Daarom reageerde hij ook wat kribbig op de vraag van Brandon over dat hij een tattooshop had geopend. Die vriendschap is dus weer over tussen hem en Boyd...quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Boyd wou niet meer met hem geassocieerd worden, lijkt me dan wel duidelijk
Juist. Niets kampjes, gewoon met z'n alle! Hij was in Utopia wel de aanstichter samen met Boyd en Rob om kampjes te creëren, maar ik denk niet dat hij zich nu bij de yurt faalhazen zich gaat aansluiten. Denk dat hij veel met Mike, A3 en Erik zal gaan optrekken verwacht ik.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo einde verhaal Timoteef de Koning is terug
Uiteraard. Niks komt er doorheen als zij het niet willen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zou de febo niet een grote hand hebben in e-mails door laten gaan?
dat denk ik juist niet, met hun bereikt ie niks, te negatieve ik ik figurenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist. Niets kampjes, gewoon met z'n alle! Hij was in Utopia wel de aanstichter samen met Boyd en Rob om kampjes te creëren, maar ik denk niet dat hij zich nu bij de yurt faalhazen zich gaat aansluiten. Denk dat hij veel met Mike, A3 en Erik zal gaan optrekken verwacht ik.
ik weet het niet,ik wacht afquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik denk dat hij meer met de yurt kan dan menig een denkt hier, ik denk dat ie gaat clashen met Mike
UTO / [INWONERS] Jessiequote:Op dinsdag 18 december 2018 11:44 schreef An_0_Niem het volgende:
Waar kan ik Uto1 Jessie's topic vinden?
Denk ik ook die kan nooit goed gaan met Timquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist. Niets kampjes, gewoon met z'n alle! Hij was in Utopia wel de aanstichter samen met Boyd en Rob om kampjes te creëren, maar ik denk niet dat hij zich nu bij de yurt faalhazen zich gaat aansluiten. Denk dat hij veel met Mike, A3 en Erik zal gaan optrekken verwacht ik.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zou de febo niet een grote hand hebben in e-mails door laten gaan?
Die gast is helemaal in de war............quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit heeft er zin in![]()
[ afbeelding ]
Totaal niet indrukwekkend. We weten wel beter inmiddels en daar prikt Jessie ook wel door heen bij dat soort figuren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:45 schreef Mylene het volgende:
Zelfs Gerrit is met een verbeten kop kruiwagens met stenen aan sjouwen![]()
.
Je zou het denken, maar zo wanhopig en afhankelijk zijn een aantal dus.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:46 schreef Ranah het volgende:
dat moet toch kwaad bloed zetten? haantje jessie die doet alsof hij daar al jaren de boel regelt![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit heeft er zin in![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je het over de Yurt gasten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat denk ik juist niet, met hun bereikt ie niks, te negatieve ik ik figuren
Tja ach als iets succesvol is waarom zou je dat niet daar niet weer proberen. Al vraag ik me af wat hij in Utopia 1 verkocht? Dat ben ik even kwijt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:49 schreef Ranah het volgende:
jessie heeft nieuwe ideeën, hij wil niets uit 1 kopiëren
Maar gaat wel meteen T-shirts ontwerpen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:49 schreef Ranah het volgende:
jessie heeft nieuwe ideeën, hij wil niets uit 1 kopiëren
Geplotterde T-shirts en ingekochte trainingspakken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja ach als iets succesvol is waarom zou je dat niet daar niet weer proberen. Al vraag ik me af wat hij in Utopia 1 verkocht? Dat ben ik even kwijt.
Oja, nou ja prima toch. Andere teksten verzinnen en gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geplotterde T-shirts en ingekochte trainingspakken.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, voor wie het gemist heeft .....![]()
[ afbeelding ]
De aankomst van Jessie - 18 december 2018.
x6z581c
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tim kruieh
keihard dat pad afmaken
Dat bedacht ik me meteen na binnenkomst al. Helaas zien ze dat ( nog) nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Adriaan is zo blij en een aantal anderen ook. Ze hebben niet in de gaten dat het eigenlijk heel droevig is dat ze een oud-Utopiaan nodig hebben om de boel van de grond te krijgen daar.
Zijn humor is heerlijk. Gelukkig geen Billy erbij nu.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja eindelijk een positieve ontwikkeling.
ik heb het over Adriaan en Mike die kunnen het alleen over zichzelf hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je het over de Yurt gasten.
Die yurt gasten ook, dus tja...quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb het over Adriaan en Mike die kunnen het alleen over zichzelf hebben
ik zal er eens op lettenquote:
stekkers in stopcontact... en een lekker verwarmd bootje met echt bed , toilet enz enz?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boot plaats vrachtwaggel gaat de laan weer uit
Leuk niet, maar gaat wel voor reuring zorgen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:47 schreef mazaru het volgende:
Eindelijk een leuk mens in Uto2![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:54 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverdamme, alles is ja en amen nu bij Adriaan, alsof zijn afgod is binnengekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
shelly lekker geld uitgevenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel ; de invulling voor de kerst
ik heb ene leuk koor
een popkoor
dat zou kunnen
gaan we overdag nog iets doen
og net als altijd ??
shell wil ff bijelkaar komen
overlegje kessemis
bestelling etem gourmet panneh meuk
und so weiter
Zal niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:00 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Zijn humor is heerlijk. Gelukkig geen Billy erbij nu.
geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2018 12:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
stekkers in stopcontact... en een lekker verwarmd bootje met echt bed , toilet enz enz?
ja gemeente is febo net zoals water halen en taartje etenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:05 schreef Giggio het volgende:
ooh ja alle popkoren verzamelen
die vieren toch geen kerst komen gewoon spontaan naar u2
kerst moeten ze toch zondag al vieren om het met kerst op tv te hebben?
gaat de gemeente (??) vragen om gourmetstellen en 4-pits
is gemeente de febo wat aardbei voor peuk is?
zal vast wel... als men jessie benaderd heeft zou ik ook zon eisen pakket op tafel gooienquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
cam's dr al in hangen
en de rest...
we hebben nog niets van de binnenkant kunnen spotten
haha wat een gedoe om dat te omzeilenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja gemeente is febo net zoals water halen en taartje eten
billy niet maar marjet welquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zal vast wel... als men jessie benaderd heeft zou ik ook zon eisen pakket op tafel gooien
Billy wilde overigens niet uto 2 in
Dus die zie ik er dan ook niet bijkomen
Eentje die zo tegen Adriaan zijn principes in gaat........quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Te erg dat je die zo nodig hebt.
Maar nu Jessie er weer in zit ???quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zal vast wel... als men jessie benaderd heeft zou ik ook zon eisen pakket op tafel gooien
En niemand denkt aan de leveranciers die nog op hun geld wachten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ijs inslaan zegt Merel, low budget.
Wijn en bier want we hebben het zwaar. Muziek regelen, mag weer wat kosten
Dit maakt mijn hele dag goedquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, voor wie het gemist heeft .....![]()
[ afbeelding ]
De aankomst van Jessie - 18 december 2018.
x6z581c
Ik denk dat Jessie weet dat Billy niet naar Utopia komt dus daarom daar veilig zit. Utopia is een beetje Sint Maarten weetjewel?quote:
Nee nee die heeft vast werk nuquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:10 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Maar nu Jessie er weer in zit ???
nouw..quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot er weer zo'n dikke, vette ham binnenkomt of nep kaviaar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eentje die zo tegen Adriaan zijn principes in gaat........![]()
Die is toch totaal niet serieus te nemen.......
Of een jack met een echte bontkraag......quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot er weer zo'n dikke, vette ham binnenkomt of nep kaviaar.
Ik zou een waterpistool kopen en vullen met rundvleesbouillon. Om adje op afstand te houden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot er weer zo'n dikke, vette ham binnenkomt of nep kaviaar.
zie der wel op bezoek komen met de kerstquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:10 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Maar nu Jessie er weer in zit ???
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of een jack met een echte bontkraag......![]()
![]()
Om in Mike zijn termen te blijven.......vooralsnog zie ik niemand anders bezig met het bestraten.........quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:15 schreef Giggio het volgende:
de loeder broeders rocken hun 4 uurtjes wel bij elkaar
tim en joa zijn hun fittie rol met jessie aan het instuderenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Om in Mike zijn termen te blijven.......vooralsnog zie ik niemand anders bezig met het bestraten.........
Reken maar dat hij het buiten goed voorbereid heeft. Niets komt zomaar uit de lucht vallen.quote:
chesterfield stoel voor in de iglo...quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Klompje goud vinden ze daar vast ook wel geinig.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Jessie's topic ben ik ijverig aan het aanvullen. Kost tijd, maar vanaf hier kunnen jullie het volgen:
klik hier [ afbeelding ]
Jah!quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
chesterfield stoel voor in de iglo...
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Jessie's topic ben ik ijverig aan het aanvullen. Kost tijd, maar vanaf hier kunnen jullie het volgen:
klik hier [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:19 schreef Jemoederniet het volgende:
"Zijn binnenkomst zegt al genoeg he."
[ afbeelding ]
das een feit!!quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jah!![]()
Jessie heeft het over een groot bedrijf neerzetten en dan moet je veel vergaderen en dat kan natuurlijk niet op houten bankjes.![]()
Hij is gekomen om voor de groep te werken, want lukt niet met deze groep of zoiets.
Ik denk dat Bronno een nieuwe kans krijgt. Even de paden uitproberen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:20 schreef b_engeltje het volgende:
Volgende week beau hutje???
Met beau en of de twins?
die camera's hadden ze er van te voren ook in kunnen monteren...quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
Oh... ze mochten geen opnames maken van de boot omdat talpa bezig is met de camera's.
Wat zitten er voor een idioten bij talpa zeg... dat het ophangen van cameras in het diepste geheim moet gebeuren.
quote:
Als ik nog twijfels had dat de FEBO alles stuurt, ben ik nu overtuigd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jah!![]()
Jessie heeft het over een groot bedrijf neerzetten en dan moet je veel vergaderen en dat kan natuurlijk niet op houten bankjes.![]()
Hij is gekomen om voor de groep te werken, want lukt niet met deze groep of zoiets.
bronno?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat Bronno een nieuwe kans krijgt. Even de paden uitproberen.
Ach......ze zitten tenminsteniet in Jessie's kont.......quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk die jaloerse bekken en opmerkingen van die wigwamsukkels
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:21 schreef mazaru het volgende:
Joakwal denkt die boot te kunnen claimen
Die met de scootmobielquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bronno?
Heb niet alles van uto 1 gevolgd... wie is dat
Ja, die kant zal het wel opgaan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zie der wel op bezoek komen met de kerst
Wel meer uto 1 gasten
Misschien switcht de boot wel van bewoners
Eerst jessie dan johan dan iwan misschien bas ook wel voor een paar dagen
Joakwal is ook jaloers hoor. Vooral op die boot en de populariteit van Jessiequote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]leuk toch.
Gerrit is zuur, Joa relativeert
Dat zijn de mensen met enig karakter.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach......ze zitten tenminsteniet in Jessie's kont.......
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik nog twijfels had dat de FEBO alles stuurt, ben ik nu overtuigd.
Schaamteloos en eigenlijk een klap in de bek van alle Utopianen daar.
nou ..88 % niet ..zit je toch wel veilig mee hoorquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hoewel ze net met een nieuw plan bezig zijn. Je zal nu nooit weten of die zal slagen of juist niet.
De 1 benige stoere man. Die niet zo stoer bleek te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bronno?
Heb niet alles van uto 1 gevolgd... wie is dat
go joa goquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Het zou mijn beste maat of grootste vijand
Ik heb nog nooit verkast.
Maar een boot is wel tof.
Als blijkt dat hij tegen ons is
Dan pak ik mijn spullen dan ga ik daarbij zitten.
Fotootjes plakken.
Niemand is begonnen met zo'n grote plek alleen.
Hij pathaloogt met iedereen, ons ontwijkt hij een beetje.
[ afbeelding ]
Yep. je moet wel ergens doorheen kunnen kijken om dat te zien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog een sjoemelaar erbij.....![]()
Maar van hem is waarschijnlijk allemaal geweldig.
Jessie is gewoon het kaartje aan de boot.......quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Als Jessie echt stoer was geweest, was hij zonder boot gekomen en in de caravan gaan liggen.
Dit gaat helemaal nergens meer over.
maar relativeert wel, Gerrit heeft daar grote moeite mee, ik mag Gerrit niet dus ik vind dit leukquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joakwal is ook jaloers hoor. Vooral op die boot en de populariteit van Jessie
Wat zegt hij, had de andere aanquote:
Ik verwacht als de bokstrainer van Jessie.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Billy en vast werk. Een vreemde combi.
Zou zomaar kunnen dat Joa en Jessie samen gaan optrekken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk die jaloerse bekken en opmerkingen van die wigwamsukkels
jawel dit is een BAAS statement... precies goed om de musketiers te overrompelen met hun yurtquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Als Jessie echt stoer was geweest, was hij zonder boot gekomen en in de caravan gaan liggen.
Bedoel ik. Met dit vertoon weet ik zeker dat ik het wat Jessie betreft bij het juiste eind had. Not my cup of tea. The same old shit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik nog twijfels had dat de FEBO alles stuurt, ben ik nu overtuigd.
Schaamteloos en eigenlijk een klap in de bek van alle Utopianen daar.
Was erg leuk om zichzelf zoveel geld toe te spelen, geen belasting te betalen en de anderen na zijn vertrek er voor op te laten draaien. Fijne vent.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij moet ze ook niet en wil ze uit elkaar krijgen dat is wat hij en Cees bespraken in een filmpjequote:Op dinsdag 18 december 2018 12:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Het zou mijn beste maat of grootste vijand
Ik heb nog nooit verkast.
Maar een boot is wel tof.
Als blijkt dat hij tegen ons is
Dan pak ik mijn spullen dan ga ik daarbij zitten.
Fotootjes plakken.
Niemand is begonnen met zo'n grote plek alleen.
Hij pathaloogt met iedereen, ons ontwijkt hij een beetje.
[ afbeelding ]
Daarom, niet mijn smaakquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Was erg leuk om zichzelf zoveel geld toe te spelen, geen belasting te betalen en de anderen na zijn vertrek er voor op te laten draaien. Fijne vent.
Die doet niets meer met de centjes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ..88 % niet ..zit je toch wel veilig mee hoor
Zeker met merel op de finance.. die heeft vast mog een manicure of pedicure nodig .... of een beautybehandeling ..liposuctie..
Ik mocht hem wel, maar van mij had hij niet terug hoeven komen, helemaal niet op dit momentquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
hoorde er net anders flink bemoeien met de kerstinkopenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die doet niets meer met de centjes.
Merel zit niet meer op de financequote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ..88 % niet ..zit je toch wel veilig mee hoor
Zeker met merel op de finance.. die heeft vast mog een manicure of pedicure nodig .... of een beautybehandeling ..liposuctie..
Alles voor TV. Het is wel een statement want er moest wel wat gebeuren. Daarom duurde het ook wat langer voordat er een nieuwe binnen kwam. Nu weer met een nietszeggende passant aan te komen zetten verklaard dat lange wachten dan totaal niet. Maar nu wel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie is gewoon het kaartje aan de boot.......
Hij heeft heel wat mee genomen toen hij uit de poort wandelde.......quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Was erg leuk om zichzelf zoveel geld toe te spelen, geen belasting te betalen en de anderen na zijn vertrek er voor op te laten draaien. Fijne vent.
Jaloers waarop? Eerder irritatie denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
ziekelijke jaloezie in de wigwam
[ afbeelding ]
oplichters in opleiding of assistent oplichters, dit is een proquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:28 schreef pullup het volgende:
Man man man![]()
![]()
![]()
Alsof ze niet al genoeg oplichters hadden rondlopen daar![]()
![]()
Het slaat toch helemaal nergens op met dit concept?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jawel dit is een BAAS statement... precies goed om de musketiers te overrompelen met hun yurt
Dan als sparringspartner. Sla elkaar maar op de bekken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik verwacht als de bokstrainer van Jessie.
Irritatie? Nope! Dikke vette jaloeziequote:Op dinsdag 18 december 2018 12:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Jaloers waarop? Eerder irritatie denk ik.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:27 schreef -sabine- het volgende:
Komt zo een preview binnenkant boot.
Minder gewauwel en meer lol met Jessie. Los of ik het met hem eens was of niet.
De zeester is back.
En bootquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Is hij officieel de nieuwe bewoner? Met kist en al.
Hij heeft in programma's gefigureerd of iets mee. Is waarschijnlijk zijn ervaring.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:26 schreef Juud79 het volgende:
Zegt Gerrit nu serieus dat ie Utopia 1 nooit heeft gekeken?
Dezelfde Gerrit die al 6 maanden roept dat ie weet hoe een rls werkt.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:27 schreef -sabine- het volgende:
Komt zo een preview binnenkant boot.
Minder gewauwel en meer lol met Jessie. Los of ik het met hem eens was of niet.
De zeester is back.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:31 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie is team Mike en Adriaan, Erik
Dat is dan een meevallerquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:31 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie is team Mike en Adriaan, Erik
Dan zal Jessie het wel goed kunnen vinden met de yurtmannen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Let op, Jessie heeft straks alles op de rit gezet en de silo ingericht etc.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Die JEssie, hij denkt echt te weten hoe het moet hij
Zo goed weet die het niet, is nu meer dan een jaar buiten en nog niet aan het werk. Dus maar terug in Utopia
Hij heeft het steeds over strippers en drank maar hoor hem niet over Botox, haren, nagels, wenkbrauwen
JEssie vindt Adriaan een topper
Yepquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Is hij officieel de nieuwe bewoner? Met kist en al.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:32 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Koning Jessie gaat Timothy de poort uit drijven![]()
![]()
Greet heeft behoorlijk de tyfes dr inquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:32 schreef Inca het volgende:
Gerrit doet nu al meer op 1 dag dan zijn hele tijd in Utopia![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Greet heeft behoorlijk de tyfes dr in
juist wel ..zijn allemaal ego trippers man vrouw maakt niet uit in uto 1...daarom komt er niks van de grondquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het slaat toch helemaal nergens op met dit concept?Dat staat toch los van je sympathieën of antipathieën?
Wel lullig voor die andere bewoners uit UTO1. Toen met die brief dat Utopia door zou gaan. Daar stond toch in dat zij voorrang zouden krijgen of zoiets. Jessie was toen al weg.quote:
Juist wel volgens het concept? Daar snap ik niets van. Laat ze lekker ploeteren om vooruit te komen, op eigen kracht.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
juist wel ..zijn allemaal ego trippers man vrouw maakt niet uit in uto 1...daarom komt er niks van de grond
Zou je er dus een " softy" tussen zetten word die gelijk oversneeuwt door de uto 1 bewoners
Of je moet zon actie als franny doen
Jessie heeft een reputatie , dat weten ook veel uto 1 bewoners dus de kans dat hij oversneeuwt word is nihil..
Nou dan maar een dubbel statement .. der in met een boot
Er kan maar een leider op het schip zijn.......dat weet Jessie als geen ander....de rest zijn poppetjes om hem heen.....en arme Mike trapt er met open ogen in.......quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dan zal Jessie het wel goed kunnen vinden met de yurtmannen.
Misselijk mannetje. Hij jaste al het geld op aan nutteloze luxe en nu zo'n uitspraak. Hypocrietjuhhhh.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie vindt het niet goed dat geld opgaat aan luxe en drank en gaat straks de boot dopen met champagne.
Maar die wilde blijkbaar (nog) niet. En Jessie wel. Opent mogelijkheden voor andere oud Utopianen want ik denk dat het bij sommige misschien wel weer gaat kribbelen...Billy kom er maar in ;-)quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wel lullig voor die andere bewoners uit UTO1. Toen met die brief dat Utopia door zou gaan. Daar stond toch in dat zij voorrang zouden krijgen of zoiets. Jessie was toen al weg.
nou duik op franny zou ik zeggen 😜quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:32 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Koning Jessie gaat Timothy de poort uit drijven![]()
![]()
Ja, alles wat hij zegt is zo hypocriet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:36 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Misselijk mannetje. Hij jaste al het geld op aan nutteloze luxe en nu zo'n uitspraak. Hypocrietjuhhhh.
Jessie, paint your pictures 'bout how it's gonna be.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er kan maar een leider op het schip zijn.......dat weet Jessie als geen ander....de rest zijn poppetjes om hem heen.....en arme Mike trapt er met open ogen in.......
met water zegt ie netquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie vindt het niet goed dat geld opgaat aan luxe en drank en gaat straks de boot dopen met champagne.
Het kwam erop neer dat alleen DIE mensen aanspraak maakten om terug te komen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wel lullig voor die andere bewoners uit UTO1. Toen met die brief dat Utopia door zou gaan. Daar stond toch in dat zij voorrang zouden krijgen of zoiets. Jessie was toen al weg.
.. en simpele Adriaan. Hij weet natuurlijk dat hij geen schuimpjes boos moet maken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er kan maar een leider op het schip zijn.......dat weet Jessie als geen ander....de rest zijn poppetjes om hem heen.....en arme Mike trapt er met open ogen in.......
Hahaha, die is al aan het draaien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:39 schreef zodeju het volgende:
Mike doet mee met Tim zijn ideeën maar hij gelooft het niet.......
Of mochten niet. Ze werden dus met een dooie mus blij gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar die wilde blijkbaar (nog) niet. En Jessie wel. Opent mogelijkheden voor andere oud Utopianen want ik denk dat het bij sommige misschien wel weer gaat kribbelen...Billy kom er maar in ;-)
Juist......quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. en simpele Adriaan. Hij weet natuurlijk dat hij geen schuimpjes boos moet maken.
ow je bedoeld het concept...dat was allang weg met de strippers botox tanden bleken...quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist wel volgens het concept? Daar snap ik niets van. Laat ze lekker ploeteren om vooruit te komen, op eigen kracht.
Hoop het niet. Een is ergernis genoeg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar die wilde blijkbaar (nog) niet. En Jessie wel. Opent mogelijkheden voor andere oud Utopianen want ik denk dat het bij sommige misschien wel weer gaat kribbelen...Billy kom er maar in ;-)
Was leuk geweest als die boot in dat vijvertje kwam te liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Die ladder zo dicht bij water
Een stap te ver en hij ligt er in
AUB geen Billy, Ruud of Ivan meer, die hebben we nu wel genoeg gehad lijkt mijquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoop het niet. Een is ergernis genoeg.
Maar wel stroom voor zijn slaapappparaat.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Geen luxe boot, geen verwarming er in hij moet zichzelf warm houden
Werd het nog kouder zei Jessie een stalen boot die in het koude water lagquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was leuk geweest als die boot in dat vijvertje kwam te liggen.
Nou niet mochten. Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Of mochten niet. Ze werden dus met een dooie mus blij gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nee nee nee nee nee nee dit meen je niet.![]()
![]()
![]()
Niet die arrogante vervelende plofkop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, die heeft hij ook nog.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wel stroom voor zijn slaapappparaat.
Medische noodzaak, kacheltje zal er ook wel komenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel komt er wel bijquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Geen luxe boot, geen verwarming er in hij moet zichzelf warm houden
die willen blijkbaar niet..quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat alleen DIE mensen aanspraak maakten om terug te komen.
Is stevig genoeg voor 2 personenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Das Boot is geregelv via het Uto 1 contakt
deze Boot mag gebruikt worden zolang nodig
verteld Jezzebel an maneer tv maak
Komen we weer op een lijnquote:
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaa als nou die zure ook terug komt hebben we ook weer een solidair walgobjectquote:
Ja die staat nu ook op een kierquote:
Zijn apneusnorkel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zou ie een electrisch dekentje hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die mag wel wegblijven eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa als nou die zure ook terug komt hebben we ook weer een solidair walgobject![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:46 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Van de reacties hier kan ik ook genieten.
Ik heb er niks mee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
dr gaan vast nog wat spekjes af
Boxseh uitdaging met Tim
Timmie wrd de poort uit gemept
letterlijk en figuurlijk
Dat hoort zo, maar die spekbovenbenen van Jessie horen niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:43 schreef DKUp het volgende:
De broek van Jessie is een beetje strak.
Wanhopige en kansloze poging er nog wat van te maken blijkbaarquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dat zegt hij tegen Brenda, die gaat dit vast tegen Lotus zeggenquote:
Naar Jessie kijk ik graag. Heerlijk! Eindelijk een leuk mens in Utopiaquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag wel wegblijven eerlijk gezegd
Ik had liever niet een oud Utopiaan terug gezien hoor
Ja echt wel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanhopige en kansloze poging er nog wat van te maken blijkbaar
Zit niks anders op.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
wat kut voor U
..![]()
![]()
wen dr maar an
Sublieme twist.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:48 schreef chufi het volgende:
Nou Spannend .... Jessie vertrekt en Jessie komt
En Lotus naar Jessie. In tv kan alles.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat zegt hij tegen Brenda, die gaat dit vast tegen Lotus zeggen
ideaal voor JM ..nou ja moet er nog een J bijkomen 😜quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:48 schreef chufi het volgende:
Nou Spannend .... Jessie vertrekt en Jessie komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |