abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183809342
Foto's: https://imgur.com/a/0Bdme6a

Ik heb deze AirPods op 4 december 2018 gekocht bij Coolblue voor ¤169. Daarnaast heb ik een echt lederen beschermhoesje gekocht twv ¤24.99.

Ik heb de Airpods hooguit anderhalf uur gebruikt op mijn werk maar ze zitten niet lekker in mijn oor.

De Airpods zijn bij wijze van nog gloednieuw, geen beschadigingen of defecten en zijn helemaal schoon.

Aankoopbon met garantie is beschikbaar.

Voor ¤140 mag het opgehaald worden in Drachten.
Verzendkosten zijn voor de koper. (Kan als brievenbuspakje)

[ Bericht 0% gewijzigd door Faerlina91 op 18-12-2018 16:38:03 ]
  dinsdag 18 december 2018 @ 17:11:07 #2
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183811068
30 ekkies
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_183812050
Verkocht via marktplaats
  Moderator woensdag 19 december 2018 @ 09:07:54 #4
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_183823517
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:44 schreef Faerlina91 het volgende:
Verkocht via marktplaats
quote:
0s.gif In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:

Hi,
je product is verkocht maar je topic is nog open! Je kan het melden in het topic maar het is sneller (en vooral makkelijker) als je een TR (topic report) plaatst. Hierdoor zien wij als moderators dat er iets moet gebeuren vanuit het overzicht zonder elk los topic te hoeven lezen. Dit scheelt ons heel veel lees werk ;) :9B

Dit doe je door in je topic op het icoontje warnbig.png te klikken. Eventueel kan je ook een post in je topic plaatsen om hem onder de aandacht te brengen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld.
Klik hier voor een voorbeeld

Bedankt voor je hulp alvast! :9B en happy posting!
Ik word een beetje moe van jou... _alle_ topics van jou gaan of fout of er schort wat aan... graag hier opletten... -O-
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')