abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183768564
Wat de TT al aangeeft, ik heb echt een schijtweekend achter de rug vanwege het vermoedelijk scheef zitten van een tampon bij het vrouwke.

Vanaf het moment dat binnenkwam vrijdag kreeg ik achtereenvolgens te horen,
A: wat ik allemaal moest doen
B: werd mij even verteld dat schoonouders zondag kwamen (ik had plannen teef! namelijk niets doen )
C: mij dingen verwijtten die waarvoor ze zelf ook te lam is om op te staan. (ik werk fulltime jij niet, profiterend stuk vreten )

Indien herkenbaar >> TIP: Doe niet net als ik. Met de woorden: Gaat lekker,ofniet? Dat je het uitzoekt lui varken! ik ben weg, je ziet maar *trekt deur dicht*

Klacht: Vrouwen die meteen beginnen te bléren, als je binnenkomt, en als je der duidelijk maakt dat het ook anders kan, worden ze gek
pi_183768770
Verzonnen topic -1
U MAD?
  zondag 16 december 2018 @ 18:02:26 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183768777
TS laat zich domineren door zijn vrouw. :')

Echte mannen slaan hun vrouw als ze een grote bek heeft en gaan daarna stappen met vrienden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183768854
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:02 schreef Harvest89 het volgende:
Echte mannen slaan hun vrouw als ze een grote bek heeft en gaan daarna stappen met vrienden.
Zo is dat!
Eens kijken
pi_183768860
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
Verzonnen topic -1
pi_183768922
Even kijken bij welk topic deze lemming hoort.
pi_183769046
Tsja, denk juist dat je het juiste deed. Negeren en doen wat je ging doen. Daarnaast moet je dan natuurlijk wel netjes een beetje meedoen in huis en met koken en boodschappen enzo.

Maar als je netjes je ding doet, dan moet je dat soort gezeik en lijstjes nooit accepteren, dat schept een precedent.

Heb je haar trouwens wel gevraagd wat haar nu echt dwarszit? Want dergelijke uitbarstingen berekenen meestal iets anders. Vrouwen.....
Whatever...
pi_183769272
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:54 schreef Banaanvragen het volgende:
Wat de TT al aangeeft, ik heb echt een schijtweekend achter de rug vanwege het vermoedelijk scheef zitten van een tampon bij het vrouwke.

Vanaf het moment dat binnenkwam vrijdag kreeg ik achtereenvolgens te horen,
A: wat ik allemaal moest doen
B: werd mij even verteld dat schoonouders zondag kwamen (ik had plannen teef! namelijk niets doen )
C: mij dingen verwijtten die waarvoor ze zelf ook te lam is om op te staan. (ik werk fulltime jij niet, profiterend stuk vreten )

Indien herkenbaar >> TIP: Doe niet net als ik. Met de woorden: Gaat lekker,ofniet? Dat je het uitzoekt lui varken! ik ben weg, je ziet maar *trekt deur dicht*

Klacht: Vrouwen die meteen beginnen te bléren, als je binnenkomt, en als je der duidelijk maakt dat het ook anders kan, worden ze gek
Zo een vriendin hebben... _O- _O- _O-
TS kan vriendin niet managen :G :G :G
pi_183769694
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:09 schreef itchycoo het volgende:
Even kijken bij welk topic deze lemming hoort.
denken dat dit een lemming is :')
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 19:26:50 #10
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183770635
Dergelijke vrouwen zijn in hun boosheid altijd heel gewillig bij andere mannen _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183770791
Wat zei ze toen je haar "teef" en "profiterend stuk vreten" noemde?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 16 december 2018 @ 21:48:03 #12
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_183773852
Robert ten Brink start alvast die jingle want ts is nog voor de kerst weer single! ~:)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')