SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Sportieve reactie trouwens. Al dan niet via zijn manager.twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 01:12:13I wish all the best to Darius Labanauskus for the rest of the tournament !! He deserved the win. He gave me chances but I couldn’t take them. I am lost for words at the moment. I will try what I can to come back next year. reageer retweet
Hij is een ernstig saaie darter. Ik kan daar niet tegen. Saaier dan saai, saaier dan alles. Zo saai dat alle saaiheid in de wereld verbleekt bij deze saaie saaikneus.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er mis met Larsson volgens jou
Meltdown.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is een ernstig saaie darter. Ik kan daar niet tegen. Saaier dan saai, saaier dan alles. Zo saai dat alle saaiheid in de wereld verbleekt bij deze saaie saaikneus.
Hij had net leuke teksten bij The Feather. Ik kan een hoop saaiere bedenken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is een ernstig saaie darter. Ik kan daar niet tegen. Saaier dan saai, saaier dan alles. Zo saai dat alle saaiheid in de wereld verbleekt bij deze saaie saaikneus.
Zijn er ook Zweden die je wel moet?quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:FortunaSittard twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 11:56:48Een man van zijn woord, @TheReaIYorin!We laten hem smaken! 🍰Bedankt Yorin! 👊🏼#️⃣ #SamenNaoVeure https://t.co/uMHxuttTD2 reageer retweet
Genotstaartquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:FortunaSittard twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 11:56:48Een man van zijn woord, @TheReaIYorin!We laten hem smaken! 🍰Bedankt Yorin! 👊🏼#️⃣ #SamenNaoVeure https://t.co/uMHxuttTD2 reageer retweet
Voortaan is er dus een Europese Qualifier voor de Euro Tour vlak voor PC-weekenden, dus voor Tourkaarthouders. Dan gaan de W&S/N&B en East Europe een redelijk aantal nobody's afleveren.quote:- UK Tour Card Holder Qualifier: shall produce 18 players.
- European Tour Card Holder Qualifier: shall produce six players.
- West & South Europe Associate Member Qualifier: shall produce two players.
- Host Nation Qualifier: shall produce four players.
- Nordic & Baltic Qualifier: shall produce one player.
- East Europe Qualifier: shall produce one player.
Ik sta volledig achter Magnus Caris.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zijn er ook Zweden die je wel moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Magnus Caris.Peter is ook een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gunstig voor Strayaquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:02 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.pdc.tv/news/2(...)ur-qualifying-update
[..]
Voortaan is er dus een Europese Qualifier voor de Euro Tour vlak voor PC-weekenden, dus voor Tourkaarthouders. Dan gaan de W&S/N&B en East Europe een redelijk aantal nobody's afleveren.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Magnus Caris.Wat heeft Caris dat Larsson niet heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wim zijn haatlijst is onuitputtelijk.![]()
Zal wel wat aangedikt zijn jaquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Vijf kwartier voor drie legs, ik geloof het niet.
Baby shark.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat opkomstnummer van Evans dan?
Als hij de vloer af wil gaan, ja. Overigens wordt die Tour Card Qualifier voor de Nederlandse Euro Tour wel genot. Dan gaan ze met maximaal 15 man of zo strijden voor zes ticketsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |