abonnement Unibet Coolblue
pi_183751826
Tegenwoordig is er echt niks op TV.

Veronica reclameerde al maanden met Fast en Furious op TV. Zogenaamd premiere terwijl ze elke film vorig jaar ook zowat hebben zitten draaien. Daarna is RTL 7 ermee aan de haal gegaan.

Comedy Central, Spike en nog wat andere zenders draaien Friends herhalingen. Fox geeft oude Simpsons afleveringen. RTL Z is zo'n beetje de MTV van de zakenwereld aan het worden.

MTV geeft crap waar niemand naar wil kijken. Verder draait de rest van het zenderaanbod allemaal oude series, herhalingen of wat dan ook waarvan de kwaliteit niet echt hoogstaand is.

Je kunt in deze tijden je TV abonnement beter weggooien, want het enige nieuwe wat je krijgt zijn reclames, in overvloed.
pi_183752107
Gelukkig is dartsen weer begonnen
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_183752280
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:24 schreef Ironisch. het volgende:
Gelukkig is dartsen weer begonnen
dartsen :D
pi_183752581
Eigenlijk wel een terechte klacht, vroeger met 3 zenders was de kwaliteit echt veel beter dan nu met 80 zenders.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183752685
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:46 schreef halfway het volgende:
Eigenlijk wel een terechte klacht, vroeger met 3 zenders was de kwaliteit echt veel beter dan nu met 80 zenders.
Er was toen ook meer budget per zender natuurlijk.
pi_183753353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:11 schreef Gruj0 het volgende:
Tegenwoordig is er echt niks op TV.

Veronica reclameerde al maanden met Fast en Furious op TV. Zogenaamd premiere terwijl ze elke film vorig jaar ook zowat hebben zitten draaien. Daarna is RTL 7 ermee aan de haal gegaan.

Comedy Central, Spike en nog wat andere zenders draaien Friends herhalingen. Fox geeft oude Simpsons afleveringen. RTL Z is zo'n beetje de MTV van de zakenwereld aan het worden.

MTV geeft crap waar niemand naar wil kijken. Verder draait de rest van het zenderaanbod allemaal oude series, herhalingen of wat dan ook waarvan de kwaliteit niet echt hoogstaand is.

Je kunt in deze tijden je TV abonnement beter weggooien, want het enige nieuwe wat je krijgt zijn reclames, in overvloed.
Akkoord! Erg he, en dan met kerst al die kerstfilms die je om de ogen vliegen.
pi_183754397
Lol, TV?? Bestaat dat nog :?

Was dat niet een soort grammofoonspeler met beeld?
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_183754570
Een tv hebben :')
pi_183755352
Jonge mensen (18-35) die nog steeds een tv-abonnement hebben.. ik snap 't echt niet. De prijs van zo'n abonnement boeit me niet eens, maar steek gewoon een Chromecast of Apple tv in je tv en ga eens kijken wat je echt leuk vindt. Netflix en NPO-app, daar heb ik eigenlijk wel genoeg aan.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  zaterdag 15 december 2018 @ 23:30:19 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183755373
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:56 schreef Kornolio het volgende:
Lol, TV?? Bestaat dat nog :?

Was dat niet een soort grammofoonspeler met beeld?
dat was de videorecorder. Tv is eerder een soort radio. Ik heb buren van 90, die gaan s’ avonfds nog voor de te-le-vie-sie zitten. Echt. Het bestaat dus nog wel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183755442
Tegenwoordig kijk ik Netflix en YouTube.
  zaterdag 15 december 2018 @ 23:57:39 #12
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183756189
Begin nu gewoon met "My self reliance" op Youtube te kijken ts. Staan 3 seizoenen en dat is lekker rustgevend en je doet soms toffe ideetjes op om te maken of te doen
pi_183756823
Hebben inmiddels al een jaar geen tv abonnement meer. Geen seconde gemist, behalve met t wk, die streams lopen wel wat achter.
pi_183756901
Ancient Aliens is weer op history channel.
  zondag 16 december 2018 @ 00:49:36 #15
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_183757286
Vrijwillig de helft van de tijd naar stompzinnige reclame zitten kijken (en de andere helft naar rotzooi). |:(
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_183757347
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Een tv hebben :')
Niet een 65" tv hebben om BR/Netflix/YT/PS4 op af te spelen :')
  zondag 16 december 2018 @ 04:40:47 #17
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183758687
Het viel de afgelopen tijd wel mee, als je het bij de NPO en de grote commerciëlen houdt. Tussen half 8 en 8 uur kon je kiezen tussen First Dates, DWDD en het Rtl Nieuws: allemaal prima.

De laatste weken van het jaar is het aanbod helaas altijd wat minder. :N
pi_183758904
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2018 00:52 schreef Drxx het volgende:
Niet een 65" tv hebben om BR/Netflix/YT/PS4 op af te spelen :')
Ja precies, ik heb wel een TV. Als in, het apparaat. Als een soort big ass monitor.

Maar geen kabelaansluiting natuurlijk. Wat de fuck moet ik daarmee. Ouderwetsch televisie kijken (dat gedoe met zenders en reclame en "zo laat is dat en dat er op") is iets wat ik me nog vaag kan herinneren uit een vorig millennium.

Al die TV zenders moeten toch ook wel merken dat hun bestaansrecht heel hard aan het verdampen is.

P.S. wat is "BR" trouwens?
The worst thing about censorship is ███ ███████ ██████.
pi_183759154
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 07:56 schreef lnloggen het volgende:

[..]

Al die TV zenders moeten toch ook wel merken dat hun bestaansrecht heel hard aan het verdampen is.

Ik verbaas me ook echt aan het enorme gebrek aan innovatie bij de traditionele Televisie.

Op zaterdagavond is het al jaren die vreselijke giechelende Linda de Mol met haar vaste kompanen Jeroen Koningsberger en die andere gast van die bier reclame. DWDD schuiven alleen maar dezelfde vermoeiende figuren aan.

Enige reden waarom ik het zou kunnen begrijpen is als ze bewust inzetten op publiek >40 omdat ze beseffen dat ze de jonge generatie toch niet meer kunnen bereiken.
pi_183759550
Eerst had je ook nog maar 1 reclameblok. Prima, midden in de film. Kon je even naar het toilet en je bier en borrelnoten aanvullen. Vervolgens werden het meer reclameblokken. Al wat erger maar goed, toen kon je nog wat muziek luisteren in de reclame bij mtv toen die nog aan muziek deden. Tegenwoordig zijn er nog meer reclameblokken (weliswaar soms van 1 minuut) maar waar er eerst nog netjes geknipt werd vallen ze nu binnen middenin scène's zelf, niet eens meer vlak voor of na een scène. 'Luke, I am your' BigMac quarter ponder.
'No mr Bond, I expect you to' stap nu over op Zekur zorgverzekering.

Normaal een film kijken is er niet meer bij. Zelf kijk ik ze eerder nog op de eerder genoemde BR (blu-Ray) Ja, je kan ook downloaden, idee is hoe dan ook dat een film kijken zonder reclame en wanneer je maar wil met je eigen pauze momentjes zoveel meer ontspannen kijkt. Of je dit nou doet via dvd blu Ray, downloaden of Netflix etc. Misschien hebben ze ook wel de pech dat naast de reclame op tv je sowieso overal om je heen de hele dag door al reclame ziet en als je dan 's avonds even wil relaxen de reclame op de tv de druppel is die de emmer doet overlopen.
  zondag 16 december 2018 @ 09:44:04 #21
286575 Roces18
Chef de party
pi_183759663
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 09:34 schreef xFriendx het volgende:
Eerst had je ook nog maar 1 reclameblok. Prima, midden in de film. Kon je even naar het toilet en je bier en borrelnoten aanvullen. Vervolgens werden het meer reclameblokken. Al wat erger maar goed, toen kon je nog wat muziek luisteren in de reclame bij mtv toen die nog aan muziek deden. Tegenwoordig zijn er nog meer reclameblokken (weliswaar soms van 1 minuut) maar waar er eerst nog netjes geknipt werd vallen ze nu binnen middenin scène's zelf, niet eens meer vlak voor of na een scène. 'Luke, I am your' BigMac quarter ponder.
'No mr Bond, I expect you to' stap nu over op Zekur zorgverzekering.

Normaal een film kijken is er niet meer bij. Zelf kijk ik ze eerder nog op de eerder genoemde BR (blu-Ray) Ja, je kan ook downloaden, idee is hoe dan ook dat een film kijken zonder reclame en wanneer je maar wil met je eigen pauze momentjes zoveel meer ontspannen kijkt. Of je dit nou doet via dvd blu Ray, downloaden of Netflix etc. Misschien hebben ze ook wel de pech dat naast de reclame op tv je sowieso overal om je heen de hele dag door al reclame ziet en als je dan 's avonds even wil relaxen de reclame op de tv de druppel is die de emmer doet overlopen.
op nl 1, 2, 3 heb je geen reclames tijdens films _O_ en is te ontvangen via de antenne gratis _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 16 december 2018 @ 13:53:26 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183763435
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 09:44 schreef Roces18 het volgende:

[..]

op nl 1, 2, 3 heb je geen reclames tijdens films _O_ en is te ontvangen via de antenne gratis _O_
1,2 en 3 heb je ook via internet en dus gratis
pi_183763636
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 09:44 schreef Roces18 het volgende:
en is te ontvangen via de antenne gratis _O_
Ik zou niet eens weten wat dat betekent, "via de antenne" :) Schroef je dan zo'n stuk metaal wat soms bovenop een auto zit, op je TV? En zo'n antenne is zelf toch ook niet gratis? :?

Hoe dan ook, alles gewoon via internet kijken natuurlijk. Heel dat concept van zenders en uitzendingen en ontvangen en "hoe laat begint de film" en al die onzin, get fucking real, we leven bijna in 2019.
The worst thing about censorship is ███ ███████ ██████.
pi_183764014
NLZiet.nl
  zondag 16 december 2018 @ 14:15:57 #25
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_183764018
In 2018 nog tv kijken :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')