quote:
Op maandag 17 december 2018 01:09 schreef TechnoCat het volgende:Net voor een half uurtje geleden gebeurt, tijdens het eten van een plakje brood, ineens voel ik iets hard. Ja hoor, de noodvulling van de WKB die ik een paar dagen terug had was er uit gevallen. En de week daarvoor had ik ook al een andere WKB gehad. En ik sta pas gepland voor februari voor afronding. Dat duurt toch veel te lang?
Het lijkt me niet goed als de noodvulling weg is, er kunnen weer bacteriën in je wortel komen.
Ik ga alvast extra spoelen met Lysterine. Brand wel als de neten, maar tis wel goed spul.
Zsm naar de tandarts? Ook al hebben ze geen tijd?
Ik zit overigens bij een praktijk.
Tandarts bellen en hen laten inschatten of herplaatsing noodzakelijk is. Mochten zij bezoek niet noodzakelijk vinden, dan kun je ze daar altijd op wijzen als het bij je vervolgafspraak toch mis blijkt te zijn.
Als je afronding pas in februari is lijkt me dat ze je graag willen zien. Volgens mij vooral omdat je andere tanden van positie kunnen veranderen als er geen opbouw meer op de uitgeboorde tand zit, waardoor je definitieve kroon niet goed gaat passen.
Ik heb het ook gehad, zat een paar dagen tussen uitvallen en herplaatsen en toen hoefde ik nét niet terug te komen. Dagje eerder en ze hadden hem opnieuw vastgeplakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit