abonnement Unibet Coolblue
pi_183799294
Hi leden,

Ik ben 24 jaar oud en tot op heden nooit succes gehad met vrouwen. Altijd mijn waarde opgehangen aan de bevestiging van vrouwen en sinds ik mezelf ken was ik altijd verliefd op een vrouw, zoals aantal van jullie weten. Na het debacle met het laatste meisje weet ik dat niemand me gelukkig kan maken. Inmiddels ook in therapie vanwege ziekte start ik in januari weer..

Voor het eerst in mijn leven voel ik me ''normaal'', niet verliefd en geen behoefte om creepy ass dingen te doen. Gewoon dat ik denk...eindelijk, rust. De afgelopen maand heb ik een boek gelezen over het aantrekken van vrouwen door middel van eerlijk/kwetsbaarheid. Vandaag en vrijdag heb ik vrouwen aangesproken (2) en hen verteld wat ik van hen vind overdags. ''Hi, ik doe dit niet vaak, maar ik wilde zeggen dat ik je mooi vind''...Op beide keren een nee gekregen omdat ze allebei een vriend hadden. (wellicht hadden ze dit, maar soort van defense mechanisme).

Ik stelde me kwetsbaar op, ik wilde eigenlijk niks van hen. Gewoon dat tegen hen zeggen....en ja, niks meer eigenlijk, ik weet niet eens wat ik wilde. Maar omdat ik nog nooit succes heb gehad bij vrouwen, dacht ik van moet het toch proberen. Enerzijds lees ik dat ik het moet proberen en om moet leren gaan met afwijzing. Wat denken jullie? De afwijzing zelf maakte mij niet echt uit, maar wel dat ik tijdens het aanspreken mezelf toch nerveus voelde. Klinkt wellicht vreemd, maar als je al zolang geen ervaring hebt dan geloof ik niet ''dat het vanzelf komt''. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet eens waarom ik het doe.

Ik weet dat er een topic is over vrouwen versieren en zo...maar vraag me af hoe je dat in godsnaam doet, hoe kan je een conversatie gaande houden als je iemand nog nooit heb ontmoet en zomaar die persoon aanspreekt? Wellicht dat vrouwen dit creepy vinden, vraag me alleen dan af hoe je in vredesnaam je eigen datingleven bepaalt. Dan ontmoet ik dus nooit meer iemand? Enerzijds moet je van jezelf houden en anderzijds moet je over je approach anxiety komen...
pi_183799361
niet aan beginnen
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_183799369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:09 schreef Argento het volgende:
niet aan beginnen
Wat zou jij doen dan?
pi_183799400
wat is precies je verwachting als je "geheel vrijblijvend" out of the blue tegen een vrouw zegt dat je dr mooi vindt?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_183799462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:11 schreef Argento het volgende:
wat is precies je verwachting als je "geheel vrijblijvend" out of the blue tegen een vrouw zegt dat je dr mooi vindt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:11 schreef Argento het volgende:
wat is precies je verwachting als je "geheel vrijblijvend" out of the blue tegen een vrouw zegt dat je dr mooi vindt?
Het is wel vrijblijvend, want ik heb daarna niet dat ik denk van ''jezus waarom nou'''. Het is meer zo leer ik omgaan met afwijzing?...dat ik denk dat het mij leert om te gaan met approach anxiety...meer zelfvertrouwen helpt opbouwen. Mijn therapist raadde mij dat ook aan namelijk, voel me nog wel nerveus als ik die dingen zeggen.. En ik doe het alleen bij vrouwen die ik oprecht mooi vind. Of is dit dan wellicht vreemd? Want stel je hebt zelfvertrouwen, dan zou dat er ook automatisch toe leiden dat je zomaar vrouwen kunt aanspreken? Moet je zoiets niet leren..?
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:16:22 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183799553
Ik zou eerder iets specifiek zeggen wat je opvalt of proberen bepaalde interesses naar boven te krijgen dan puur over het uiterlijk te beginnen.
pi_183799565
Geen idee of je zoiets moet leren maar het komt mij zo voor dat een dame vanuit het niets met haar uiterlijk complimenteren wellicht in theorie romantisch is maar in het dagelijks leven op de eerste plaats ronduit ongemakkelijk is. Voor haar dan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:20:22 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183799615
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:07 schreef Gregor1994 het volgende:
Hi leden,

Ik ben 24 jaar oud en tot op heden nooit succes gehad met vrouwen. Altijd mijn waarde opgehangen aan de bevestiging van vrouwen en sinds ik mezelf ken was ik altijd verliefd op een vrouw, zoals aantal van jullie weten. Na het debacle met het laatste meisje weet ik dat niemand me gelukkig kan maken. Inmiddels ook in therapie vanwege ziekte start ik in januari weer..

Voor het eerst in mijn leven voel ik me ''normaal'', niet verliefd en geen behoefte om creepy ass dingen te doen. Gewoon dat ik denk...eindelijk, rust. De afgelopen maand heb ik een boek gelezen over het aantrekken van vrouwen door middel van eerlijk/kwetsbaarheid. Vandaag en vrijdag heb ik vrouwen aangesproken (2) en hen verteld wat ik van hen vind overdags. ''Hi, ik doe dit niet vaak, maar ik wilde zeggen dat ik je mooi vind''...Op beide keren een nee gekregen omdat ze allebei een vriend hadden. (wellicht hadden ze dit, maar soort van defense mechanisme).

Ik stelde me kwetsbaar op, ik wilde eigenlijk niks van hen. Gewoon dat tegen hen zeggen....en ja, niks meer eigenlijk, ik weet niet eens wat ik wilde. Maar omdat ik nog nooit succes heb gehad bij vrouwen, dacht ik van moet het toch proberen. Enerzijds lees ik dat ik het moet proberen en om moet leren gaan met afwijzing. Wat denken jullie? De afwijzing zelf maakte mij niet echt uit, maar wel dat ik tijdens het aanspreken mezelf toch nerveus voelde. Klinkt wellicht vreemd, maar als je al zolang geen ervaring hebt dan geloof ik niet ''dat het vanzelf komt''. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet eens waarom ik het doe.

Ik weet dat er een topic is over vrouwen versieren en zo...maar vraag me af hoe je dat in godsnaam doet, hoe kan je een conversatie gaande houden als je iemand nog nooit heb ontmoet en zomaar die persoon aanspreekt? Wellicht dat vrouwen dit creepy vinden, vraag me alleen dan af hoe je in vredesnaam je eigen datingleven bepaalt. Dan ontmoet ik dus nooit meer iemand? Enerzijds moet je van jezelf houden en anderzijds moet je over je approach anxiety komen...
Wat moeten ze daarmee dan? Waarom zouden ze aanbiddend aan je voeten vallen omdat jij ze mooi vindt?
En wat zegt uiterlijk over iemand?
Ik krijg liever complimenten over mijn innerlijk/persoonlijkheid iig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183799913
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat moeten ze daarmee dan? Waarom zouden ze aanbiddend aan je voeten vallen omdat jij ze mooi vindt?
En wat zegt uiterlijk over iemand?
Ik krijg liever complimenten over mijn innerlijk/persoonlijkheid iig.
Maar hoe kan ik iemand compliment geven over diens innerlijk/persoonlijkheid als ik die persoon niet ken? Weet je wat het is. Enerzijds willen vrouwen denk ik wel dat een leuke man hen aanspreekt, anderzijds vind ik het zeer lastig om over iets anders in te gaan (zoals dat ze bv aan het lezen is) terwijl het eerste wat me aantrok haar uiterlijk was. Moet ik dan niet eerlijk zijn? Vind wel jammer dat het als ongemakkelijk wordt opgevat uiteraard..kan me dat voorstellen, maar heb dacht van als ik direct eerlijk ben dan is het zo..
pi_183799938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou eerder iets specifiek zeggen wat je opvalt of proberen bepaalde interesses naar boven te krijgen dan puur over het uiterlijk te beginnen.
Zoals? Stel ze is gewoon aan het leren of zit op haar telefoon...? Of moet ik gewoon zeggen ''hey, wilde je ontmoeten''. Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk wel dat vrouwen intuïtief zijn en goed weten welke kant het op zal gaan.,..
pi_183800054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:17 schreef Argento het volgende:
Geen idee of je zoiets moet leren maar het komt mij zo voor dat een dame vanuit het niets met haar uiterlijk complimenteren wellicht in theorie romantisch is maar in het dagelijks leven op de eerste plaats ronduit ongemakkelijk is. Voor haar dan.
Het boek vertelde dat...dat kwetsbaarheid goed is en dat je over angst voor afwijzing moet komen. Hoe pak jij het dan aan als man? (mocht je man zijn)
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:36:57 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183800064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:32 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Maar hoe kan ik iemand compliment geven over diens innerlijk/persoonlijkheid als ik die persoon niet ken? Weet je wat het is. Enerzijds willen vrouwen denk ik wel dat een leuke man hen aanspreekt, anderzijds vind ik het zeer lastig om over iets anders in te gaan (zoals dat ze bv aan het lezen is) terwijl het eerste wat me aantrok haar uiterlijk was. Moet ik dan niet eerlijk zijn? Vind wel jammer dat het als ongemakkelijk wordt opgevat uiteraard..kan me dat voorstellen, maar heb dacht van als ik direct eerlijk ben dan is het zo..
Chitchat en leren kennen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183800076
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Chitchat en leren kennen.
En dat vind jij niet doorzichtig?
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:37:37 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183800087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:36 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Het boek vertelde dat...dat kwetsbaarheid goed is en dat je over angst voor afwijzing moet komen. Hoe pak jij het dan aan als man? (mocht je man zijn)
Interesse tonen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183800094
Ik vind het vreselijk als iemand me op zo’n manier aanspreekt, zeker zomaar op straat. Oh en als ik aan leren/lezen/e-mailen ben, dan zit ik er al helemaal niet op te wachten als ik heel eerlijk ben.
pi_183800141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:37 schreef Miss-X het volgende:
Ik vind het vreselijk als iemand me op zo’n manier aanspreekt, zeker zomaar op straat. Oh en als ik aan leren/lezen/e-mailen ben, dan zit ik er al helemaal niet op te wachten als ik heel eerlijk ben.
Maar dit snap ik dus niet, hoe wil jij dan ooit aangesproken worden? Overigens is het niet op straat, ene was bij een meisje tijdens college en de ander in de bieb...
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:38:47 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183800143
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:37 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

En dat vind jij niet doorzichtig?
Nee. Me willen leren kennen is beter dan een "je bent zo mooi schatje"
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:40:18 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183800191
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:37 schreef Miss-X het volgende:
Ik vind het vreselijk als iemand me op zo’n manier aanspreekt, zeker zomaar op straat. Oh en als ik aan leren/lezen/e-mailen ben, dan zit ik er al helemaal niet op te wachten als ik heel eerlijk ben.
Cliche mooi-gezeik. En niks beters hebben terwijl je prio's hebt op dat moment. GA.WEG.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183800199
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:38 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Maar dit snap ik dus niet, hoe wil jij dan ooit aangesproken worden? Overigens is het niet op straat, ene was bij een meisje tijdens college en de ander in de bieb...
Nou gewoon normaal gedag zeggen bijvoorbeeld en “hoe is het”
Maar als iemand begint met: ik vind je mooi. Dan voelt dat vooral ongemakkelijk en geforceerd.
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:41:28 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183800224
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:40 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Nou gewoon normaal gedag zeggen bijvoorbeeld en “hoe is het”
Maar als iemand begint met: ik vind je mooi. Dan voelt dat vooral ongemakkelijk en geforceerd.
Creepy ook. En ik ben ah studeren. Rot op.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183800225
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Me willen leren kennen is beter dan een "je bent zo mooi schatje"
Dit dus.
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:41:54 #22
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183800231
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Cliche mooi-gezeik. En niks beters hebben terwijl je prio's hebt op dat moment. GA.WEG.
:') :') :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:43:47 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183800281
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:41 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

:') :') :')
Wat? Jouw tentamens hadden prio -100?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183800290
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Creepy ook. En ik ben ah studeren. Rot op.
Oke..ik ben dus creepy overgekoen. Maar oke, ik denk alsnog van tja..dan werkt zo'n route niet. Heb het gewoon geprobeerd, wereld draait nog rond.

Don't know, in dat boek dat ik lees staan zoveel herkenbare dingen, en ik denk dan van als ik commentaar ga geven op wat ze doet dan voelt dat geforceerd juist. Maar niet dus? Maar eerlijk, vinden jullie het altijd niet fijn om aangesproken te voelen? En daarnaast, worden vrouwen overdag vaak aangesproken?

Het is niet zo dat ik creepy wil overkomen, maar goed, soms gebeurt het. Zoals de laatste twee keer dus :')

Mijn beste vriendin zei namelijk van ''snap echt niet dat mannen nooit zomaar naar me komen en zeggen dat ze me mooi vinden, waarom doen guys dat niet''..maar goed.
pi_183800421
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken hier, ik word inderdaad wel op straat aangesproken overdag en vind dit altijd irritant en soms ook wel creepy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')