Als iedereen zo denkt zal het forum een snelle dood sterven...quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet leren mijn mond te houden wanneer het niets toevoegt of verbeterd.
Wat het UitStraling betreft houd ik liever mijn mondquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt zal het forum een snelle dood sterven...
Ontopic;
Huh?quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat het UitStraling betreft houd ik liever mijn mond![]()
Verder ratel ik wel door.
Die gemixte liedjes zijn vaak leuk iddquote:
quote:
Niets hoor, US is gewoon USquote:
Ik?quote:
quote:
Nee maar echt, net zoals het overrated is dat mensen zich aan mij ergeren. Zoiets.quote:
Uhm, ik sta in dubioquote:Op [youtube][/youtube]zaterdag 15 december 2018 02:46 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind US overrated
Wat is jouw woord voor US?quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou zelf liever een ander woord gebruiken.
Het is niet roddelen als ik het benoem waar jij het kan lezen, toch?quote:
Dit vind ik al een mooi antwoordquote:
Viel allemaal reuze tegenquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik al een mooi antwoord
Is de plaat 12 inch of?quote:
Omdat ik op de een of andere manier alleen maar emotioneel onvolwassen mannen zonder verantwoordelijkheidsgevoel aantrekquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk single. Je klinkt niet als een single.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lengte van z’n ‘lijntjes’ coke.
Plaatje erbijquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik op de een of andere manier alleen maar emotioneel onvolwassen mannen zonder verantwoordelijkheidsgevoel aantrek![]()
En ja, dat zegt ook iets over mij
Slowchatquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik op de een of andere manier alleen maar emotioneel onvolwassen mannen zonder verantwoordelijkheidsgevoel aantrek![]()
Wat zegt dat over jou dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Not All Who Wander Are Lostquote:
Zeker nietquote:
Oh yes there is ^^quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor de verloren honten en katjes..
Veel en ingewikkeldquote:
Ik heb bij jou altijd het idee dat je juist heel erg veel van jezelf houdt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel en ingewikkeld
Het komt erop neer dat ik meer van mezelf moet houden in plaats van wachten tot een ander daar een keer misschien eens tijd voor maakt.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:11 schreef -Miauw- het volgende:
Met al die aanbevelingen op YT blijf ik wel in dezelfde muziekkringetjes dolen de laatste tijd![]()
Ik houd wel van mezelf hoorquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het idee dat je juist heel erg veel van jezelf houdt?
Beetje zoals mensen mij zien denk ik hahaha
Dat is logisch. Niets is in je eigen handen voor de 100%quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd wel van mezelf hoorMaar op sommige vlakken leg ik de verantwoordelijkheid bij anderen neer. Dat is niet handig.
quote:
Duhhh!quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel en ingewikkeld
Het komt erop neer dat ik meer van mezelf moet houden in plaats van wachten tot een ander daar een keer misschien eens tijd voor maakt.
Misschien bedoel ik meer dat geven en nemen in balans zijn. Sommige mensen nemen graag omdat ze zich daar beter door voelen, logisch, maar die geven niet zo veel terug.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat is logisch. Niets is in je eigen handen voor de 100%
Tuurlijk wel, zolang je maar niet afhankelijk raakt van een vent of wijf, zowel qua gewenning als financieelquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat is logisch. Niets is in je eigen handen voor de 100%
Ja meestal wel. Soms iets te veel soms iets te weinig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik meer dat geven en nemen in balans zijn. Sommige mensen nemen graag omdat ze zich daar beter door voelen, logisch, maar die geven niet zo veel terug.
Dat bedoel ik.
Houd jij van jezelf?
Idd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang je maar niet afhankelijk raakt van een vent of wijf, zowel qua gewenning als financieel
Mensen aantrekken en afstoten is anders ook niet zo fair.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang je maar niet afhankelijk raakt van een vent of wijf, zowel qua gewenning als financieel
Meestal is goed, altijd is beterquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja meestal wel. Soms iets te veel soms iets te weinig.
Ik vind gewenning niet iets verkeerds, Ik ben al 21/22 jaar samen met mijn vriend. Ik hou /love van de gewenning.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar zielig doen omdat je blijft hangen bij de hand die je voert is helemaal mufquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen aantrekken en afstoten is anders ook niet zo fair.
Klopt, maar wel leuk soms, mits de ander er hetzelfde over denkt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen aantrekken en afstoten is anders ook niet zo fair.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meestal is goed, altijd is beter![]()
Luister ik hierna dan.quote:
Hoe is dat 'voeden'?quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar zielig doen omdat je blijft hangen bij de hand die je voert is helemaal muf
Dit nummer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meestal is goed, altijd is beter![]()
Trendsetter, jijquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit nummer.
Ik was student en ik was de enige in mijn studentehuis die dit nummer leuk vond.
Na mij vond iedereen het leuk
Ik zat net in de eerste van de middelbare schoolquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit nummer.
Ik was student en ik was de enige in mijn studentehuis die dit nummer leuk vond.
Na mij vond iedereen het leuk
Ik had vroeger het cassettebandje van Alannah Mylesquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat net in de eerste van de middelbare schoolNiemand vond het leuk.
Dat moest er nog bijkomenquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou maar in het algemeen
Nouja hij had ergens ver iets weg van Princequote:
Hey hoiquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:22 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik had vroeger het cassettebandje van Alannah Myles(voel me opeens heel oud hahaha) Maar dit was toch wel mijn favo boven Black Velvet
In mijn studentenhuis ook niet. Maar ik ben een doorzetter zeg maar hahahaquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat net in de eerste van de middelbare schoolNiemand vond het leuk.
Ik had vroeger een cassetjebandje van Ome Henkquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:22 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik had vroeger het cassettebandje van Alannah Myles(voel me opeens heel oud hahaha) Maar dit was toch wel mijn favo boven Black Velvet
Ik vind het ook leukquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
In mijn studentennhuis ook niet. Maar ik ben en doorzetter zeg maar hahaha
quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:26 schreef lrishCassidy het volgende:
Ikweet gewoon zeker dat als ze dit nummer horen dat ze aan mij denken. Kan niet anders ^^
BV vind ik beter!quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:22 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Das geen grapje. Ik was toen al vrij aanwezig als het om muziek ging. Mijn hele leven al denk ik. Erg eigenlijk...quote:
Aha......quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik had vroeger een cassetjebandje van Ome Henk
Ik had de CD van de dikke lul bandquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik had vroeger een cassetjebandje van Ome Henk
En van liedjes die op de radio waren maar ik was nooit snel genoeg om 't opneemknopje in te drukken als t liedje begon
Heerlijk!quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Das geen grapje. Ik was toen al vrij aanwezig als het om muziek ging. Mijn hele leven al denk ik. Erg eigenlijk...
Idd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik had de CD van de dikke lul band(gekocht in de uitverkoop ooit
)
Oh en zelf bandjes opnemen op vrijdag met de top40.... Wat haatte ik het als ze door het einde gingen praten
Ik had ook een stiefmoeder.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk!
De liefste stiefmoeder die ik ooit had, draaide dit altijd![]()
Ik mis haar.
Gelovig/sataniste?quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik had ook een stiefmoeder.
Erg lief en ze heeft erg veel voor mij gedaan in mijn leven maar... ze was van de hoe moet ik dat zeggen... spirtuele kant is het aardigst denk ik.
Ik snapte haar view wel waar ze vandaan kwam, maar ik kon er niks mee zelf.
Maar toch elke week opnemenquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
Of liedjes inkorten bij het intro of bij het einde
Dat is niet erg toch, dat je er niets mee kon?quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik had ook een stiefmoeder.
Erg lief en ze heeft erg veel voor mij gedaan in mijn leven maar... ze was van de hoe moet ik dat zeggen... spirtuele kant is het aardigst denk ik.
Ik snapte haar view wel waar ze vandaan kwam, maar ik kon er niks mee zelf.
Hahhaa klopt!quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Deze link kunnen ze net zo goed Prince only noemen ^^
Top40 boeide me nooit zo, alleen de liedjes die ik leuk vond teldequote:Op zaterdag 15 december 2018 03:37 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Maar toch elke week opnemen![]()
En de top40 elke week halen zodat ik vrijdag wist in welke volgorde er gedraaid zou worden
Dan moest je toch weten wanneer ze kwamenquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Top40 boeide me nooit zo, alleen de liedjes die ik leuk vond telde
Nee dat is helemaal niet erg, ze was de beste stiefmoeder die je je maar kan voorstellen, dankzij haar heb ik dingen gedaan die mijn eigen moeder waarschijnlijk niet gedaan had. Eigenlijk ben ik blij met de combi die ik gehad heb. Klinkt best gekquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is niet erg toch, dat je er niets mee kon?
Een ander accepteren zoals diegene is, is voor sommige mensen al te veel![]()
Ik luisterde gewoon radio, en als 't niks was schakelde ik over naar een andere zender. Als 't een leuk liedje was nam ik t op.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan moest je toch weten wanneer ze kwamenIk vond ook niet alles leuk hoor
Nee, kan me er wel iets bijvoorstellenquote:Op zaterdag 15 december 2018 03:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet erg, ze was de beste stiefmoeder die je je maar kan voorstellen, dankzij haar heb ik dingen gedaan die mijn eigen moeder waarschijnlijk niet gedaan had. Eigenlijk ben ik blij met de combi die ik gehad heb. Klinkt best gek
Is niet heel gek toch?quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn verleden is sowieso best vreemd. Katholieke moeder, Protestantse vader, Joodse opa (in WO2). Ik heb alles wel meegekregen. Wat ik vooral meekreeg is dat alles samengaat als je maar wil, van beide kanten.
Had ik bij deze, flauw italo nummer maar waarom kijken ze steeds op hun horlogequote:Op zaterdag 15 december 2018 03:48 schreef -Miauw- het volgende:
Teleurstelling deze vent![]()
Ik dacht vroeger dat hij heel mannelijk was en goed kon dansen. En dat het echt een giletje was![]()
Nummer blijft leuk
Nouja, ik ben atheist.quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is niet heel gek toch?
Ik ben ook een mengelmoesje. Vind het wel wat hebben![]()
Natequote:
Wat vind je wel gek?quote:Op zaterdag 15 december 2018 03:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nouja, ik ben atheist.
Ik vind het zelf niet gek
Hopequote:Op zaterdag 15 december 2018 03:59 schreef UitStraling het volgende:
Was echt zo'n gevoel toen, Phil Collins op drums, Bono zingt ook nog een gevoelige noot en George Michael zag er gezond uit en de rest zingt ook nog mee, Afrika was gered, nooit meer honger, was wel een mooi gevoel hoor maar tja...
Wat?quote:
Deze maakt je op een bepaalde manier koekoek.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Deze maakt je op een bepaalde manier koekoek.
Ook dansbaar ^^quote:
quote:
quote:
Die auto heeft de mooiste kleur rood ooitquote:
Olalaquote:Op zaterdag 15 december 2018 04:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die auto heeft de mooiste kleur rood ooit![]()
En mooie benendie vrouwen, niet die auto.
Dat geluidquote:Op zaterdag 15 december 2018 04:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd mooie benen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wijven met lelijke biggepoten gezien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd mooie benen.
Mits geschoren.
Nog steeds? Ik ken het, blijven hangen in een nummerquote:
De een blijft hangen in een nummer de ander in een trip.quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik ken het, blijven hangen in een nummer
Mja okquote:Op zaterdag 15 december 2018 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wijven met lelijke biggepoten gezien.
triptriptripquote:Op zaterdag 15 december 2018 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De een blijft hangen in een nummer de ander in een trip.
En als je lachgas gebruikt blijft de muziek ook wel eens hangenquote:
quote:
Ik heb echt een tyfushekel aan al die schijt lijsten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:33 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom staat dit nummer niet in de top2000?
Dit was hét uitgaansnummer in mijn tijd.
Soort van paradise by the dashboardlight, maar dan in andere tijden.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik heb er zin inquote:Op zaterdag 15 december 2018 04:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan al die schijt lijsten.
Dus je mist alle leuke nummers die wij posten?quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[..]
Ja. Duurt ook wel ruim een uur dit nummer.
Ik zit op 34 minuten nu.
De mijne is beter ^^quote:
Eerlijk gezegd wel ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus je mist alle leuke nummers die wij posten?
This manquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Is it me, myself and I
.........or my narcism..
Heb je 'm geluisterd?quote:
BOEEEEEEEEEEEEEquote:
BOEEEEEEEEEEEEEEEquote:
JIJ BENT AF!quote:Op zaterdag 15 december 2018 04:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de eerste drie seconden maar verder nog niet![]()
Telt niet vind ik
Jij bent af en ik heb Last Christmas zelfs niets eens gehoord toen ik in de kersttram zat woensdagquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind van niet en volgens mij ben jij al lang af
Die zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En voor elk een Bifi
[ afbeelding ]
Mehquote:Op zaterdag 15 december 2018 05:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent af en ik heb Last Christmas zelfs niets eens gehoord toen ik in de kersttram zat woensdag
quote:Op zaterdag 15 december 2018 05:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent af en ik heb Last Christmas zelfs niets eens gehoord toen ik in de kersttram zat woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |