abonnement Unibet Coolblue
pi_183753738
Dacht even een zaterdagavondje t.v. Maar allemaal herhalingen toch of ben ik gek? Net als zondagmiddag, telkens diezelfde piste die ze afgaan. Dezelfde bloemen kopen voor een zielige man. Het bestrijden van dezelfde pukkels en buikvet.

Heb het gevoel dat er vroeger leukere dingen waren, mooie films enzo. Of ben ik nu zo oud dat ik nu ook automatisch ga vervallen in 'vroeger was alles beter' gezeur. -O-
pi_183753747
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt zo'n zeikerig klote nummer. -O-
Ik ook. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 15 december 2018 @ 22:38:36 #228
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_183753759
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:37 schreef Marsani het volgende:
Dacht even een zaterdagavondje t.v. Maar allemaal herhalingen toch of ben ik gek? Net als zondagmiddag, telkens diezelfde piste die ze afgaan. Dezelfde bloemen kopen voor een zielige man. Het bestrijden van dezelfde pukkels en buikvet.

Heb het gevoel dat er vroeger leukere dingen waren, mooie films enzo. Of ben ik nu zo oud dat ik nu ook automatisch ga vervallen in 'vroeger was alles beter' gezeur. -O-
Die ervaring heb ik helaas ook. ;(
pi_183753768
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:37 schreef Marsani het volgende:
Dacht even een zaterdagavondje t.v. Maar allemaal herhalingen toch of ben ik gek? Net als zondagmiddag, telkens diezelfde piste die ze afgaan. Dezelfde bloemen kopen voor een zielige man. Het bestrijden van dezelfde pukkels en buikvet.

Heb het gevoel dat er vroeger leukere dingen waren, mooie films enzo. Of ben ik nu zo oud dat ik nu ook automatisch ga vervallen in 'vroeger was alles beter' gezeur. -O-
Heb je de gele vestjes niet gezien?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183753773
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt zo'n zeikerig klote nummer. -O-
'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Try to make ends meet
You're a slave to money then you die
I'll take you down the only road
I've ever been down
You know the one that takes you to the places
where all the veins meet yeah,

No change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
But I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no

Well I never pray
But tonight I'm on my knees yeah
I need to hear some sounds
that recognize the pain in me, yeah
I let the melody shine,
let it cleanse my mind,
I feel free now
But the airways are clean
and there's nobody singing to me now

No change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
And I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no
I can't change
I can't change

'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Try to make ends meet
Try to find some money then you die
I'll take you down the only road
I've ever been down
You know the one that takes you to the places
where all the things meet yeah

You know I can change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
And I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no

I can't change my mold
No, no, no, no, no,
I can't change
Change my
No, no, no, no, no

Its justs sex and violence melody and silence
Its justs sex and violence melody and silence
I'll take you down the only road I've ever been down
It justs sex and violence melody and silence
I'll take you down the only road I've ever been down
Been down
Ever been down
Ever been down
Ever been down
Ever been down
Have you ever been down?
Have you ever been down?
Have you ever been down?
pi_183753793
Had vanmiddag trouwens brand in de meterkast. Godzijdank was ik thuis. De woningstichting kan pas over 11 dagen komen dus zelf een monteur gebeld en die heeft een draad omgeleid en mag nu de wasmachine niet gebruiken. Wat is dit nu weer voor raars. :{
pi_183753808
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik helaas ook. ;(
Ooh gelukkig dan, dacht dat ik een ouwe zeur werd. :)
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 15 december 2018 @ 22:40:27 #233
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183753812
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Heb je de gele vestjes niet gezien?
hallo?
pi_183753832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Heb je de gele vestjes niet gezien?
Nee. :o
pi_183753838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:39 schreef Marsani het volgende:
Had vanmiddag trouwens brand in de meterkast. Godzijdank was ik thuis. De woningstichting kan pas over 11 dagen komen dus zelf een monteur gebeld en die heeft een draad omgeleid en mag nu de wasmachine niet gebruiken. Wat is dit nu weer voor raars. :{
Wow,dat hadden wij vorig jaar,en de monteur heeft het wel gefixt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 15 december 2018 @ 22:43:00 #237
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_183753882
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:39 schreef Marsani het volgende:
Had vanmiddag trouwens brand in de meterkast. Godzijdank was ik thuis. De woningstichting kan pas over 11 dagen komen dus zelf een monteur gebeld en die heeft een draad omgeleid en mag nu de wasmachine niet gebruiken. Wat is dit nu weer voor raars. :{
Gelukkig was je thuis, brand in de meterkast mag absoluut niet voorkomen.
pi_183753900
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:39 schreef Marsani het volgende:
Had vanmiddag trouwens brand in de meterkast. Godzijdank was ik thuis. De woningstichting kan pas over 11 dagen komen dus zelf een monteur gebeld en die heeft een draad omgeleid en mag nu de wasmachine niet gebruiken. Wat is dit nu weer voor raars. :{
En de woningstichting zegt op Tweede Kerstdag langs te komen? Dat geloven ze zelf toch ook niet, lijkt me.
pi_183753913
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Gelukkig was je thuis, brand in de meterkast mag absoluut niet voorkomen.
Is een ramp :o

sowieso als je brand krijgt .........
pi_183753955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En de woningstichting zegt op Tweede Kerstdag langs te komen? Dat geloven ze zelf toch ook niet, lijkt me.
lijkt me idioot .......
pi_183754000
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Wow,dat hadden wij vorig jaar,en de monteur heeft het wel gefixt.
Ik mag de wasmachine niet gebruiken want dan kan er ineens een impuls van stroom komen en de boel weer doorfikken. Ik weet niet precies hoe hij het zei. Maar ik had de wasmachine niet aan op dat moment. Wel de magnetron. Hij heeft alle stekkers getest en was goed. Hij zegt dat de wasmachine op een andere groep moet. Raar dat de woningstichting dit niet als spoed ziet zei hij nog.

Jullie monteur het meteen helemaal gefixt of eerst ook provisorisch? Voelt niet veilig zo maar misschien stel ik me aan. Bang dat het weer kan gebeuren in die 11 dagen.
pi_183754002
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Is een ramp :o

sowieso als je brand krijgt .........
Brand is echt erg,vroeger meegemaakt.Hele boerderij weg,dooie dieren.Mijn vader heeft daar jaren last van gehad.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183754062
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Gelukkig was je thuis, brand in de meterkast mag absoluut niet voorkomen.
Lijkt mij toch ook? Was eigenlijk nog niet echt een brand maar doorgesmeulde draadjes en beetje eromheen verbrand. De stoppen sloegen er gelukkig allemaal uit.
pi_183754075
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:46 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Brand is echt erg,vroeger meegemaakt.Hele boerderij weg,dooie dieren.Mijn vader heeft daar jaren last van gehad.
ja kan ik me voorstellen.......
  Spellchecker zaterdag 15 december 2018 @ 22:47:39 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183754078
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En de woningstichting zegt op Tweede Kerstdag langs te komen? Dat geloven ze zelf toch ook niet, lijkt me.
Werkdagen.
pi_183754116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:45 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ik mag de wasmachine niet gebruiken want dan kan er ineens een impuls van stroom komen en de boel weer doorfikken. Ik weet niet precies hoe hij het zei. Maar ik had de wasmachine niet aan op dat moment. Wel de magnetron. Hij heeft alle stekkers getest en was goed. Hij zegt dat de wasmachine op een andere groep moet. Raar dat de woningstichting dit niet als spoed ziet zei hij nog.

Jullie monteur het meteen helemaal gefixt of eerst ook provisorisch? Voelt niet veilig zo maar misschien stel ik me aan. Bang dat het weer kan gebeuren in die 11 dagen.
Je stelt je niet aan.De monteur die bij ons was deed een kast open en zag een smeulende draad.
Hij zei dit mag ik eigenlijk niet doen ,maar repareerde het toch.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 15 december 2018 @ 22:48:44 #248
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_183754122
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:45 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ik mag de wasmachine niet gebruiken want dan kan er ineens een impuls van stroom komen en de boel weer doorfikken. Ik weet niet precies hoe hij het zei. Maar ik had de wasmachine niet aan op dat moment. Wel de magnetron. Hij heeft alle stekkers getest en was goed. Hij zegt dat de wasmachine op een andere groep moet. Raar dat de woningstichting dit niet als spoed ziet zei hij nog.

Jullie monteur het meteen helemaal gefixt of eerst ook provisorisch? Voelt niet veilig zo maar misschien stel ik me aan. Bang dat het weer kan gebeuren in die 11 dagen.
De woningstichting moet dit direct oplossen en niet pas over 11 dagen. Een brand in je meterkast mag sowieso al niet ontstaan.
pi_183754180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:47 schreef Marsani het volgende:

[..]

Werkdagen.
O dat is pas volgend jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')