abonnement Unibet Coolblue
pi_183761126
Hey,

Naar aanleiding van deze Duitse documentaire: Wordt het mij duidelijk dat de outlets bepaalde kleding laten maken met enkel hun merksticker erop, om vervolgens die te kunnen verkopen. Ze zeggen dan oh heeft ooit 120 euro gekost en nu 40, sla je slag!

Nu wil ik echter een braadpan kopen van Le Creuset denk ik, omdat dat naar ik verneem een goed merk is voor een braadpan. Ook heb ik La Cuisine overwogen maar zij hebben de binnenkant zwart gemaakt, terwijl Le Creuset ze wit heeft. Met een witte achtergrond is braden net iets makkelijker. Ik kook vooral aziaitsch en zal dus stoofpotten maken en dat soort dingen.

Echter nu vraag ik mij af zou er dan ook geknoeid zijn me de pannen van de outlet? Zo koop je in de messenwinkel van Zwilling vaak voor een hele goedkope prijs een mega goed mes, is dat een mes enkel voor de outlet gemaakt?

Met messen zie ik het nog wel gebeuren maar met een Bosch bladblazer of met een pan van Le Creuset? Wat denken jullie of weten jullie hier iets van, moet ik me de weg besparen naar de outlet of moet ik het gewoon doen.

Bedankt!
pi_183761341
vergelijk de EAN nummers en je weet het :)
pi_183761504
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:59 schreef Banaanvragen het volgende:
vergelijk de EAN nummers en je weet het :)
Goeie tip! Niet aan gedacht, bedankt man.

Maar het mooiste zou zijn als ik er niet voor niks heen hoefde te gaan haha.
Anders zal ik zeker misschien gaan en die nummers vergelijken.
pi_183761951
je weet toch dat als iets te mooi is om waar te zijn je het kan overslaan?:)
pies on joe toe
pi_183762383
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:38 schreef bonke het volgende:
je weet toch dat als iets te mooi is om waar te zijn je het kan overslaan?:)
Absoluut maar ik heb ook wel eens hele goeie aanbiedingen gescoord die echt wel goed waren. Zo koop ik straks rond de lente mijn winterschoenen voor volgend jaar. Vaak koop ik die dan voor een paar euro. Mijn winterschoenen van nu hebben me 30 euro gekost of zo geloof ik.
pi_183764988
ik zie ze wel eens bij ibood staan en van hun neem ik wel aan dat het echt is omdat het toch een grote shop is :)
en je kan er op reageren en reacties op het product zien
pies on joe toe
pi_183783644
Lijkt mij niet dat een gerenommeerd merk als Le Creuset aan dit soort nepperij meedoet.

Goede keuze btw voor een braadpan ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183863404
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Lijkt mij niet dat een gerenommeerd merk als Le Creuset aan dit soort nepperij meedoet.

Goede keuze btw voor een braadpan ^O^
Heb je ervaring hiermee? Ik zit toch rond 4-5 personen dus twijfel beetje tussen 28 of 30 cm. Heb jij tips?
  donderdag 20 december 2018 @ 21:50:19 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183863704
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Lijkt mij niet dat een gerenommeerd merk als Le Creuset aan dit soort nepperij meedoet.

Goede keuze btw voor een braadpan ^O^
Dat gaat dan ook via tussenhandel.
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')