Man man, ik denk 'wie is dit nu weer'quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef onpartijdigert het volgende:
komop franny, flirt ff met lotus
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Man man, ik denk 'wie is dit nu weer'![]()
En bedankt modje voor deze prachtige TT.
YW, en mensen, geef elkaar even de tijd om een nieuw topic te openen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, opeens heel vals. Alle leuke momenten zijn vergeten. Of wordt ook als negatief weergegeven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Helemaal en totaal
En ze doet dan best wel smerig tegen hem. Voortdurend sneren en dreigen met allerlei dingen.
Ze respecteert zijn nee niet (waarvan ze in gesprekken aangeeft dat dat wel oké is)
En dreigen met dan hoef je ook nooit meer te komen etcquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, opeens heel vals. Alle leuke momenten zijn vergeten. Of wordt ook een negatief weergegeven.
Alsof daarmee iemand dichter naar je toetrekt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dreigen met dan hoef je ook nooit meer te komen etc
tsja een vrouw die duidelijk maakt wel zin te hebben. zag franny er nog wel voor aan om zo vrij te zijn, te zeggen dat lotus er goed uit zietquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Helemaal en totaal
En ze doet dan best wel smerig tegen hem. Voortdurend sneren en dreigen met allerlei dingen.
Ze respecteert zijn nee niet (waarvan ze in gesprekken aangeeft dat dat wel oké is)
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het over je UI, dat plaatje bij je naam.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:09 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
tsja een vrouw die duidelijk maakt wel zin te hebben. zag franny er nog wel voor aan om te zeggen dat lotus er goed uit ziet
Zo ziet ze het wel, denk ik. Iets van, als ik dat zeg, dan komt hij er wel bij liggen, want ja wie wilt er nu niet bij Lotus in bed liggenquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof daarmee iemand dichter naar je toetrekt.
oh, ja, kerst he. net gemaakt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het over je UI, dat plaatje bij je naam.![]()
Tot voor kort werkte het.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat ziet ze het wel, denk ik. Iets van, als ik dat zeg, dan komt hij er wel bij liggen, want ja wie wilt er nu niet bij Lotus in bed liggen
Ja prima, alleen nogal onverwacht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:11 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
oh, ja, kerst he. net gemaakt.
goed gekeurd?
Ze wilde ws weer van alles met hem bespreken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot voor kort werkte het.
Alleen in zo'n klein bed liggen is toch veel lekkerder.
Ik denk echt dat ze zich voor lul voelt staan/ liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze wilde ws weer van alles met hem bespreken.
voor 600.000 mensenquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze zich voor lul voelt staan/ liggen.
Maar niet iedereen is daar hetzelfde in. Ik kan me juist heel goed voorstellen als je al de hele dag met iemand opgetrokken hebt, hoe leuk je degene ook vindt, je ook wel even zonder die ander wilt zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp Lotus wel hoor, dinsdag en woe nacht hadden ze het zo fijn samen en spraken ze ook uit naar elkaar dat ze elkaar leuk vonden, voor het eerst. En nu gisternacht een nachtje niet en dan vandaag opeens weer niet. Als ik verliefd ben dan wil ik ook iedere avond dat het kan met die persoon slapen. Niets fijner dan dat, toch?
Ik las Loes....quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Kapen en dan een waar topic openen.
Daar denkt Mike blijkbaar anders over en dat hebben ze samen besproken. Ze zet zich met dit gedrag aardig voor schut.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp Lotus wel hoor, dinsdag en woe nacht hadden ze het zo fijn samen en spraken ze ook uit naar elkaar dat ze elkaar leuk vonden, voor het eerst. En nu gisternacht een nachtje niet en dan vandaag opeens weer niet. Als ik verliefd ben dan wil ik ook iedere avond dat het kan met die persoon slapen. Niets fijner dan dat, toch?
hoezo voor schut dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar denkt Mike blijkbaar anders over en dat hebben ze samen besproken. Ze zet zich met dit gedrag aardig voor schut.Ze hebben net wat samen.
Ach dat is Mike ..die heeft het engeltje op zijn ene schouder en de duivel op de ander...zo ook vanavond hoorde ik hem zeggen dat Christel eigenlijk ook een dief van de BV was met haar kaarten en dat het voor hem niet hoefde ..ja hij had ook wel zin in een biertje en een patatje (had hard gewerkt) maar hij kon ook heel goed zonder...quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik blijf erbij dat Mike niks wil in Utopia en daar(in) zou hij tegenover Lotus veel duidelijker moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |