quote:Peter is lief
Op donderdag 2 januari 2003 16:17 schreef jacko het volgende:[..]
*peter respecteert*
Nix sorry...
(grmbl, en hoe dat met subs enzo werkt snap ik nie
)
Het werkt trouwens blablabla ,
maar dan zonder spaties
quote:Zie mijn post voor scorpion69, sorry als ik bot overkom
Op donderdag 2 januari 2003 16:19 schreef Ovide2002 het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat het erg moeilijk is om het je ouders te vertellen. Zeker als je er geen 'goede' band mee hebt.
Maar is het geen optie om het allemaal op papier te zetten?
Middels mail of zo. Je schrijft hun dan wat je voelt, en dat je het er erg moeilijk mee hebt om het tegen ze te zeggen.
Ik kan ook voorstellen om voor jou met zo'n geheim rond te lopen.Het lijkt mij zo dat je ouders dit graag zouden weten.
Kan je misschien vertellen waarom de band niet goed is?
Als je er interesse in hebt, mag je mij best mailen.
ik help je als je wilt op weg.
quote:Jawel, slecht zien (wazige ogen), misselijk (maar dan eet je gewoon wat minder) en in het begin slaapstoonisje (werd ik vaak om 4.00 uur in de nacht wakker vol met prikkels, daarna slaap je dan niet zo best meer)
Op donderdag 2 januari 2003 16:16 schreef Wolkje het volgende:[..]
Wat fijn, dat het bij jou zo goed werkt.
Helemaal geen last van bijwerkingen (gehad), of dat wel?
Ik heb alleen af en toe heel vreemde stroom-schokjes/prikkels vanuit mijn hoofd/nek naar mijn arm en onderrug. Das best een gek gevoel. Alsof er een zenuw beklemd zit ofzo. Dit komt echter vooral voor wanneer ik een stukje wandel. Dit bijverschijnsel heb ik echter nog niet op de bijsluiter zien staan. Misschien dat iemand hier op het forum toevallig ook dit verschijnsel heeft?
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:22 schreef Wolkje het volgende:[..]
Zie mijn post voor scorpion69, sorry als ik bot overkom
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:28 schreef Ovide2002 het volgende:[..]
Ik was net met m'n reactie bezig.
Sorry!! maar het aanbod blijft gelden
Sterkte met alles!!
quote:Michael heeft nog gooit zoveel kusjes gehad
Op donderdag 2 januari 2003 16:36 schreef Wolkje het volgende:[..]
het geeft niet.
Toch lief van je ..
Toch nog even een reactie
Ik heb net al je posts zitten gelezen.
Ben gewoon stil van geworden. M'n collega's vragen wat er is.
Is er iets waarmee ik je kan helpen? Laat het dan weten?
Ik zal er voor je zijn als je daar behoefte aan hebt.
Nogmaals heel veel sterkte. Ik ben vergeten om je een gelukkig
en gezond 2003 te wensen. bij deze
Fijn dat het zo goed ging bij de psieg, je zag er erg tegenop, maar het heeft goed uitgepakt. Gelukkig maar, meid! Ik hoop dat de medicijnen je wat rust kunnen geven.
Over dat zaterdagbaantje... in principe kun je zelfstandig verzekerd zijn (in het ziekenfonds dus) wanneer je ouder bent dan 18, en een vaste baan hebt, van minimaal 7 uur per week. Als dit het geval is, dan kun je gewoon een ziekenfondsverzekering aanvragen voor jezelf. Het enige wat je hoeft te doen op je werk, is je baas vragen om een werkgeversverklaring voor het ziekenfonds. Dat zal hij je gewoon geven.
Een ziekenfonds kost je wel geld natuurlijk, en de premies zijn dit jaar flink omhoog gegaan. De twee verzekeraars die het beste getest zijn door de consumentenbond zijn Anker en Geové. Van deze twee is Anker het goedkoopst. De premie is vanaf € 19,95 per maand.
Je ouders zullen natuurlijk zich wel afvragen waarom je niet meer bij hun verzekerd wilt zijn. Voor jou is het goedkoper om met je ouders meeverzekerd te blijven, maar ik dacht dat dit vanaf 18 jaar niet meer kan. Meteen een goede smoes om je eigen verzekering af te sluiten ![]()
Succes verder, en als je wilt praten weet je me te vinden
quote:Jawel hoor, ook als je 18 bent kun je bij je ouders verzekerd zijn. Ik ben namelijk 22 en ben sinds 1-1 ook weer bij mijn ouders verzekerd. Wel particulier maar dat maakt volgens mij niet uit.
Op donderdag 2 januari 2003 17:37 schreef Christine het volgende:
Voor jou is het goedkoper om met je ouders meeverzekerd te blijven, maar ik dacht dat dit vanaf 18 jaar niet meer kan.
Oh ja, via de onderstaande link kan je uitzoeken welke ziektekostenverzekering het beste bij je past:
Hoe is het met jullie huis trouwens?
quote:Nope je schrijft je via een inschrijfformulier in bij het ziekenfonds naar jou keuze. Het ziekenfonds neemt daarna contact op met je werkgever en die twee regelen het dan onderling.
