abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183806953
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wel ironisch van al die mongooltjes hier dat ze in elk topic bij de autisten zeggen dat ze mensen aan moeten spreken etc. etc. en dan doet een keer iemand dat uit zichzelf en dan is het weer allemaal gezeur :')

Ik vind het wel goed dat TS daar in elk geval al in oefent en niet, zoals ik kan lezen, als een totale creep overkomt.
Is niet iedereen het mee eens...
pi_183806974
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je bent aan het cherry picken. Er staat precies uitgelegd hoe het zit. Maar jij pakt 1 ding en gaat het vervolgens als trucje inzetten, maar je negeert de rest.
Om eerlijk te zijn dacht ik ook in eerste instantie ik moet die dingen doen. Maar dacht van kwetsbaarheid etc, vertellen dat je iemand mooi vind...etc. Maar goed, gewoon niet goed geïnterpreteerd.
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:04:02 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183806991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wel ironisch van al die mongooltjes hier dat ze in elk topic bij de autisten zeggen dat ze mensen aan moeten spreken etc. etc. en dan doet een keer iemand dat uit zichzelf en dan is het weer allemaal gezeur :')

Ik vind het wel goed dat TS daar in elk geval al in oefent en niet, zoals ik kan lezen, als een totale creep overkomt.
Heeft ook te maken met het dat het hier met tekst wordt uitgelegd. Dan komt het altijd anders over dan het misschien daadwerkelijk overkomt.
(of niet, dat weten we niet :+ )
pi_183807008
Weet je wat ook helpt om de interactie meer natuurlijk te maken, gewoon zo veel mogelijk mensen aanspreken, niet alleen de mooie vrouw rond jouw leeftijd maar ook de bejaarde meneer die tegenover je in de trein zit. Zo leer je hoe het spontaan gesprekjes voeren in elkaar zit zonder alle verwachtingen.
pi_183807229
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heeft ook te maken met het dat het hier met tekst wordt uitgelegd. Dan komt het altijd anders over dan het misschien daadwerkelijk overkomt.
(of niet, dat weten we niet :+ )
Ja true...want zeggen dat je iemand mooi vindt in het echt vind ik althans niet vreemd. Kan gewoon denk ik dan, no harm..maar ja manier waarop het gebeurd etc is van groots belang dan...
pi_183807240
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je wat ook helpt om de interactie meer natuurlijk te maken, gewoon zo veel mogelijk mensen aanspreken, niet alleen de mooie vrouw rond jouw leeftijd maar ook de bejaarde meneer die tegenover je in de trein zit. Zo leer je hoe het spontaan gesprekjes voeren in elkaar zit zonder alle verwachtingen.
True! Dat wordt ook in dat boek aangegeven, om mensen aan te spreken, spontaan die je niet kent. Thanks!
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:22:21 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183807349
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:17 schreef Gregor1994 het volgende:
Ja true...want zeggen dat je iemand mooi vindt in het echt vind ik althans niet vreemd. Kan gewoon denk ik dan, no harm..maar ja manier waarop het gebeurd etc is van groots belang dan...
Natuurlijk kan het gewoon, maar het is ansich wel vreemd als een wildvreemde, waar je nog geen oogcontact mee hebt gewisseld ineens uit het niets zegt dat hij je mooi vindt.
Ja, dan kan dat enorm eng overkomen. Lichaamshouding, uitstraling etc is dan enorm van belang.
Daarbij zijn gewoon veel vrouwen er niet van gedient als dergelijke uitspraken komen, want er zitten zoveel negatieve associaties aanvast, waardoor ik me afvraag waarom je het uberhaupt zou willen uitproberen.
pi_183807392
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:17 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

zomaar uit het niets mij aanspreken dat ik mooi ben, nou nee, dat kan in mijn ogen niet zomaar out of the blue en vind ik erg vreemd en de enige reactie van mij die je dan zou krijgen is dat ik je negeer. Ga toch weg.
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:26:52 #134
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183807471
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

zomaar uit het niets mij aanspreken dat ik mooi ben, nou nee, dat kan in mijn ogen niet zomaar out of the blue en vind ik erg vreemd en de enige reactie van mij die je dan zou krijgen is dat ik je negeer. Ga toch weg.
Dus complimentjes wil je liever niet? of alleen van leuke knappe mannen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183807520
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus complimentjes wil je liever niet? of alleen van leuke knappe mannen?
zomaar uit het niks zoiets tegen mij zeggen vind ik erg vreemd en het maakt uiteraard niet uit wie dat zegt, diegene gaat genegeerd worden
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:30:08 #136
64831 2NutZ
pi_183807551
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

zomaar uit het niks zoiets tegen mij zeggen vind ik erg vreemd en het maakt uiteraard niet uit wie dat zegt, diegene gaat genegeerd worden
Maar waarom dan? of ga je er dan vanuit dat ze meteen meer willen :? als iemand over komt als een normaal persoon wat is dan het probleem? :o wat een wereld leven we in eigenlijk.... ;( zelfs complimentjes geven mag niet meer... sick
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183807575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar waarom dan? of ga je er dan vanuit dat ze meteen meer willen :? als iemand over komt als een normaal persoon wat is dan het probleem? :o wat een wereld leven we in eigenlijk.... ;( zelfs complimentjes geven mag niet meer... sick
jij loopt langs mij in de supermarkt en zegt zomaar: ik vind je mooi. Dat vind jij gewoon een complimentje geven? Ik vind dat een gevalletje: je hebt niet helemaal begrepen hoe sociale omgangsvormen in elkaar zitten
pi_183807582
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Omdat het voor mensen als ongemakkelijk en raar wordt ervaren. Kan me het wel voorstellen, maar goed, films en zo waar dit gebeurd klopt niet echt. Achteraf denk ik van zal nooit meer iemand zo zou bejegenen...
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:33:10 #139
64831 2NutZ
pi_183807594
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

jij loopt langs mij in de supermarkt en zegt zomaar: ik vind je mooi. Dat vind jij gewoon een complimentje geven? Ik vind dat een gevalletje: je hebt niet helemaal begrepen hoe sociale omgangsvormen in elkaar zitten
Is het zo zwart wit dan?
pi_183807601
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Dit is wat ik bedoel, als ik het zo lees is er niks aan de hand tbh. Lees maar wat je schrijft, iemand zegt dat je mooi bent, prina. Maar in het echt..dan is het anders..
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:34:03 #141
64831 2NutZ
pi_183807608
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:32 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Omdat het voor mensen als ongemakkelijk en raar wordt ervaren. Kan me het wel voorstellen, maar goed, films en zo waar dit gebeurd klopt niet echt. Achteraf denk ik van zal nooit meer iemand zo zou bejegenen...
Als het zo is als zij zegt... nog nooit iemand gezien gesproken of oogcontact en dan zeggen je bent mooi is wel heel raar, ja... maar dat lees ik nergens aan af... en uit het gemak ging ik daar ook niet van uit want ja, dat is wel apart.
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:37:33 #142
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_183807676
Uit het niets tegen een vreemde zeggen jij bent mooi is wel een beetje creepy ja. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:41:25 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183807751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als het zo is als zij zegt... nog nooit iemand gezien gesproken of oogcontact en dan zeggen je bent mooi is wel heel raar, ja... maar dat lees ik nergens aan af... en uit het gemak ging ik daar ook niet van uit want ja, dat is wel apart.
TS geeft aan dat hij het tegen random mensen zegt in de Bieb enzo. NIet dat zij hem ook echt een keer heeft gezien / oogcontact hebben gewisseld.
Dat hij haar al een uur in de gaten heeft, betekent niet dat dit andersom ook zo is.
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:49:04 #144
64831 2NutZ
pi_183807901
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

TS geeft aan dat hij het tegen random mensen zegt in de Bieb enzo. NIet dat zij hem ook echt een keer heeft gezien / oogcontact hebben gewisseld.
Dat hij haar al een uur in de gaten heeft, betekent niet dat dit andersom ook zo is.
Nee, oke ja dan is het wel wat vreemd. Ik ging er wel een beetje vanuit dat ze elkaar zagen, oogcontact hadden of wellicht zelfs (meermaals) elkaar hadden gegroet minimaal.
pi_183807903
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In totaal twee meisjes, die van vrijdag had ik ontmoet en oogcontact. Die van gister zag me wel gewoon, geen oogcontact..
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:50:58 #146
64831 2NutZ
pi_183807940
Maarja sociaal gezien is het sowieso apart om zomaar tegen mensen te praten behalve als er echt reden toe is dat ze bijv. bij een boek staat die jij wil pakken maar er niet bij kan.
Dat zijn prima redenen om een gesprek aan te gaan (overigens dan ook niet gelijk zeggen dat je iemand mooi vind).
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:59:09 #147
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_183808102
Heb je geen makkelijkere situaties dan de bieb of hey OV waar je meiden tegenkomt? Daar zit men ook niet vaak te wachten op dit soort dingen denk ik en je knoopt ook niet zo eenvoudig een gesprek aan daar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_183808722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
Maarja sociaal gezien is het sowieso apart om zomaar tegen mensen te praten behalve als er echt reden toe is dat ze bijv. bij een boek staat die jij wil pakken maar er niet bij kan.
Dat zijn prima redenen om een gesprek aan te gaan (overigens dan ook niet gelijk zeggen dat je iemand mooi vind).
Jaa maar goed, als het altijd apart is...Maar ja, ik moet intern meer veranderen dan, meer waarde aan mezelf toekennen. Dacht echt van het is nu al beter..maar ja
  dinsdag 18 december 2018 @ 15:35:14 #149
64831 2NutZ
pi_183808891
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:28 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Jaa maar goed, als het altijd apart is...Maar ja, ik moet intern meer veranderen dan, meer waarde aan mezelf toekennen. Dacht echt van het is nu al beter..maar ja
Als je 5 weken lang elke dinsdag middag naar de bieb gaat en je ziet rond die tijd elke keer een leuke meid, die jou ook ziet staan, dan is het een stuk minder apart een gesprek te starten dan gewoon naar een willekeurig persoon te lopen en hen te melden wat je van ze vind.
Let wel, je mag dan wel zeker zijn van je zaak dat ze jou ook echt letterlijk ziet staan.
pi_183808911
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als je 5 weken lang elke dinsdag middag naar de bieb gaat en je ziet rond die tijd elke keer een leuke meid, die jou ook ziet staan, dan is het een stuk minder apart een gesprek te starten dan gewoon naar een willekeurig persoon te lopen en hen te melden wat je van ze vind.
Let wel, je mag dan wel zeker zijn van je zaak dat ze jou ook echt letterlijk ziet staan.
En als een persoon je nooit heeft gezien? Dan geen gesprek beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')