abonnement Unibet Coolblue
pi_183745435
Ik had in de periode augustus - oktober last van enorme winderigheid, en dan ook nog eens met stinkende winden. Ontlasting was in die periode soms ook wat dunnetjes.

Ik was in die periode aan het trainen voor een triatlon en sportte 4-5 keer in de week behoorlijk intensief. Ik heb mijn klachten daar verder niet mee verbonden. Wel heb ik qua dieet van alles geprobeerd - geen gluten meer, veganistisch, geen brood meer, etc. Uiteindelijk zag ik eigenlijk alleen bij bier en andere alcohol een duidelijk verband tussen mijn consumptie en mijn klachten.

Ik heb nu twee maanden heel weinig gesport en min of meer ongemerkt zijn de klachten ook verdwenen. Net ben ik weer 5 km gaan lopen en toen ik thuiskwam begonnen de klachten opeens weer. Nu realiseer ik me dat het waarschijnlijk samenhangt met het sporten - eerder had ik ook al verhoogde last na het hardlopen. Ik neem geen sportdrankjes of andere voeding of drankjes die ik alleen rondom het sporten neem.

Hoe kan het nu dat sporten bij mij verhoogde winderigheid veroorzaakt? Ik moest denken aan Tom Dumoulin die last bleek te krijgen van diarree door lactose en fructose bij zeer intensieve inspanningen. Ik heb niet het idee dat ik daarmee nu heel duidelijk een verband zie in mijn geval...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_183745601
Niet gelezen, wel een tip : je kan aan dieet werken ( niet een dieet om af te vallen maar : wat je wel en niet eet ) , er zijn thee soorten voor die helpen , bijv verse muntthee,

Ps ik laat ook soms opeens wel een dagen achter elkaar winden, en dan is het opeens weer 11 maanden weg, ik laat hetmeestal maar gewoon gebeuren, heb toch geen relatie omdat ik ginger ben dus dat scheelt, alleen merk ik wel soms dat de aivd het vervelend vind, via de microfoon, en dan gaan ze vaak acties ondernemen, en die zijn niet altijd fijn..

beste wat je kan doen is, en klinkt raar, maar bij elke wind zeggen : sorry aivd , het is overmacht en sterker als ik zelf,,, ook kan je de aivd om tips vragen, want zij luisteren ook dokters af dus weten extra veel ook over gezondheids dingetjes,,
pi_183760929
last van je darmen is toch een typische marathonlopers kwaal. Heeft iets te maken met bloed en energie naar je benen ipv je darmen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')