Op donderdag 2 januari 2003 17:45 schreef Wolkje het volgende:
Dank je voor de links..![]()
Ik ga kijken, wat voor mij een goede oplossing is.
Maar ik neem aan, dat het via mijn werkgever gaat?
Hoe moet ik dat aanvragen, weet je dat?Hoe is het met jullie huis trouwens?
*Edit: inschrijfformulier kan je nadat je een keuze hebt gemaakt, downloaden vanaf die website die ik opgegeven heb.*
[Dit bericht is gewijzigd door scorpion69 op 02-01-2003 17:51]
quote:Nee, het gaat niet via je werkgever. Je gaat gewoon naar bijv. Anker of welke maatschappij je uitkiest, en vraagt een aanmeldingsformulier aan. Daarop moet je al je gegevens invullen. Ook moet je vragen beantwoorden of je wel eens zwanger bent geweest, of je wel eens een ongeluk hebt gehad, of je psychische klachten hebt gehad (hier moet je gewoon NEE invullen. Dit hoef je nl niet te vertellen, en dat kunnen ze ook nooit controleren).
Op donderdag 2 januari 2003 17:45 schreef Wolkje het volgende:
Dank je voor de links..![]()
Ik ga kijken, wat voor mij een goede oplossing is.
Maar ik neem aan, dat het via mijn werkgever gaat?
Hoe moet ik dat aanvragen, weet je dat?Hoe is het met jullie huis trouwens?
Vervolgens stuur je het formulier op, plus kopie van je paspoort, plus de werkgeversverklaring (dat is een papiertje waar je werkgever zijn handtekening op moet zetten, als bewijs dat jij daar werkt).
Oja, je moet ook je gegevens van je huidige verzekeraar invullen (die van je ouders dus). Dat is, zodat de nieuwe verzakeringsmaatschappij ervoor kan zorgen dat je oude verzekering wordt opgezegd.
Je werkgever heeft er verder niets mee te maken dus
quote:*Edit: foutje.*
Op donderdag 2 januari 2003 17:49 schreef scorpion69 het volgende:[..]
Nope je schrijft je via een inschrijfformulier in bij het ziekenfonds naar jou keuze. Het ziekenfonds neemt daarna contact op met je werkgever en die twee regelen het dan onderling.
Wat ik laatst hoorde toen me vriend informatie vroeg hierover is dat hij een arbeidsovereenkomst verklaring ondertekend moest hebben.
En volgensmij kan je al met een paar uurtjes per week werk je al laten verzekeren, zover ik begrepen heb.
Als je elke zaterdag werkt moet het geen probleem zijn denk ik.
Veel sterkte ermee in ieder geval
quote:Medicijnen is iets van 50 euro per maand contant
Op donderdag 2 januari 2003 17:57 schreef Christine het volgende:
Wolkje, als je van plan bent om enkel een eigen verzekering te nemen, om de medicijnen mee te betalen, dan kun je beter geen verzekering nemen, en de medicijnen contant betalen. Een verzekering kost ook 20 euro per maand, ik denk dat medicijnen minder duur zijn.
quote:Ow, dat wist ik niet
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef Wolkje het volgende:[..]
Medicijnen is iets van 50 euro per maand contant
quote:Je kunt wel particulier verzekerd zijn en tegelijkertijd (automatisch) via je werk in ziekenfonds. Je kan dan ook de premie van ziekenfonds terugvragen van de belasting, aangezien er ook ingehouden wordt van je salaris.
Op donderdag 2 januari 2003 17:55 schreef Wolkje het volgende:
Oke..
Kan je trouwens ook dubbel verzekerd zijn?
Dat ik mijn oude verzekering niet opzeg..
Want dat gaat toch via mijn ouders..
Ik weet alleen niet of je ook 2 keer in ziekenfonds kunt. Misschien kun je verzekeringsmaatschappij bellen en het hen vragen..
Heel veel sterkte en succes in elk geval
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Wolkje wilde je meldden dat Dennis vandaag meldde dat die weer bij me thuis op visite gaat komen.
voor jou.
he, addicted to jellybeans, wat fijn om te horen dat het met jouw zo goed gaat!! het is duidelijk dat je nu lekker voor jezelf hebt gekozen...
en ook fijn dat het zo goed gaat met dennis! is moeilijk geweest he?
knuffel
denk ik
quote:wat is je mailadres, voor msn?
Op donderdag 2 januari 2003 21:58 schreef racoon2002 het volgende:
Hee wolkje!!
ik zoeken, topic weg...
haha...
Wat zei de psych nou eigenlijk, hoe gaat dat in zn werk??
Gaat ie je gewoon vragen wat je dwarszit, en toen kreeg je die medicijnen? of wisten ze al veel van het riag??
ik hoop voor je dat ze aanslaan!!
maar ja duurt meestal een poos he?
ff offtopic: heb je ook msn?
vroeg ik me ff af...
knuffelen volhouden nu he!!!
he, addicted to jellybeans, wat fijn om te horen dat het met jouw zo goed gaat!! het is duidelijk dat je nu lekker voor jezelf hebt gekozen...
en ook fijn dat het zo goed gaat met dennis! is moeilijk geweest he?
knuffel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |