abonnement Unibet Coolblue
pi_183786284

Ik ken die slogan Ballen, Ballen, Ballen, Soep, Soep, Soep, Hoi, Hoi, Hoi van één of ander carnavalslied wat altijd heel populair was in mijn familie :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786293


[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 17-12-2018 21:45:41 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786318
Meh, Isa, sneu ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183786326
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2018 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Meh, Isa, sneu ;(
Ja, niet prototype Jambersklant zeg maar :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786376
Verrekening van de eigen waarneming is ook wel een bijzonder iets.

Hoe reageert de omgeving eigenlijk op zijn relaties?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_183786396
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:16 schreef mjan het volgende:
Verrekening van de eigen waarneming is ook wel een bijzonder iets.

Hoe reageert de omgeving eigenlijk op zijn relaties?
Iedereen doet er wat lacherig over. Vooral achter zijn rug natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786471
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iedereen doet er wat lacherig over. Vooral achter zijn rug natuurlijk.
Misschien wil hij juist wel dat iemand afhankelijk van hem is.

Ook met een abo kan je geen posts uit gesloten topics editten volgens mij. Je kunt mij wel een berichtje sturen natuurlijk.
Spoilers!
  maandag 17 december 2018 @ 15:21:59 #8
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_183786473
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:11 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat wilde ik niet zeggen :+

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleempje met z'n zelfvertrouwen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
pi_183786514
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

Misschien wil hij juist wel dat iemand afhankelijk van hem is.

Ook met een abo kan je geen posts uit gesloten topics editten volgens mij. Je kunt mij wel een berichtje sturen natuurlijk.
Ja, daar dacht ik toen aan, maar dat was niet echt belangrijk of zo :7

En ja, een onderdanige vrouw kan ook een kick geven voor sommigen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786527
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:21 schreef Bramito het volgende:

Probleempje met z'n zelfvertrouwen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt hopelijk wel dat daar verschil in zit :P Ik heb ook een vent uit het buitenland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786555
Hmpf. Ik wilde net chocolade gaan kopen en slagroom, gaat het hier regenen! wtf weer,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786559
Vier op een rij *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 december 2018 @ 15:29:49 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183786639
Ben aardappelen aan het konfijten in eendenvet voor bij de gekonfijte eendenbouten (uit zo'n blik) van vanavond. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 december 2018 @ 15:31:37 #14
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_183786664
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk wel dat daar verschil in zit :P Ik heb ook een vent uit het buitenland.
Ja ja, praat het maar goed vor jezelf :+
Siesta & Fiesta!
  maandag 17 december 2018 @ 15:32:59 #15
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_183786701
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:29 schreef golfer het volgende:
Ben aardappelen aan het konfijten in eendenvet voor bij de gekonfijte eendenbouten (uit zo'n blik) van vanavond. :9
ZOOOOO lekker, en zo lekker makkelijk ook.
Siesta & Fiesta!
pi_183786746
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:29 schreef golfer het volgende:
Ben aardappelen aan het konfijten in eendenvet voor bij de gekonfijte eendenbouten (uit zo'n blik) van vanavond. :9
Ik had ooit zo'n afgeprijsd blik gekocht en dacht dat het een beetje meh blikvoer zou zijn. Nou, dat was het niet :o Was eigenlijk heel erg lekker. En aardappeltjes in eendenvet zijn _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183786902
Wij moeten ons blik eens ook eens openmaken. Ik ben er erg benieuwd naar
Spoilers!
  maandag 17 december 2018 @ 15:46:35 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183786926
Soep..
Al dagen soep
Opengesneden wonden van kiezen vandaag.
Nog meer soep

Lonaa, deze symptomen kunnen echt wel wijzen naar iets heftigers.. Hoop volledig loos alarm
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183787133
Wat een medische ellende hier allemaal. F is als het goed is nu bij de dokter?

Ik ben net terug van fysio. Ze voelde 2 deukjes in mijn kuit. Da's dus wel een spierscheuring. Lichte oefeningen meegekregen, niet naar medical fitness woensdag (de oefeningen die ik daar kan doen, kan ik ook thuis doen) en verder rustig aandoen.
Ze heeft wel de kuit gemasseerd en dat was heerlijk, voor het eerst sinds gisterochtend even pijnvrij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183787169
Wachten nog, loopt uit.

Overigens hier vanavond ook soep.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183787186
Nu heb ik ook zin in soep. Eem lekkere soto ajam of zo *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 december 2018 @ 15:59:48 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183787187
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een medische ellende hier allemaal. F is als het goed is nu bij de dokter?

Ik ben net terug van fysio. Ze voelde 2 deukjes in mijn kuit. Da's dus wel een spierscheuring. Lichte oefeningen meegekregen, niet naar medical fitness woensdag (de oefeningen die ik daar kan doen, kan ik ook thuis doen) en verder rustig aandoen.
Ze heeft wel de kuit gemasseerd en dat was heerlijk, voor het eerst sinds gisterochtend even pijnvrij.
Mooi klote!
Screw ouder worden :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183787197
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:

Mooi klote!
Screw ouder worden :r
Kan ook als je jong bent gebeuren :P

Het is wel erg onhandig. Heb je ook krukken, Kaatje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183787245
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan ook als je jong bent gebeuren :P

Het is wel erg onhandig. Heb je ook krukken, Kaatje?
Nee, gelukkig niet, daar heb ik zo'n bloedhekel aan. Ik schuivel heel rustig rond.
Zou verdorie net deze week mogen beginnen op de loopband om de kniespieren ook op een andere manier wat langer te belasten zodat ik weer kan gaan wandelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183787299
Ik geloof dat ik liever krukken zou gebruiken dan schuifelen. Of een fijne rollator waar je lekker op kan leunen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')