Ik was enige maanden geleden met mijn vrouw bij een KNO-arts (ze had een ontsteking in haar oor). Hij heeft mijn neus en oren toen ook even onderzocht maar niets gevonden.
Een neusspray helpt wel even (8-12 uur) maar ik voel er weinig voor om dat continu te gebruiken..
Wat zou het kunnen zijn? Ik ben verder niet ziek of verkouden ofzo (al jaren niet ziek geweest) maar het is wel vervelend Misschien een chronische verkoudheid?
Is iemand hier bekend mee? Dank!
quote:Ik gok op een allergie, dus niet echt verkouden maar een continue alergische reactie. En ik kan het weten
Op donderdag 2 januari 2003 15:09 schreef rameijer het volgende:
Sinds een half jaar ofzo heb ik dat als ik 's avonds ga liggen om te slapen (waar dan ook) dat m'n neus verstopt raakt. Na enige tijd is het net of het weer wegtrekt en kan ik weer gemakkelijk ademhalen door m'n neus. Overdag voel ik ook wel iets van verstopping maar dan heb ik er niet echt last van.Ik was enige maanden geleden met mijn vrouw bij een KNO-arts (ze had een ontsteking in haar oor). Hij heeft mijn neus en oren toen ook even onderzocht maar niets gevonden.
Een neusspray helpt wel even (8-12 uur) maar ik voel er weinig voor om dat continu te gebruiken..
Wat zou het kunnen zijn? Ik ben verder niet ziek of verkouden ofzo (al jaren niet ziek geweest) maar het is wel vervelend
Misschien een chronische verkoudheid?
Is iemand hier bekend mee? Dank!
Ik heb er ook lange tijd last van gehad, toen gestopt met die spray en na enkele dagen was het over.
Veel succes
quote:Vergeten te vertellen: mijn vrouw heeft er ook last van, zij het in mindere mate..
Op donderdag 2 januari 2003 15:21 schreef SP het volgende:
Ik gok op een allergie, dus niet echt verkouden maar een continue alergische reactie. En ik kan het weten
Onze kamers zijn schoon , we roken niet en we zijn niet ziek. Een continue allergische reactie zou dus wel kunnen, maar waarvoor dan?
Kan je er wat meer over vertellen, SP? Thanks!
Bij mij gaan ze er wat aan doen, en dat is een gat boren bovenin mijn neus wat mij meer lucht gaat geven.
Sterkte ermee allen.
We hebben inderdaad beiden een tijd lang Otrivin gebruikt, maar nu enkele maanden al niet meer. Nog maar even een paar maanden aankijken dan, en als het dan niet beter gaat maar weer naar de KNO-arts
Binnenkort nog even kijken naar laminaat op de vloer.
quote:Helaas kan ik je niets meer over vertellen, ik loop er zelf al tijden mee zonder oplossing. Je zou een allergietest kunnen doen om te kijken of en waar je allergies voor bent. Daarvoor moet je bij je huisarts beginnen.
Op donderdag 2 januari 2003 15:49 schreef rameijer het volgende:[..]
Vergeten te vertellen: mijn vrouw heeft er ook last van, zij het in mindere mate..
Onze kamers zijn schoon
, we roken niet en we zijn niet ziek. Een continue allergische reactie zou dus wel kunnen, maar waarvoor dan?
Kan je er wat meer over vertellen, SP? Thanks!
Succes!
je kan allergisch zijn voor huisstof
quote:ben ik idd ook maar de kamer zuigen heeft voor mij weinig zin. gebruik zelf een soort inhaler maar dan voor je neus, van Vicks maar ik doe er echt al jaren mee (vraag me af of ie nog wel eens leeg gaat ofzow) dus geen idee of die nog verkrijgbaar zijn. Hielp voor mij iig wel aardig
Op zondag 5 januari 2003 15:26 schreef Ener-G het volgende:
tijd om de kamer weer een keer te stofzuigen misschien?je kan allergisch zijn voor huisstof
quote:Ja, zie mijn post hierboven. Die bestaan nog steeds. Van de week eentje gekocht bij Etos (omdat de mijne thuis lag en ik was een paar dagen bij qltel). Je doet er inderdaad jaren mee, met zo'n ding. Hoe dat kan weet ik ook niet trouwens
Op zondag 5 januari 2003 15:44 schreef Dr_SnUgGles het volgende:[..]
ben ik idd ook maar de kamer zuigen heeft voor mij weinig zin. gebruik zelf een soort inhaler maar dan voor je neus, van Vicks maar ik doe er echt al jaren mee (vraag me af of ie nog wel eens leeg gaat ofzow) dus geen idee of die nog verkrijgbaar zijn. Hielp voor mij iig wel aardig
Eens kijken hoe het daarmee gaat
Ik post hier morgen de naam van die spray wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |