Stuk overzichtelijker. Zo weet iedereen tenminste waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 20:25 schreef snetje het volgende:
Dit hoort al gelijk heel anders aan dan dat gewauwel van een Christel en een Hiske steeds...
Erik: Klinkt goed man..
quote:
Duidelijk.quote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef chufi het volgende:
1400¤ nog in min, als ze alle fakturen nog betalen
morgen knippen met Mari.. 15 gratis klanten die alle een pollie krijgen.. maar wel moeten dokken voor de rest...Febo witwas praktijk..quote:
Gratis een pollie? Dan komt het toch niet uit qua winst?quote:Op zondag 16 december 2018 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen knippen met Mari.. 15 gratis klanten die alle een pollie krijgen.. maar wel moeten dokken voor de rest...Febo witwas praktijk..
Knippen is 20 euro pollies weet ik nietquote:Op zondag 16 december 2018 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen knippen met Mari.. 15 gratis klanten die alle een pollie krijgen.. maar wel moeten dokken voor de rest...Febo witwas praktijk..
maar Hiske en Christel doen er niet aan mee,quote:
Zelfs Brenda moest zeggen dat het goed was wat ze nooit verwacht had.....quote:Op zondag 16 december 2018 20:25 schreef snetje het volgende:
Dit hoort al gelijk heel anders aan dan dat gewauwel van een Christel en een Hiske steeds...
Erik: Klinkt goed man..
Emil. Ivanquote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik begin verdikkeme gewoon naar een Billy te verlangen.Of een Cees,of een Gina.
Leg dat maar eens uit aan de febo A3!quote:Op zondag 16 december 2018 20:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Spontaan had Adriaan mee gedaan maar dit is een soort van moeten. Ik ben niks verplicht jullie kunnen me wat, ik ga lekker in een boek lezen.
Hij wil niet bij het kampvuur
Ik zou mezelf ook belangrijker vinden als dit zooitje de groep wasquote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan ontrekt zich weer aan de groep, hij moet morgen trainen dat vind ie belangrijker.
Groepsman
Jaaa Cees die de hele dag achter je kont aan loopt met alles wat je hebt laten liggen hihihiquote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik begin verdikkeme gewoon naar een Billy te verlangen.Of een Cees,of een Gina.
Is toch ook logisch. Zeggen dat je een groep bent, maakt je nog geen groep. Zien is gelovenquote:Op zondag 16 december 2018 20:51 schreef Soulraven het volgende:
Jezus he, krijgt hij eindelijk zijn zin, 1 groep, en meneer vind het weer niet goed genoeg. Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen schijnbaar.
Maar je hoort iemand ook vertrouwen te geven, ipv alles qat ze doen in twijfel trekken.quote:Op zondag 16 december 2018 20:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is toch ook logisch. Zeggen dat je een groep bent, maakt je nog geen groep. Zien is geloven
Ze moeten dit soort dingen ook overdag doen, iedereen weet toch dat A3 geen nachtbraker is.quote:Op zondag 16 december 2018 20:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Adriaan die voor het groepsproces is gekomen doet weer niet mee.
Klopt maar is al zovaaaaak gegeven pfffquote:Op zondag 16 december 2018 20:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar je hoort iemand ook vertrouwen te geven, ipv alles qat ze doen in twijfel trekken.
Je bent pas een groep als je doet wat A3 wil.quote:Op zondag 16 december 2018 20:51 schreef Soulraven het volgende:
Jezus he, krijgt hij eindelijk zijn zin, 1 groep, en meneer vind het weer niet goed genoeg. Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen schijnbaar.
Tim is ook een toneelstukquote:Op zondag 16 december 2018 20:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan maakt de rest belachelijk het is een toneelstuk.
Hiske relativeert ze stonden bij een bord en wilden de financiën, en nu hebben ze de financien.
Hiske is heel benieuwd wat ze zelf in de kas hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |