abonnement Unibet Coolblue
pi_183772475
Hoe ik de ideale "BNW beweging" vroeger zag? Daar was iemand als Jon Stewart een personificatie van. Mensen die problemen binnen het establishment blootleggen zonder bs, vlijmscherp kunnen zijn in hun betoog, een spiegel voorhouden, en niet bang zijn voor de confrontatie.

Ik wil graag beginnen met deze video waarin hij het format van CNN's Crossfire min of meer spreekwoordelijk opblaast.


Reacties van kijkers
This was actually incredibly brave to do, even if Jon faltered at times. To look somebody straight in eye and criticism them in front of their audience on TV took guts. A rare moment of real raw television. Rarer still that it happened on CNN.

It's so goddamn hilarious that they're asking him to be a serious journalist when he's comedian, and the second he tries to take what they're talking about seriously they're like, "Man, I thought you were supposed to be funny."

Ever notice that Tucker Carlson stopped wearing a bow tie after this!

Nummer 2 meteen ook maar even toevoegen:

game on

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 16-12-2018 20:59:49 ]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 21:30:50 #2
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183773493
Jon Stewart brengt de dingen vaak ook met humor, wat ik wel kan waarderen.
Volgens mij was hij dit jaar nog op tour met Dave Chappelle
A child is born with no state of mind.
pi_183775921
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 21:30 schreef SuperHartje het volgende:
Jon Stewart brengt de dingen vaak ook met humor, wat ik wel kan waarderen.
Volgens mij was hij dit jaar nog op tour met Dave Chappelle
top! leuk interview ook

Hieronder Arnold Schwarzenegger met de boodschap dat politiek voor de burger niet alleen stemmen is en voor de rest op de bank kan gaan hangen om te klagen. Het is ook je plicht als burger om de bestuurders wakker te schudden. Je kunt ze vaak gewoon benaderen met een issue of een oplossing. (Net als dat je een bakker best kunt vragen om een specifiek soort brood te bakken zeg maar).

Mooi pleidooi in elk geval
  Moderator maandag 17 december 2018 @ 00:11:15 #4
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183777475
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 23:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

top! leuk interview ook

Hieronder Arnold Schwarzenegger met de boodschap dat politiek voor de burger niet alleen stemmen is en voor de rest op de bank kan gaan hangen om te klagen. Het is ook je plicht als burger om de bestuurders wakker te schudden. Je kunt ze vaak gewoon benaderen met een issue of een oplossing. (Net als dat je een bakker best kunt vragen om een specifiek soort brood te bakken zeg maar).

Mooi pleidooi in elk geval
Mooi interview. Denk zelf ook dat je van binnenuit de maatschappij meer teweeg kan brengen dan van buitenaf.
En wat hij zegt aan het einde van het interview, over meer vrouwen aan het roer, is ook niets mis mee :D
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')