wat is jullie ervaring hiermee? liever latten of liever samenwonen?
quote:inderdaad, precies wat ik bedoel. heerlijk is dat. die kriebels in je buik als je weet dat je haar weer gaat zien die dag. en dan eerst ff 5 minuten vasthouden en niks zeggen. aaaahhhhhhhh, kan amper wachten tot woensdag
Op donderdag 2 januari 2003 16:25 schreef scorpion69 het volgende:
Ja een latrelatie lijkt me beter dan samenwonen. Je hebt zo meer vrijheid, je verlangd naar het weekend om elkaar weer te zien (als het goed is) en dus blijft het spannend.
Laat dit één grote lofzang op de latrelatie worden!
Sinds 31 december jl. hebben vriendje en ik 13 jaar een lat-relatie. Dat gaat dus echt fantastisch. Zometeen ga ik bij hem op visite. Om half zes heeft hij gekookt en gaan we samen eten. Soms zien we elkaar 5 dagen niet en soms zien we elkaar iedere dag eventjes. Dan praten we de dag door, wat we allemaal hebben gedaan enzo.
We vinden het allebei heerlijk om een eigen plek te hebben waar we ons helemaal op ons zelf kunnen terugtrekken.
Ruzies en onenigheden komen bijna niet voor omdat het altijd leuk en gezellig is als wij elkaar weer zien.
Kep nu alweer zin in het samen eten zometeen! (hij woont een blokje verderop, kan het lopend redden). We laten elkaar altijd in onze waarde en we hebben nog steeds kriebeltjes in de buik, ha ha ha!
quote:aaaaaaaahhhhhhhhhhh, lekker is dat, he? ben wel jaloers op je, ik moet wachten tot woensdag
Op donderdag 2 januari 2003 16:29 schreef Anemoon het volgende:
Oh, mooi dit topic!!Laat dit één grote lofzang op de latrelatie worden!
Sinds 31 december jl. hebben vriendje en ik 13 jaar een lat-relatie. Dat gaat dus echt fantastisch. Zometeen ga ik bij hem op visite. Om half zes heeft hij gekookt en gaan we samen eten. Soms zien we elkaar 5 dagen niet en soms zien we elkaar iedere dag eventjes. Dan praten we de dag door, wat we allemaal hebben gedaan enzo.
We vinden het allebei heerlijk om een eigen plek te hebben waar we ons helemaal op ons zelf kunnen terugtrekken.Ruzies en onenigheden komen bijna niet voor omdat het altijd leuk en gezellig is als wij elkaar weer zien.
Kep nu alweer zin in het samen eten zometeen! (hij woont een blokje verderop, kan het lopend redden). We laten elkaar altijd in onze waarde en we hebben nog steeds kriebeltjes in de buik, ha ha ha!
![]()
quote:neeeeeee, maar het is wel een heel goed idee! we mailen wel heel vaak, elke dag beter gezegd (niet tegen onze chefs vertellen, 20 mails zijn geen uitzondering) en we msnnen en bellen om de dag. dus het is op zich wel uit te houden.
Op donderdag 2 januari 2003 16:34 schreef Anemoon het volgende:
Oew, das best wel lang!Schrijf je dan ook brieven naar elkaar?
quote:Mee eens.... Iemand nog geinterreseerd in een Loeder?!
Op donderdag 2 januari 2003 16:18 schreef RainerWernerF het volgende:
dit is een lofzang op de latrelatie. wat is er heerlijker dan de hele week naar je geliefde te verlangen, te hunkeren naar de volgende afspraak. het lijkt me niets om samen te wonen. valt dat hele verlangen-hunkeren-verhaal dan niet gewoon weg?wat is jullie ervaring hiermee? liever latten of liever samenwonen?
Ik heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan samenwonen en houd erg van het hebben van een eigen plekje. Dus het lijkt mij wel wat.
quote:LATTEN is lekker. om het leuk te hebben hoef je elkaar immers niet elke dag te zien. alhoewel, soms is het klote als de ander er niet is. om even tegen te praten of even tegen aan te hangen. gelukkig wordt dat dan altijd bij de volgende afspraak meer dan gecompenseerd
Op donderdag 2 januari 2003 17:40 schreef Ripley het volgende:
Heb geen relatie nu, maar LATTEN lijkt me geweldig.Ik heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan samenwonen en houd erg van het hebben van een eigen plekje. Dus het lijkt mij wel wat.
Def
quote:LATTEN wil toch niet zeggen dat je elkaar alleen op vaste dagen kunt zien? Als je elkaar op dinsdag wilt zien is daar geen bezwaar tegen toch?
Op donderdag 2 januari 2003 17:59 schreef IndoGuyver het volgende:
Op kort termijn is een LAT-relatie leuk, op lang termijn is het kut. Vooral als je mensen om je heen hebt die hun geliefde iedere dag kunnen zien. Als jij op dinsdag eens zin hebt om je vriend/vriendin te zien...forget it! Zo zijn er talloze voorbeelden. Ook als je je partner alleen in het weekend ziet en toevallig krijg je ruzie in dat weekend dan zijn er meteen 2 weken verneukt...just my thoughts!Def
quote:hmmmmmmmm, daar zit wel wat in wat jij daar zegt. ik heb in een vorig leven al eens samengewoond en mn vriendin ook. ik denk dat het misschien in the end wel beter is om lekker bij elkaar te wonen. daar ondergraaf ik overigens wel mn openingspost mee
Op donderdag 2 januari 2003 17:59 schreef IndoGuyver het volgende:
Op kort termijn is een LAT-relatie leuk, op lang termijn is het kut. Vooral als je mensen om je heen hebt die hun geliefde iedere dag kunnen zien. Als jij op dinsdag eens zin hebt om je vriend/vriendin te zien...forget it! Zo zijn er talloze voorbeelden. Ook als je je partner alleen in het weekend ziet en toevallig krijg je ruzie in dat weekend dan zijn er meteen 2 weken verneukt...just my thoughts!Def
quote:Wil jij mijn Nederlandse woordenboekje meenemen als je zelfstandig gaat wonen?
Op donderdag 2 januari 2003 17:26 schreef ZoltaX het volgende:[..]
Mee eens.... Iemand nog geinterreseerd in een Loeder?!
Graag gedaan hoor!
quote:nee, das waar. maar als je allebei volle agenda's hebt moet je gewoon plannen om elkaar te zien. nu is dat geen probleem in ons geval (kwestie van geven en nemen) maar als een van beiden op dinsdag een andere afspraak heeft, tja. dan zie je elkaar dus niet.
Op donderdag 2 januari 2003 18:06 schreef Ripley het volgende:[..]
LATTEN wil toch niet zeggen dat je elkaar alleen op vaste dagen kunt zien? Als je elkaar op dinsdag wilt zien is daar geen bezwaar tegen toch?
Def
quote:nou, ja. 5 minuten? je plakt er dan toch wel een nachtje aan vast?
Op donderdag 2 januari 2003 18:10 schreef IndoGuyver het volgende:
Ok je HOEFT elkaar niet op vaste dagen te zien, maar als je op school zit, of je studeert dan moet het vaak wel in het weekend...daar doelde ik eigenlijk op. Trouwens, het lijkt mij ook niets als je werkt van 9 tot 5 ofzo om daarna nog zoveel uur te reizen om je geliefde te zien voor 5 min. en dan weer een paar uur terug...Def
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:09 schreef Loedertje het volgende:[..]
Wil jij mijn Nederlandse woordenboekje meenemen als je zelfstandig gaat wonen?
Graag gedaan hoor!
quote:ja maar als je de volgende dag weer naar school/werk moet en je moet 2 uur reizen ofzo...dat hou je ook niet een hele week vol...
Op donderdag 2 januari 2003 18:12 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
nou, ja. 5 minuten? je plakt er dan toch wel een nachtje aan vast?
Def
quote:nee das ook weer waar. maar goed: het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit (alhoewel een combi van beiden het best is uiteraard
Op donderdag 2 januari 2003 18:20 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
ja maar als je de volgende dag weer naar school/werk moet en je moet 2 uur reizen ofzo...dat hou je ook niet een hele week vol...
Def
quote:Je kunt ook latten met iemand die om d ehoek woont of in dezelfde stad. Dan hoef je hooguit een halfuurtje in de tram om even bij je liefje te zijn.
Op donderdag 2 januari 2003 18:10 schreef IndoGuyver het volgende:
Ok je HOEFT elkaar niet op vaste dagen te zien, maar als je op school zit, of je studeert dan moet het vaak wel in het weekend...daar doelde ik eigenlijk op. Trouwens, het lijkt mij ook niets als je werkt van 9 tot 5 ofzo om daarna nog zoveel uur te reizen om je geliefde te zien voor 5 min. en dan weer een paar uur terug...Def
quote:dat LATTEN hangt me op dit moment wel ff zwaar de keel uit. ik mis dr verdorie verschrikkelijk erg (en zij mij ook)
Op donderdag 2 januari 2003 18:24 schreef Ripley het volgende:[..]
Je kunt ook latten met iemand die om d ehoek woont of in dezelfde stad. Dan hoef je hooguit een halfuurtje in de tram om even bij je liefje te zijn.
misschien moet ik maar eens een samenwoon-balletje opgooien (kan dat eigenlijk wel als je elkaar nog maar 4 maanden kent waarvan 2 weken officieel als vriendje-vriendinnetje?).
ben blij dat ik in ieder geval volgende week twee avonden en het hele weekend heb
quote:na hoe lang zijn jullie samen gaan wonen? en waarom?
Op donderdag 2 januari 2003 18:28 schreef Angeles het volgende:
Ik woon samen en ik vind het ontzettend leuk, maar ik ga er verder niet over strijden wat leuker is, want ik denk dat dat heel persoonlijk is.
quote:Even denken hoor...onofficieel eigenlijk al na zes maanden. Waarom? Omdat mijn vriend met zijn studie stopte, een nieuwe studie wilde starten in de stad waar ik woon (en waar we nu dus samenwonen) en hij daar in de buurt ook tijdelijk werk had, onofficieel omdat het op mijn studentenkamertje was waar je eigenlijk helemaal niet samen mocht wonen. Dat was ook erg krap, zo'n drie bij drie meter, daar hebben we het toch wel zo'n vijf maanden uitgehouden.
Op donderdag 2 januari 2003 18:29 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
na hoe lang zijn jullie samen gaan wonen? en waarom?
Daarna zijn we officieel gaan samenwonen, dat was toen we ongeveer zo'n jaar samen waren. Het was niet zozeer uit nood geboren, we wilden dat toch al heel graag, maar de gelegenheid deed zich voor dat hij hier kwam studeren en zodoende. Een combinatie van het graag willen en een samenloop van omstandigheden dus.
Het is nu alweer twee jaar geleden dat hij bij mij op de studentenkamer kwam. Nadat we daarna zijn verhuisd, zijn we nog eens verhuisd, daar wonen we nu al meer dan een jaar en het bevalt nog steeds prima.
quote:Dat is absoluut waar. Ik heb drie jaar een vriend gehad en had niet de behoefte om samen te wonen, maar als je dat wel hebt: mijn zegen heb je.
Op donderdag 2 januari 2003 18:28 schreef Angeles het volgende:
Ik woon samen en ik vind het ontzettend leuk, maar ik ga er verder niet over strijden wat leuker is, want ik denk dat dat heel persoonlijk is.
Het ligt er denk ik vooral aan hoeveel behoefte aan privacy en vrijheid je hebt. Ik heb dat heel erg en neig dus naar latten, maar samenwonen heeft ook zo zijn voordelen.
quote:Samenwonen gaat me voorlopig nog veelste ver maar ik wil me vriendin wel 2 of 3x per week zien.
Op donderdag 2 januari 2003 16:18 schreef RainerWernerF het volgende:
dit is een lofzang op de latrelatie. wat is er heerlijker dan de hele week naar je geliefde te verlangen, te hunkeren naar de volgende afspraak. het lijkt me niets om samen te wonen. valt dat hele verlangen-hunkeren-verhaal dan niet gewoon weg?wat is jullie ervaring hiermee? liever latten of liever samenwonen?
Mijn vriendin woont 2,5 uur bij mij vandaan met het vliegtuig
We hebben weliswaar dagelijks contact, maar die afstand is toch niet alles hoor. Helaas zie ik haar waarschijnlijk pas weer eind mei
Kijk er nu al naar uit!
quote:Nee al lang niet meer. Voorheen dus wel. De meest maffe dingen stuurden we dan op (rare pakketjes ensow
Op donderdag 2 januari 2003 17:03 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
neeeeeee, maar het is wel een heel goed idee! we mailen wel heel vaak, elke dag beter gezegd (niet tegen onze chefs vertellen, 20 mails zijn geen uitzondering) en we msnnen en bellen om de dag. dus het is op zich wel uit te houden.
en jullie? schrijven jullie wel?
Hebben jullie met al die mailtjes en telefoontjes nog wel wat te lullen aan het einde van de week?
quote:je zult het niet geloven, maar: jaaaaaaaaa!! en daarnaast zijn er een aantal dingen die live toch net iets leuker zijn. ik noem bijvoorbeeld dvdtjes kijken. als voorbeeldje, hoor
Op vrijdag 3 januari 2003 18:55 schreef Anemoon het volgende:[..]
Nee al lang niet meer. Voorheen dus wel. De meest maffe dingen stuurden we dan op (rare pakketjes ensow
)
Nu wonen we op loopafstand van elkaar dus als ik iets te melden heb dan loop ik er zo even heen.![]()
Hebben jullie met al die mailtjes en telefoontjes nog wel wat te lullen aan het einde van de week?
quote:Pfieuw, is dat niet een beetje ongezond afhankelijk?
Op donderdag 2 januari 2003 20:01 schreef DaRKoNe het volgende:Ik kan hier eerlijk gezegd niet tegen. Haar afwezigheid doordeweeks sloopt me.
quote:of zoals mn geliefde tegen mij zei: ik wil geen inktvis met tentakels en zuignappen worden
Op vrijdag 3 januari 2003 18:59 schreef Anemoon het volgende:[..]
Pfieuw, is dat niet een beetje ongezond afhankelijk?
Het lijkt erop alsof je je helemaal vast-zuigt aan je partner, bijna symbiotisch.
Zowel latten als samenwonen kan dan een hel worden...
quote:Volgens mij heb jij al besloten
Op donderdag 2 januari 2003 20:01 schreef DaRKoNe het volgende:Ik zal dan ook blij zijn wanneer de tijd aanbreekt dat we besluiten om samen te gaan wonen
quote:inderdaad, de afstand maakt het spannender. je hebt ook meer tijd om leuke dingen te bedenken om je geliefde te verrassen, vind ik althans. ik zit de hele middag al leuke concertjes te regelen en dingetjes voor dr verjaardag te verzinnen. als ze de hele tijd om me heenhing kon dat dus echt niet. en het verlangen wordt met de dag groter. en groter en groter. hmmmmmmm!
Op vrijdag 3 januari 2003 19:03 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je de afstand maakt het ook spannender . Ik bel hem om de 4 dagen en je bent daardoor veel meer bezig met elkaar .
Ik bel hem meestal ook uit bed , momenteel slaapt die te veel uit tot een uur of een . Het verlangen maakt het groter lijkt wel .
quote:Nee, dat voelt natuurlijk klote.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:02 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
of zoals mn geliefde tegen mij zei: ik wil geen inktvis met tentakels en zuignappen worden
. dan schiet het inderdaad niet op. het missen en verlangen mag best een beetje zeer doen, maar moet natuurlijk niet allesoverheersend diepzwarte droefenis veroorzaken.
Nu is het natuurlijk gewoon naar elkaar toe gaan wanneer we daar zelf zin in hebben, altijd onverwachts en heel soms spreken we wat af om samen te eten of een film te kijken ofzo.
Hoe lang kennen jij en je vriendin elkaar intussen?
quote:als je mij bedoelt is het in casu een vriendin
Op vrijdag 3 januari 2003 19:07 schreef Anemoon het volgende:[..]
Nee, dat voelt natuurlijk klote.
Ik ken het wel van een aantal jaren geleden, het afscheid nemen was dan soms best heel lastig en deprimerend (maar dat heeft dan ook meer te maken met het verlaten van een veilige omgeving en de gezelligheid).
Was ik dan eenmaal weer in mijn eigen huisje dan was er al snel niets meer aan de hand en was ik blij dat ik mijn eigen dingetjes kon doen en mijn eigen muziekjes kon draaien etc.Nu is het natuurlijk gewoon naar elkaar toe gaan wanneer we daar zelf zin in hebben, altijd onverwachts en heel soms spreken we wat af om samen te eten of een film te kijken ofzo.
Hoe lang kennen jij en je vriendin elkaar intussen?
quote:ze vroeg mij snachts (van 22 op 23 december, for the record) heel lief: "wil je mijn vriendje worden?". jaaaaaaaaaaaaa, natuurlijk!!!!!! en we hebben elkaar als officieel geintroduceerd bij vrienden/andere mensen. deze maand ga ik bij haar ouders langs etc. etc.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:14 schreef Anemoon het volgende:
Hoe weet je dat? Zeg je dat dan tegen elkaar of weet je het gewoon door "bepaalde dingetjes" die zijn voorgevallen?
er waren ook voor die tijd al 'dingetjes' voorgevallen. maar er was nog niet duidelijk uitgesproken wat het nou was, er hing nog geen label aan.
Als je dan elkaar niet zovaak ziet, dan blijf je heel lang dat verliefde gevoel houden, let maar op, dat kan echt jaren duren!
quote:hmmm, wat een verschrikkelijk lekker vooruitzicht is dat. damn, ik voel me nu echt perfect
Op vrijdag 3 januari 2003 19:42 schreef Anemoon het volgende:
aaah wat lievvvv!Als je dan elkaar niet zovaak ziet, dan blijf je heel lang dat verliefde gevoel houden, let maar op, dat kan echt jaren duren!
![]()
quote:bij mij is het nog erger: dr moeder krijgt al de bibbers bij mn stem
Op vrijdag 3 januari 2003 19:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
lol tell me about it . Loop al met vlinders als ik hem door de telefoon hoor praten en dan gewoon lief is .
Trouwens als ik bij Dennis het woordje vriendin opbreng dan rent die zo hard als die kan , hij heeft een hekel aan labeltjes .
quote:Ha ha ha, ja alles wat naar "burgerlijke labeltjes" riekt is mijn Dennis ook al zo allergisch voor. Hij wordt er door mij natuurlijk altijd mee getreiterd..
Op vrijdag 3 januari 2003 19:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
lol tell me about it . Loop al met vlinders als ik hem door de telefoon hoor praten en dan gewoon lief is .
Trouwens als ik bij Dennis het woordje vriendin opbreng dan rent die zo hard als die kan , hij heeft een hekel aan labeltjes .
quote:Ja, maar pas op he, want je kunt weleens zo verliefd zijn dat je ineens wilt gaan hokken!
Op vrijdag 3 januari 2003 19:44 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
hmmm, wat een verschrikkelijk lekker vooruitzicht is dat. damn, ik voel me nu echt perfect
Het grote gevaar voor je goede verstandhouding en je verliefdheid is hokken!
quote:ieeeeeeeeeeeee, hokken! samenwonen! aargh! nee, het einde aller verlangens! ik wil me altijd zo voelen als nu, hunkerend en verlangend!
Op vrijdag 3 januari 2003 19:54 schreef Anemoon het volgende:[..]
Ja, maar pas op he, want je kunt weleens zo verliefd zijn dat je ineens wilt gaan hokken!
met een grote kans dat je relatie dan binnen een mum van tijd tot een hoopje snot is verworden....
Het grote gevaar voor je goede verstandhouding en je verliefdheid is hokken!
quote:Hehe, morgen denk jij er weer anders over...
Op vrijdag 3 januari 2003 19:57 schreef RainerWernerF het volgende:
ieeeeeeeeeeeee, hokken! samenwonen! aargh! nee, het einde aller verlangens! ik wil me altijd zo voelen als nu, hunkerend en verlangend!
Als je goed dit topic leest.....
quote:tja, ik ben een wispelturig typetje
Op vrijdag 3 januari 2003 19:59 schreef Knuffie het volgende:[..]
Hehe, morgen denk jij er weer anders over...
![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:59 schreef Knuffie het volgende:[..]
Hehe, morgen denk jij er weer anders over...
![]()
![]()
* Mirage is helemaal happy met haar HOK-relatie....
quote:ff offtopic:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:01 schreef Knuffie het volgende:
Ik lees vaak je topics, en ik moet je vertellen, dat ik het harstikke leuk voor je vindt dat het zo goed gaat tussen jullie!
hee, dank je! het gaat echt superperfect, maar dat had je dus al wel door. RWF en zn geliefde zijn zwaar in luffffff
quote:Je creëert op deze wijze inderdaad een aanhoudend gevoel van ware romantiek (verlangen, melancholie etc). Doe je iets creatiefs ?? (kwa beroep)
Op vrijdag 3 januari 2003 19:57 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
ieeeeeeeeeeeee, hokken! samenwonen! aargh! nee, het einde aller verlangens! ik wil me altijd zo voelen als nu, hunkerend en verlangend!
quote:qua beroep niet nee, maar ik teken veel, maak gedichten en schrijf verhalen. ben wel aardig creabea
Op vrijdag 3 januari 2003 20:11 schreef Anemoon het volgende:[..]
Je creëert op deze wijze inderdaad een aanhoudend gevoel van ware romantiek (verlangen, melancholie etc). Doe je iets creatiefs ?? (kwa beroep)
quote:weet je, volgens mij zijn we gewoon gevoelsmensen ja. rationaliteit en logica zijn aan mij totaal niet besteed. ben ook blij dat mn geliefde net zo is als ik (tsja, soulmates, he
Op vrijdag 3 januari 2003 20:15 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
leuk nog een crea bea hier .Tuttelen en doen en dingen creatief doen voor in mijn huis ben ik gek op . Valt wel op dat we wel van die gevoelsmensen zijn die graag gaan voor de roes.
quote:Ja, dan is dat gevoel van verlangen een onuitputtelijke bron van inspiratie voor wat je allemaal schrijft, schildert, tekent en maakt. Je geest krijgt letterlijk ruimte om tot ontplooiïng te komen zo.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:13 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
qua beroep niet nee, maar ik teken veel, maak gedichten en schrijf verhalen. ben wel aardig creabea
Ps: nieuwjaarsdag belde een oversture vriend bij mij aan. Hij hield het thuis niet meer uit (zijn vriendin zat psychische oorlogsvoering op hem toe te passen omdat ie in slaap was gevallen tijdens het nieuwjaarsgebeuren). Hij kon dus nergens heen dan alleen naar mij en mijn vriend die bij mij thuis was. Wij keken hem zo aan en zeiden: "zeg zou jij je niet eens inschrijven om op jezelf te gaan wonen?"
Hij vond dat een goed plan!
quote:alleen zijn kan zo inspirerend zijn
Op vrijdag 3 januari 2003 20:23 schreef Anemoon het volgende:[..]
Ja, dan is dat gevoel van verlangen een onuitputtelijke bron van inspiratie voor wat je allemaal schrijft, schildert, tekent en maakt. Je geest krijgt letterlijk ruimte om tot ontplooiïng te komen zo.
Ps: nieuwjaarsdag belde een oversture vriend bij mij aan. Hij hield het thuis niet meer uit (zijn vriendin zat psychische oorlogsvoering op hem toe te passen omdat ie in slaap was gevallen tijdens het nieuwjaarsgebeuren). Hij kon dus nergens heen dan alleen naar mij en mijn vriend die bij mij thuis was. Wij keken hem zo aan en zeiden: "zeg zou jij je niet eens inschrijven om op jezelf te gaan wonen?"
Hij vond dat een goed plan!
net zoals het nummer Stop Thinking van Anouk.
quote:Gaat ie een huisje krijgen bij jou in de buurt?
Op vrijdag 3 januari 2003 19:56 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nou nee , hij is wel zo dat die heel huiselijk is maar dat komt ook door zijn verleden , veel meegemaakt en nooit echt een eigen plekkie en had die dat wel dan ging het fout .
Maar als ik het beestje een naam geef hoor je al heel geirriteerd geluid.
Ik ga hem wel pesten dat als zijn urgentie erdoor is , en huisje heeft dat die dan net zo burgerlijk gaat met zijn huisje als ik met het mijne .
(elkaars buren zijn is misschien ook wel grappig! )
quote:Dat is hier toch wel de ultieme droom hoor!!
Op vrijdag 3 januari 2003 20:53 schreef Anemoon het volgende:
(elkaars buren zijn is misschien ook wel grappig!)
2 Huizen naast elkaar, ieder zijn eigen gedoetje, man zijn hele huis vol met apparatuur naar wens, en vrouw lekker met hebbendingetjes....
Zou het ooit...?
quote:hee, dat is hier op dit moment ook de ultieme droom! alhoewel, zij heeft een dvdspeler en die ga ik nu dan niet extra aanschaffen. je weet immers nooit, haha. voor je het weet heb je er twee
Op vrijdag 3 januari 2003 21:05 schreef Knuffie het volgende:[..]
