abonnement Unibet Coolblue
pi_183819370
Sterk bewijsmateriaal zoals gebruikelijk.
Conscience do cost.
  woensdag 19 december 2018 @ 08:24:37 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183823079
David Bowie
Iconic singer David Bowie died on January 30, 2016, after a courageous 18-month battle with cancer.

Just two days before his death, he released the single Lazarus – which appeared to predict his death.

And on the day of his death, a man bearing a remarkably similar resemblance to the 60’s legend appeared on Sky News.

Jack Stevens – appearing to be of a similar age to Bowie – works in the music industry and even sounds like the star.

https://www.google.com/am(...)ill-alive-celebs/amp

Ik zou een tribute bandje starten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_183823143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:24 schreef theguyver het volgende:
David Bowie
Iconic singer David Bowie died on January 30, 2016, after a courageous 18-month battle with cancer.

Just two days before his death, he released the single Lazarus – which appeared to predict his death.

And on the day of his death, a man bearing a remarkably similar resemblance to the 60’s legend appeared on Sky News.

Jack Stevens – appearing to be of a similar age to Bowie – works in the music industry and even sounds like the star.

https://www.google.com/am(...)ill-alive-celebs/amp

Ik zou een tribute bandje starten.
Ik denk ook dat Jack Stevens en Dave Dave best wel een leuk duo zouden kunnen zijn. Maar pin me er niet aan vast.

P.s. kenners van Bowie kijken bij zo'n Jack Stevens natuurlijk ook direct naar de ogen en hoe natuurlijk en goed ze bewegen en komen dan tot de conclusie dat Jack uiteraard Bowie niet is. Bowie had een oog dat niet goed meebewoog in een andere kleur (door een vechtpartij rondom een vrouw opgelopen vroeger) Dat tweede kun je enigszins met lenzen oplossen maar dat eerste niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 19-12-2018 08:39:35 ]
  woensdag 19 december 2018 @ 08:37:36 #29
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_183823203
Tuurlijk, je zet je dood in scene om rustig anoniem ergens verder te gaan leven en dan zoek je opeens de publiciteit op in de vorm van een mislukte cameo :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_183823226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:37 schreef ShevaJB het volgende:
Tuurlijk, je zet je dood in scene om rustig anoniem ergens verder te gaan leven en dan zoek je opeens de publiciteit op in de vorm van een mislukte cameo :')
Het zou wel heel artistiek zijn.
  woensdag 19 december 2018 @ 08:41:49 #31
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_183823237
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het zou wel heel artistiek zijn.
Denk je niet dat hij het anders zou aanpakken?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_183823252
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Jack Stevens en Dave Dave best wel een leuk duo zouden kunnen zijn. Maar pin me er niet aan vast.

P.s. kenners van Bowie kijken bij zo'n Jack Stevens natuurlijk ook direct naar de ogen en hoe natuurlijk en goed ze bewegen en komen dan tot de conclusie dat Jack uiteraard Bowie niet is. Bowie had een oog dat niet goed meebewoog in een andere kleur (door een vechtpartij rondom een vrouw opgelopen vroeger) Dat tweede kun je enigszins met lenzen oplossen maar dat eerste niet.
Meeste mensen dachten inderdaad dat hij simpelweg 2 verschillende kleuren ogen had.
pi_183823565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Meeste mensen dachten inderdaad dat hij simpelweg 2 verschillende kleuren ogen had.
Bowie vond het wel een gelukkige bijkomstigheid.

Ogen worden wel de spiegel van de ziel genoemd en de twee kleuren en dat eentje niet helemaal goed functioneert is waar z'n hele "mysterie" in hangt. Het sloot wel goed aan bij hem als artiest en met name veel vrouwen vonden het heel interessant.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:41 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Denk je niet dat hij het anders zou aanpakken?
Zoals hij het aangepakt heeft met een album.

Ik heb stiekem nog wel de hoop dat er tenminste één artiest is of wil zijn die het concept van een dood faken aan wil pakken of op een dergelijke manier aangepakt heeft. Maar dat zit voor mij niet heel erg in de BNW richting, meer in de C&H kant.
pi_183823754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bowie vond het wel een gelukkige bijkomstigheid.

Ogen worden wel de spiegel van de ziel genoemd en de twee kleuren en dat eentje niet helemaal goed functioneert is waar z'n hele "mysterie" in hangt. Het sloot wel goed aan bij hem als artiest en met name veel vrouwen vonden het heel interessant.

[..]

Zoals hij het aangepakt heeft met een album.

Ik heb stiekem nog wel de hoop dat er tenminste één artiest is of wil zijn die het concept van een dood faken aan wil pakken of op een dergelijke manier aangepakt heeft. Maar dat zit voor mij niet heel erg in de BNW richting, meer in de C&H kant.
Ga je zelf ook de fout in, hij had helemaal geen 2 kleuren ogen. Eén oog was blauw, en de ander leek alleen bruin omdat z'n pupil constant open stond.
pi_183825237
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ga je zelf ook de fout in, hij had helemaal geen 2 kleuren ogen. Eén oog was blauw, en de ander leek alleen bruin omdat z'n pupil constant open stond.
technisch detail.
pi_183830618
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

technisch detail.
Jij hebt het over kenners, dan lijkt me dit toch een vrij bekend feitje. :P

Maargoed, dood is ie nog steeds. Tupac, daarentegen, zit lekker bieries te klappen met Elvis.
  woensdag 19 december 2018 @ 19:20:08 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  Moderator woensdag 19 december 2018 @ 20:13:44 #39
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183837957
Suge Knight, die gozer die Tupac reed in de auto op de avond van het overlijden, beweert dat hij nog leeft:

Suge zijn zoon beweert dat ook:
https://www.google.nl/amp(...)malaysia-2386432/amp

Vanwege oa de laatste videoclip (waarin Tupac dood gaat en een engel wordt) en het laatste album getiteld Don Killuminati en de illustratie van het album (Tupac hangend aan een kruis met de naam Makaveli) werd er enorm gespeculeerd.

En toen dat verhaal van die agent
quote:
A retired police officer has hinted that Tupac might still be alive.

David Myers, who is in a critical medical condition in hospital, claims he was paid $1.5 million to help the star fake his own death.

Tupac Shakur, or 2Pac as he was known on stage, died after he was hit in a drive-by shooting back in 1996 when he was just 25.

But Myers says he now wants the world to know the truth and from his death bed – he said: “The world needs to know what I did. I’m ashamed that I let a price be put on my word and I cannot die without letting the world know.”

He claims, Suge Knight who is currently in jail awaiting trial for murder, played a big part in helping it happen.

Over 30 people were reportedly paid to help fake his death – including police, medics and various witnesses.

Myers even claims 2Pac paid $50,000 for a body double to be taken to the morgue. It is not the first time there have been theories that he may not have died.

However, the mystery deepens as it later emerged one of the original websites to report Myers’ extraordinary tale is using a fake image to represent the police officer on his deathbed, plunging the conspiracy theory into disrepute.
http://artisticwarfare.co(...)p-finally-confesses/
Waarom wordt er bij Elvis eigenlijk gespeculeerd?
A child is born with no state of mind.
  woensdag 19 december 2018 @ 23:47:55 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183845732
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:13 schreef SuperHartje het volgende:
Suge Knight, die gozer die Tupac reed in de auto op de avond van het overlijden, beweert dat hij nog leeft:

Suge zijn zoon beweert dat ook:
https://www.google.nl/amp(...)malaysia-2386432/amp

Vanwege oa de laatste videoclip (waarin Tupac dood gaat en een engel wordt) en het laatste album getiteld Don Killuminati en de illustratie van het album (Tupac hangend aan een kruis met de naam Makaveli) werd er enorm gespeculeerd.

En toen dat verhaal van die agent

[..]

Waarom wordt er bij Elvis eigenlijk gespeculeerd?
BNW / 2 pac dood of levend verder onder de naam Blac Haze

Oud topic hierover.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 07:27:03 #41
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183848748
quote:
Tupac is Blac Haze? :D
A child is born with no state of mind.
pi_183848946
Ik zou nog eerder een verhaal van Tingo geloven dan van Suge Knight.
Conscience do cost.
pi_183886453
Wat zijn dit voor verdorven chats

Natuurlijk leeft David Bowie, hoe dom kun je zijn om dat te ontkennen
  zaterdag 29 december 2018 @ 14:39:22 #44
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_184060091
Waarom zou David Bowie niet leven? Paul McCartney leeft toch ook nog?
Non possumus non loqui
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')