quote:
Amy jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:18 schreef UitStraling het volgende:
Tragisch wel, had de grootste Joodse vrouw kunnen worden ooit geleefd door haar donkere stem en kwekke karakter![]()
Maar misschien is ze dat op een bepaalde manier toch wel
Dit nummer en dan knalrooie pumps aan hebbenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amy ja![]()
Liefde op het eerste gehoor hier.
Al 40+ uren. Daarom.quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit nummer en dan knalrooie pumps aan hebben![]()
![]()
Tevens hoi allemaal
Waarom wakker?
Waarom niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:19 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Tevens hoi allemaal
Waarom wakker?
Nou de tekst is juist niet flatterendquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:19 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Tevens hoi allemaal
Waarom wakker?
picsquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:21 schreef Molo het volgende:
Ik doe graag mijn eyeliner ter ere van Amy
WTF!quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou de tekst is juist niet flatterend
quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:22 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF!
Ik ga zoeken
Ken de tekst niet eigenlijk
The Night Train (tuut tuut, taduut tuut)quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hooooiii
Ik wacht op de trein
En jij?
Altijd dit weekdeelquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:19 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Tevens hoi allemaal
Waarom wakker?
Oh maar een golddigger vind ik niet negatiefquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]gaat over golddiggers.
Iemand op Youtube "She invested roasting" Yes
quote:
In dit lied is het wel negatief.quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh maar een golddigger vind ik niet negatief
Zou dat best kunnen zijn als ik het uiterlijk ervoor had
Why?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh maar een golddigger vind ik niet negatief
Zou dat best kunnen zijn als ik het uiterlijk ervoor had
Amy maar dan dik en grijs pittig kapselquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In dit lied is het wel negatief.
Amy?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Amy maar dan dik en grijs pittig kapsel
Geld harken, niks doen, beetje rondneuken en dom levenquote:
Rijke vent zoeken, keertje opnieuw werpen en kiloos paprikachips vreten tijdens 't Netflixenquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Geld harken, niks doen, beetje rondneuken en dom leven
Ook wat voor te zeggen
Voor een tijdje dan
Nu leid ik een zinvol bestaan 🤗
Best een ideequote:Op zaterdag 15 december 2018 05:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke vent zoeken, keertje opnieuw werpen en kiloos paprikachips vreten tijdens 't Netflixen
Ik vind daar werkelijk niks voor te zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Geld harken, niks doen, beetje rondneuken en dom leven
Ook wat voor te zeggen
Voor een tijdje dan
Nu leid ik een zinvol bestaan 🤗
Jazeker, wil je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kun je niet eens gewoon je muil houden?
Zonde welquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind daar werkelijk niks voor te zeggen.
Ik werd ooit geheadhunt voor een functie in de silicoonse vallei maar mijn meisje kon me niet zo lang missen zei ze.........zo vaak dit nummer gedraaidquote:
Waarschijnlijk, maarja, it's my lifequote:Op zaterdag 15 december 2018 05:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde wel
Zat mannen die het ook prima vinden denk ik
Mee gaan!quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd ooit geheadhunt voor een functie in de silicoonse vallei maar mijn meisje kon me niet zo lang missen zei ze.........zo vaak dit nummer gedraaid
quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd ooit geheadhunt voor een functie in de silicoonse vallei maar mijn meisje kon me niet zo lang missen zei ze.........zo vaak dit nummer gedraaid
Die heeft vast onfrisse dingen op zijn pc staanquote:
Timmy Thomas?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Die heeft vast onfrisse dingen op zijn pc staan
Kijk die blik in zijn ogen maarquote:
Ze vond het moeilijk om haar tuin achter te latenquote:
Oh jammer zeg!quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vond het moeilijk om haar tuin achter te laten
Ik ken haar al jaren niet meerquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer zeg!
Hoe is het nu tussen jullie?
*kuch*quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vond het moeilijk om haar tuin achter te laten
Ligt ze in haar tuin?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken haar al jaren niet meer
Enge kopquote:
Prachtig nummerquote:
Ken ik gelukkig niet!quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig nummer
Wel voor eeuwig verpest door South Park met hun Brown note
Wees blijquote:
Huh?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:47 schreef DeHovenier het volgende:
Weet überhaupt iemand om ienamd te liefhebben?
Doegquote:
Molo en ik zijn gek op elkaar en houden van elkaarquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:47 schreef DeHovenier het volgende:
Weet überhaupt iemand om ienamd te liefhebben?
Ja?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan echt. Die tingeling wat je steeds voelt
Mwah, met wat je laat zien qua karakter en enge muil past het precies als een puzzel in elkaarquote:
Ja dán wel. Maar dat gebeurt zelden, heel soms met vlinders en alle hysterie, maar meestal in een andere vorm.quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook niet als je verliefd werd?
Geile vorm?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dán wel. Maar dat gebeurt zelden, heel soms met vlinders en alle hysterie, maar meestal in een andere vorm.
Leukquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Molo en ik zijn gek op elkaar en houden van elkaar
Alienvorm?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dán wel. Maar dat gebeurt zelden, heel soms met vlinders en alle hysterie, maar meestal in een andere vorm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:54 schreef Molo het volgende:
[..]Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheidquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Molo en ik zijn gek op elkaar en houden van elkaar
Haquote:
Het is hier geen SCquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarheid
Jammer van die wrat op jouw wang wel. Die staat toch tussen ons in heb ik het idee
quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarheid
Jammer van die wrat op jouw wang wel. Die staat toch tussen ons in heb ik het idee
Nu je het zegt, heb meer last van je stomazakje, kun je dat legen voortaan voor we intiem aan de slag gaan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarheid
Ja de balans is er welquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mwah, met wat je laat zien qua karakter en enge muil past het precies als een puzzel in elkaar
Mag best van mij hoorquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is hier geen SC![]()
Post muziek verdomme,
Ik die wat ik willlllllllllquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is hier geen SC![]()
Post muziek verdomme,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vond dat juist wel een persoonlijke touch gevenquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heb meer last van je stomazakje, kun je dat legen voortaan voor we intiem aan de slag gaan?
Tjauwquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:58 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, ik vind het wel weer goed geweest. Tjuus!
Trusten!quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:58 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, ik vind het wel weer goed geweest. Tjuus!
Dat ik van Rammstein hou wil nog niet zeggen dat ik muziekhater ben, vlegelquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:59 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi hoe Molo hier rondhangt als muziekhater
quote:Op zaterdag 15 december 2018 06:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ik van Rammstein hou wil nog niet zeggen dat ik muziekhater ben, vlegel
Tragisch slecht nummer dit wel jaquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 06:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Tragisch slecht nummer dit wel ja
Haifisch![]()
Ik kruip naast mijn geliefde Miauw, opgewarmd bedje dit dat
Dat zijn zijn betere nummers! In my memory vind ik zijn beste nummer.quote:
Dat is de volgendequote:Op zaterdag 15 december 2018 23:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zijn zijn betere nummers! In my memory vind ik zijn beste nummer.
Dan vind je nummers van Gabriel and Dresden waarschijnlijk ook goed van een tijd terug? Of Andain?quote:
Geen idee, ken ze niet. Hou wel van trance maar ben er nooit actief mee bezig geweest.quote:Op zondag 16 december 2018 00:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan vind je nummers van Gabriel and Dresden waarschijnlijk ook goed van een tijd terug?
Youtube eens naar Gabriel and Dresden of Andain. Dat is te vergelijken met Tiesto zijn eerdere werk. Trance op zijn best.quote:Op zondag 16 december 2018 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, ken ze niet. Hou wel van trance maar ben er nooit actief mee bezig geweest.
Is trance t enige wat je leuk vindt?quote:Op zondag 16 december 2018 00:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Youtube eens naar Gabriel and Dresden of Andain. Dat is te vergelijken met Tiesto zijn eerdere werk. Trance op zijn best.
Edit:
IUk zit nog steeds in die set anders had ik zelf opzoek gegaan naar wat goede trance nummers uit die tijd. Misschien doe ik dat zo ook wel eigenlijk omdat ik dat ook altijd wel lekker vind.
En dit op voluitquote:Op zondag 16 december 2018 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben zó verliefd op dat dansen![]()
Met kerst ga ik alleen maar dit soort films kijken.
Luister die set maar die ik nu nog steeds aan het luisteren ben. Ik zit nu op 38 minuten. Dat is pure kunst als het om house muziek gaat. Ik hou van techno tot pop tot metal tot rock of klassiek, zolang het maar goed in elkaar steekt. Maar ik geef de voorkeur aan elektronische muziek.quote:Op zondag 16 december 2018 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is trance t enige wat je leuk vindt?
Haha Hazes!quote:
Bbbrrrrquote:Op zondag 16 december 2018 00:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha Hazes!
Doe mij dan maar deze. Sorry alvast
quote:Op zondag 16 december 2018 00:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Luister die set maar die ik nu nog steeds aan het luisteren ben. Ik zit nu op 38 minuten. Dat is pure kunst als het om house muziek gaat. Ik hou van techno tot pop tot metal tot rock of klassiek, zolang het maar goed in elkaar steekt. Maar ik geef de voorkeur aan elektronische muziek.
Brrrrquote:Op zondag 16 december 2018 00:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha Hazes!
Doe mij dan maar deze. Sorry alvast
Ik heb me heel lang verzet tegen dat nummerquote:
Heel vrolijk!quote:
Aaaai, wist ik ook niet, dacht een liefde.... Maar dat is uiteindelijk ook wel zo natuurlijk, mooi nummer.quote:Op zondag 16 december 2018 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel vrolijk!
Train! Mijn favoriete nummer is deze
Die tekstZit voor mij iets van herkenning in. Tot ik las dat het over zijn overleden moeder gaat
Mwa.. Niet nu voor mij.quote:
Geniale jongonsquote:
Zelfde soort stem, ander genre.quote:
Jaa die tekstenquote:Op zondag 16 december 2018 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniale jongons![]()
Ik heb m'n Moccaprinsesje op m'n bankje
Stemklankje, brengt nog steeds brood op 't plankje
Soms denk ik terug, hef m'n drankje
Met de sterren in de lucht ik zeg dank je
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na
quote:Op zondag 16 december 2018 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaa die teksten![]()
Een van ze is de broer van een vriendin van mij
Je mag me ook aanrakenquote:Op zondag 16 december 2018 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel erg dichtbij
quote:Op zondag 16 december 2018 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel erg dichtbij
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 16 december 2018 00:50 schreef UitStraling het volgende:
Alleen van 00:00 tot 1:23 luisteren, daarna wegklikken
Lekker, hier een intrigerende Turkse The Cure kloonquote:Op zondag 16 december 2018 00:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Solomun met The Cure. 1 van de beste house tracks ooit gemaakt vind ik.
Tof!quote:Op zondag 16 december 2018 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaaaa, hier ook, klein sneeuwpopje gemaakt in de tuin daarnet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |