Nee opzich maakt het mij niet uit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
Het is wat.
Maak anders een 2e Facebook account aan zonder vrienden. Ziet ook niemand dat je Online bent.
Dat soort mensen ben je soberso liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Nee opzich maakt het mij niet uit.
Alleen had ik toen van die droeftoeters die me een appje sturen en daarna gingen janken dat ik wel op fb online was geweest maar niet hun appje had beantwoord.
Uiteindelijk kreeg ik ruzie met die droeftoeters en werd het gezeik met wel en niet online alleen maar erger.
Vandaar dat ik het toen uitgezocht hebt.
Story of my life.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Nee opzich maakt het mij niet uit.
Alleen had ik toen van die droeftoeters die me een appje sturen en daarna gingen janken dat ik wel op fb online was geweest maar niet hun appje had beantwoord.
Uiteindelijk kreeg ik ruzie met die droeftoeters en werd het gezeik met wel en niet online alleen maar erger.
Vandaar dat ik het toen uitgezocht hebt.
Is natuurlijk wel lekker eenzijdig zoquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat soort mensen ben je soberso liever kwijt dan rijk..
I feel yaquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Story of my life.
Waarom moeten mensen altijd zeuren om antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |