abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184828333
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef anti-loper het volgende:
Misschien voor een keertje om het uit te proberen, maar voorkeur zou uitgaan naar echt vlees en bloed
Ook als het met die robot eigenlijk veel lekkerder is? En als zij naderhand zegt dat ze het zelf ook onwijs lekker vond, en dat ze vindt dat jullie een fijne klik hebben, en zich goed voelt bij jou, en jij haar doet vergeten dat ze een robot is en zich nog nooit zo levend heeft gevoeld als met jou in bed, en dat ze hoopt dat je snel nog een keer ziet?
Nou ja vul zelf maar in, je kan hier allerhande verregaande scenario's bij bedenken (die nu nog theoretisch zijn maar best in de praktijk zouden kunnen gebeuren in de toekomst) waardoor het volgens mij niet meer zo zwart/wit wordt allemaal.
pi_184835274
Ach die discussie had men in de jaren 60 ook toen de eerste robots op de werkplaats kwamen en eind jaren 60 nog eens toen de computer al wat serieuzer was.

En nu 50 jaar later werken we nog steeds en door de computer een hoop nieuwe funties. Ook een hoop verdwenen, want een nieuwe tape hoeft er niet meer opgehangen te worden en sponskaarten bakjes leeg halen hoeft ook niet meer.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:57:16 #78
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_184835804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 02:40 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Ook als het met die robot eigenlijk veel lekkerder is? En als zij naderhand zegt dat ze het zelf ook onwijs lekker vond, en dat ze vindt dat jullie een fijne klik hebben, en zich goed voelt bij jou, en jij haar doet vergeten dat ze een robot is en zich nog nooit zo levend heeft gevoeld als met jou in bed, en dat ze hoopt dat je snel nog een keer ziet?
Nou ja vul zelf maar in, je kan hier allerhande verregaande scenario's bij bedenken (die nu nog theoretisch zijn maar best in de praktijk zouden kunnen gebeuren in de toekomst) waardoor het volgens mij niet meer zo zwart/wit wordt allemaal.
Nee daar heb je ook gelijk in, maar ik denk dat ik daar te terughoudend voor ben. Mensen die er voor openstaan zouden eventueel wel een voorkeur kunnen ontwikkelen, maar je zal altijd wel een groepje mensen houden die voorkeur zullen blijven houden voor echt. Waardoor het nooit helemaal overgenomen zou kunnen worden.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')