abonnement Unibet Coolblue
pi_183738704
Grietje wordt zwanger, 9 maanden ellende, bevallingshel (waar Kluun niets van wil weten), nabloedingen, pijn, katheter en andere rommel...

En hoelang mag grietje van haar kindje genieten?

3 maanden, precies 3 maanden, voordat de kinderopvangjufje de nieuwe echte moeder van het kindje wordt.

Als single grietje heb je weinig keus, maar als je een partner hebt blijf je toch gewoon thuis tot het kindje naar de basisschool gaat (als dit financieel haalbaar is) !

Wat is er toch aan de hand met saai Nederland? Natuurlijk blijft grietje niet thuis, want

-feministen lachen haar uit, thuisblijfmoeder worden is not done in deze tijd

-grietje wil zelf de hort op aka naar haar werk om even weg te zijn van die huilende aandachtzoekende kwijlmachine.

-grietje wil niet teren op haar vent

-veel mannen gaan er ook niet akkoord mee, want hoe moeten ze tegen hun collega's uitleggen dat hun vrouw thuiszit !

Maar de allerdomste reden is deze (zowel vele feministen en mannen roepen dit):

Het is toch oneerlijk dat de vrouw altijd bij haar kind mag zijn en de vader niet? Het is toch niet eerlijk dat de een geld binnenbrengt en de ander niet?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeft de vader het kind 9 maanden gedragen en allerlei ongemakken en ellende doorstaan om het te krijgen?

KLUUN WIL TERUG NAAR DE JAREN 60, toen was het gezin nog heel gewoon, de vrouw thuis, de man op werk, voor altijd gelukkig samen.

En het trieste? Dit gaat steeds erger worden. Voor het eerst dat ik blij ben dat ik al 33 ben.
Niet doen
pi_183738773
Krijg je een kind, zit ie na 33 jaar nog steeds thuis... -O-
pi_183738935
Wel getrouwd dan?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_183738970
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:39 schreef Kluun1985 het volgende:
de vrouw thuis, de man op werk,
ja doei ik ben veel knapper als mn vrouw, zij gaat maar lekker werken, en ik lekker thuis :)
pi_183739606
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:44 schreef cofi het volgende:
Krijg je een kind, zit ie na 33 jaar nog steeds thuis... -O-
Zo hoort het. Waarom zou een gelukkig gezin uit elkaar moeten gaan? Gewoon altijd samen blijven.
Niet doen
pi_183739632
Toekomstig grietje moet gaan werken omdat Kluun niet genoeg centjes binnen kan harken omdat hij geen baantje kan houden ;(
pi_183739635
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:44 schreef cofi het volgende:
Krijg je een kind, zit ie na 33 jaar nog steeds thuis... -O-
^O^ _O-
pi_183739671
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 03:50 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Zo hoort het. Waarom zou een gelukkig gezin uit elkaar moeten gaan? Gewoon altijd samen blijven.
ja of nog beetje extremer, nooit uitje moeders buik weggaan :)
pi_183739676
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 03:57 schreef Maureentje het volgende:
Toekomstig grietje moet gaan werken omdat Kluun niet genoeg centjes binnen kan harken omdat hij geen baantje kan houden ;(
nee het leven werkt anders, of je neemt een man die voor je werkt of je neemt een man voor wie jij werkt, is eigen keuze en kan allebij leuk zijn :)
pi_183739684
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:06 schreef possetje het volgende:

[..]

nee het leven werkt anders, of je neemt een man die voor je werkt of je neemt een man voor wie jij werkt, is eigen keuze en kan allebij leuk zijn :)
Oh en er zijn geen andere keuzes? :{ _O-
pi_183739685
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 03:50 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Zo hoort het. Waarom zou een gelukkig gezin uit elkaar moeten gaan? Gewoon altijd samen blijven.
Een gezin moet niet uit elkaar, maar een kind moet wel zelfstandig worden.

Als ik met pensioen ga, mag ik toch hopen dat mijn kleine haar eigen leven heeft en zelfstandig kan bestaan, zonder dat ze nog maar ¤200,- heeft en geen uitzicht op een toekomst.

Ergo; kap met janken en ga eens iets van je leven maken.
pi_183739690
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:08 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oh en er zijn geen andere keuzes? :{ _O-
*geen man nemen
*vrouw nemen
*alleen blijven
*twee mannen nemen
*een huisdier nemen
pi_183739694
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:08 schreef cofi het volgende:
Ergo; kap met janken en ga eens iets van je leven maken.
jij liep laatst op fok ook onwijs te janken, heb er screenshots van
pi_183739701
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:09 schreef possetje het volgende:

[..]

jij liep laatst op fok ook onwijs te janken, heb er screenshots van
Door mijn manische buien ben ik dat helemaal vergeten. Laat zien! O+
pi_183739702
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:09 schreef possetje het volgende:

[..]

jij liep laatst op fok ook onwijs te janken, heb er screenshots van
:')

Ontopic: :')_!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183739720
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:12 schreef cofi het volgende:

[..]

Door mijn manische buien ben ik dat helemaal vergeten. Laat zien! O+
manisch heb ik ook, wel minder nu ik ouder ben, maar tsja oud,...
pi_183739730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:17 schreef possetje het volgende:

[..]

manisch heb ik ook, wel minder nu ik ouder ben, maar tsja oud,...
En wijs...
pi_183739746
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:18 schreef cofi het volgende:

[..]

En wijs...
en vrij veel kans op celdelingsfouten
pi_183739749
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:09 schreef possetje het volgende:

[..]

*geen man nemen
*vrouw nemen
*alleen blijven
*twee mannen nemen
*een huisdier nemen
Beide werken en het kind dumpen op opvang/bij familie :{ _O_
Mijn broertje vroeg mij al eens : als ook ooit een kind krijg ,kan die dan 1 dag per week bij jou? :X
Sodemieter op _O-
pi_183739758
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:22 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Beide werken en het kind dumpen op opvang/bij familie :{ _O_
Mijn broertje vroeg mij al eens : als ook ooit een kind krijg ,kan die dan 1 dag per week bij jou? :X
Sodemieter op _O-
ik heb eigenlijk heel mn leven wel kids leuk gevonden,alleen als ze zich tegen de ouder gaan afzetten dan vind ik soms wel lastig.. heb je wel eens kid gehad die steelt of sloopt ofzo?
pi_183739795
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:24 schreef possetje het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk heel mn leven wel kids leuk gevonden,alleen als ze zich tegen de ouder gaan afzetten dan vind ik soms wel lastig.. heb je wel eens kid gehad die steelt of sloopt ofzo?
Beetje rare vraag :D Klinkt alsof je het over een huisdier hebt en die dan weg deed omdat hij onhandelbaar was _O- (kan aan mij liggen hoor :P )
pi_183739802
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:35 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Beetje rare vraag :D Klinkt alsof je het over een huisdier hebt en die dan weg deed omdat hij onhandelbaar was _O- (kan aan mij liggen hoor :P )
neu, dat niet,,, gewoon soms heb je kid die vrij makkelijk is, en soms heb je kind die meer ummmm
pi_183739823
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:37 schreef possetje het volgende:

[..]

neu, dat niet,,, gewoon soms heb je kid die vrij makkelijk is, en soms heb je kind die meer ummmm
Ja maar dan is het niet mijn kind :P Gelukkig niet!!! ;)
Heb wel ooit eens een kindje "gevonden"! Uit de auto ontsnapt toen pa winkelen was en zijn dochtertje van 3 in de auto had laten zitten alleen :{ Politie wilde/kon niet komen en ik zat met dat meisje voor 4 uur "opgescheept" Toeval was dat ze precies op mij leek als kind en ik kwam natuurlijk bekenden (die ik jaren niet had gezien) tegen in de stad :D
Dat kindje had ik wel willen houden O+
pi_183739831
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:41 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja maar dan is het niet mijn kind :P Gelukkig niet!!! ;)
Heb wel ooit eens een kindje "gevonden"! Uit de auto ontsnapt toen pa winkelen was en zijn dochtertje van 3 in de auto had laten zitten alleen :{ Politie wilde/kon niet komen en ik zat met dat meisje voor 4 uur "opgescheept" Toeval was dat ze precies op mij leek als kind en ik kwam natuurlijk bekenden (die ik jaren niet had gezien) tegen in de stad :D
Dat kindje had ik wel willen houden O+
owww raar politie die niet komt?

ja als je een kind op straattegenkomt, vind ik ook tricky,,, ouders kunnen ook raar zijn,, of oom,,,
pi_183739844
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 04:43 schreef possetje het volgende:

[..]

owww raar politie die niet komt?

ja als je een kind op straattegenkomt, vind ik ook tricky,,, ouders kunnen ook raar zijn,, of oom,,,
Was wel 20 jar geleden of zo he ;) Ze hadden geen tijd en vroegen mij of ik tijd had om op te letten en dat had ik ;) Maar ik mocht haar niet houden }:| _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')