abonnement Unibet Coolblue
pi_183879300
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:01 schreef aborren het volgende: Daar moeten wel HEEL goede andere zekerheden voor terugkomen, wil je 1,5 tot 1,75 mio gaan ophalen bij GvE, lijkt me....
En dat is niet het geval, dus.... Aflossingsvrij gedeelte heeft de luxe van de bankgarantie. Dit geld moet zeker terugkomen.
pi_183879317
Beleggingspand met 1e hypotheek op GvE
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19154
pi_183879642
Ben ik even blij dat ik destijds alleen bij de aflossingsvrij lening ben ingestapt.
Dat geld komt dmv de bankgarantie sowieso wel terug.

Kijkend naar de nieuwe leningsaanvraag kan ik mij niet voorstellen dat deze vol gaat komen
pi_183880205
KoM gaat vragen beantwoorden......
quote:
Voor vragen en feedback kunt u in het vervolg direct terecht bij Investor Relations Kapitaal op Maat via het mailadres investeerders@kapitaalopmaat.nl. Ons streven is om u zo snel mogelijk antwoord op uw vragen en of feedback te geven.
pi_183880317
Fijne feestdagen gewenst door L&S:

quote:
Wij kijken zeer tevreden terug op een succesvol jaar waarin we meer dan 500 consumenten met een lening hebben kunnen helpen die volledig is gefinancierd zonder tussenkomst van een bank.

We zijn dankbaar voor het vertrouwen dat onze klanten in ons hebben gesteld en zijn erg trots op de mooie complimenten die we in het afgelopen jaar hebben mogen ontvangen.

In 2019 richten wij onze pijlen volledig op groei. Naast groei van de organisatie investeren we veel in een verdere verbetering van onze dienstverlening. Wij hebben onszelf tot doel gesteld om volgend jaar minimaal 10 keer zoveel mensen te kunnen laten profiteren van een eerlijke rente of een mooi rendement!

We wensen je fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar!
Ik weet niet of ik nu zo blij ben met de op een na laatste alinea :@
pi_183880977
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:38 schreef Horsemen het volgende:
Fijne feestdagen gewenst door L&S:

[..]

Ik weet niet of ik nu zo blij ben met de op een na laatste alinea :@
Dat is voor mij alleen maar meer reden waarom ik blij ben uitgestapt te zijn :x Vooral met alle 1 maands achterstanden weer deze maand.
pi_183881252
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:46 schreef djh77 het volgende:
Beleggingspand met 1e hypotheek op GvE
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19154
Ik zit nog een beetje te twijfelen m.b.t. dit project. Wat mij betreft is het zo wie zo een beter project als de Collin lening die vandaag besproken is. Zelfde rentepercentage met betere zekerheden. Ik deel overigens de hoogte van de LTV van 71% uit de pitch niet. Ik kom niet verder dan 91%, echter dit is nog altijd beter dan de 2e hypotheek bij Collin m.i.
Ook ziet het pand er niet zo florissant uit en begrijp ik uit de pitch dat de gemeentewerf er gezeten heeft. Hopelijk is er geen grondvervuiling aanwezig want dat speelt nog wel eens met dit soort terreinen.

Al met al overweeg ik hem wel mee te nemen, mede door de volledige aflossing gedurende de looptijd van 5 jaar.
pi_183881358
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:45 schreef Frandderouw het volgende:
Als ik het goed heb, 10 maaanden extra rente, minus de voorafbetaalde fee... Blijft er weer weinig over .... 4.5% ongeveer netto
Ik kom op netto 5,8% in 6 maanden (uitgaande van aflossing half januari). Op zich niet verkeerd natuurlijk, maar ik had hem liever zien doorlopen.

Maar misschien komen er nog een paar maandjes bij - kan me niet voorstellen dat ze met de voorgestelde condities 1.5mio ophalen. EBITDA 2018 is 500k slechter dan de prognose in juni, EV toename 800k minder dan verwacht...Prognose 2019 is daarentegen ineens 10% hoger zonder toelichting..
pi_183881985
Heeft iemand al iets gehoord over uitspraken van het Kifid inzake Kapitaal op Maat ?
pi_183882093
Hi all,

Ik ben Wilan(27jr) en lees al een tijdje mee op dit forum om jullie visie op bepaalde projecten te lezen. Zelf Heb ik op dit moment 35 projecten lopen.

Ik zag dat de meeste van jullie meer dan ik heb lopen. Ondanks dat ik nog geen defaults heb, krijg ik moeite goed overzicht te houden v.w.b. rendement e.d. Hoe pakken jullie dat aan? Ik heb eerder de tool van crowdfundpanel gezien maar wellicht is er een betere manier die jullie gebruiken?

Ik ben erg benieuwd!
pi_183882171
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:31 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik zit nog een beetje te twijfelen m.b.t. dit project. Wat mij betreft is het zo wie zo een beter project als de Collin lening die vandaag besproken is. Zelfde rentepercentage met betere zekerheden. Ik deel overigens de hoogte van de LTV van 71% uit de pitch niet. Ik kom niet verder dan 91%, echter dit is nog altijd beter dan de 2e hypotheek bij Collin m.i.
Ook ziet het pand er niet zo florissant uit en begrijp ik uit de pitch dat de gemeentewerf er gezeten heeft. Hopelijk is er geen grondvervuiling aanwezig want dat speelt nog wel eens met dit soort terreinen.

Al met al overweeg ik hem wel mee te nemen, mede door de volledige aflossing gedurende de looptijd van 5 jaar.
Ze gaan uit van de waarde in verhuurde staat.
250 lening / 350 waarde
pi_183882696
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:31 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik zit nog een beetje te twijfelen m.b.t. dit project. Wat mij betreft is het zo wie zo een beter project als de Collin lening die vandaag besproken is. Zelfde rentepercentage met betere zekerheden. Ik deel overigens de hoogte van de LTV van 71% uit de pitch niet. Ik kom niet verder dan 91%, echter dit is nog altijd beter dan de 2e hypotheek bij Collin m.i.
Ook ziet het pand er niet zo florissant uit en begrijp ik uit de pitch dat de gemeentewerf er gezeten heeft. Hopelijk is er geen grondvervuiling aanwezig want dat speelt nog wel eens met dit soort terreinen.

Al met al overweeg ik hem wel mee te nemen, mede door de volledige aflossing gedurende de looptijd van 5 jaar.
Jammer dat de lener onvindbaar is op internet. Dat vind ik voor een dienstverlener erg dubieus.
pi_183883012
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Tjalala het volgende:

[..]

Ze gaan uit van de waarde in verhuurde staat.
250 lening / 350 waarde
Tja, ik dus niet.

In een mogelijke papieren waarde geloof ik niet dus ook niet in de plotselinge waarde stijging die hier zogenaamde gecreëerd is.
De koopprijs is 275k en dat is dus de werkelijke waarde en geen cent meer m.i. :W
pi_183883165
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:34 schreef paardendokter het volgende:

[..]

Jammer dat de lener onvindbaar is op internet. Dat vind ik voor een dienstverlener erg dubieus.
Eens, van daar dat de zekerheden extra belangrijk zijn en die zien er redelijk uit maar wel op basis van een reële waardering van het onderpand.
pi_183883402
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:45 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Tja, ik dus niet.

In een mogelijke papieren waarde geloof ik niet dus ook niet in de plotselinge waarde stijging die hier zogenaamde gecreëerd is.
De koopprijs is 275k en dat is dus de werkelijke waarde en geen cent meer m.i. :W
Precies, dus een ltv van hoogstens 91 %. Voor een incourant pand in een incourante uithoek van Nederland..
Maar ik heb ze idd wel slechter gezien.
Denk een bescheiden duit in het zakje te doen hier.
pi_183884451
Lijkt wel alsof alle projecten stil staan. Abbi blijft nog wat doorlopen net als een aantal anderen maar het gaat niet hard. En bedragen lijken laag te zijn. Alle grote investeringen op na de vliegtuig projecten?
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:21 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Dat Abbi is ook weer nagenoeg stilgevallen na de renteverhoging
pi_183888459
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:45 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Tja, ik dus niet.

In een mogelijke papieren waarde geloof ik niet dus ook niet in de plotselinge waarde stijging die hier zogenaamde gecreëerd is.
De koopprijs is 275k en dat is dus de werkelijke waarde en geen cent meer m.i. :W
Ik denk dat het een taxatie is van de dorpsmakelaar. Lange huurcontracten met sterke huurders vertegenwoordigen een waarde, maar dat speelt in dit geval niet. Waarom zou de waarde in verhuurde staat dan hoger zijn dan in onverhuurde staat? En wanneer heb je een dispuut met je hypotheekverstrekker? Aan de andere kant kan hij leegstand voor een groot deel opvangen.
pi_183891111
Nieuwe website gve
quote:
Ondanks de verbeteringen in het afgelopen jaar, is de website die wij sinds 2011 gebruiken aan het einde van haar levenscyclus gekomen. In 2019 zullen we daarom een geheel nieuwe website presenteren. Het is ons doel om onze klanten nog beter te bedienen met een website die de nieuwste technieken bevat en vooroploopt in gebruiksgemak. De website zal gemakkelijker te gebruiken zijn op mobiele apparaten en ook op het gebied van betaalverkeer zullen de nodige stappen worden gezet
Dat was inderdaad wel nodig.
pi_183891123
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 06:32 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe website gve

[..]

Dat was inderdaad wel nodig.
hopelijk, niet te gelikt. De eenvoud sprak mij wel aan.
pi_183891185
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Tjalala het volgende:

[..]

Ze gaan uit van de waarde in verhuurde staat.
250 lening / 350 waarde
Dat is erg dubieus in mijn ogen. De reden dat je met je eigen hypotheek vaak niet mag verhuren van de bank is omdat de waarde van je huis daarvan naar beneden gaat, en hier gaat hij omhoog?
pi_183891196
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:56 schreef rechtsbackje het volgende:

[..]

Ik denk dat het een taxatie is van de dorpsmakelaar. Lange huurcontracten met sterke huurders vertegenwoordigen een waarde, maar dat speelt in dit geval niet. Waarom zou de waarde in verhuurde staat dan hoger zijn dan in onverhuurde staat?
Dit is op zich niet uitzonderlijk en hebben we al bij meerdere taxaties en platformen zien gebeuren. Tot op zekere hoogte kan het ook waar zijn echter ik reken (meestal) niet met deze gedeeltelijke papier waarden. Bij dergelijke rente/risico vergoeding wil ik zo veel mogelijk op zeker kunnen gaan.

Ik denk dat een ltv van 91% bij een rente van 6% in combinatie met volledige aflossing binnen de 5 jaar looptijd helemaal niet verkeerd is. Dat er daarnaast ook al huurders zijn is natuurlijk weldegelijk een pré.

[ Bericht 3% gewijzigd door Horsemen op 22-12-2018 07:55:19 ]
pi_183891308
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 07:46 schreef Horsemen het volgende:
Ik denk dat een ltv van 91% bij een rente van 6% in combinatie met volledige aflossing binnen de 5 jaar looptijd helemaal niet verkeerd is. Dat er daarnaast ook al huurders zijn is natuurlijk weldegelijk een pré.
Helemaal mee eens. Ik pak deze mee voor standaard bedrag
pi_183891338
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:45 schreef Frandderouw het volgende:
Mooi verhaal weer mbt Cruise Travel Nederland. Eindelijk een mooi percentage met mooie zekerheden... Krijgen we dit weer.

