abonnement Unibet Coolblue
pi_183779842
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2018 00:59 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nee, herkenbaar.
"vroegah" wilde ik altijd het nieuwste van het nieuwste hebben, duurste van het duurste.
Kocht in 2012 een computer met i7 omdat dat toen nieuw en bloedjesnel was, raad eens? Videokaart erin, SSD erin, andere kast en voeding, en bijna 7 jaar later werkt 'ie nog steeds.

Heb in 2016 een S7 genomen met abonnement, kon 4 maanden geleden verlengen, heb ik gedaan... Voor een sim-only, toestel is nog waanzinnig snel, werkt nog prima en ziet er nog als nieuw uit.

Leuk nu dat 5G maar de meeste mensen gebruiken thuis wifi, en hebben echt geen 5G nodig :') Met 4G kan je álles meer dan prima doen.
Televisie kijken is ook zoiets want, leuk dat er 8K komt en what not, maar 4K is nog amper de standaard en veel TV programma's zijn amper 1080.

Om nog maar te zwijgen dat de meeste mensen alles doen met Netflix of Videoland, heb je niet per definitie een TV nodig.

Mijn TV is ondertussen ook alweer 5 jaar oud, tuurlijk er is groter, platter, hogere resolutie, maar dat boeit mij in elk geval allemaal niets meer, dus ik snap zeker wel waar jij vandaan komt met deze gedachtegang. Nee, je staat hier niet alleen in.
Maar op een 4k tv kun je in hogere resolutie computeren. O+
pi_183780086
5G is foktop
pi_183780149
Terechte klacht! elektronische kutzooi allemaal. Ik heb nu zo'n iphone maar gebruik die apps allemaal nauwelijks. Ik overweeg weer terug te gaan naar een normale gsm. Tablets enzo hoef ik ook niet, thuis gewoon een desktop-pc ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_183782782
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 02:40 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Vooruitgang is altijd beter

Beg to differ?
Hoe definieer je vooruitgang? Hoe meet je het?
pi_183784271
Mensen zijn egoïstischer en luier geworden dankzij technologie en nemen dingen snel voor lief. Technologie heeft zijn voor en nadelen, maar het grootste probleem zijn klootzakken die andere naaien om zelf beter te worden.
pi_183784537
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 00:25 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik zou je aanraden ook van fok af te gaan, geeft nog meer rust.
  maandag 17 december 2018 @ 13:46:57 #32
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183784587
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 09:54 schreef Sicstus het volgende:
Terechte klacht! elektronische kutzooi allemaal. Ik heb nu zo'n iphone maar gebruik die apps allemaal nauwelijks. Ik overweeg weer terug te gaan naar een normale gsm. Tablets enzo hoef ik ook niet, thuis gewoon een desktop-pc ^O^
Ik heb pas enkele maanden een telefoon die je een smartphone zou kunnen noemen. Een relatief goedkope (zo'n Nokia), maar het is er iig eentje. Hij bevalt wel; in sommige opzichten voegt het zeker wat toe (ebooks, ov-apps en andere nuttige dingen, plus: in de buurt van open wifi-netwerken naar niet-standaard radiozenders kunnen luisteren). Maar je moet gewoon niet overdrijven.
  maandag 17 december 2018 @ 14:42:03 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183785747
Hoe vraag je iemand anders op de snelweg of je even mag bellen? Midden op de rijbaan gaan staan zwaaien? :?
  maandag 17 december 2018 @ 14:57:13 #34
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_183786022
KIJK JONGENS, TS IS OBZE REDDEN IN BANGE DAGEN
  maandag 17 december 2018 @ 15:02:03 #35
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183786090
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 13:34 schreef Verbruikersnaam het volgende:
maar het grootste probleem zijn klootzakken die andere naaien om zelf beter te worden.
Dat niet doen :')
#KICKOUTZP
pi_183794028
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 12:29 schreef Farenji het volgende:

[..]

Hoe definieer je vooruitgang? Hoe meet je het?
Het lijkt mij redelijk evident dat 5G beter is dan 4G

Sneller, betrouwbaarder en functioneler
  maandag 17 december 2018 @ 21:25:05 #37
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183794280
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 21:17 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Het lijkt mij redelijk evident dat 5G beter is dan 4G

Sneller, betrouwbaarder en functioneler
De mussen vallen dood van het dak door 5g.
And so is the past
  maandag 17 december 2018 @ 21:26:02 #38
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183794304
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2018 14:42 schreef Nobu het volgende:
Hoe vraag je iemand anders op de snelweg of je even mag bellen? Midden op de rijbaan gaan staan zwaaien? :?
Met van die gele palen...

Oh wacht. :').
And so is the past
pi_183794346
Vaak heb ik bij mensen die hier constant over zeiken nou niet echt het idee dat ze een stuk gelukkiger zijn dan mensen die constant met nieuwe technologie bezig zijn

In tegendeel, ze lijken vaker een stuk verzuurder en ongelukkiger dan de andere groep
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_183794393
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 13:46 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ik heb pas enkele maanden een telefoon die je een smartphone zou kunnen noemen. Een relatief goedkope (zo'n Nokia), maar het is er iig eentje. Hij bevalt wel; in sommige opzichten voegt het zeker wat toe (ebooks, ov-apps en andere nuttige dingen, plus: in de buurt van open wifi-netwerken naar niet-standaard radiozenders kunnen luisteren). Maar je moet gewoon niet overdrijven.
Dus een tientje betalen om dezelfde functionaliteit te hebben in gebieden zonder openbare wifi is overdrijven? Dat is waar de meeste (oudere) mensen hem voor gebruiken namelijk.
  maandag 17 december 2018 @ 21:55:04 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183795180
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 01:02 schreef kree het volgende:
Ben het wel eens met TS eigenlijk. Gaat veels tever
Eens.
pi_183797870
Ik zal hem nog even toelichten.

Ik heb op zich niks tegen de techniek 5g maar meer op de uitwerking ervan op onze samenleving.
En dan niet persé over de eventuele stralingen ofzo maar op hoe mensen verweven worden met deze techniek en dus de uitwerking op onze samenleving.

Net zoals Artificial intelligentie een grote vraagteken is of dit wel een goed idee is, al waren het mooiste films (Terminator)
En zoals @the-eye zegt over kranten vind ik niet helemaal op gaan. Je zit niet de hele dag met een krant voor je neus dit is 15 minuten ofzoiets in de ochtend of op het werk. (het is niet echt te vergelijken je telefoon)

Al heb ik ook mijn twijfels over alle straling wat wij tegenwoordig om ons heen hebben.
Had vorige maand een documentaire gezien van een werknemer van Sony Ericsson die overgevoelig geworden was voor straling door zijn werk. Ik zeg niet dat gelijk alle mussen van het dak zullen vallen maar dat wij hier wel waakzaam voor moeten zijn.
Zoals veel dingen begint het klein en word het gebagatelliseerd maar we richten wel onze hele samenleving ermee in net zoals Olie/gas met als gevolg je er niet zomaar vanaf kan stappen. (en Olie heeft ons ook heel veel welvaart gebracht en daarmee een betere wereld maar of dat meer is dan de schade is moeilijk te bepalen)
Hello!
pi_183798674
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 09:54 schreef Sicstus het volgende:
Terechte klacht! elektronische kutzooi allemaal. Ik heb nu zo'n iphone maar gebruik die apps allemaal nauwelijks. Ik overweeg weer terug te gaan naar een normale gsm. Tablets enzo hoef ik ook niet, thuis gewoon een desktop-pc ^O^
Waarom doen mensen altijd of er niks is tussen een iPhone en een ouderwetse gsm, of niks tussen verslaafd zijn en alle technologie compleet de deur uit doen.

Die technologie boeit me weinig qua snelheid e.d., maar navigatie, Whatsapp, buienradar enz.
zijn wel ontzettend handig. Gewoon een smartphone dus van 130 euro nieuw met een sim only met 3g internet omdat dat snel genoeg is.

Hoef je helemaal niet hip mee te doen maar ook niet alles gelijk af te zweren.
pi_183801412
Niet met de tijd meegaan :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_183801441
Terechte klacht.

Ik ben voor technologie en het kan allemaal verdomd handig zijn.

Maar het heeft op veel mensen ook een verslavende werking, en steeds meer mensen verspillen steeds meer tijd van hun leven aan alleen maar oppervlakkig hun status pimpen en die van anderen checken.

Social media heb ik nooit veel mee gedaan en al jaren niets meer. Wat een bevrijding. "Mensen volgen" fuck die shit :') En al die straling kan ook niet gezond zijn.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_183801450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 06:11 schreef Aiciu het volgende:
Niet met de tijd meegaan :')
Blindelings met de maalstroom meegaan zonder af en toe eens stil te staan en jezelf af te vragen of het wel echt allemaal een verbetering is, en of je je niet te veel laat meeslepen in iets waar je eigenlijk minder gelukkig of minder vervuld van wordt.

Hoeveel mensen denk je dat er op hun sterfbed zullen liggen en terugkijken, en spijt hebben dat ze niet nog meer tijd aan Facebook hadden verspild zodat ze meer volgers zouden hebben gehad? Versus hoeveel er spijt hebben dat ze te veel tijd aan Facebook hebben verspild en beter met echte vrienden tijd hadden kunnen doorbrengen, IRL.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  dinsdag 18 december 2018 @ 08:03:19 #47
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_183801867
Het gaat er niet om dat het er is maar het gaat erom hoe er mee word omgegaan. Dat geldt voor vele dingen.
pi_183801928
Ooit gehoord van een balans hebben? Je kunt prima technologie hebben en nog steeds sociaal doen ernaast.

Waarom zo zwart wit? _O-
pi_183802867
We laten ons in het gebruik van technologie leiden door wat kan en niet wat we willen en waar we behoefte aan hebben. Daardoor laten we de technologie (en daarachter Facebook en consorten) allerlei pseudobehoeften voor ons creëren waar we ons nog naar gaan gedragen ook.
pi_183808871
De serie “ black mirror” op Netflix is trouwens een aanrader over dit onderwerp :)

Is fictie trouwens, maar er zit wel een kern van waarheid in voor de toekomst.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')