abonnement Unibet Coolblue
pi_183780079
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 09:32 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Yep. Op een heel onaangename manier.
Ik dacht al zoiets. Ik vond dat Hanneke het goed oploste.
pi_183780207
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 08:58 schreef Postbus100 het volgende:
Dat van die meerdere ovens gebruiken vond ik ook flauw(wie deed dat? Liesbeth?) thuis heb je ook maar één oven, en veel opdrachten zijn juist zo uitgedacht dat je moet plannen met die ene oven.
Dat was idd ook raar...dat bedenk je thuis toch niet of wel? Andre maakte er ook wel duidelijk een opmerking over.

En die boom met alleen koekjes...??! Wat heeft ze drie uur staan te doen?
pi_183780246
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:03 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat was idd ook raar...dat bedenk je thuis toch niet of wel? Andre maakte er ook wel duidelijk een opmerking over.

En die boom met alleen koekjes...??! Wat heeft ze drie uur staan te doen?
Ze heeft lekker de tijd genomen. Niet voorgepiept, niet andermans oven gebruikt... Valt natuurlijk ook weer wat van te zeggen.

:D
pi_183780256
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 10:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze heeft lekker de tijd genomen. Niet voorgepiept, niet andermans oven gebruikt... Valt natuurlijk ook weer wat van te zeggen.

:D
Maar qua niveau vind ik het te laag.
pi_183780276
Janny zat in de jury voor het beste kookboek. (die van maroeska)
dubieus ;)
pi_183780290
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

Maar qua niveau vind ik het te laag.
Tuurlijk, maar ik vond bij iedereen het niveau laag. Ik vond alleen die van Vincent leuk. De rest, nee.
pi_183780302
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Janny zat in de jury voor het beste kookboek. (die van maroeska)
dubieus ;)
Hmmm, dit riekt naar bakfixing. Naja, ze gaat toch niet winnen.
pi_183780957
Gewoon ook super positief en er niets over zeggen dat dat ene meisje alleen maar 24 koekjes had gemaakt in 3 uur _O- 8)7
pi_183781057
https://www.parool.nl/kun(...)een-sprake~a4614368/

quote:
een héél hoge temperatuur bakken." 220 graden? Op zuinige toon: "Dat is eigenlijk nog te laag." En dan bakte ze ook nog eens de beste appelbol.

Daarna moest Maroeska aan de slag met een eetbare ­adventkalender. Lang verhaal kort: het was een drama. Ze wilde een sculpturale kerstboom bouwen met verschillende cakes, maar ze haalde ze véél te vroeg uit de oven. De grijze ongare smurrie glibberde uit de bodem van de cakes, zo op het aanrecht.

In totaal wanhopige staat probeerde Maroeska de boel nog een beetje aan elkaar te kleien, en het hoopje beslag dicht te smeren met boter­crème. Het zag er niet uit.

Nee, van enige vorm van bakfixing, zoals een twitteraar suggereerde, lijkt tot dusver geen sprake.
Of gewoonweg een sluwe tactiek van Maroeshka })
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_183781157
quote:
11s.gif Op maandag 17 december 2018 11:06 schreef yosander het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)een-sprake~a4614368/

[..]

Of gewoonweg een sluwe tactiek van Maroeshka })
Ik weet niet wat het is, maar ik kan niet geloven dat als je als ervaren bakster je taart zo naar de gallemiezen kan helpen. Ja, alleen als je je best daarvoor doet.

Anyways, het lijkt nu de Maroesjkashow ipv HHB. Jammer voor de andere kandidaten.

En inderdaad, lyrisch zijn over een houten action kerstboom met wat koekjes eraan met 3 uur baktijd. Vind het programma ongeloofwaardig worden. Misschien dat ik na volgende week weer anders denk.
  † In Memoriam † maandag 17 december 2018 @ 11:16:42 #161
230491 Zith
pls tip
pi_183781230
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 01:37 schreef yosander het volgende:

[..]

Room suiker en vanille?
Room niet te lang verhitten ivm schiften :P
(Slag)room kan je gewoon koken en doorkoken, trap niet in marketingtrukjes dat je kookroom nodig hebt om te koken.

Schiften in vanillesaus komt door eierdooier.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 17 december 2018 @ 12:49:07 #162
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183783212
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 23:29 schreef TLC het volgende:

Overigens kun je nu wel n aantal kandidaten al afstrepen als eindwinnaar :

de twee Kim's, Vincent en Liesbeth zullen t allemaal niet worden.
Liesbeth produceerde gisteren maar liefst twee dingen die me meer aan een hoop braaksel deden denken dan aan een heerlijk baksel. :')
  maandag 17 december 2018 @ 12:51:30 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183783248
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

En inderdaad, lyrisch zijn over een houten action kerstboom met wat koekjes eraan met 3 uur baktijd.
Dat vond ik ook wat overdreven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183784627
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 21:32 schreef Postbus100 het volgende:
Leuke opdracht, die adventskalender. En leuke, diverse uitvoeringen.

Maar
- 24 gingerbreadkoekjes aan een kerstboom van de Action? -O-
- 24 muffins met een plakje fondant en marsepein?

Daar hadden ze best wel wat van mogen zeggen. Zelfs Ahmed had nog meer gedaan met zijn soesjes en zijn zelfgemaakte kerstboom. Jammer dat die brak, maar hij was wel mooi.
Deze opdracht viel mij ook heel erg tegen. Misschien ook omdat ik zelf niet kan bakken, behalve een cake of zandkoekjes met de kleinkinderen.
Maar ik had er zoveel meer van verwacht, in ieder geval 24 verschillende dingen/smaken.
In een advent kalender zitten toch altijd verschillende dingen. Dan heb je toch ook niet voor elke dag dezelfde "verrassing"? Dat werkt misschien als je dement bent. :D
pi_183784735
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 13:48 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Deze opdracht viel mij ook heel erg tegen. Misschien ook omdat ik zelf niet kan bakken, behalve een cake of zandkoekjes met de kleinkinderen.
Maar ik had er zoveel meer van verwacht, in ieder geval 24 verschillende dingen/smaken.
In een advent kalender zitten toch altijd verschillende dingen. Dan heb je toch ook niet voor elke dag dezelfde "verrassing"? Dat werkt misschien als je dement bent. :D
Ja, ik zag ook al hele kunstwerken voor me. Ik moest denken aan een eerdere opdracht in GBBO waar ze bordspellen moesten maken. Er waren toen een paar kandidaten die echt leuke biscuitjes in verschillende kleuren en smaken bij elkaar legden, en daar een geheel van wisten te maken. Zoiets had ik hier op z'n minst ook wel verwacht. Een letterlijke kalender, met 24 vakjes, en elk vakje een verrassing. Zoiets. Maar niet dit :{w

Edit; die jongen had misschien in plaats van whiskey ook een paar met andere dranken kunnen vullen. Kleine moeite (want het was toch pure drank?) wel verrassend.
Somebody that I used to know
pi_183784783
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2018 13:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, ik zag ook al hele kunstwerken voor me. Ik moest denken aan een eerdere opdracht in GBBO waar ze bordspellen moesten maken. Er waren toen een paar kandidaten die echt leuke biscuitjes in verschillende kleuren en smaken bij elkaar legden, en daar een geheel van wisten te maken. Zoiets had ik hier op z'n minst ook wel verwacht. Een letterlijke kalender, met 24 vakjes, en elk vakje een verrassing. Zoiets. Maar niet dit.
Precies, ik verkneukelde me al om de jury, dat die 10x24 dingen moesten proeven :D
pi_183784818
Die boom met koekjes vond ik ook apart. Terwijl ze normaal gesproken wel meewegen hoe uitdagend/ambitieus een baksel is op basis van de gebruikte technieken en tijd.

Dan moet je het niet aanmoedigen als de lat zo laag wordt gelegd.
pi_183787892
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2018 13:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, ik zag ook al hele kunstwerken voor me. Ik moest denken aan een eerdere opdracht in GBBO waar ze bordspellen moesten maken. Er waren toen een paar kandidaten die echt leuke biscuitjes in verschillende kleuren en smaken bij elkaar legden, en daar een geheel van wisten te maken. Zoiets had ik hier op z'n minst ook wel verwacht. Een letterlijke kalender, met 24 vakjes, en elk vakje een verrassing. Zoiets. Maar niet dit :{w

Edit; die jongen had misschien in plaats van whiskey ook een paar met andere dranken kunnen vullen. Kleine moeite (want het was toch pure drank?) wel verrassend.
Ja dat dacht ik ook _O- Zag al helemaal vakjes voor me met in een paar vakjes macarons, andere vakjes koekjes ofzoiets. Helaas :+
pi_183788022
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 23:29 schreef TLC het volgende:
Die blik trouwens van Ahmed aan t begin van HHB toen hij ineens Robert voor zn neus zag :D :D _O- _O_

Overigens kun je nu wel n aantal kandidaten al afstrepen als eindwinnaar :

de twee Kim's, Vincent en Liesbeth zullen t allemaal niet worden.
Ik kijk voor kim G, als die eruit gaat, kijk ik niet meer :(
pi_183788030
quote:
4s.gif Op maandag 17 december 2018 16:47 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik kijk voor kim G, als die eruit gaat, kijk ik niet meer :(
Hear hear!
mag het weten
pi_183794327
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:16 schreef Zith het volgende:

[..]

(Slag)room kan je gewoon koken en doorkoken, trap niet in marketingtrukjes dat je kookroom nodig hebt om te koken.

Schiften in vanillesaus komt door eierdooier.
Dat wist ik niet :+

En kookroom of andere room "vervangers" gebruik ik niet dus dat scheelt
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_183794349
quote:
4s.gif Op maandag 17 december 2018 16:47 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik kijk voor kim G, als die eruit gaat, kijk ik niet meer :(
Anna is ook een snoepje :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:10:36 #173
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_183805911
Hanneke is mijn favoriet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_183806066
Onder het motto van 'never trust a skinny cook' ga ik voor Liesbeth *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183809375
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef yosander het volgende:

[..]

Anna is ook een snoepje :Y
Zeker niet verkeerd :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')