abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 december 2018 @ 19:26:41 #201
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184010010
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:10 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Maar vandaag kwam het eigenlijk slecht uit, want hij ging uit eten met zijn vriendengroep.. moest om kwart over 6 weer weg _O-
Morgen weer een kans!
soooo, da's mooi!
pi_184010028
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Morgen weer een kans!
Dat sowieso :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 19:41:40 #203
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184010294
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:27 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat sowieso :P
Haha, ben trots op je! :P
soooo, da's mooi!
pi_184010347
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, ben trots op je! :P
Naja, hij hoeft niet te fietsen _O- En hij woont hier 3 minuten rijden vandaan :P Dus voor beide is het een win-win, al weet hij mijn win niet :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 19:49:12 #205
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184010437
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:44 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Dus voor beide is het een win-win, al weet hij mijn win niet :P
Alles op z'n tijd.
soooo, da's mooi!
pi_184010465
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Alles op z'n tijd.
Precies *O* Tot nu toe is het gewoon gezellig.. En dat is voor mij sowieso lang geleden dat ik het wel eens gezellig had met iemand. Al is het op het werk samen 1.5 uur "werken", maar vooral zitten ouwehoeren :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 19:56:27 #207
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184010560
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:51 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Precies *O* Tot nu toe is het gewoon gezellig.. En dat is voor mij sowieso lang geleden dat ik het wel eens gezellig had met iemand. Al is het op het werk samen 1.5 uur "werken", maar vooral zitten ouwehoeren :P
Prima toch? Zo heb je mooi leuke dagen op het werk.
soooo, da's mooi!
pi_184010617
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Prima toch? Zo heb je mooi leuke dagen op het werk.
Tsja, maandag was ook wel een uitzondering... Dat was de 1e en denk ik enige keer dat we echt samen stonden te werken :P Maar hij zei vandaag dat hij het wel gezellig vond *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:01:12 #209
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184010677
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:58 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Tsja, maandag was ook wel een uitzondering... Dat was de 1e en denk ik enige keer dat we echt samen stonden te werken :P Maar hij zei vandaag dat hij het wel gezellig vond *O*
Mooi, weet je meteen weer wat je te doen staat. Meer gezellige dagen creëren.
soooo, da's mooi!
pi_184010722
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mooi, weet je meteen weer wat je te doen staat. Meer gezellige dagen creëren.
Maar, dat is werk afhankelijk _O- En komt zelden voor dat het zo rustig is _O- Dus helaas :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:10:52 #211
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184010881
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:03 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Maar, dat is werk afhankelijk _O- En komt zelden voor dat het zo rustig is _O- Dus helaas :P
Dat is dan wel jammer ja.
soooo, da's mooi!
pi_184010946
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat is dan wel jammer ja.
Och ja, ik ga er ook niet van uit dat het iets gaat worden, maar tis wel gewoon ff leuk zo voor mij.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:17:28 #213
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184011074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:13 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Och ja, ik ga er ook niet van uit dat het iets gaat worden, maar tis wel gewoon ff leuk zo voor mij.
Zeker weten, dat is nog het belangrijkste. Maar je weet het nog niet zeker hé? Wie weet...
soooo, da's mooi!
pi_184011137
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zeker weten, dat is nog het belangrijkste. Maar je weet het nog niet zeker hé? Wie weet...
Mwoa, leeftijdsverschil is behoorlijk, dus ik denk het niet. Maar hopen mag natuurlijk *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:22:54 #215
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184011260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:19 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Mwoa, leeftijdsverschil is behoorlijk, dus ik denk het niet. Maar hopen mag natuurlijk *O*
Wat is behoorlijk volgens jou?
soooo, da's mooi!
pi_184011288
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:22 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat is behoorlijk volgens jou?
jaar of 16 _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:25:39 #217
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184011359
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:23 schreef Burner82 het volgende:

[..]

jaar of 16 _O-
Hmmm... och... Hoe oud ben jezelf als ik vragen mag?
soooo, da's mooi!
pi_184011387
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hmmm... och... Hoe oud ben jezelf als ik vragen mag?
36..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:27:35 #219
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184011406
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:26 schreef Burner82 het volgende:

[..]

36..
Moet kunnen. Hij is volwassen.
soooo, da's mooi!
pi_184011426
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Moet kunnen. Hij is volwassen.
ja, hij heeft een rijbewijs :P oud genoeg dus _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:33:51 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184011626
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:28 schreef Burner82 het volgende:

[..]

ja, hij heeft een rijbewijs :P oud genoeg dus _O-
Persoonlijk leg ik de grens bij 25 tot aan mijn eigen leeftijd (35).
soooo, da's mooi!
pi_184011741
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Persoonlijk leg ik de grens bij 25 tot aan mijn eigen leeftijd (35).
Is ook een vrij grote reden dat ik denk dat het niks gaat worden... Als hij idd 25 of zo was, was het een ander verhaal. Hij werkt nu bij ons omdat hij gestopt is met zijn opleiding, etc, etc..
Maar, hij is wel groter dan mij :P Dat vind ik ook altijd wel meetellen in volwassenheid _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:40:38 #223
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184011897
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Maar, hij is wel groter dan mij :P Dat vind ik ook altijd wel meetellen in volwassenheid _O-
Haha, die criteria kun je hanteren ja. Ik zou niet graag een willen vrouw die langer is dan mijzelf. Ben 1.90 meter lang.
soooo, da's mooi!
pi_184011943
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, die criteria kun je hanteren ja. Ik zou niet graag een willen vrouw die langer is dan mijzelf. Ben 1.90 meter lang.
Ik ben 1.78... maar hij is 1.92.. en sportief O-) En goed in verhouding... EN houdt van skinny jeans... en strakke truitjes O-)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 27 december 2018 @ 20:43:40 #225
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184012001
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:41 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik ben 1.78... maar hij is 1.92.. en sportief O-) En goed in verhouding... EN houdt van skinny jeans... en strakke truitjes O-)
Wat zul jij vrolijk naar je werk gaan morgen. :P
soooo, da's mooi!
pi_184012062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat zul jij vrolijk naar je werk gaan morgen. :P
alleen om hem op te halen :P werk is gewoon kut..
Wel grappig, ik zit buiten meestal in mijn eentje te roken... En hij zit dan alleen aan een tafeltje in de kantine alleen pauze te houden.... :P Beide Remi :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184013057
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:33 schreef LordofLeaves het volgende:

Je moest eens weten hoe het er daar aan toe gaat. Oh wacht... dat weet je helaas wel.
Ja, meer dan me lief is ja ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:07 schreef Lurf het volgende:

Verzekeraars kunnen besluiten om instellingen met slechte resultaten niet meer te contracteren. Zonder contract worden niet alle kosten vergoed (meestal nog maar 70%), behalve als je een restitutieverzekering hebt. Dat komt dan bovenop het eigen risico. De kerstbonus was overigens een grapje, maar dat had je begrepen, toch?

Je zei eerder meen ik dat je bij een instelling was weggestuurd omdat je teveel zorg zou hebben gebruikt in de voorgaande jaren. Dat vind ik wel vreemd. Er zit in de (basis)ziektekostenverzekering in principe geen limiet op de ggz die je mag gebruiken. Als je een indicatie hebt, dan heb je ook recht op zorg. Alleen de basis-ggz is beperkt tot één traject per jaar, maar dat is vooral om ervoor te zorgen dat zwaardere gevallen op tijd doorverwezen worden. Wat wel kan is, dat de instelling waar je liep teveel gedeclareerd had. Meestal wordt een maximale omzet per instelling afgesproken met verzekeraars, en als ze daar overheen gaan kun je er niet meer terecht. Maar dat heeft niets met jou te maken. Uiteindelijk moet je verzekeraar ervoor zorgen dat je ergens, op tijd, terecht kunt.
Dan vraag ik mij ook af of ze me soms naar een andere instelling met slechte resultaten doorverwezen (waar ik dus niet heen was gegaan omdat het te duur zou worden.. denk aan duizenden euro's die ik zelf zou moeten betalen).
Ik heb geen restitutieverzekering. Ik hoef zo min mogelijk verzekering, ik wil er toch niks van gebruiken. Nou ja, voor als lichamelijk beschouwde medische noodgevallen is wat anders.

Ik heb geen idee wat een indicatie is en of ik die had en zo ja welke. Want ik had officieel geen enkele diagnose. Misschien basis ggz langdurig of zo. Ik heb ook geen idee hoeveel ze gedeclareerd hebben, ik heb al die nota's niet meer echt bij de hand. Kan ze wel opzoeken misschien online, maar hoeveel het gekost zou hebben in vergelijking met wat het had "moeten" kosten lijkt me lastig en heeft nu ook geen zin meer want ik was er zelf bij toen ze het deden. Maar nu weet ik wel wat meer wat er aan de hand kon zijn geweest, bedankt.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Hey mensen

Ik wil nog ff melden dat jullie openheid mij pas geleden erg geholpen heeft.

Ik heb nu namelijk wat problemen met maatschappelijke hulp. Dat was aangesteld om mij te helpen met structuur in mijn leven; ik vind het erg moeilijk om te doorbreken dat ik mij thuis ga isoleren. Ondanks veel uren helpt het totaal niet.

Dat neem ik haar op zich helemaal niet kwalijk. Ik moet het blijkbaar anders aanpakken. Waar ik wel nogal door overstuur door raakte, was dat zij met die standaard uitspraken kwam die ik al zo vaak heb gehoord, dat ik geduld moet hebben en dat ik niet moet vergeten dat ik volgens haar hele complexe problematiek heb. Door dit soort uitspraken ga ik denken dat het nooit meer goedkomt met mij omdat ik me dan ontzettend gestoord voel.

Waar ik ook helemaal kriegel van word, is dat ik continu voorstellen krijg om sociale contacten op te doen in buurtcentra met andere mensen met psychische kwetsbaarheden of dat ik in zee moet gaan met een Maatje. Ik heb zo vaak gezegd dat ik dat pertinent niet wil en ook hoe ze het überhaupt kunnen bedenken dat ik mij hiermee geholpen voel. Gaat er in hun harses echt niet om hoe ontzettend vernederend dit is? :{ Ik heb een keer mijn vooroordelen opzij gezet en ben wezen kijken in zo'n buurtcentrum. Het is niet zo dat ik op hen neerkijk, maar dat het treurig is om te zien hoe ze zijn afgegleden en juist door die betutteling buiten de samenleving worden gehouden.

Ik was het pas geleden helemaal spuugzat en ik heb mij nogal laten horen in mijn boosheid. Ondanks dat ik heel fel was en wel te ver ging, heb ik niet gedreigd ofzo. Ik heb vooral gezegd dat hun hulp pappen en nathouden is, ik mij behandeld voel zoals in One Flew Over The Cuckoos Nest en dat ze zich eens moeten realiseren hoe negatief dat kan uitpakken op de mensen die ze begeleiden. Nu moet ik op het matje komen omdat ik mij schuldig gemaakt zou hebben aan intimidatie :')

Door wat ik hier weleens lees, realiseer ik mij dat ik niet de enige ben die vastloopt en dat het niet persé wil zeggen dat ik een moeilijk complex geval ben. Dat heeft mij heel erg geholpen 8-)

Ik ben wel benieuwd naar die preek van hun. Ik wil wel aanhoren dat mijn gedrag niet door de beugel kan en dat het respectloos is bla bla bla. Want ik vind hun houding naar mij toe 10.000x respectlozer.

En dan stop ik daarmee. Als ik sterker in mijn schoenen sta, heb ik echt niet iemand nodig die me zegt hoe ik mijn huishouden moet doen. Ik had hun hulp eerder geaccepteerd omdat ik mezelf wil kunnen motiveren om mijn dagelijkse verplichtingen na te komen op momenten dat ik mij kut voel of het as usual te vol is in mijn hoofd. Maar mij laten behandelen als zielig psychiatrisch patientje slaat niet aan.

Ze kunnen beter gaan werken in Amsterdam, want de mentaliteit van Femke Halsema ligt helemaal in hun straatje. :')
Oh jee. Er was ooit sprake dat ik ook zoiets zou krijgen, hulp bij "structuur in de huishouding". Maar uiteindelijk ging dat niet door,als ik dit lees ben ik daar blij om.
"Hele complexe problematiek". Zelf vind ik die uitspraak nogal schaamteloos. Als ik een hulpverlener was, zou ik me wel 100x bedenken voordat ik iemand zou vertellen dat diegene "complexe problematiek" heeft, want dan geef je gewoon toe dat je zelf het niet begrijpt. Dingen/mensen zijn niet complex, die vinden mensen complex... of niet. Misschien dacht ze "hij vat het toch op als compliment, dan kan ik er wel mee wegkomen dat ik geen idee heb hoe ik hem moet helpen maar toch betaald krijg". Geduld hebben is echt een onzin uitspraak van een hulpverlener, als je geduld hebt gebeurt alles. Als je lang wacht ga je op gegeven moment vanzelf dood, zijn je problemen ook opgelost. Echter is dat niet de intentie waarmee je hulp aanneemt, die neem je juist aan omdat je de problemen juist niet vanzelf maar door hun hulp sneller opgelost wilt hebben.
Van dat Maatjes project denk ik ook: makkelijke manier om de behandeling op een ander, vrijwilliger notabene, af te schuiven. Ik ben zelf ook Maatje geweest en ik heb geen enkele opleiding in de psychologie afgerond. Het zijn dus amateurs. Vreemd; waarom wordt het werk door betaalde en opgeleide mensen daar ineens aan overgedragen? Waarom kan zoiets?

Hoe was de situatie dan in het buurtcentrum? Waarom waren die mensen afgegleden? Hoe gedroegen ze zich?

Ik zie het helemaal voor me dat je boos werd. En dat je je nu schuldig hebt gemaakt aan "intimidatie" is wel het toppunt. Waren ze oprecht bang dan? Want als ze een degelijke opleiding hebben gehad zijn ze getraind om om te gaan met agressie, dus is het feit dat ze zich geïntimideerd voelen ook wat ongeloofwaardig, tenzij je echt gedreigd had op een manier die buiten hun opleiding valt zoals fysiek geweld. En ik vind uiteraard dat je gelijk hebt, mensen een handicap aanpraten is vele malen respectlozer dan daar, terecht, boos om worden. Als je respect wil van een ander moet je die zelf ook met respect behandelen. Maar goed, zelf zien ze het respectloze van iemand zonder hard bewijs een levenslange handicap aanpraten kennelijk totaal niet in.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef Burner82 het volgende:

Goed verwoord. Als je op het matje moet komen en je weet even niet meer wat te zeggen, lees deze post maar even voor.

Wat mij een beetje opvalt en de rode draad lijkt te zijn in alle klachten jegens de hulpverlening hier, is dat op het moment dat je complexe problematiek heb, je of wordt behandeld als een sukkel die niks weet, of ze weten niet wat ze met je aan moeten.
Ik heb hier nog geen last van gehad (maar ik draai ook nog niet zo lang mee. wie weet hoe ik er over 2 maanden over denk _O- )
Ja, afkloppen. Maar ja, wat is complex? Het is hun werk, ze hebben versimpelde hokjes waar ze mensen in stoppen die niet al niet gebaseerd zijn op enig lichamelijk bewijs in de werkelijkheid (in ieder geval hoeven zij zich daar niet mee bezig te houden en dat doen ze dan ook niet) dus wat is er dan altijd maar zo complex dat hen verhindert om mensen echt verder te kunnen helpen? Die mensen hebben verdomme hoger onderwijs genoten, maar het kleinste beetje onduidelijkheid wat hun toch al niet logische categorieën in de war brengt , wat ik zelf gewoon een realistisch mens zou noemen ipv versimpeling van de werkelijkheid zoals zij het graag zien, is al teveel gevraagd.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 01:29 schreef Burner82 het volgende:

-oloog en -iater onafhankelijk van elkaar. En je snapt, dat ik dat punt iets minder bespreek/aanhaal hier _O- Maar zoals het mooi werd omschreven: laag in empathie, hoog in agressie. Dekt niet de hele lading, maar geeft wel een indicatie.
Dat er nog nooit wat ergs gebeurd is, heeft vooral te maken met geluk (bij bar-fights wordt er iets minder nauw gekeken) en zelfbeheersing. Maar die zelfbeheersing kost me op een normale dag 70-80% van mijn energie.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 10:47 schreef Lurf het volgende:

Moet je je voorstellen wat je allemaal zou kunnen doen als je daar geen of minder rekening mee hoefde te houden. Dat het zoveel energie kost om jezelf in de hand te houden herken ik wel. Op mijn dieptepunt, ergens vorig jaar, was ik vrijwel nergens anders meer mee bezig. En zelfs toen had mijn omgeving nog niets in de gaten tot het mis ging. Ik scoor overigens juist hoog op empathie. Agressie is bij mij een mixed bag. Van nature ben ik niet (heel) agressief, maar het was voor mijn gevoel altijd de enige manier om ervoor te zorgen dat mensen rekening met me hielden. Ik wil daar graag vanaf en dat het ook anders kan (als je tenminste normale mensen om je heen hebt) is iets dat ik nu pas begin te leren.
Dit soort reacties maken me zo depressief, omdat ik het zelf herken en niemand er een snelle oplossing voor kan of wil geven (ik ben met niets anders bezig dan met het uitproberen van nieuwe supplementen in de hoop dat er één bij is waar ik me eindelijk normaal door zal voelen, jammer genoeg gaat dit erg langzaam want je moet er steeds 1 proberen anders heeft het geen zin en als het niet werkt ben je weer wat weken van je leven kwijt. Dat neem ik de producenten niet kwalijk, zij hebben een tastbaar product afgeleverd hoewel ik de inhoud vaak niet vertrouw maar dat is een ander verhaal). Wat me boos maakt is het gebrek aan duidelijkheid en zekerheid wat betreft lichamelijke oorzaken. Wat betreft de psychologische oorzaken.. De reden dat ik mij daar niet op concentreer, is omdat de enige oplossing dan vaak acceptatie is. Het verleden kun je niet veranderen, de mensen om je heen kun je niet veranderen en psychologen zijn van mening dat je cognitieve gebreken ook niet kunt veranderen. Is machteloosheid en het accepteren van ongelijkheid de oplossing voor psychische problemen was, dan had iedereen hun eigen leven wel geaccepteerd zoals het was en kun je vragen waarom de mens überhaupt leeft. Waarom zou je slapen? Waarom zou je eten? Waarom zou je werken? Waarom heeft de mens niet gewoon geaccepteerd dat die nu eenmaal in holen moet leven en de hele dag op wilde dieren moet jagen en verder wat bessen en noten moet zoeken?
Ja en natuurlijk de andere oplossingen van hun, negatieve gedachten veranderen in positieve, dat werkt voor sommige dingen niet, neem vergeetachtigheid, je denkt niet "ik ga vandaag eens lekker veel vergeten vandaag!"
Misschien doe ik het ook te weinig hoor, ik vind van mezelf dat ik positief denk maar als een ander het tegen me zegt ga ik niet hun gedachten in mijn hoofd inplanteren. Zo komt het op mij over: hersenspoeling. Overgenomen worden door de programmering zoals de maatschappij dat wenst. Kun je net zo goed de hele dag door een mp3 luisteren met psychologen bedenksels. Dan heb je geen eigen gedachten meer, dan zou je je in theorie 24/7 goed moeten voelen. Dan heb je een keuzemenu welke situatie het is en dan wordt de juiste gedachte afgespeeld. Ze zeggen: je moet je helpende gedachten zelf bedenken. Maar ten eerste had je ze al niet bedacht zonder die instructie. En ten tweede geven ze wel voorbeelden van wat het dan ongeveer moet zijn. Wat zijn originele/individuele gedachten eigenlijk waard? Zijn de gedachten die psychologen hebben oorspronkelijk en uniek? Of draaien ze ook dagelijks een script af in hun hoofd dat er door anderen in is gestampt, en niets anders?

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-12-2018 05:54:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 28 december 2018 @ 09:52:11 #228
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184023861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:45 schreef Burner82 het volgende:

[..]

alleen om hem op te halen :P werk is gewoon kut..
Wel grappig, ik zit buiten meestal in mijn eentje te roken... En hij zit dan alleen aan een tafeltje in de kantine alleen pauze te houden.... :P Beide Remi :P
Hij rookt helemaal niet? Het is nooit te laat om er aan te beginnen. ;)
soooo, da's mooi!
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:12:52 #229
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_184025412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hij rookt helemaal niet? Het is nooit te laat om er aan te beginnen. ;)
Dat zou ik wel een afknapper vinden, als iemand mij een sigaret aan zou bieden.
Never explain, never apologize.
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:24:42 #230
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184029967
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:12 schreef Lurf het volgende:

[..]

Dat zou ik wel een afknapper vinden, als iemand mij een sigaret aan zou bieden.
Och, sta je in ieder geval gezellig samen te roken onder het afdakje. ;)
soooo, da's mooi!
pi_184035566
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hij rookt helemaal niet? Het is nooit te laat om er aan te beginnen. ;)
Nope.. Verstandig van hem :P Vandaag halve dag met hem gewerkt, wat kan die jongen praten _O- _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184035570
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:12 schreef Lurf het volgende:

[..]

Dat zou ik wel een afknapper vinden, als iemand mij een sigaret aan zou bieden.
Of ik zou kunnen stoppen he :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:49:23 #233
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184037128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nope.. Verstandig van hem :P Vandaag halve dag met hem gewerkt, wat kan die jongen praten _O- _O-
Weet je al meer van hem?
soooo, da's mooi!
pi_184037172
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Weet je al meer van hem?
Een heleboel, maar niet offie homo is :P Hij kan goed praten en vertellen in ieder geval _O- _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:52:37 #235
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184037239
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Een heleboel, maar niet offie homo is :P Hij kan goed praten en vertellen in ieder geval _O- _O-
Oh ja, zoals wat?
soooo, da's mooi!
pi_184037475
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Oh ja, zoals wat?
Moet zijn ouders terugbetalen omdat hij gestopt is met zijn opleiding, hij houdt wel van bier, is een gamer, met vrienden naar Llorett geweest en ski-vakanties (en zuipen natuurlijk) Erg sportief, heeft wel eens joints gerookt, maar vond het niks, etc, etc, etc :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:03:49 #237
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184037588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Moet zijn ouders terugbetalen omdat hij gestopt is met zijn opleiding, hij houdt wel van bier, is een gamer, met vrienden naar Llorett geweest en ski-vakanties (en zuipen natuurlijk) Erg sportief, heeft wel eens joints gerookt, maar vond het niks, etc, etc, etc :P
Vraag hem of hij een vriendin heeft.
soooo, da's mooi!
pi_184037681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vraag hem of hij een vriendin heeft.
Staat in de planning :P En alsie zegt nee... vraag ik: of een vriend..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:19:46 #239
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184038071
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:06 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Staat in de planning :P En alsie zegt nee... vraag ik: of een vriend..
Zo los je dat op!
soooo, da's mooi!
pi_184038138
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zo los je dat op!
Is eigenlijk mijn standaard vervolgvraag... Maar dat zal ook wel meer vanuit mijn geaardheid komen..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:31:32 #241
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184038458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:22 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Is eigenlijk mijn standaard vervolgvraag... Maar dat zal ook wel meer vanuit mijn geaardheid komen..
Ja ach, het schept iig duidelijkheid voor jezelf.
soooo, da's mooi!
pi_184038556
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja ach, het schept iig duidelijkheid voor jezelf.
Ook wel voor een ander... Meestal als iemand nee zegt, maar homo is, zal dat er niet vaak uitkomen... Met zo een breek vraag je dat ijs in ieder geval.

Ik ben soms wel eens een beetje jaloers op de wat vrouwelijkere types... Waarvan je eerder denkt: die zou wel eens homo kunnen zijn..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:51:21 #243
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184039145
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:40 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat lukt me niet, al zou ik het willen _O- _O-
Ach jawel, beetje oefenen voor de spiegel. :P
soooo, da's mooi!
pi_184039241
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ach jawel, beetje oefenen voor de spiegel. :P
Ik heb er de bouw niet voor, de stem niet voor, gedrag niet voor -O- Ik ben echt gewoon een kerel die toevallig op mannen valt...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:55:05 #245
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184039277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:54 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik heb er de bouw niet voor, de stem niet voor, gedrag niet voor -O- Ik ben echt gewoon een kerel die toevallig op mannen valt...
Nooit getwijfeld?
soooo, da's mooi!
pi_184039301
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Nooit getwijfeld?
Over?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:56:32 #247
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184039320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:55 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Over?
Je geaardheid.
soooo, da's mooi!
pi_184039401
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je geaardheid.
Nee, integendeel.. Alles viel op z'n plek toen eigenlijk...
Ik was nooit bezig met meiden, of jongens eigenlijk... Had het veel te druk met school, sport, vrienden, etc.. Wist toen wel al, dat ik jongens veel knapper en leuker vond dan meiden....
Mijn ouders vroegen me een keer toen ik een jaar of 16 was (kwam ff naar beneden om wat te drinken...) Ben je homo? Hoezo? Je hebt geen vriendin... Hmm, ja.. ja, denk het wel.. Ok..
Tot zo ver mijn coming out _O- _O- _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:03:36 #249
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184039520
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:59 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nee, integendeel.. Alles viel op z'n plek toen eigenlijk...
Ik was nooit bezig met meiden, of jongens eigenlijk... Had het veel te druk met school, sport, vrienden, etc.. Wist toen wel al, dat ik jongens veel knapper en leuker vond dan meiden....
Mijn ouders vroegen me een keer toen ik een jaar of 16 was (kwam ff naar beneden om wat te drinken...) Ben je homo? Hoezo? Je hebt geen vriendin... Hmm, ja.. ja, denk het wel.. Ok..
Tot zo ver mijn coming out _O- _O- _O-
Haha, lekker direct ook weer. :P
soooo, da's mooi!
pi_184042766
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:07 schreef Burner82 het volgende:

Feiten negeren, hopen op een supplement dat je ineens beter maakt.. Ja, je hebt een rare gedachtegang.
Ik hoop ook dat hij homo is, dat we nog lang samen wonen en van elkaar houden *O*
Beetje rare vraag... Hij is er wel van overtuigd dat hij weer naar school gaat volgens jaar :P
Hoezo feiten negeren? En hoezo is hopen op een supplement dat me beter maakt zoveel raarder dan hopen op een therapie die je beter maakt, als psychiaters op dezelfde manier met medicijnen experimenteren?
Nou, dat hij naar school gaat is al goed, laat wel zien dat hij ambitie heeft iig.

[ Bericht 44% gewijzigd door STING op 28-12-2018 22:50:03 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')