Ik vind het heel vaak niet fijn aangesproken te worden. Ik ben druk met mijn werk, ga weg... Maar als er oprechte interesse is (in mij als persoon, niet in mij als neukobject) dan kan die irritatie weggenomen worden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Oke..ik ben dus creepy overgenomen. Maar oke, ik denk alsnog van tja..dan werkt zo'n route niet. Don't know, in dat boek dat ik lees staan zoveel herkenbare dingen, en ik denk dan van als ik commentaar ga geven op wat ze doet dan voelt dat geforceerd juist. Maar niet dus? Maar eerlijk, vinden jullie het altijd niet fijn om aangesproken te voelen? En daarnaast, worden vrouwen overdag vaak aangesproken?
Het is niet zo dat ik creepy wil overkomen, maar goed, soms gebeurt het. Zoals de laatste twee keer dus![]()
Mijn beste vriendin zei namelijk van ''snap echt niet dat mannen nooit zomaar naar me komen en zeggen dat ze me mooi vinden, waarom doen guys dat niet''..maar goed.
Op dezelfde wijze zoals ik dat doe?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef Miss-X het volgende:
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken hier, ik word inderdaad wel op straat aangesproken overdag en vind dit altijd irritant en soms ook wel creepy.
Was ze erbij dan?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Op dezelfde wijze zoals ik dat doe?
Uhh bedoel meer van of die mensen haar aanspreken zoals ik dat deed bij dat meisje. Maar goed, jullie zeggen dus creepy en anders aanspreken als je wil aanspreken. Of is z'n geheel niet meer aanspreken? Het is zo counterintuitive. Enerzijds wil ik vrouwen ontmoeten, anderzijds willen sommige nooit worden aangesproken. Het is frustrerend..quote:
Tuurlijk wel aanspreken. Maar niet zo cliche en geforceerd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Uhh bedoel meer van of die mensen haar aanspreken zoals ik dat deed bij dat meisje. Maar goed, jullie zeggen dus creepy en anders aanspreken als je wil aanspreken. Of is z'n geheel niet meer aanspreken?
Dit geprobeerd..krijg nooit iemand die echt terugkijkt. Er is niks om op te bouwen zeg maar als ik om me heen kijk, waardoor ik out of the blue geneigd ben dingen te doen..maar goed wellicht daar meer gebruik van maken..quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
Haal je ogen van je smartphone en kijk eens om je heen, oogcontact. Zo simpel, lach eens naar een leuke dame, dan ben je al op de helft.
Ga dan ergens heen waar vrouwen mannen willen ontmoeten, een singles avond, speed daten, noem het maar op. Daar kan je dan gelijk wat oefenen in een beetje relaxt babbelen met vrouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Uhh bedoel meer van of die mensen haar aanspreken zoals ik dat deed bij dat meisje. Maar goed, jullie zeggen dus creepy en anders aanspreken als je wil aanspreken. Of is z'n geheel niet meer aanspreken? Het is zo counterintuitive. Enerzijds wil ik vrouwen ontmoeten, anderzijds willen sommige nooit worden aangesproken. Het is frustrerend..
Zeker weten, zo ben ik aan al mijn vriendjes gekomen. Digitale tijdperk maakt het niet makkelijk voor mensen met een leuke, goede uitstraling maar misschien wat ongemakkelijker op andere gebieden. Geef het niet op, blijf kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit geprobeerd..krijg nooit iemand die echt terugkijkt. Er is niks om op te bouwen zeg maar als ik om me heen kijk, waardoor ik out of the blue geneigd ben dingen te doen..maar goed wellicht daar meer gebruik van maken..
En hoe zou jij aangesproken willen worden? Ook niet cliche dus?quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker weten, zo ben ik aan al mijn vriendjes gekomen. Digitale tijdperk maakt het niet makkelijk voor mensen met een leuke, goede uitstraling maar misschien wat ongemakkelijker op andere gebieden. Geef het niet op, blijf kijken.
Dat gaat iemand als TS echt niks opleveren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
Haal je ogen van je smartphone en kijk eens om je heen, oogcontact. Zo simpel, lach eens naar een leuke dame, dan ben je al op de helft.
Dat maakt me niks uit, first contact is het belangrijkst en dat is met de ogen. Vrouwen zien jou al veel eerder dan jij denkt. Ninja'squote:Op dinsdag 18 december 2018 01:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
En hoe zou jij aangesproken willen worden? Ook niet cliche dus?
Want?quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gaat iemand als TS echt niks opleveren.
Ja ik snap je..maar dan zou ik alsnog direct kunnen zeggen dat ik haar mooi vind dus?quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit, first contact is het belangrijkst en dat is met de ogen. Vrouwen zien jou al veel eerder dan jij denkt. Ninja'sZorg dat je goed in je vel zit en hoe dat is, dat maakt niet uit, als jij je er maar goed bij voelt. Dan komt er vanzelf een vrouw die dat aantrekkelijk vindt in jou, jij hoeft je niet aan te passen want zij kiest voor jou "as is". Hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Na het oogcontact en wat algemeen geklets wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:10 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja ik snap je..maar dan zou ik alsnog direct kunnen zeggen dat ik haar mooi vind dus?
Als ik het zo lees dan heeft TS echt 0 verstand van vrouwen ‘versieren’. Stel ze lacht terug, dan verneukt hij het alsnog. Die jongen heeft geen idee wat hij moet doen. Dat los je niet even op met een advies van 3 regels.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan heeft TS echt 0 verstand van vrouwen ‘versieren’. Stel ze lacht terug, dan verneukt hij het alsnog. Die jongen heeft geen idee wat hij moet doen. Dat los je niet even op met een advies van 3 regels.
True...moet wel toegeven dat ik dat soort dingen echt niet snap. Maar heb ook drama ervaringen gehad...geen voorbeelden. Maar denk alsnog dat ik op mijn bek moet gaan etcquote:Op dinsdag 18 december 2018 01:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan heeft TS echt 0 verstand van vrouwen ‘versieren’. Stel ze lacht terug, dan verneukt hij het alsnog. Die jongen heeft geen idee wat hij moet doen. Dat los je niet even op met een advies van 3 regels.
Dan typ je 4 regels, Casanova.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach welnee, luister niet naar hem. En dan loop je een blauwtje, so what. Gewoon doorbikkelen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
[..]
True...moet wel toegeven dat ik dat soort dingen echt niet snap. Maar heb ook drama ervaringen gehad...geen voorbeelden. Maar denk alsnog dat ik op mijn bek moet gaan etc
quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:24 schreef Gregor1994 het volgende:
Dus elke vrouw hier zegt:
Benader me normaal, ook overdag, zonder direct te zeggen hoe mooi ik wel niet ben etc. Dus gewoon aangeven wat ze aan het doen is en zo?
Yeah, I fuckud up big time. Beter om complimenten direct weg te laten...heel dom achteraf gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
In mijn ervaring: Complimentjes over het uiterlijk zijn prima, maar liever specifiek dan algemeen, dus mooie ogen, lach, haar etc. bovendien doet het complimenteren van haar 'uitstraling' het meestal beter dan zeggen dat ze mooi is, kledingstijl complimenteren is ook een goede.
Een conversatie gaande houden doe je door vragen te stellen en in te gaan op de antwoorden die ze geeft. Grapjes maken, observaties doen, je eigen licht erover schijnen, zodat het niet te veel een interview wordt. Probeer een beetje aan te voelen of zij het nog leuk vindt en blijf niet te lang hangen. Na een kort gesprekje dat goed voelt kan je voorstellen dit binnenkort nog eens voort te zetten en gegevens uitwisselen. Of je kunt gaan voor een instant date, maar dat heeft een hogere moeilijkheidsgraad.
Ik zou ook geen gesprek beginnen met een uitleg over wat ze aan het doen is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:24 schreef Gregor1994 het volgende:
Dus gewoon aangeven wat ze aan het doen is en zo?
als je een meisje in de bied aanspreekt zou ik over het boek wat ze aan het zoeken/lezen is beginnen (of iets anders willekeurigs), heb je een veilig onderwerp en kan ze even rustig de kat uit de boom kijken, meteen beginnen over haar uiterlijk kan nogal bedreigend overkomen, ook al is het positief.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:24 schreef Gregor1994 het volgende:
Dus elke vrouw hier zegt:
Benader me normaal, ook overdag, zonder direct te zeggen hoe mooi ik wel niet ben etc. Dus gewoon aangeven wat ze aan het doen is en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |