abonnement Unibet Coolblue
pi_183793846
Hi,

Ik heb een sonos boxje op mijn tv kast staan waar ik muziek op afspeel. Maar nu woon ik in een erg oud appartementje in Amsterdam en horen mijn boven een onderburen soms het gedreun van de bass. Ik heb de muziek niet eens erg hard staan, maar dat gedreun wordt snel versterkt. Iemand een handige tip hoe ik dat kan oplossen? Ik las ooit iets ergens over doormidden geknipte tennisballen, maar dit boxje is doorsnee 15 cm ofzo.
  maandag 17 december 2018 @ 21:19:56 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_183794092
Je kan hem op spikes zetten.
So we just called him Fred
pi_183794953
Spikes, squashballen, tennisballen, maar ook een stukje schuimrubber kan helpen. Als hij maar zo vrij komt te staan van het meubel dat hij geen trillingen doorgeeft. Ook liefst niet te dicht bij muur plaatsen (afhankelijk van de aanwezigheid en plaatsing van een basreflexpoort) en liever niet in het midden van de hoogte van de ruimte (ivm staande golven)

Maar lage noten reiken nou eenmaal ver, dus wellicht dat je de bas gewoon een beetje terug kan schroeven?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183795197
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Jordy-B het volgende:
Spikes, squashballen, tennisballen, maar ook een stukje schuimrubber kan helpen. Als hij maar zo vrij komt te staan van het meubel dat hij geen trillingen doorgeeft. Ook liefst niet te dicht bij muur plaatsen (afhankelijk van de aanwezigheid en plaatsing van een basreflexpoort) en liever niet in het midden van de hoogte van de ruimte (ivm staande golven)

Maar lage noten reiken nou eenmaal ver, dus wellicht dat je de bas gewoon een beetje terug kan schroeven?
Ahh goede tips dankje! Naar mijn weten kan ik op de Sonos de bass niet zachter of harder zetten.. Ik zal eens kijken!
  dinsdag 18 december 2018 @ 12:53:08 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183805607
Zou wel motte kenne voor dat geld.

Ik zou de buren een doos oordoppies onder de beaum cadeau doen..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 18 december 2018 @ 12:58:23 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_183805687
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 21:55 schreef Sushilover het volgende:
Naar mijn weten kan ik op de Sonos de bass niet zachter of harder zetten..
https://support.sonos.com/s/article/2850?language=nl_NL
So we just called him Fred
pi_183822449
quote:
Oeps ja ik kwam erachter dat ik een update moest doen en nu kan ik de bass aanpassen. Thanks :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')