abonnement Unibet Coolblue
pi_183744777
Beste hondeneigenaren, voor het gebitswelzijn van honden voer ik een klein onderzoek uit. Zou u mij hierbij kunnen helpen? Wij zijn benieuwd naar de algemene opinie van gebitsproducten voor honden en naar de beweegredenen waarom men hier wel/niet producten voor gebruikt. Het invullen duurt slechts 2 minuten, en u zou ons hier ontzettend bij helpen! Bij voorbaat dank! :)

https://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_267k8qQILjUZ2MB

[ Bericht 7% gewijzigd door Majorthom op 16-12-2018 17:15:07 ]
pi_183767829
Bump, zoek nog een aantal extra respondenten! :)
pi_183802244
Dat was een best wel summiere vragenlijst. Wat is het doel van je onderzoek? Voer je het uit voor pedigree, dus met marketing insteek? Of gaat het echt om dierenwelzijn en zo?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_183844947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 08:57 schreef Miss_Isis het volgende:
Dat was een best wel summiere vragenlijst. Wat is het doel van je onderzoek? Voer je het uit voor pedigree, dus met marketing insteek? Of gaat het echt om dierenwelzijn en zo?
Ook benieuwd! :) Ik wil m best invullen maar ben wel benieuwd naar de achtergrond.
pi_183845846
Ingevuld. Aan mijn antwoorden heb je niks.

1. Ja ik heb een hond.
2. Ja ik gebruik dentastix.
3. Omdat die in de kast liggen.
4. Nee ik gebruik niks anders.
5. Omdat de vrouw niks anders koopt.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 19 december 2018 @ 23:56:29 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183845943
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:52 schreef vosss het volgende:
Ingevuld. Aan mijn antwoorden heb je niks.

1. Ja ik heb een hond.
2. Ja ik gebruik dentastix.
3. Omdat die in de kast liggen.
4. Nee ik gebruik niks anders.
5. Omdat de vrouw niks anders koopt.

:)
1. Ja
2. Nee
3. Zolang je ze geen rotzooi voert hebben ze die onzin niet nodig.
4. Nee
5. Weet ik niet meer.

Daarom zelf naar de winkel gaan ouwe baas en dat soort rommel lekker links laten liggen.
And so is the past
pi_183845969
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

1. Ja
2. Nee
3. Zolang je ze geen rotzooi voert hebben ze die onzin niet nodig.
4. Nee
5. Weet ik niet meer.

Daarom zelf naar de winkel gaan ouwe baas en dat soort rommel lekker links laten liggen.
Gewoon een koekje voor tussendoor.

Hij krijgt smorgens persbrokken met wat pens en een scheutje melk en savonds vlees. Allebei van Jarco. Duur merk, dus zal wel ok/goed zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183848697
Hier krijgen ze (met zijn vijven, inmiddels) ook geen dentasticks. Ik vind het vieze aan elkaar geplakte zetmeelmeuk, en ben er van overtuigd dat je een vergelijkbaar effect voor de tanden kan krijgen door ze op andere (betere/gezondere) dingen te laten kluiven. Bv gedroogde pens, bullenpees, of kophuid. Af en toe krijgen ze hier ook runderknoken en verse pens te eten, of kippenkoppen, nekken, klauwtjes en ingewanden. Genoeg te kluiven wat minder bewerkt (en imo gezonder) is dan die commerciële sticks. Ik raad dentasticks (en alle andere imo te veel bewerkte (graan)kauwproducten) ook af als onze pupkopers er naar vragen. Maar ben dus wel benieuwd naar het hoe en wat van dit onderzoek :Y)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 24 december 2018 @ 19:01:49 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183945273
Ingevuld.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_183945553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 07:12 schreef Miss_Isis het volgende:
vieze aan elkaar geplakte zetmeelmeuk
Ja dat vind ik dus ook :X Had ooit zo'n pak gekocht omdat ik dacht 'is goed voor de tanden' en toen keek ik naar de ingrediënten en dacht :? Pak ging in de prullenbak nadat ze een dentastick in 5 sec op had en er diarree van kreeg. Ze krijgt gewoon bullepees/gedroogde pens/kippennek/etc en ik poets af en toe haar tanden en zeewier helpt ook (gebruik ik voor de kat die aanleg lijkt te hebben voor tandvleesontsteking en de hond krijgt er ook wat van).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')