Dat is hier toch wel de ultieme droom hoor!!
2 Huizen naast elkaar, ieder zijn eigen gedoetje, man zijn hele huis vol met apparatuur naar wens, en vrouw lekker met hebbendingetjes....
Zou het ooit...?
quote:ik en mn geliefde hebben ook van die herinneringen. fijn is dat, he? overigens gaan we de 17e naar lotr 2. lekker in tuschinki!
Op vrijdag 3 januari 2003 21:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat was onze eerste date , hij had zichzelf bij uitgenodigd om Lord of the rings te kijken op dvd , dat vond die zo leuk dat die er zelf ook een heeft gehaald.
Als die iets op tv ziet van Lord of the rings moet die altijd aan mij denken, wat die al erg veel doet want hij onthoud alles wat ik zeg .
quote:Ha ha ha, en dan zeker een tussendeur erin laten maken he?
Op vrijdag 3 januari 2003 21:05 schreef Knuffie het volgende:[..]
Dat is hier toch wel de ultieme droom hoor!!
Zou het ooit...?
Woon je verdomme toch nog weer samen!!
quote:Wat dacht je van de muur doorbreken?
Op vrijdag 3 januari 2003 21:19 schreef Anemoon het volgende:
Ha ha ha, en dan zeker een tussendeur erin laten maken he?Woon je verdomme toch nog weer samen!!
En toch mijn eigen slaapkamer...
quote:Kijk kijk kijk...... RWF gaat nu al rekening houden met.......SAMENWONEN!
Op vrijdag 3 januari 2003 21:11 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
hee, dat is hier op dit moment ook de ultieme droom! alhoewel, zij heeft een dvdspeler en die ga ik nu dan niet extra aanschaffen. je weet immers nooit, haha. voor je het weet heb je er twee
quote:Anemoon heeft niet goed opgelet, je had al een ondertoontje kunnen lezen in de posts VER hiervoor....
Op vrijdag 3 januari 2003 21:20 schreef Anemoon het volgende:[..]
Kijk kijk kijk...... RWF gaat nu al rekening houden met.......SAMENWONEN!
waaaaahahaaaahhaaaa betrapt!!
quote:Fijn dat ie eindelijk wat voor zichzelf heeft dan. Er zal veel rust voor in de plaats komen, vast en zeker. Is P'rend een grote afstand voor je, of valt het nog wel mee?
Op vrijdag 3 januari 2003 21:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nee, in Purmerend maar duurt nog ff momenteel zit die nog in de opvang.
Hij zat eerst toen ik hem leerde kennen was die in de tussenfase opname vrijere afdeling daar wou die weg (logisch totaal geen privacy) en toen is die eerder weggegaan en naar opvang Purmerend gestuurd .
Ik had hem wel al gezegd als die op zichzelf woont over een paar maandjes dat ik langskom, wat die wel gezellig vind.
Wat me bij hem wel opvalt zolang ik het beestje geen naam geeft is de spanning groter , het is subtieler, zodra ik te veel duidelijkheid vraag dan is het een paniekreactie . Ik weet wel dat ik zijn meisje ben want dat voel je wel aan , hoe die tegen me is en zolang ik en hij praten dan praten we alleen over ons , hij zou het niet in zijn hoofd halen om tegen mij te gaan zeggen dat die wat met een ander meisje is.
quote:ja, dat zei jij al, maar ik heb dat nooit gelezen.
Op vrijdag 3 januari 2003 21:21 schreef Knuffie het volgende:[..]
Anemoon heeft niet goed opgelet, je had al een ondertoontje kunnen lezen in de posts VER hiervoor....
quote:En hij heeft het ook nog toe gegeven...
Op vrijdag 3 januari 2003 21:23 schreef Anemoon het volgende:
ja, dat zei jij al, maar ik heb dat nooit gelezen.
SSstttt niet zeggen hoor, anders gaat ie weer twijfelen...
quote:jullie plagen mij!
Op vrijdag 3 januari 2003 21:23 schreef Anemoon het volgende:[..]
ja, dat zei jij al, maar ik heb dat nooit gelezen.
Ik weet eigenlijk niet of latten wat voor mij is, zou het een keer uit moeten proberen....
Samenwonen heb ik al uitgeprobeerd....maar ja volgens mij is dat met iedereen anders....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |