Ik word helemaal naar bij die titel want ik heb me een paar jaar geleden de *piep* gezocht naar dat nummer. Is nogal lastig Googlen als je alleen maar "tadaa tadadaaa hmhmhhm" weet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
NL: Vangelis - Conquest Of Paradise
Nog even en ze gaan The Beatles voorbij.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:47 schreef JaneDoe het volgende:
8(!) nummers van queen die niet eerder in de top 2000 stonden, waaronder hammer to fall
boulevardquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan The Beatles voorbij.
Hoorde je dat op de radio?
Ben benieuwd welke nummers dat dan zijnquote:
Hammer to Fall, Fat botom Girls, de rest moet ik ook even bij nadenken hoor want ik dacht dat die er al instondenquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke nummers dat dan zijn
Thank god its christmas wss ook, Spread your Wings ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Hammer to Fall, Fat botom Girls, de rest moet ik ook even bij nadenken hoor want ik dacht dat die er al instonden
Oja die eerste stond er ook niet in, nou dan zijn we al op de helftquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Thank god its christmas wss ook, Spread your Wings ook waarschijnlijk.
Oh jezus. Dan zijn ze de Beatles wel voorbij.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:47 schreef JaneDoe het volgende:
8(!) nummers van queen die niet eerder in de top 2000 stonden, waaronder hammer to fall
The Miracle, Flashquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Thank god its christmas wss ook, Spread your Wings ook waarschijnlijk.
The Invisible Man en I'm going slightly man dan nog misschien.quote:
The Beatles zijn ze nog niet voorbij, The Stones duidelijk wel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jezus. Dan zijn ze de Beatles wel voorbij.
De logische suspects deden het bij mij allemaal niet
ik hoopte op save me, maar die staat er niet in volgens die onbetrouwbare site...quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke nummers dat dan zijn
Eens maar ja liever Flash dan een liedje van Rapper Boefquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Flash
Spread your wings zou wel mooi zijn
Tuurlijk. Maar You really got me of Wild Places eruit voor Flash is wel jammer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens maar ja liever Flash dan een liedje van Rapper Boef
Sowieso zorgt een overdaad aan nummers van één band er altijd weer voor dat er een hoop andere pareltjes uit de lijst vallen. Wat mij betreft is 15x Queen in de lijst echt wel genoeg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:00 schreef laxus13 het volgende:
Flash is echt matig, zou mijn Queen top 100 niet eens halen denk ik (of net op 100 maybe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |