen idee wie Hendrik is
2)omdat ik een TR zag en ik iedereen wil pleasen
2b) euhm waarom?
3) Ik ook niet echt. Ik ken de spelers in UTO ook niet
Dat kan ik niet zeggenquote:Op maandag 4 februari 2019 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie heeft de tr dan geplaatst? Er was ook helemaal niets aan de hand.
je hebt nog steeds een kut UI...iets minder maar nog steeds kutquote:Op maandag 4 februari 2019 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen
Nou gelukkig maar dat er niets aan de hand was.
Oja, en ik was in een lollige bui
Kutjes mogen niet als UIquote:Op maandag 4 februari 2019 16:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt nog steeds een kut UI...iets minder maar nog steeds kut
het zit je ook niet meequote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen
Ik heb alleen klachten over je Uiquote:Op maandag 4 februari 2019 16:33 schreef murp het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb van het vorige deel de TT veranderd! Sorry!
Mochten mijn excuses niet voldoende zijn dan kan u hier terecht
UTO / Feedback #34
Ok, WEL bedanktquote:Op maandag 4 februari 2019 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Er was niets aan de hand met de titel, dus in dat opzicht was er WEL wat aan de hand.
Ik was ook in een lollige bui toen ik de TT schreef. Er zijn mensen in de COS die een soort NSB gedrag vertonen en jullie voor hun karretje spannen.
Ik was benieuwd, maar what's done is done.
Bedankt voor de reactie.
zo zoquote:Op maandag 4 februari 2019 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Er was niets aan de hand met de titel, dus in dat opzicht was er WEL wat aan de hand.
Ik was ook in een lollige bui toen ik de TT schreef. Er zijn mensen in de COS die een soort NSB gedrag vertonen en jullie voor hun karretje spannen.
Ik was benieuwd, maar what's done is done.
Bedankt voor de reactie.
ja en? het staat openbaar, dan mag ik er toch ook op reageren? ik vind mensen van NSB gedrag betichten nogal wat.quote:
Ik voel me niet aangesproken, en een FB topic is een plekje waar een mod en een user even van gedachten kunnen wisselen.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja en? het staat openbaar, dan mag ik er toch ook op reageren? ik vind mensen van NSB gedrag betichten nogal wat.
Dat past niet meerquote:Op maandag 4 februari 2019 16:57 schreef Cargamelk het volgende:
Mag er ook een seizure warning bij je UI murp .
doe dat dan DM als je je zo wilt uitlaten over mede-usersquote:Op maandag 4 februari 2019 16:58 schreef murp het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, en een FB topic is een plekje waar een mod en een user even van gedachten kunnen wisselen.
ja mevrouwquote:Op maandag 4 februari 2019 17:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
doe dat dan DM als je je zo wilt uitlaten over mede-users
Eindelijk weer es een RelMod.,. zeldzaam aan het wordenquote:Op maandag 4 februari 2019 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen
Dus als iemand een TR zet omdat die misschien fan is van deze persoon wordt die titel gewoon aangepast om degene die de TR zetten te pleasen?quote:Op maandag 4 februari 2019 16:43 schreef murp het volgende:
[..]
1) Geen idee wie Hendrik is
2)omdat ik een TR zag en ik iedereen wil pleasen
2b) euhm waarom?
3) Ik ook niet echt. Ik ken de spelers in UTO ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |