De rechter zei dat ik moest stoppen met bitterballen naar politieagenten gooien. Hier gaf ik geen gehoor aan en toen werd ik daar naartoe verwezen.quote:
Morgen zal ik een kapsalon eten ter gedachtenisquote:Op zondag 16 december 2018 23:37 schreef wollah het volgende:
[..]
De rechter zei dat ik moest stoppen met bitterballen naar politieagenten gooien. Hier gaf ik geen gehoor aan en toen werd ik daar naartoe verwezen.
Ik drop hem via mijn heli !!quote:Op zondag 16 december 2018 21:14 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja man mag wel man! Ik zit in de gesloten inrichting Den Haag. Zie hem straks wel verschijnen!
quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
ze waren alle 2 ontploft
airfryer moeten schoonmaken
leeg omhulsel was niet lekker
tomatensoepje met brood in de airfryer
Dus jij bent een vrouw of homo?quote:Op maandag 17 december 2018 10:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet weten dat zelf koken voor vrouwen en homo’s is
Niks kunnen.quote:Op maandag 17 december 2018 11:34 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee want ik kook niet. Jij blijkbaar wel.
Geen lantaarnpaal uit de grond trekken en die bij je buren door de brievenbus duwen.quote:
Geen ruimtereis maken nadat je een komkommer op de markt hebt gekochtquote:Op maandag 17 december 2018 11:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Geen lantaarnpaal uit de grond trekken en die bij je buren door de brievenbus duwen.
Een echte man heeft een frituur, waar hij letterlijk al zijn eten ingooit,quote:Op zondag 16 december 2018 20:22 schreef VleesLollie het volgende:
De echte klacht is dat je een airfryer hebt
Geen gat graven na het bakken van brood.quote:Op maandag 17 december 2018 11:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Geen ruimtereis maken nadat je een komkommer op de markt hebt gekocht
Ik graaf een put voor mijn uitwerpselen.quote:Op maandag 17 december 2018 11:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Geen gat graven na het bakken van brood.
Geen kokend water in mierenhopen gooienquote:Op maandag 17 december 2018 11:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Geen gat graven na het bakken van brood.
Haten op vrouwen en homo'squote:Op maandag 17 december 2018 10:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet weten dat zelf koken voor vrouwen en homo’s is
quote:Op zondag 16 december 2018 21:14 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja man mag wel man! Ik zit in de gesloten inrichting Den Haag. Zie hem straks wel verschijnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |