abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183739244
registreer om deze reclame te verbergen
Beste gamers,

Ik zit eens te kijken in de Playstation Store of ik nog een leuke deal kan vinden voor kerst.
Nu bedacht ik me dat ik als race fan NFS: Payback helemaal heb gemist, deze is nu 15 in de Store. Persoonlijk vindt ik dit niet veel geld omdat ik me ook best vermaakt heb met Need for Speed uit 2015. Ik weet dat deze tegenwoordig best wat kritiek krijgen maar ik vond hem best aardig, voornamelijk het tunen.

Is Payback net zo vermakelijk als het vorige deel? En hoe zit het met het earnen van geld dat je kunt besteden voor wagens en upgrades? Het nadeel wat ik vond van de versie uit 2015 was dat je best weinig geld verdiende per race en dat je weinig verschillende auto’s kon kopen omdat alles best duur was. Hoe zit dat in Payback, kun je veel wagens tot je beschikking krijgen of moet je het doen met een handje vol? Graag hoor ik ervaringen van jullie die deze hebben gespeeld. :)
pi_183740275
Als je je nou best wel kan vermaken met niet al te hoogdravende arcaderacers, dan doe je toch niet moeilijk over die 15? Je bent er vermoedelijk langer mee bezig dan n avond en een avondje bios met popcorn is duurder.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183740678
De need for speed with loodboxen .
Nee ben zelf fan van deze serie
Maar heb deze links laten liggen.
De games ging net zo snel zakken als fallout 76 van prijs.

De upgrade van je wagen is ook ruk .
De game gebruikt via gratis boxen je upgrade.
En de rest kan je bij kopen.
Dit was hoe de game uit komt
Geen idee of het via een update de loodboxen zijn verwijder.
bassie is gek
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:14:49 #4
429367 DKUp
The one and only
pi_183750391
registreer om deze reclame te verbergen
Ik hoor eigenlijk van iedereen dat Need For Speed Rivals en 2015 beter zijn dan Payback.
Ik heb Payback niet gespeeld en wel de andere delen.
BATMAN BATMAN BATMAN
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')