Gerrit ziet de bui al hangen werken met je luie donderquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:34 schreef eskil het volgende:
Hij komt binnen als een flapdrol zegt Gerrit.
Ik vrees met grote vrezen idd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
en ze wijken van hun regels af, want alleen de laatste kandidaten konden terugkomen, dus we kunnen iedereen uit Uto1 nu terug verwachten, ben ik bang
Als ik werkende mensen wil zien, zoek ik wel een baan. Utopia, lui lekker landquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:39 schreef Juud79 het volgende:
Jessie op de administratie en dan mogen de Yurt jongens ook fijn 4 uur per dag echt gaan werken....
die jessie zei net al als je om kwart over negen nog moet opmaken/poederen je kansloos wasquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:39 schreef pecla het volgende:
Zo grappig dat die Merel Flodder nog echt denkt kans te maken bij Jessie, of hij moet nog een keer zo'n fout maken als met Billy maar lijkt me sterk(toen was t nog een sulletje)
Adje gaat zo een kip slachten voor mquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
Is die jessie ook vegan?
adje doet zo enthousiast.
idd - hoop weer wat leuke reuring in de tentquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:41 schreef PTLe het volgende:
Of je hem nou wel of niet mag , ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren , het kakte wel in vont ik .
Gerrit haat op ze bek vallen denk ik .quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ger: hij heeft zich nauwelijks voorgesteld man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |