abonnement Unibet Coolblue
pi_183917009
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 12:52 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Van Isimat weten we toch dat hij niet kan opbouwen? Is toch niks nieuws? Toen az het nog probeerde, eind van de wedstrijd zag je dat isimat heerste in de lucht. Daarom maakte Cocu ook vaak gebruik van hem. Verdedigend is het prima, alleen opbouwend een ramp. (maar dat was al bekend). Daarom kiest v.Bommel ook niet voor hem.
Viergever was in de opbouw nog triester eigenlijk, Isi begon op een geveven moment nog degelijke crosspasses te geven _O-
  zondag 23 december 2018 @ 13:05:04 #202
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183917070
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 13:01 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Viergever was in de opbouw nog triester eigenlijk, Isi begon op een geveven moment nog degelijke crosspasses te geven _O-
Isi en zijn messi achtige bewegingen maken op het middenveld met 50 meter ruimte in zijn rug :D

[ Bericht 0% gewijzigd door RubenSosa op 23-12-2018 13:37:25 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183918808
Even aan alle calimeros in dit topic hier (Grrr, Scarlimero, i'm looking at you): zo zie je maar; Ajax is ook niet onschendbaar. Als een matig team als Utrecht Ajax al bijna op een gelijkspel kan houden dan moeten meer teams dat kunnen :)
pi_183919051
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:16 schreef nickhguitar het volgende:
Even aan alle calimeros in dit topic hier (Grrr, Scarlimero, i'm looking at you): zo zie je maar; Ajax is ook niet onschendbaar. Als een matig team als Utrecht Ajax al bijna op een gelijkspel kan houden dan moeten meer teams dat kunnen :)
Was je daar woensdag niet al achter?
pi_183919719
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:16 schreef nickhguitar het volgende:
Even aan alle calimeros in dit topic hier (Grrr, Scarlimero, i'm looking at you): zo zie je maar; Ajax is ook niet onschendbaar. Als een matig team als Utrecht Ajax al bijna op een gelijkspel kan houden dan moeten meer teams dat kunnen :)
Je draait het om. Utrecht is normaal een ploeg die Ajax op een gelijkspel of verlies kan houden (1x gewonnen afgelopen 9 jaar). Dit jaar gewoon kansloos, veel te sterk :)
pi_183919948
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:16 schreef nickhguitar het volgende:
Even aan alle calimeros in dit topic hier (Grrr, Scarlimero, i'm looking at you): zo zie je maar; Ajax is ook niet onschendbaar. Als een matig team als Utrecht Ajax al bijna op een gelijkspel kan houden dan moeten meer teams dat kunnen :)
Moesten alleen wel weer geholpen worden door de scheidsrechter!!1!1
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183920411
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:50 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Je draait het om. Utrecht is normaal een ploeg die Ajax op een gelijkspel of verlies kan houden (1x gewonnen afgelopen 9 jaar). Dit jaar gewoon kansloos, veel te sterk :)
Als jij Ajax daadwerkelijk 'sterk' vond spelen dan ben jij denk ik degene die feiten omdraait :')
pi_183920658
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als jij Ajax daadwerkelijk 'sterk' vond spelen dan ben jij denk ik degene die feiten omdraait :')
Waren ook gewoon sterk, maakte alleen de kansen weer eens niet af. Eerste helft had Ajax gewoon 0-3 de rust in moeten gaan. Advocaat gaf ook gewoon toe dat Ajax veel sterker was. Het is eerder PSV die de laatste weken verslapping laat zien dan Ajax. Maar goed, blijf geloven.
pi_183920707
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Waren ook gewoon sterk, maakte alleen de kansen weer eens niet af. Eerste helft had Ajax gewoon 0-3 de rust in moeten gaan. Advocaat gaf ook gewoon toe dat Ajax veel sterker was. Het is eerder PSV die de laatste weken verslapping laat zien dan Ajax. Maar goed, blijf geloven.
Ajax maakt het inderdaad onnodig spannend. Daar ligt in mijn ogen de kwetsbaarheid van Ajax dit seizoen. Meestal hebben ze een enorm overwicht, maar soms verzuimen ze het om de kansen af te ronden.
PSV lijkt een wat effectievere speelstijl te hebben waarmee ze in de mindere wedstrijden toch vrij efficiënt weten te winnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183920826
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Waren ook gewoon sterk, maakte alleen de kansen weer eens niet af. Eerste helft had Ajax gewoon 0-3 de rust in moeten gaan. Advocaat gaf ook gewoon toe dat Ajax veel sterker was. Het is eerder PSV die de laatste weken verslapping laat zien dan Ajax. Maar goed, blijf geloven.
Blijf geloven? :') weet niet wat jij drinkt maar volgens mij zijn jullie de ploeg die in de achtervolging zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door WaikikiWim op 23-12-2018 22:47:33 ]
pi_183925400
Nog steeds bizar dat we van dit Feyenoord hebben verloren. Dan had je Ajax uit nog kunnen verliezen. Nu zie ik het vrij somber in. Beide ploegen laten gewoon niks liggen.

Beide met 90+ punten eindigen. Echt bizar. Normaal sta je dan met een straatlengte voor.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183927833
Land of the free. Home of the brave.
pi_183930320
quote:
dat handje voor de mond :')
pi_183931706
Overigens lees ik op de site van PSV dat Isimat denkt dat het probleem de eerste helft lag in het feit dat PSV 'te mooi' wilde spelen. Schiet mij maar lek.
pi_183931777
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
Nog steeds bizar dat we van dit Feyenoord hebben verloren. Dan had je Ajax uit nog kunnen verliezen. Nu zie ik het vrij somber in. Beide ploegen laten gewoon niks liggen.

Beide met 90+ punten eindigen. Echt bizar. Normaal sta je dan met een straatlengte voor.
Zo bizar is dat niet. Zij wilden gewoon graag de punten hebben en wij niet echt. Of nee, dat wilden we wel, maar dan wel als 11 Pereiro's in het veld op 60%.

Als we trouwens vaker zoals gisteren gaan spelen (of zoals tegen Feyenoord) dan eindigen we ook niet zo makkelijk boven die 90 punten hoor.
pi_183931877
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zo bizar is dat niet. Zij wilden gewoon graag de punten hebben en wij niet echt. Of nee, dat wilden we wel, maar dan wel als 11 Pereiro's in het veld op 60%.

Als we trouwens vaker zoals gisteren gaan spelen (of zoals tegen Feyenoord) dan eindigen we ook niet zo makkelijk boven die 90 punten hoor.
Toch blijft t vreemd dat we qua puntenaantal nu op een record zitten en maar 2 punten voorsprong op onze concurrent. Normaal zou je dan 10 punten los staan ongeveer.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183931931
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toch blijft t vreemd dat we qua puntenaantal nu op een record zitten en maar 2 punten voorsprong op onze concurrent. Normaal zou je dan 10 punten los staan ongeveer.
wij vinden het even vreemd
pi_183934063
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:46 schreef nickhguitar het volgende:
Overigens lees ik op de site van PSV dat Isimat denkt dat het probleem de eerste helft lag in het feit dat PSV 'te mooi' wilde spelen. Schiet mij maar lek.
Lange ballen leken uit den boze het eerste kwartier totdat Isi er genoeg van had, hij heeft een punt.
  Forum Admin maandag 24 december 2018 @ 01:11:55 #219
35723 crew  GGMM
pi_183934145
quote:
quote:
Beide hadden duidelijk lol om iets, nadat Van Bommel iets in het oor van Van Boekel had gefluisterd. De scheidsrechter legde bij De Tafel van Kees uit wat er precies was voorgevallen.

,,Van Bommel zei tegen mij: ’Eén wissel scheidsrechter’, dus ik vroeg aan hem wie dan precies.”

Daar had de PSV-coach een ’grapje’ voor hem in petto: ,,Van helft.” Van Boekel kon het blijkbaar wel waarderen, getuige zijn reactie.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-met-van-bommel-uit Wat een dijenkletser :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183934198
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 01:11 schreef GGMM het volgende:

[..]


[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)e-met-van-bommel-uit Wat een dijenkletser :)
Geloof er niks van. Hoezo doe je voor zoiets de hand voor je mond?
Land of the free. Home of the brave.
pi_183934207
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:16 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Hoezo doe je voor zoiets de hand voor je mond?
omdat mark
pi_183934210
heeft die geleerd in het buitenland
pi_183934219
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:16 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Hoezo doe je voor zoiets de hand voor je mond?
Doet die met alles...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_183937107
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 01:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)e-met-van-bommel-uit Wat een dijenkletser :)
Het zijn net mensen
  maandag 24 december 2018 @ 11:26:04 #225
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_183937259
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 01:11 schreef GGMM het volgende:

[..]


[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)e-met-van-bommel-uit Wat een dijenkletser :)
Als je op dat moment nog zulke (domme) grappen aan het maken bent voel je iig geen druk. Mooi dat hij bij 1-1 zo ontspannen is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')