abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7666103
Sinds een half jaar ofzo heb ik dat als ik 's avonds ga liggen om te slapen (waar dan ook) dat m'n neus verstopt raakt. Na enige tijd is het net of het weer wegtrekt en kan ik weer gemakkelijk ademhalen door m'n neus. Overdag voel ik ook wel iets van verstopping maar dan heb ik er niet echt last van.

Ik was enige maanden geleden met mijn vrouw bij een KNO-arts (ze had een ontsteking in haar oor). Hij heeft mijn neus en oren toen ook even onderzocht maar niets gevonden.

Een neusspray helpt wel even (8-12 uur) maar ik voel er weinig voor om dat continu te gebruiken..

Wat zou het kunnen zijn? Ik ben verder niet ziek of verkouden ofzo (al jaren niet ziek geweest) maar het is wel vervelend Misschien een chronische verkoudheid?

Is iemand hier bekend mee? Dank!

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:11:48 #2
42133 Tinus1983
Yibbida Yibbida folks!
pi_7666151
dat het 's nachts optreed is iig vrij normaal, dat heb ik ook altijd.
maar dat het zo lang duurt lijkt me minder normaal maar ja als een KNO arts niks ziet, wat moeten wij er dan van denken
"Do, or do not. There is no 'try'."
pi_7666280
Gevalletje fluitsnot... kut is dat ja..
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:21:28 #4
17729 SP
I hate my interests
pi_7666388
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:09 schreef rameijer het volgende:
Sinds een half jaar ofzo heb ik dat als ik 's avonds ga liggen om te slapen (waar dan ook) dat m'n neus verstopt raakt. Na enige tijd is het net of het weer wegtrekt en kan ik weer gemakkelijk ademhalen door m'n neus. Overdag voel ik ook wel iets van verstopping maar dan heb ik er niet echt last van.

Ik was enige maanden geleden met mijn vrouw bij een KNO-arts (ze had een ontsteking in haar oor). Hij heeft mijn neus en oren toen ook even onderzocht maar niets gevonden.

Een neusspray helpt wel even (8-12 uur) maar ik voel er weinig voor om dat continu te gebruiken..

Wat zou het kunnen zijn? Ik ben verder niet ziek of verkouden ofzo (al jaren niet ziek geweest) maar het is wel vervelend Misschien een chronische verkoudheid?

Is iemand hier bekend mee? Dank!

Ik gok op een allergie, dus niet echt verkouden maar een continue alergische reactie. En ik kan het weten
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:22:02 #5
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_7666397
Komt me bekend voor, waarschijnlijk komt het juist door die neusspray. Langdurig gebruik van die spray zorgt ervoor dat je neusslijmvlies geirriteerd wordt, maar dat merk je juist pas als de spray weer is uitgewerkt, want dan gaat je neusslijmvlies weer extra slijm aanmaken en raakt je neus weer verstopt.

Ik heb er ook lange tijd last van gehad, toen gestopt met die spray en na enkele dagen was het over.

Veel succes

Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
pi_7666612
misschien een allergie voor stof maak je kamer eens schoon
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_7667061
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:21 schreef SP het volgende:
Ik gok op een allergie, dus niet echt verkouden maar een continue alergische reactie. En ik kan het weten
Vergeten te vertellen: mijn vrouw heeft er ook last van, zij het in mindere mate..

Onze kamers zijn schoon , we roken niet en we zijn niet ziek. Een continue allergische reactie zou dus wel kunnen, maar waarvoor dan?

Kan je er wat meer over vertellen, SP? Thanks!

the shore
pi_7667081
's Ochtends onder de douche de zooi flink uitsnuiten
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:53:42 #9
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7667154
idd, niet met die neusspray doorgaan hoor. ik had zelf precies hetzelfde zoals jij het omschrijft. ik ben dus wel met die neusspray door gegaan maar dat werd ik na een jaartje ook wel zat eigenlijk. kocht per twee flesjes dat gekke otrivin. ik naar de dokter, ja je bent otrivin-verslaafd. je moet langzaam afkicken, wtf
Het is nu wel een stuk minder maar het zal bij mij wel nooit 100% weg gaan. het zal wel chronisch zijn ofzo. en ws bij jou ook als ik het zo hoor
852002IWASTHERE
pi_7668056
Hier ook zo'n Otrivin-verslaafde.
De KNO-arts heeft een keer mijn slijmvliezen een beetje "weggebrand" (dat klinkt wat enger dan het is), dat hielp wel goed.
En later kreeg ik bij problemen Rhinocort turbuhaler, da's een soort inhalator die je twee keer per dag gebruikt, mag je heel lang gebruiken als je wilt. Duurt even, maar na een weekje begint het wel te werken. Alleen kun je dat dus alleen maar op recept krijgen, vandaar dat ik soms toch weer "terugval" naar de otrivin en dan ben je gelijk gehooked. Ik wordt echt compleet panisch als ik een verstopte neus heb, ik vind het zó vreselijk. Misschien kan ik beter gewoon naar een psycholoog daarvoor...
Enfin, er zijn dus betere oplossingen dan otrivin.
mooi he, alles
pi_7668179
Ik heb hetzelfde, maar heb ik dus ook al 3 voorhoofd holte ontstekingen gehad. En hooikoorts en ook nog allergisch voor huismijt.
Wat het bij mij is is dat je neusholte te nauw is om alles te kunnen laten gaan. Ik ben ook bij een kno arts geweest en mijn neus was toendertijd ook best wel verstopt dus dan is het makkelijker om iets te vinden.
En ja ik heb het inderdaad ook vooral s'avonds als ik in bed lig.

Wat het bij jullie allemaal is kan ik natuurlijk niet beoordelen. Maar vernauwing van het neusgat is een idee.

Bij mij gaan ze er wat aan doen, en dat is een gat boren bovenin mijn neus wat mij meer lucht gaat geven.

Sterkte ermee allen.

pi_7668367
En ter info ik heb juist de ervaring met neusspray dat het je slijmvliezen bevriest (kan even geen ander woord bedenken) Dus als je slijm aanmaakt dan blijft het binnen in plaats van dat het eruit komt.
Toen ik van de zomer zo'n overmatige last had van hooikoorts en een neusspray kreeg, hielp echt super maar sinds die tijd geen neus meer gesnoten en een paar weken later zat ik met een voorhoofd holte ontsteking.
pi_7668998
Zou eerst mijn slaapkamer cq bed maar es gaan saneren. September-Januari zijn DE maanden voor huisstofmijtallergie.Niet teveel gaan rotzooien met otrivin en dergelijke. Succes!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_7669186
dan kan je beter aan de antihestamine gaan,(algemene allergie onderdrukker) al kan je daar wel erg duf van worden, maar dat verschilt per soort, en per persoon..
-this message was created with 100% recycled electrons-
  donderdag 2 januari 2003 @ 18:09:47 #15
22259 Fogerty
slapende account
pi_7670040
Mijn vader heeft het ook als ie ligt, bij hem komt het door een scheef neustussenschot. Werd een paar keer per nacht wakker daardoor, da's natuurlijk irritant, en daarom heeft ie nu een of ander ding wat de neusgaten openhoudt. Dat kun je gewoon bij de apotheek halen. (Mijn vader vroeg daar per ongeluk om "zo'n ding om de neusgaten te verwijderen" ipv verwijden )
Hieperdepiep hoera!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 januari 2003 @ 18:15:39 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_7670156
Ik had ook steeds bijholteontsteking door allergieën, bij mij zijn de kanalen naar de bijholtes verwijd (helaas de eerste keer niet voldoende, dus het moest nog een keer). Sindsdien is het stukken minder, maar bij een verkoudheid (heb er nu ook weer eentje) merk ik toch dat ik weer tegen een bijholteontsteking aanzit. Alleen zet het gelukkig niet meer door Wat mij goed helpt is een Vicks inhaler, dat is zo'n staafje dat je in elk neusgat duwt en dan maar snuiven. Dat mag je in principe onbeperkt gebruiken. Er zit kamfer in en menthol. De tranen springen in je ogen, maar je hebt wèl lucht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_7680751
Bedankt voor de reacties..

We hebben inderdaad beiden een tijd lang Otrivin gebruikt, maar nu enkele maanden al niet meer. Nog maar even een paar maanden aankijken dan, en als het dan niet beter gaat maar weer naar de KNO-arts

the shore
pi_7680799
Probeer eens met het raam open te slapen (op een keertje dan natuurlijk, niet helemaal open). Mijn pa had er zelf ook wel last van, hij is allergisch voor huisstofmijt, maar slapen met het raam open in combinatie met huismijtvrije dekbed- en kussenhoezen is het nu over.
Misschien dat je toch niet zo goed tegen stof kan als je denkt.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 20:34:42 #19
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_7692072
Deze jongen heeft al anti allergie-matrashoezen/kussenhoezen had ook voor het dekbed, maar dat 'kraakte' teveel.

Binnenkort nog even kijken naar laminaat op de vloer.

zondag 5 januari 2003 @ 11:58:22 #20
17729 SP
I hate my interests
pi_7716939
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:49 schreef rameijer het volgende:

[..]

Vergeten te vertellen: mijn vrouw heeft er ook last van, zij het in mindere mate..

Onze kamers zijn schoon , we roken niet en we zijn niet ziek. Een continue allergische reactie zou dus wel kunnen, maar waarvoor dan?

Kan je er wat meer over vertellen, SP? Thanks!

Helaas kan ik je niets meer over vertellen, ik loop er zelf al tijden mee zonder oplossing. Je zou een allergietest kunnen doen om te kijken of en waar je allergies voor bent. Daarvoor moet je bij je huisarts beginnen.

Succes!

pi_7719716
tijd om de kamer weer een keer te stofzuigen misschien?

je kan allergisch zijn voor huisstof

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 5 januari 2003 @ 15:44:11 #22
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_7720042
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:26 schreef Ener-G het volgende:
tijd om de kamer weer een keer te stofzuigen misschien?

je kan allergisch zijn voor huisstof

ben ik idd ook maar de kamer zuigen heeft voor mij weinig zin. gebruik zelf een soort inhaler maar dan voor je neus, van Vicks maar ik doe er echt al jaren mee (vraag me af of ie nog wel eens leeg gaat ofzow) dus geen idee of die nog verkrijgbaar zijn. Hielp voor mij iig wel aardig
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 januari 2003 @ 18:40:13 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_7723172
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:44 schreef Dr_SnUgGles het volgende:

[..]

ben ik idd ook maar de kamer zuigen heeft voor mij weinig zin. gebruik zelf een soort inhaler maar dan voor je neus, van Vicks maar ik doe er echt al jaren mee (vraag me af of ie nog wel eens leeg gaat ofzow) dus geen idee of die nog verkrijgbaar zijn. Hielp voor mij iig wel aardig

Ja, zie mijn post hierboven. Die bestaan nog steeds. Van de week eentje gekocht bij Etos (omdat de mijne thuis lag en ik was een paar dagen bij qltel). Je doet er inderdaad jaren mee, met zo'n ding. Hoe dat kan weet ik ook niet trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_7873298
Ik heb in Amsterdam afgelopen weekend een neusspray gekocht die niet verslavend en niet beschadigend zou zijn.

Eens kijken hoe het daarmee gaat

Ik post hier morgen de naam van die spray wel.

the shore
pi_7873453
allergie voor huisstofmeit?? die dingen zitten vooral in je bed, dus misschien is je neus daarom altijd 's in bed verstopt??
Strawberry Flavour..
pi_7886800
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:37 schreef rameijer het volgende:

Ik post hier morgen de naam van die spray wel.

De spray heet Berdonia Neusspray / WALA.
"Bij (allergische) neusverkoudheid"

Ik ben benieuwd...

the shore
pi_7886802
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:46 schreef -moi- het volgende:
allergie voor huisstofmeit?? die dingen zitten vooral in je bed, dus misschien is je neus daarom altijd 's in bed verstopt??
Dat zou kunnen...maar ik heb het ook in een slaapzak in een tentje..of in het bed van iemand anders
the shore
pi_7893930
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 08:14 schreef rameijer het volgende:

[..]

Dat zou kunnen...maar ik heb het ook in een slaapzak in een tentje..of in het bed van iemand anders

Daar zitten ook veel huisstofmeiten in....die dingen vreten huidschilfers namelijk...
Strawberry Flavour..
pi_7905007
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:41 schreef -moi- het volgende:

Daar zitten ook veel huisstofmeiten in....die dingen vreten huidschilfers namelijk...

Hmmmm Lekker verhaal

Weet je toevallig een (liefst homeopatisch) middel tegen huisstofmijt-allergie? Misschien dat maar eens proberen dan.

(mijt is toch met ij, het is toch geen meid )

the shore
pi_7905443
Ja hoor, hier nog zo een. Ook ik heb al jaren last van een verstopte neus, met name als ik ga slapen, in de verkoudsheidmaanden, soms ook overdag. Ik weet dat het niks heeft te maken met een allergie, het komt puur dat je ooit bent begonnen met een neusspray en hier te lang mee bent doorgegaan, waardoor je neusslijmvlies niet meer instaat is zelf je neus te reinigen.
Het gekke is, dat het soms ook wel eens dagen goed kan gaan maar je na een paar dagen toch weer dat benauwde gevoel krijg met het gevolg dat je toch weer een keertje sniffen gaat.
Ik geloof ook niet dat ik er ooit helemaal vanaf kom, maar ik zou wel wat meer willen weten over die spray die jij gekocht hebt Ram...(ben je naam verder beetje kwijt )
Want Otrivin of andere neusspray blijft bagger. Ben ook een beetje huiverig dat ik op latere leeftijd problemen krijgt met mijn geur enzo..
pi_7907582
Je moet gewoon even naar de drogist en dr vogel heeft vast wel wat.
Ik gebruik bijvoorbeeld die tabletten van dr vogel voor hooikoorts. Dus zal er ook wel iets zijn voor huisstofmijt, want de meeste mensen die deze allergie hebben hebben ook hooikoorts. Het staat allemaal met elkaar in het verband.
pi_7908769
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 09:02 schreef rameijer het volgende:

[..]

Hmmmm Lekker verhaal

Weet je toevallig een (liefst homeopatisch) middel tegen huisstofmijt-allergie? Misschien dat maar eens proberen dan.

(mijt is toch met ij, het is toch geen meid )

oja huisstofmijt sorry..

maar ik weet wel een medicijn dat heel goed helpt tegen verschillende allergieën, en ook heel goed dus tegen allergie voor huisstofmijt>> het heette vroeger Zyrtec, maar de nieuwe naam is Cetirizine.. dit kan je gewoon kopen bij de Kruitvat, maar je kan het ook via de dokter gewoon krijgen..

maar ik heb zelf huisstofmijt-vrije hoezen om mijn beddegoed, en bij mij helpt het heel goed! bijna nooit meer een verstopte neus als ik in bed lig!

Strawberry Flavour..
pi_8025417
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 09:42 schreef Brigett het volgende:
Ik weet dat het niks heeft te maken met een allergie, het komt puur dat je ooit bent begonnen met een neusspray en hier te lang mee bent doorgegaan, waardoor je neusslijmvlies niet meer instaat is zelf je neus te reinigen.
Dat zou best wel eens kunnen...is daar nog wat aan te doen dan?
quote:
Het gekke is, dat het soms ook wel eens dagen goed kan gaan maar je na een paar dagen toch weer dat benauwde gevoel krijg met het gevolg dat je toch weer een keertje sniffen gaat.
Nee, benauwd ben ik eigenlijk nooit. Ik heb er echt alleen 's avonds last van. En dan ook alleen nog als ik horizontaal ben
quote:
Ik geloof ook niet dat ik er ooit helemaal vanaf kom, maar ik zou wel wat meer willen weten over die spray die jij gekocht hebt Ram...
Wel, ik heb het nu een paar keer gebruikt en het lijkt minder goed te helpen dan Otrivin. Dat wil waarschijnlijk zeggen dat het minder schade aanricht Het ontstopt de boel redelijk goed.
quote:
(ben je naam verder beetje kwijt )
Raymond
quote:
Want Otrivin of andere neusspray blijft bagger. Ben ook een beetje huiverig dat ik op latere leeftijd problemen krijgt met mijn geur enzo..
Dat lijkt me helemaal vreselijk Ik ga wel even bij een apotheker langs of anders misschien weer naar de KNO-arts. M'n bevindingen post ik hier wel weer.
the shore
pi_8025439
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 13:19 schreef -moi- het volgende:

[..]

maar ik weet wel een medicijn dat heel goed helpt tegen verschillende allergieën, en ook heel goed dus tegen allergie voor huisstofmijt>> het heette vroeger Zyrtec, maar de nieuwe naam is Cetirizine.. dit kan je gewoon kopen bij de Kruitvat, maar je kan het ook via de dokter gewoon krijgen..

Dit zal ik eens opzoeken en proberen. Het resultaat lees je hier weer
the shore
pi_8168895
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:22 schreef rameijer het volgende:

Dit zal ik eens opzoeken en proberen. Het resultaat lees je hier weer

Ik gebruik Zyrtec nu een paar dagen, en het lijkt iets beter te gaan...
Overdag had ik er geen last van dacht ik, maar ik merk nu dat ik toch makkelijker adem door mijn neus

Of is het een placebo-effect?

the shore
pi_8169191
Hahahahahaha, dat zou goed kunnen.
Alhoewel je je wel al bewust bent van het zogenaamde placebo-effect, dus het zal wel meevallen dan denk ik.
Hou me op de hoogte, ik wil je bevindingen over een week of anderhalf nog een keertje horen, zijn ze goed, dan ga ik ook aan de Zyntec (of zoiets)

Thanks RAYMOND! (je naam vergeet ik niet meer!)

woensdag 29 januari 2003 @ 13:08:25 #37
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8172212
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:09 schreef Fogerty het volgende:
(Mijn vader vroeg daar per ongeluk om "zo'n ding om de neusgaten te verwijderen" ipv verwijden )
haha, hoe kun je een gat nou verwijderen! hahaha!

Ja, ik eet altijd gatenkaas, maar vind de gaten niet lekker. Daarom snijd ik die er eerst uit...

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8181269
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 13:08 schreef Goofup het volgende:

Ja, ik eet altijd gatenkaas, maar vind de gaten niet lekker. Daarom snijd ik die er eerst uit...

Ik vind ze juist wel lekker! Wil je ze naar mij opsturen dan?
the shore
pi_8306498
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:14 schreef Brigett het volgende:
Hou me op de hoogte, ik wil je bevindingen over een week of anderhalf nog een keertje horen, zijn ze goed, dan ga ik ook aan de Zyntec (of zoiets)
Hmm...ruim een week verder nu, en het lijkt toch inderdaad beter te gaan! Vannacht nergens last van gehad... Hopen dat het zo doorgaat voorlopig, misschien was het slechts eenmalig..
quote:
Thanks RAYMOND! (je naam vergeet ik niet meer!)

the shore
pi_9259439
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 08:13 schreef rameijer het volgende:

Hmm...ruim een week verder nu, en het lijkt toch inderdaad beter te gaan! Vannacht nergens last van gehad... Hopen dat het zo doorgaat voorlopig, misschien was het slechts eenmalig..

...en inmiddels 1.5 maand verder, en nog altijd een verstopte neus waar ik met name 's nachts last van heb Ik ga de KNO-arts nog maar eens opzoeken
the shore
pi_9269070
ik heb dr ook altijd last van als ik ga slapen, niet best
pi_9282332
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:24 schreef Marjoow het volgende:
ik heb dr ook altijd last van als ik ga slapen, niet best
Rook jij?

Ik zelf niet, maar op m'n werk wordt wel gerookt. Misschien dat dat ermee te maken heeft? Rook-allergie?

the shore
pi_9739081
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:33 schreef rameijer het volgende:

[..]

Rook jij?

Ik zelf niet, maar op m'n werk wordt wel gerookt. Misschien dat dat ermee te maken heeft? Rook-allergie?

zoooooo hoezo late reactie
maar nee, ik rook niet

we hebben wel eigen zaak (cafetaria/cafe) en mn moeder en zussen roken allemaal

pi_9739223
Vraagt zich af, of neus ná gisterenavond al gevonden is?
pi_18574452
huh?
huistof mijt leeft goed in een warme vochtige omgeving, dus juist swinters ( koud en droog klimaat) moet je er minder last van hebben, tenzij je je raam dichthoud en de kachel aan zet.
(vocht hoopt zich op in huis net zo als de warmte.

je bent ook niet allergisch voor huisstofmijt, maar juist de uitwerpselen van de huisstof mijt ben je allergisch voor.

huisstofmijt leeft in stof vandaar ook de naam ;-)
stof = oa veel huidschilvers. de huid is namelijk een materiaal dat snel vergaat. in tegenstelling tot veel andere dingen in huis.
ander stofin huis komt vaak van textiel. textiel heeft verder een eigenschap waardoor het stof er in blijft zitten, dus beddengoed is een ideale plaats voor huisstofmijt. en omdat je niet snel op de vloerbedekkig gaat liggen zul je van die huistof mijt ook niet veel last hebben.

de dichte hoeen zorgen ervoor dat er geen stof mijt in de stof van je matras, kussen of dekbed gaan zitten, zodat je na het verschonen van ej bed een zo huisstofvrij mogelijk bed verkrijgt. de gewaasen textielen, zijn ook vrij van stofmijt, als je tenminste niet op een te lage temperatuur hebt gewassen.

sprays zijn inderdaad verslavend als zo ook volgens mij ontstekingsremmers en luchtweg verwijders. ( mijn mening althans)
ik heb in oktbober mijn tussenschot laten rechtzetten en mijn neusschelpen laten verkleinen ( die aren nogal groot. ik kan nu vrij normaal ademen, snachts wordt ik smorgens nog wel vaak om een ur of 4 5 wakker omdat ik toch op een of andere manier last heb van een reactie. maar kan wel normaal ademen, wat ik merk is dat ik mijn adem inhoud waardoor ik nit meer in slaap val. erg raar.

ook bij overmatig inspanning of bij veel huisdieren (in bed!) heb ik er meteen last van. erg iritant als je vriendin een huis vol katten heeft...

waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een spray die huisstofmijt doodt, of de uitwerpselen neutraliseert. volgens mij heb ik er ooit reclame voor gezien op tv, mar heb er sindsdien nooit meer iets van gehoord
pi_18620545
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:09 schreef rameijer het volgende:
heb ik ook last van, doe je niets aan, lijkt wel of je constant verkouden bent idd.! en overdag ook vrijwel geen last van.

Misschien heb je last van allergie, of huistofmijt o.i.d.
heb je daar wel eens aan gedacht ??
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')