abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7667097
Ik weet niet hoe het komt, maar de afgelopen paar jaar heb ik ongeveer 10x een relatie gehad waarbij of ik of de wederhelft niet verliefd was. Dat is nogal frustrerend. Ik zou het best prettig vinden als ik eens een echte relatie kreeg, waar ik me geen zorgen over hoefde te maken of het de volgende dag nog wel 'aan' is.
Iemand een idee hoe zoiets kan? Zoek ik de verkeerde types op? Heb ik gewoon pech? Ik weet het niet hoor, maar het is behoorlijk kut om elke keer weer verdriet te hebben, of om iemand verdriet te moeten doen.
Remember, folks... stimulation of the C.L.I.T is not recommended.
pi_7667117
Je moet niet zoeken, dat is wat je verkeerd doet. De echte liefde komt je tegemoet
pi_7667135
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:51 schreef Clit_Commander het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar de afgelopen paar jaar heb ik ongeveer 10x een relatie gehad waarbij of ik of de wederhelft niet verliefd was. Dat is nogal frustrerend. Ik zou het best prettig vinden als ik eens een echte relatie kreeg, waar ik me geen zorgen over hoefde te maken of het de volgende dag nog wel 'aan' is.
Iemand een idee hoe zoiets kan? Zoek ik de verkeerde types op? Heb ik gewoon pech? Ik weet het niet hoor, maar het is behoorlijk kut om elke keer weer verdriet te hebben, of om iemand verdriet te moeten doen.
Als ik het goed begrijp doe je je nick dus niet echt eer aan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_7667163
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp doe je je nick dus niet echt eer aan?

Jawel, maar niet met echte liefde. Sex kan namelijk ook zonder liefde.
pi_7667181
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:52 schreef WebForce het volgende:
Je moet niet zoeken, dat is wat je verkeerd doet. De echte liefde komt je tegemoet
Ik zoek ook niet. Ik kom ze gewoon tegen. En dan word ik helemaal verliefd! En dan is het niet wederzijds....of andersom. Dat is het frustrerende eraan.
pi_7667349
quote:
Ik weet niet hoe het komt, maar de afgelopen paar jaar heb ik ongeveer 10x een relatie gehad waarbij of ik of de wederhelft niet verliefd was.
10x in 1 jaar, dat kan naar mijn idee geen echte liefde zijn.
maar dat kan natuurlijk aan mij liggen?
  donderdag 2 januari 2003 @ 16:03:45 #7
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7667417
quote:
ik hoop dat dat ook voor mij eens gaan gelden.... ben al gestopt met zoeken, maarre echt helpen doet het niet
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7667450
quote:
deze stelling steun ik dus ook ... je moet niet ZOEKEN ... als je zoekt dan tref je idd alleen bad luck ...
echte liefde komt je vanzelf tegemoet
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  donderdag 2 januari 2003 @ 16:07:05 #9
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7667490
quote:
Ga jezelf eens afvragen of er wel genoeg diepgang in de gesprekken zit tussen jou en je partner. Als je een wederzijdse liefde wilt, zou je daar zelf veel aan kunnen doen door jezelf meer open te stellen dan je nu doet en de gesprekken met de ander van een wat diepgaander niveau te laten zijn. Oprechte nieuwsgierigheid en interesse in de ander is voorwaarde nummer één voor tweerichtingsverkeer.
pi_7667568
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:55 schreef Clit_Commander het volgende:

[..]

Ik zoek ook niet. Ik kom ze gewoon tegen. En dan word ik helemaal verliefd! En dan is het niet wederzijds....of andersom. Dat is het frustrerende eraan.

Waarom begin je iets met iemand waarvan je niet houd? Of andersom?
pi_7667704
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:10 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Waarom begin je iets met iemand waarvan je niet houd? Of andersom?

Even voor de rest: Ik zoek dus NIET & het was over de afgelopen paar jaar...niet over 1 jaar.

Tja, zeg jij het maar! Ik had bijvoorbeeld een relatie met iemand waar ik dacht verliefd op te zijn. Na een paar weken kwam ik erachter dat dat niet zo was. Dan kan ik er wel mee doorgaan, maar zo zit ik niet in elkaar. Andersom: Vorige relatie was ik helemaal hotel de botel.Ik dacht echt dat het wederzijds was. Rustig opgebouwd en het klikte enorm goed. Liet ze een tijdje niets van zich horen en toen kreeg ik vrij plotseling het bericht dat ze toch niet verliefd was. Ik zou niet weten hoe ik dat anders moet aanpakken...

pi_7667808
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:07 schreef Anemoon het volgende:

[..]

Ga jezelf eens afvragen of er wel genoeg diepgang in de gesprekken zit tussen jou en je partner. Als je een wederzijdse liefde wilt, zou je daar zelf veel aan kunnen doen door jezelf meer open te stellen dan je nu doet en de gesprekken met de ander van een wat diepgaander niveau te laten zijn. Oprechte nieuwsgierigheid en interesse in de ander is voorwaarde nummer één voor tweerichtingsverkeer.

Dat is dus het grootste probleem. Tegen de tijd dat het daar op aankomt, loopt het vaak al vast! Ik ben best open, als ik iemand vertrouw en dan doet het pijn als de wederhelft zich niet openstelt.
pi_7704990
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:05 schreef Bulls-Ass het volgende:

[..]

deze stelling steun ik dus ook ... je moet niet ZOEKEN ... als je zoekt dan tref je idd alleen bad luck ...
echte liefde komt je vanzelf tegemoet

IK ben het met deze stelling pertinent niet eens. Je hebt ook mensen die wel eens pech hebben. Ik vindt het grote onzin om te denken dat het niet lukt omdat je er te veel aan werkt. Alleen door ergens je schouders onder te zetten kun je resultaat boeken. Als je iets wilt zul je er wat voor moeten doen, en dat geldt niet alleen voor relaties maar voor alles in het leven.
IRC maakt meer kapot dan je lief is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')