abonnement Unibet Coolblue
pi_183738052
Beste dames, heren en ander gespuis.

Ik heb een klacht. Ik kwam net op de homepage van Youtube en een filmpje trok mijn aandacht, met als titel '3 AMAZING LIFE HACKS'. De titel van het filmpje trok mijn aandacht niet, maar de thumbnail was een kanon gemaakt van een batterij, dus nou ja dan klik je er maar op.


Zo gezegd zo gedaan, maar mijn hemel, wat is dit voor een achterlijke shit. Een lifehack wordt als volgt gedefinieerd:



Het moet dus een slimme manier zijn om problemen op te lossen met voorwerpen die iedereen wel in huis heeft liggen. Let op: een slimme manier! Zoals de titel al weggeeft, gaat het om drie 'lifehacks' en ik wil deze even graag een voor een met jullie doornemen.

Lifehack 1

De eerste lifehack begon met een blikje van NIVEA creme ofzo. Daar moet je dan met een stanleymes een blokje uitsnijden. Ff uitkijken met je vingers wel, want je gaat dus met een stanleymes in blik snijden. Als je je godvergetene klauwen niet opensnijdt aan dat kutmes dan haal je je vingertjes wel open aan dat gekartelde blik.

Vervolgens moet je een printplaatje van een powerbank hebben liggen, met een USB-aansluiting (want dat hebben we allemaal?), en daar dan een connector voor een batterij op vastsolderen zodat je dan in dat NIVEA-bakje een daadwerkelijk normale batterij kan stoppen zodat je een gigantisch blik hebt als powerbank en daar zit dan 1 batterij achter verstopt ofzo.

WAAR DE FUCK IS DAT GOED VOOR DAN :( DIE BATTERIJEN ZIJN NOTA BENE DUURDER DAN GEWOON EEN POWERBANK, LOS DUS NOG WAAR JE DE ONDERDELEN VANDAAN MOET HALEN. (Ik gok een kapotte powerbank oid)

Waarom zou je je vingers riskeren om dan met een bulky mongolenpowerbank rond te lopen terwijl je met veel minder moeite en evenveel investering gewoon...een andere powerbank kunt kopen? :r

Lifehack 2

Het begint met een pen, spannend. Maar goed, een pen heb ik in huis, dus misschien is deze 'lifehack' beter? We gaan het zien. Ik moet blijkbaar alleen de 'loop' van de pen gebruiken, en vervolgens de kop van een potlood afzagen? :? Nog wat gedoe met stroomdraad, benieuwd waar dit heengaat. Wat tape en stroomdraad om de potlood heen, en dat prop je dan in die pen. Je pakt wat batterijen erbij (eventueel kan je dezelfde batterij gebruiken als dat godverhoeresekutding uit lifehack 1 ofzo, om de investeringskosten in je kansloze lifehack beetje te drukken)

Vervolgens maak je er een kanon van met wat pepsidopjes, dus nou ja, de thumbnail kwam iig niet uit de lucht gevallen ofzo. Je moet nog iets met luciferkoppen doen. Ah ja, HET IS DAADWERKELIJK EEN KANON. Een compleet ander kanon dan in de thumbnail, maar het is ten minste een kanon.

HOE IS DAT EEN LIFEHACK. DAT IS EEN GADGET 'FOR THE LULZ' EVENTUEEL, MAAR WELK PROBLEEM IN MIJN LEVEN LOS IK HIERMEE EENVOUDIG OP MET STANDAARD ITEMS, KRIJG HOEREKUTEBOLA MET JE KUTFILMPJE :(

Lifehack 3

Ik kan het niet meer, ik ga niet de individuele stappen benoemen voor de derde lifehack. Iets met een wasknijper en een batterij waarmee je een tyfuszacht geluidje af laat gaan als een schuifpui open gaat. Grote nadeel natuurlijk is dat dat 'alarm' amper geluid maakt EN OVERDUIDELIJK VANAF DE BUITENKANT ZICHTBAAR IS.

Ik ben ondertussen 10 lifehack-video's verder dan deze, en ik val van de ene verbazing in de andere. Het slaat echt he-le-maal nergens op. Lifehacks behoren mijn leven te versimpelen, en niet dingen 'op te lossen' die gewoon makkelijker op te lossen zijn door voor EEN GELIJKE INVESTERING gewoon iets kant en klaar te kopen.

Dat was mijn klacht.

Klacht: idiote lifehack-videos waar geen lifehack in voorkomt.

Fijn weekend nog he

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2018 00:55:06 ]
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 00:54:36 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183738077
Fipo
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 00:55:50 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183738095
Nu even lezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zaterdag 15 december 2018 @ 00:58:23 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183738150
WAAR IS HET REFREIN NOU... NOU?
pi_183738164
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 00:58 schreef Zolderkamer het volgende:
WAAR IS HET REFREIN NOU... NOU?
LIFE IS PAIN
  zaterdag 15 december 2018 @ 01:03:39 #6
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183738234
Niet gelezen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 15 december 2018 @ 01:07:02 #7
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183738291
Lang geleden dat ik oprecht moest lachen _O- vertel me alsjeblieft dat je boeken schrijft.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183738336
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:07 schreef houdjemond het volgende:
Lang geleden dat ik oprecht moest lachen _O- vertel me alsjeblieft dat je boeken schrijft.
Helaas, ik moet je teleurstellen ;(
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 15 december 2018 @ 01:12:25 #9
186611 Haags
pi_183738364
Helemaal gelezen. Mooi verhaal, terechte klacht!
Zonder wrijving geen glans
pi_183738395
Terechte klacht net als die fake thumbnails, verdienen een nekschot. :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 15 december 2018 @ 01:15:05 #11
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183738398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:09 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Helaas, ik moet je teleurstellen ;(
Dan koester ik dit topic O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183738406
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dan koester ik dit topic O+
Ik zal ergens volgend jaar vast wel weer een topic openen :+
  zaterdag 15 december 2018 @ 01:16:59 #13
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183738421
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik zal ergens volgend jaar vast wel weer een topic openen :+
Houd ik je aan! *)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183738504
de beste life hack die ik voor mijzelf verzonnen heb is dat ik de ijskast tegenwoordig close to 0 zet, en dan blijft eten opeens aardig wat langer goed :)
pi_183738666
quote:
Maddox is een held _O_

Oh man blast from the past wel, wat was zijn site ook alweer? bestmanintheuniverse ofzo? _O_
pi_183739757
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 00:54 schreef Plompzakker het volgende:
Fipo
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183740321
Sowieso al die clickbait titels en thumbnails :r
pi_183740325
Zeer terechte klacht en fantastisch omschreven!

Enige klacht die ik nog heb is dat ik een versie van het filmpje met jouw commentaar als voice-over mis.
pi_183740333
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183740348
Eensch, eensch, eensch
  zaterdag 15 december 2018 @ 08:22:43 #22
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183740390
Terechte klacht weer kwarkdans.
And so is the past
  zaterdag 15 december 2018 @ 08:35:19 #23
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183740439
Terechte klacht.
Verwende krengen zonder problemen die maar iets verzinnen om toch aandacht te krijgen.
pi_183740466
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 07:42 schreef Harry_Turtle het volgende:
Zeer terechte klacht en fantastisch omschreven!

Enige klacht die ik nog heb is dat ik een versie van het filmpje met jouw commentaar als voice-over mis.
Ben Limburger, weet niet of dat een succes zou zijn.
pi_183740531
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
Beste dames, heren en ander gespuis.

Ik heb een klacht. Ik kwam net op de homepage van Youtube en een filmpje trok mijn aandacht, met als titel '3 AMAZING LIFE HACKS'. De titel van het filmpje trok mijn aandacht niet, maar de thumbnail was een kanon gemaakt van een batterij, dus nou ja dan klik je er maar op.


Zo gezegd zo gedaan, maar mijn hemel, wat is dit voor een achterlijke shit. Een lifehack wordt als volgt gedefinieerd:

[ afbeelding ]

Het moet dus een slimme manier zijn om problemen op te lossen met voorwerpen die iedereen wel in huis heeft liggen. Let op: een slimme manier! Zoals de titel al weggeeft, gaat het om drie 'lifehacks' en ik wil deze even graag een voor een met jullie doornemen.

Lifehack 1

De eerste lifehack begon met een blikje van NIVEA creme ofzo. Daar moet je dan met een stanleymes een blokje uitsnijden. Ff uitkijken met je vingers wel, want je gaat dus met een stanleymes in blik snijden. Als je je godvergetene klauwen niet opensnijdt aan dat kutmes dan haal je je vingertjes wel open aan dat gekartelde blik.

Vervolgens moet je een printplaatje van een powerbank hebben liggen, met een USB-aansluiting (want dat hebben we allemaal?), en daar dan een connector voor een batterij op vastsolderen zodat je dan in dat NIVEA-bakje een daadwerkelijk normale batterij kan stoppen zodat je een gigantisch blik hebt als powerbank en daar zit dan 1 batterij achter verstopt ofzo.

WAAR DE FUCK IS DAT GOED VOOR DAN :( DIE BATTERIJEN ZIJN NOTA BENE DUURDER DAN GEWOON EEN POWERBANK, LOS DUS NOG WAAR JE DE ONDERDELEN VANDAAN MOET HALEN. (Ik gok een kapotte powerbank oid)

Waarom zou je je vingers riskeren om dan met een bulky mongolenpowerbank rond te lopen terwijl je met veel minder moeite en evenveel investering gewoon...een andere powerbank kunt kopen? :r

Lifehack 2

Het begint met een pen, spannend. Maar goed, een pen heb ik in huis, dus misschien is deze 'lifehack' beter? We gaan het zien. Ik moet blijkbaar alleen de 'loop' van de pen gebruiken, en vervolgens de kop van een potlood afzagen? :? Nog wat gedoe met stroomdraad, benieuwd waar dit heengaat. Wat tape en stroomdraad om de potlood heen, en dat prop je dan in die pen. Je pakt wat batterijen erbij (eventueel kan je dezelfde batterij gebruiken als dat godverhoeresekutding uit lifehack 1 ofzo, om de investeringskosten in je kansloze lifehack beetje te drukken)

Vervolgens maak je er een kanon van met wat pepsidopjes, dus nou ja, de thumbnail kwam iig niet uit de lucht gevallen ofzo. Je moet nog iets met luciferkoppen doen. Ah ja, HET IS DAADWERKELIJK EEN KANON. Een compleet ander kanon dan in de thumbnail, maar het is ten minste een kanon.

HOE IS DAT EEN LIFEHACK. DAT IS EEN GADGET 'FOR THE LULZ' EVENTUEEL, MAAR WELK PROBLEEM IN MIJN LEVEN LOS IK HIERMEE EENVOUDIG OP MET STANDAARD ITEMS, KRIJG HOEREKUTEBOLA MET JE KUTFILMPJE :(

Lifehack 3

Ik kan het niet meer, ik ga niet de individuele stappen benoemen voor de derde lifehack. Iets met een wasknijper en een batterij waarmee je een tyfuszacht geluidje af laat gaan als een schuifpui open gaat. Grote nadeel natuurlijk is dat dat 'alarm' amper geluid maakt EN OVERDUIDELIJK VANAF DE BUITENKANT ZICHTBAAR IS.

Ik ben ondertussen 10 lifehack-video's verder dan deze, en ik val van de ene verbazing in de andere. Het slaat echt he-le-maal nergens op. Lifehacks behoren mijn leven te versimpelen, en niet dingen 'op te lossen' die gewoon makkelijker op te lossen zijn door voor EEN GELIJKE INVESTERING gewoon iets kant en klaar te kopen.

Dat was mijn klacht.

Klacht: idiote lifehack-videos waar geen lifehack in voorkomt.

Fijn weekend nog he
Je kan via Youtube je beklag ook doen zodat zij actie kunnen ondernemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')