abonnement Unibet Coolblue
pi_183824500
Brrr. Niet meer doen, is een beetje creepy gedrag. Gewoon bewonderen van een afstandje tot het over gaat, zeker je crush niet voeren op deze manier.
pi_183824720
Het begint een beetje richting stalken te gaan ja. En ze heeft duidelijk geen interesse. Kappen dus met die onzin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183824745
Dit is de start van stalkergedrag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_183824907
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:08 schreef Squarkz het volgende:

[..]

Ik weet dat ik geen reactie mag verwachten. Maar toch doe ik het. Daarom opende ik dit topic. Omdat misschien met de mensen van het forum ik dit toch op één of andere manier kan afsluiten.
En bedankt, dat zijn goeie tips.
Alleen al het feit dat je dit "moet afsluiten" geeft aan dat je er veel te diep in zit. Ongezond diep. Obsessief diep.

Heb je vaker obsessieve liefdes gehad of is dit nieuw?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 19 december 2018 @ 11:08:20 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183824999
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het begint een beetje richting stalken te gaan ja. En ze heeft duidelijk geen interesse. Kappen dus met die onzin.
Dit dus. Ik snap niet dat je als persoon dit zelf niet doorhebt? waarom hebben zoveel mensen zoveel problemen met standaard sociale shit?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183825543
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef Squarkz het volgende:
Nu wil ik toch wel graag van die gedachten af en ik begin mij af te vragen of mijn gedrag niet kan gecategoriseerd worden onder de naam "stalken".
nee, tot nu toe valt je gedrag daar (nog) niet onder...

Stalking is altijd ongewenst en opdringend... Zolang nog niet aangegeven is dat je pogingen in contact te komen ongewenst zijn, is het nog niet dat je onder de definitie valt.

Wel is er een zekere kans dat dat moment gaat komen, als je ermee door blijft gaan en dat 'gevoel' dat je zegt te hebben dat je 'recht hebt op een antwoord' leidend gaat worden.

Het gevaarlijkste is je idee dat je 'recht op antwoord' of 'aandacht' van haar zou hebben...
als je niet inziet dat dat gewoon niet zo is, heb je een redelijk grote kans dat je gedrag vroeger of later wel erg ongewenst gaat worden en je daar ook mee doorgaat als aangegeven is dat het ongewenst is.

Overigens meen ik dat radiostations zoiets meestal wel enigszins monitoren en bij bepaalde personen ook snel doorhebben hoe opdringerig hun contact-pogingen zijn, en soms ook initiatief nemen tegengas te geven of iemand te verwijzen naar hulpverlening.
(maar als je naam op de radio-app gewoon probleemloos verschijnt en ze deze noemen is het vermoedelijk nog niet zo dat je al in de kaartenbak van de labiele personen/reageerders gekomen bent)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 december 2018 @ 12:24:44 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183826165
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, tot nu toe valt je gedrag daar (nog) niet onder...

Stalking is altijd ongewenst en opdringend... Zolang nog niet aangegeven is dat je pogingen in contact te komen ongewenst zijn, is het nog niet dat je onder de definitie valt.

Wel is er een zekere kans dat dat moment gaat komen, als je ermee door blijft gaan en dat 'gevoel' dat je zegt te hebben dat je 'recht hebt op een antwoord' leidend gaat worden.

Het gevaarlijkste is je idee dat je 'recht op antwoord' of 'aandacht' van haar zou hebben...
als je niet inziet dat dat gewoon niet zo is, heb je een redelijk grote kans dat je gedrag vroeger of later wel erg ongewenst gaat worden en je daar ook mee doorgaat als aangegeven is dat het ongewenst is.

Overigens meen ik dat radiostations zoiets meestal wel enigszins monitoren en bij bepaalde personen ook snel doorhebben hoe opdringerig hun contact-pogingen zijn, en soms ook initiatief nemen tegengas te geven of iemand te verwijzen naar hulpverlening.
(maar als je naam op de radio-app gewoon probleemloos verschijnt en ze deze noemen is het vermoedelijk nog niet zo dat je al in de kaartenbak van de labiele personen/reageerders gekomen bent)
Dit is al wel opdringen hoor... 1x proberen oké maar daarna nog meermalen is zeker wel opdringen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183827775
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit is al wel opdringen hoor... 1x proberen oké maar daarna nog meermalen is zeker wel opdringen.
ongewenst opdringen...
als opdringen al niet zou mogen, mag je niet eens meer gewoon een dame aanspreken om een stalker genoemd te worden.
of zou iedere enthousiaste fan van een bekend persoon bij voorbaat al een stalker zijn

nogmaals, de definitie van stalker is redelijk duidelijk erin dat het een ongewenste gedraging is....
het criterium is gewoon dat er aangegeven wordt dat er geen prijs op gesteld wordt... tenzij TS delen weggelaten heeft in zn beschrijving van wat tot nu toe gebeurt is, is daar geen enkele sprake van... al sluit ik zeker niet uit dat als hij op zijn weg zo doorgaat dat dat mogelijk kan gaan komen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 december 2018 @ 13:59:43 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183827833
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ongewenst opdringen...
als opdringen al niet zou mogen, mag je niet eens meer gewoon een dame aanspreken om een stalker genoemd te worden.
of zou iedere enthousiaste fan van een bekend persoon bij voorbaat al een stalker zijn

nogmaals, de definitie van stalker is redelijk duidelijk erin dat het een ongewenste gedraging is....
het criterium is gewoon dat er aangegeven wordt dat er geen prijs op gesteld wordt... tenzij TS delen weggelaten heeft in zn beschrijving van wat tot nu toe gebeurt is, is daar geen enkele sprake van... al sluit ik zeker niet uit dat als hij op zijn weg zo doorgaat dat dat mogelijk kan gaan komen
Gezien haar reactie (of juist dat de reactie uitbleef) zegt genoeg toch? ongewenst opdringen, anders was ze wel positiever geweest..?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183827872
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gezien haar reactie (of juist dat de reactie uitbleef) zegt genoeg toch? ongewenst opdringen, anders was ze wel positiever geweest..?
nee, het is verder helemaal niet interssant of ze erg geinteresseerd was of heel veel reactie toonde, om van de ander geen stalker te maken...

nogmaals, je overdrijft door van iemand bij voorbaat al een stalker te maken, ik leg gewoon uit dat dat nog een extra stap is die de TS zelf (nog) niet gezet heeft en het dan onzin is wel heel hard te gaan roepen dat hij een stalker is...

ik hoop dat TS uiteindelijk zelf rationeel genoeg is en zichzelf onder controle heeft en het niet ertoe laat komen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 december 2018 @ 14:02:46 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183827897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, het is verder helemaal niet interssant of ze erg geinteresseerd was of heel veel reactie toonde, om van de ander geen stalker te maken...

nogmaals, je overdrijft door van iemand bij voorbaat al een stalker te maken, ik leg gewoon uit dat dat nog een extra stap is die de TS zelf (nog) niet gezet heeft en het dan onzin is wel heel hard te gaan roepen dat hij een stalker is...

ik hoop dat TS uiteindelijk zelf rationeel genoeg is en zichzelf onder cotnrole heeft en het niet ertoe laat komen
Ik hoop het ook voor TS.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183827934
Creepy as fuck, hopelijk heb je dat wel door dat je jezelf wel heel persoonlijk probeert op te dringen.

Feit dat ze je niet antwoord laat mij al te raden over wat er in dat briefje stond. :')
pi_183828390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klinkt als stalkerig gedrag dit
^
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_183828421
Die informatie dat ze in een winkel werkt, is dat redelijk openbaar of heb je daar flink voor moeten zoeken? Als het dat eerste is en je stopt nu met contacten dan valt het nog wel mee. Maar was het geen makkelijk vindbare info en/of ga je door met dit soort zaken dan ben je gewoon aan het stalken.
pi_183828539
Ik ben Vlaming en zou echt niet weten op welke radio DJ je een crush kan hebben :')
Het zijn allemaal lelijke wijven 8)7
  woensdag 19 december 2018 @ 14:40:53 #41
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183828664
Wat was de strekking van je kaart?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183829976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef 20100 het volgende:
Ik ben Vlaming en zou echt niet weten op welke radio DJ je een crush kan hebben :')
Het zijn allemaal lelijke wijven 8)7
Een radiohoofd is niet voor niets een term voor lelijke kop :')
pi_183832868
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:31 schreef Allures het volgende:

[..]

TS is 20
*22
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:40 schreef MPC60 het volgende:
Wat was de strekking van je kaart?
Wel de bedoeling was om haar gewoon op een leuke manier te bedanken. Want in een talkshow heeft ze al eens wat gezegd over wat problemen met zelfvertrouwen. Dus ik wou haar ook zeggen hoe goed ze het deed en haar vertellen dat ik dat allemaal sterk vond.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Creepy as fuck, hopelijk heb je dat wel door dat je jezelf wel heel persoonlijk probeert op te dringen.

Feit dat ze je niet antwoord laat mij al te raden over wat er in dat briefje stond. :')
In het briefje stond gewoon een leuke tekst om haar te bedanken voor de toffe momenten op de radio en natuurlijk prettige feestdagen. Echt geen creepy stuff hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat je dit "moet afsluiten" geeft aan dat je er veel te diep in zit. Ongezond diep. Obsessief diep.

Heb je vaker obsessieve liefdes gehad of is dit nieuw?
Een obsessieve liefde is wel een lelijke omschrijving. Maar ik heb wel al zo'n 6 à 7 jaar geleden een Celebrity Crush gehad op Victoria Justice. Dat was ook best wel extreem..
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef tjoptjop het volgende:
Die informatie dat ze in een winkel werkt, is dat redelijk openbaar of heb je daar flink voor moeten zoeken? Als het dat eerste is en je stopt nu met contacten dan valt het nog wel mee. Maar was het geen makkelijk vindbare info en/of ga je door met dit soort zaken dan ben je gewoon aan het stalken.
Het stond op een Instagram Story van haar. Dus het was wel degelijk het eerste :)

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef 20100 het volgende:
Ik ben Vlaming en zou echt niet weten op welke radio DJ je een crush kan hebben :')
Het zijn allemaal lelijke wijven 8)7
Dan zou ik nog maar eens goed rondkijken :p
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, tot nu toe valt je gedrag daar (nog) niet onder...

Stalking is altijd ongewenst en opdringend... Zolang nog niet aangegeven is dat je pogingen in contact te komen ongewenst zijn, is het nog niet dat je onder de definitie valt.

Wel is er een zekere kans dat dat moment gaat komen, als je ermee door blijft gaan en dat 'gevoel' dat je zegt te hebben dat je 'recht hebt op een antwoord' leidend gaat worden.

Het gevaarlijkste is je idee dat je 'recht op antwoord' of 'aandacht' van haar zou hebben...
als je niet inziet dat dat gewoon niet zo is, heb je een redelijk grote kans dat je gedrag vroeger of later wel erg ongewenst gaat worden en je daar ook mee doorgaat als aangegeven is dat het ongewenst is.

Overigens meen ik dat radiostations zoiets meestal wel enigszins monitoren en bij bepaalde personen ook snel doorhebben hoe opdringerig hun contact-pogingen zijn, en soms ook initiatief nemen tegengas te geven of iemand te verwijzen naar hulpverlening.
(maar als je naam op de radio-app gewoon probleemloos verschijnt en ze deze noemen is het vermoedelijk nog niet zo dat je al in de kaartenbak van de labiele personen/reageerders gekomen bent)
Ik probeerde met haar in contact te komen via de app van het radiostation en heb wel 1 private message gestuurd op Instagram. Het kan dat ze inderdaad mijn bericht niet hebben doorgelaten ofzo.

Nu, ik begrijp wat je bedoeld met het gevaar dat ik denk dat ik recht heb op een antwoord. Vandaag had er blijkbaar iemand ook een private message naar haar gestuurd op Instagram waar er in stond dat het leuk is wat ze doet en een bedankje. Dat zette ze dan op haar verhaal met een bedankje. Met die persoon doet ze het wel en met mij niet, terwijl ik nu wel iets meer deed.

[ Bericht 19% gewijzigd door Squarkz op 19-12-2018 17:57:32 ]
pi_183834846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:31 schreef Squarkz het volgende:
terwijl ik nu wel iets meer deed.
ik vermoed dat dat dan ook de reden is dat ze je niet bedankt, omdat ze erg voorzichtig is en eventuele vlammen niet aan wil wakkeren.

Hoe dan ook, ze is je niets verschuldigd en ik zou proberen afleiding in iets anders te zoeken.
pi_183834963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:31 schreef Squarkz het volgende:

[..]

Nu, ik begrijp wat je bedoeld met het gevaar dat ik denk dat ik recht heb op een antwoord. Vandaag had er blijkbaar iemand ook een private message naar haar gestuurd op Instagram waar er in stond dat het leuk is wat ze doet en een bedankje. Dat zette ze dan op haar verhaal met een bedankje. Met die persoon doet ze het wel en met mij niet, terwijl ik nu wel iets meer deed.

En dat is gewoon ook haar vrije keuze en geen oordeel dat ze de persoon die dat bericht schreef meer wil bedanken oid...

Ook is het niet zo dat je meer recht op een publiekelijk 'bedankje' zou hebben als je veel meer doet..

Vermoedelijk kiezen ze (mogelijk haar redactie, leest zij hooguit zaken voor die haar redactie voorbereid heeft) redelijk random berichten uit om voor te lezen of op te reageren.
Niet omdat ze werkelijk met jou in contact willen komen.


Overigens, is het een erg op de persoon van die radio-dj gerichtte 'verliefdheid'... of gaat het je ook om jouw naam op de radio te horen of de 'bekendheid'..?
Sommige mensen die veel radiostations opbellen doen dat ook soms vanuit een soort van 'eenzaamheid' of op bepaalde late of zeer vroege momenten iemand te spreken hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183836451
Gewoon dit gedrag voorzetten. Er achter komen waar ze woont en haar ‘s avonds opwachten.

Zal ze leuk vinden.
pi_183836927
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:31 schreef Squarkz het volgende:


Een obsessieve liefde is wel een lelijke omschrijving. Maar ik heb wel al zo'n 6 à 7 jaar geleden een Celebrity Crush gehad op Victoria Justice. Dat was ook best wel extreem..


Het antwoord is dus ja...

En hoe uit dat "extreme" zich dan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183837531
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:47 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

ik vermoed dat dat dan ook de reden is dat ze je niet bedankt, omdat ze erg voorzichtig is en eventuele vlammen niet aan wil wakkeren.

Hoe dan ook, ze is je niets verschuldigd en ik zou proberen afleiding in iets anders te zoeken.
Dus, wat je bedoelt is dat ik misschien wat te veel extra deed om haar te bedanken en daardoor ze er niet op reageert?
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het antwoord is dus ja...

En hoe uit dat "extreme" zich dan?
Ik praat er constant over. Denk constant aan die persoon. En, vroeger toch, heb ik een meisje afgewezen omdat ik met haar in men hoofd zat. Dat is best wel erg, I know. Ik kijk ook niet echt meer uit naar andere meisjes/vrouwen en heb daar totaal geen behoefte aan.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Overigens, is het een erg op de persoon van die radio-dj gerichtte 'verliefdheid'... of gaat het je ook om jouw naam op de radio te horen of de 'bekendheid'..?
Sommige mensen die veel radiostations opbellen doen dat ook soms vanuit een soort van 'eenzaamheid' of op bepaalde late of zeer vroege momenten iemand te spreken hebben.
Wel op de radio komen vind ik wel altijd leuk. Maar ik reageer wel een aantal keer en of ze mijn bericht nu voorlezen of niet maakt me eigenlijk niet veel uit. Ik denk dat het toch het meest draait rond de radio-dj.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ook is het niet zo dat je meer recht op een publiekelijk 'bedankje' zou hebben als je veel meer doet..

Publiekelijk hoeft het ook niet voor mij. Mocht ze gewoon naar me sturen bedankt volstaat dat ook.
pi_183841227
TS, ze is helemaal niet verplicht jou een bedankje of wat dan ook terug te sturen? Ik snap dat geen reactie moeilijk is, aangezien je er zo veel tijd in hebt gestopt, maar dit is redelijk obsessief gedrag wat je hier vertoont. De laatste zin van je OP laten zien dat je je er gelukkig bewust van bent dat je gedrag niet normaal is, dus als je je gedachten op iets anders weet te focussen kom je heus wel van je crush af.

[ Bericht 1% gewijzigd door needlesslylargerod op 19-12-2018 21:38:28 ]
pi_183843103
Die weet dondersgoed dat als ze antwoord ze er niet meer vanaf komt. Je zal wel niet de eerste zijn die dit doet. Verstandige keuze van die vrouw dus, want zeg eerlijk, jij gaat geen reactie sturen als ze je bedankt, of probeer je daarna weer iets om een gesprek aan te gaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')