Als ik het goed heb, 10 maaanden extra rente, minus de voorafbetaalde fee... Blijft er weer weinig over .... 4.5% ongeveer netto

Doe overigens niet mee met de herfinanciering

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt er hier niet 2x dezelfde zekerheid ingebracht?
quote:
Borgstelling
- Persoonlijke borgstelling van M.H.F.D. Br**r ten bedrage van ¤ 500.000,-. Deze is op basis van het eerste hypotheekrecht van materiële waarde.
- Eerste hypotheek ten bedrage van ¤ 500.000,- op een beleggingspand te Putten, met een WOZ-waarde van ¤ 500.000,- (peildatum 1-1-2017) en WOZ-waarde-indicatie 2018 van ¤ 537.400,-. Een taxatierapport dat minimaal de WOZ-waarde 2017 onderbouwt dient vóór totstandkoming van de lening in bezit van Geldvoorelkaar.nl te zijn
Bij de vorige pitch was er een borgstelling van 100k van morele waarde. Privé lijkt er dan toch weinig te halen.
pi_183891516
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 08:35 schreef djh77 het volgende:

[..]

Wordt er hier niet 2x dezelfde zekerheid ingebracht?

[..]

Bij de vorige pitch was er een borgstelling van 100k van morele waarde. Privé lijkt er dan toch weinig te halen.
Eens.
Ik denk dat er zou moeten staan: Persoonlijke borgstelling van M.H.F.D. Br**r ten bedrage van ¤ 500.000,-. Deze is op basis van het eerste hypotheekrecht van morele waarde.
pi_183891519
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 07:46 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dit is op zich niet uitzonderlijk en hebben we al bij meerdere taxaties en platformen zien gebeuren. Tot op zekere hoogte kan het ook waar zijn echter ik reken (meestal) niet met deze gedeeltelijke papier waarden. Bij dergelijke rente/risico vergoeding wil ik zo veel mogelijk op zeker kunnen gaan.

Ik denk dat een ltv van 91% bij een rente van 6% in combinatie met volledige aflossing binnen de 5 jaar looptijd helemaal niet verkeerd is. Dat er daarnaast ook al huurders zijn is natuurlijk weldegelijk een pré.
Ik ga deze ook meenemen maar het kriebelt nog een beetje. Het is allemaal net even iets te mooi. Waarom is de HA van morele waarde, als hij blijkbaar jaarlijks vrijelijk zóveel geld uit zijn administratiekantoor kan trekken, een kantoor dat niet eens een website heeft?

Hoeven er helemaal geen aanpassingen/verbouwingen aan het pand gedaan te worden?

Als er huurders c.q. administratieklanten wegvallen icm dalende economie, kunnen de lasten wel héél zwaar worden. Ik had het realistischer gevonden als hij er wat langer over zou doen.
Pecunia non olet
pi_183891825
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:45 schreef djh77 het volgende:
2e hands tuinbouwmachines op ccf
https://www.collincrowdfund.nl/hortimec-v-o-f/
Met aflossing lening FNC
Heeft iemand van deze al een linkje kunnen opsporen?
Ik wil hem voor het basisbedrag meenemen.

Zekerheden zijn inderdaad niet héél overtuigend maar toch wel zodanig dat de mensen een stapje extra zullen doen om hun opgebouwde vermogen incl woonhuis niet kwijt te raken en al helemaal niet voor een leninkje van 65K.

Misschien hadden ze het krediet van ING moeten opheffen om de zekerheden daarvan vrij te krijgen, dan was de lening nog steeds overzienbaar geweest qua hoogte en lasten.
Pecunia non olet
pi_183892249
Zonder die hoge priveopnames was het krediet bij ING niet eens nodig geweest, is mijn gedachte. Ik pas.
pi_183893433
Nieuw project @ KoM
Ondernemer heeft een hypotheek vrij huis met WOZ van 2 miljoen..
Bijzonder weer, holding heeft een negatief EV van 1 miljoen

SINH Building Solutions BV heeft een negatief EV van 1,5 mio

Investeerder waarvan de lening (325k) is achtergesteld heeft echter een top balans, waaronder 11 miljoen aan liquide middelen. Die heeft er blijkbaar wel vertrouwen in

Waarom aankloppen bij KoM voor 125k?!

https://www.kapitaalopmaa(...)ions-B-V-#zekerheden

[ Bericht 22% gewijzigd door impact9 op 22-12-2018 11:42:35 ]
pi_183902538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:05 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik ga deze ook meenemen maar het kriebelt nog een beetje. Het is allemaal net even iets te mooi. Waarom is de HA van morele waarde, als hij blijkbaar jaarlijks vrijelijk zóveel geld uit zijn administratiekantoor kan trekken, een kantoor dat niet eens een website heeft?

Hoeven er helemaal geen aanpassingen/verbouwingen aan het pand gedaan te worden?

Als er huurders c.q. administratieklanten wegvallen icm dalende economie, kunnen de lasten wel héél zwaar worden. Ik had het realistischer gevonden als hij er wat langer over zou doen.
https://www.dekrantvanmid(...)-advies-j-amp-s.html
pi_183914817
Ik weet dat abbi insight van gve al eerder is besproken en dat dit niet erg positief was. Maar de borgstellingen lijken mij toch prima namelijk 275.000 van de 300.000. Of zijn deze borgstellingen vaak niet uit te winnen als het mis gaat?
pi_183914889
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 10:56 schreef 109796 het volgende:
Ik weet dat abbi insight van gve al eerder is besproken en dat dit niet erg positief was. Maar de borgstellingen lijken mij toch prima namelijk 275.000 van de 300.000. Of zijn deze borgstellingen vaak niet uit te winnen als het mis gaat?
Er staat bij 3 van de 4 niet bij of deze materieel zijn. Daarnaast kan de materiele waarde snel veranderen. Uitwinning kan een probleem worden. Als je het project alleen naar zekerheden wil beoordelen zou ik veel eerder het happix project kiezen met een hele ruime en veel zekere 2e hypotheek met materiële waarde.
  zondag 23 december 2018 @ 11:46:09 #282
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_183915661
Schiet niet echt op allemaal, die projecten lopen lekker vol allemaal :') bagger projecten.
pi_183916339
Woonhuis + b&b met 1e hypotheek op ccf:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.funda.nl/koop(...)7518-laarseweg-23-a/
https://www.booking.com/hotel/nl/vakantiehuus.nl.html

[ Bericht 28% gewijzigd door djh77 op 23-12-2018 14:17:40 ]
pi_183917484
Pecunia non olet
pi_183917762
Hier de link van Hortimec op CCF.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183918601
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 13:36 schreef quepos het volgende:
Hier de link van Hortimec op CCF.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top🏆
Pecunia non olet
pi_183918826
En de link voor de b&b
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183919572
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:17 schreef djh77 het volgende:
En de link voor de b&b
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ^O^ neem hem mee.
pi_183920047
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:17 schreef djh77 het volgende:
En de link voor de b&b
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!
Ik ga hem meenemen.
7% i.c.m. behoorlijke zekerheden, lijkt mij een goede deal.

[ Bericht 3% gewijzigd door TisIk op 23-12-2018 15:37:13 ]
pi_183922985
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:05 schreef TisIk het volgende:
7% i.c.m. behoorlijke zekerheden, lijkt mij een goede deal.

Ik twijfel nog, beetje onduidelijk totaalplan van de ondernemer. In de pitch wordt gezegd dat de B&B in het seizoen 2019 al is geboekt maar via booking.com kan ik gewoon reserveren in het hoogseizoen.
pi_183923428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:46 schreef djh77 het volgende:
Beleggingspand met 1e hypotheek op GvE
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19154
Staat open, gaat rustig zoals alle projecten momenteel.

Zelf wel meegenomen.
pi_183928032
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 17:11 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Ik twijfel nog, beetje onduidelijk totaalplan van de ondernemer. In de pitch wordt gezegd dat de B&B in het seizoen 2019 al is geboekt maar via booking.com kan ik gewoon reserveren in het hoogseizoen.
Dit houdt mij ook tegen om hieraan mee te doen. Pak de nieuwe GvE wel mee. Ltv is niet heel geweldig, maar die zal snel verbeteren door de aflossing.
pi_183928670
In Mijn Collin zie ik veelal een 2-tal PDF's. In de getekende overeenkomst staat altijd welke zekerheden gevestigd worden. Zoals bijv. 1e hypotheek, verpanden huurpenningen, verpanding voorraden, etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is te controleren of dit ook daadwerkelijk gebeurt. Deze documentatie wordt niet in MijnCollin gepresenteerd.
pi_183935979
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:00 schreef Jaco078 het volgende:
In Mijn Collin zie ik veelal een 2-tal PDF's. In de getekende overeenkomst staat altijd welke zekerheden gevestigd worden. Zoals bijv. 1e hypotheek, verpanden huurpenningen, verpanding voorraden, etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is te controleren of dit ook daadwerkelijk gebeurt. Deze documentatie wordt niet in MijnCollin gepresenteerd.
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:00 schreef Jaco078 het volgende:
In Mijn Collin zie ik veelal een 2-tal PDF's. In de getekende overeenkomst staat altijd welke zekerheden gevestigd worden. Zoals bijv. 1e hypotheek, verpanden huurpenningen, verpanding voorraden, etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is te controleren of dit ook daadwerkelijk gebeurt. Deze documentatie wordt niet in MijnCollin gepresenteerd.
Het lijkt mij dat Collin dit goed zal regelen aangezien zij anders aansprakelijk te stellen zal zijn. Hier ontvangt ze provisies voor van ondermeer de investeerders.
.
  maandag 24 december 2018 @ 09:42:01 #295
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_183936012
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 17:11 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Ik twijfel nog, beetje onduidelijk totaalplan van de ondernemer. In de pitch wordt gezegd dat de B&B in het seizoen 2019 al is geboekt maar via booking.com kan ik gewoon reserveren in het hoogseizoen.
Reserveert booking.com niet de plaatsen?
  maandag 24 december 2018 @ 09:57:33 #296
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_183936172
Zojuist leuke incentive van Teamasters (Wvjg) ontvangen :)
pi_183936309
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:42 schreef xzaz het volgende:

[..]

Reserveert booking.com niet de plaatsen?
Ik heb een keer vanwege een incentive in een Amsterdams hotel overnacht (Kings Court) en heb toen een praatje gemaakt met de eigenaar. Hij had ook al voor lange tijd alles vastgelegd via Booking.com.
Daarmee had hij een 100% bezetting, het risico ligt daarna bij Booking.com.
Stormpje in een glas water dus :)
Pecunia non olet
pi_183936434
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:39 schreef Crowdfull het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt mij dat Collin dit goed zal regelen aangezien zij anders aansprakelijk te stellen zal zijn. Hier ontvangt ze provisies voor van ondermeer de investeerders.
Vertel jij dit KoM ook even?
pi_183936545
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:42 schreef xzaz het volgende:

[..]

Reserveert booking.com niet de plaatsen?
Dat is een logische verklaring inderdaad.
pi_183936853
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 17:11 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
In de pitch wordt gezegd dat de B&B in het seizoen 2019 al is geboekt maar via booking.com kan ik gewoon reserveren in het hoogseizoen
Dat zie ik niet als een risico, booking.com hanteert zover ik weet verschillende werkwijzes, één daarvan is een garantie wordt afgesproken voor een bepaalde afname tegen een vooraf vastgestelde prijs wordt, daarmee kan dat worden verklaard.

Ik zie wel meer onduidelijkheid in het van toepassing zijnde bestemmingsplan in combinatie met het gewenste gebruik, het bestemmingsplan staat alleen agrarische bestemming toe met beperkte agrarische nevenactiviteit, in hoeverre kan/mag onderneming zoals aangegeven op deze locatie worden gevestigd? Misschien dat er iemand meeleest die weet hoe de situatie/handhavingsbeleid daar is cq. hoe gemakkelijk men is in het aanpassen van de bestemming in het "buitengebied"?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')