ik heb nog geen oordeel, ik ken hem niet, omdat ik 1 nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het stelt me gerust als jij hem niet mag
Nee dat is een feit en eerstvolgende stemming zijn het er nog maar 2quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik denk dat de 3 muskatiers in hun broek schijten zegt Merel, Chris komt bijna klaar
Dat is wat ze hopen
mie happy toequote:Op dinsdag 18 december 2018 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
Vind het een leuke timing en een leuke oud inwoner. Pollewop is happy![]()
![]()
Snap niet wat je leuk vindt aan zo'n blaaskaak.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
Vind het een leuke timing en een leuke oud inwoner. Pollewop is happy![]()
![]()
Met haar erbij....quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:59 schreef mazaru het volgende:
Merel: DE DRIE MUSKETIERS GAAN TEN ONDER![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:59 schreef mazaru het volgende:
Merel: DE DRIE MUSKETIERS GAAN TEN ONDER![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wat die zure wijvenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Merel zien de musketiers er heel verslagen uit
Goed gezien. Die heeft nu al spijt dat ze Mike besprongen heeftquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snuffelen of hij echt het alphamannetjuh is.
volgens mij alleen Gerrit die schijt zo half en half in ze broek , leuk om te horen ik loop met me oortjes is omdat ik oppas ben ................erg leuk dit .quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Merel zien de musketiers er heel verslagen uit
Meen je dat ? Knul? Hahahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Jessie is gewoon een hele leuke knul
Dacht je dat het een meisje was dan?quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:01 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Meen je dat ? Knul? Hahahaha.
Nee. Ivan zeker niet. Die is klaar daar. De rest maakt me niet meer uit. Als Jessie erin mag, mag iedereen erin.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AUB geen Billy, Ruud of Ivan meer, die hebben we nu wel genoeg gehad lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |