Nee hoor. Maar Countdownquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar CountdownMannen met haar
![]()
quote:
Muziek meh maar expressieve man vol levenslust en een mooie dochterquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat vind je van Mr. Tyler dan US?
Dat heb ik nog nooit gezien, maar wat een ontzettend mooie vrouwquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze in Neighbours speelde ....
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik had hier vroeger zo'n teringhekel aan maar vind het al een tijdje geniaal om mee te bleeeehren en een mooie band, leuke types![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spinvis. Herinneringen die ik liever vergeet![]()
Voor mij niet. Dit nummer is persoonlijk voor mij.quote:
Soms is een mooie plaat pijnlijk, lekker jankenquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Voor mij niet. Dit nummer is persoonlijk voor mij.
Mooi nummer wel, schitterend nummer zelfs, maar persoonlijk.
Mijn ex overleed op die datum, 2 dagen voor z'n 27e verjaardag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Voor mij niet. Dit nummer is persoonlijk voor mij.
Mooi nummer wel, schitterend nummer zelfs, maar persoonlijk.
You never can tellquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou hier niet, not this night ^^
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mijn ex overleed op die datum, 2 dagen voor z'n 27e verjaardag.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mijn ex overleed op die datum, 2 dagen voor z'n 27e verjaardag.
quote:
quote:
Best vreemd, want ik was zelf nog jong, maar die man. Dat was een man.quote:
Hou dat vast!quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:43 schreef lrishCassidy het volgende:
En ja het leven gaat door. Maar toch.
Sommige mensen blijven altijd bij mij.
Hij was er 1 van
Herken het wel hoor, dat heb ik met dit nummer:quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:43 schreef lrishCassidy het volgende:
En ja het leven gaat door. Maar toch.
Sommige mensen blijven altijd bij mij.
Hij was er 1 van
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Herken het wel hoor, dat heb ik met dit nummer:
Absurd als iemand wegvalt en alles gaat gewoon door.
Wie was dat voor jou?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Herken het wel hoor, dat heb ik met dit nummer:
Absurd als iemand wegvalt en alles gaat gewoon door.
Zus, vriendin en eerst geboren kind. Only the good die young. Daarom zit ik hier nog.quote:
Dat ben jij. Niks om je voor te schamen.quote:
Ik schaam me niet zo snel, mensen schamen zich eerder voor mij ofzo ^^quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ben jij. Niks om je voor te schamen.
Dat heb ik met dit nummer ... al jaren ... en sinds september is het voor het speciaalste meisje![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik schaam me niet zo snel, mensen schamen zich eerder voor mij ofzo ^^
Blijft goed, ook als je niet verliefd bent. Diepere betekenis, whiehoequote:Op zaterdag 15 december 2018 01:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was ooit een verliefdheidsplaatje van me
Bazenplaatquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Blijft goed, ook als je niet verliefd bent. Diepere betekenis, whiehoe![]()
Ach welneequote:Op zaterdag 15 december 2018 01:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Goede vraag. Geen idee? Ik ben eerlijk en de meeste mensen zijn dat niet?
Als je zoo samen danstquote:
Das niet zo gek. Een hard-core FOK!ker is ook iets om je kapot te schamen. en je komt niet zomaar in aanmerking om als echte looser deze plaats in te nemen...quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik schaam me niet zo snel, mensen schamen zich eerder voor mij ofzo ^^
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Das niet zo gek. Een hard-core FOK!ker is ook iets om je kapot te schamen. en je komt niet zomaar in aanmerking om als echte looser deze plaats in te nemen...
De mensen om je heen hebben gelijk en daarom voel je je hier thuis, bij je mede-loosers
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Das niet zo gek. Een hard-core FOK!ker is ook iets om je kapot te schamen. en je komt niet zomaar in aanmerking om als echte looser deze plaats in te nemen...
De mensen om je heen hebben gelijk en daarom voel je je hier thuis, bij je mede-loosers
Loser?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Allemaal kanslosersquote:
Nee, jij bent de ergstequote:Op zaterdag 15 december 2018 01:26 schreef lrishCassidy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is iedereen hier een loser behalve ik?
De überloserquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
De leukste, de enige échte ^^
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus ik als nieuwkomer ben erger dan de mensen die hier al jaren en jaren hangen? Echt?
Gefeliciteerd, vandaag is je FOK!verjaardag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus ik als nieuwkomer ben erger dan de mensen die hier al jaren en jaren hangen? Echt?
Oh is dat zo? Hoe oud ben ik?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vandaag is je FOK!verjaardag.
Yepquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Potverdikkie ik zie hetquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vandaag is je FOK!verjaardag.
Je registreerde je precies een jaar geleden, dus je bent 1quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Hoe oud ben ik?
Waarom zien jullie dat en ik zelf niet?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Potverdikkie ik zie het
Irish gefeli!
Jouw account is 1. Hoe oud jij bent who knows, who cares.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Hoe oud ben ik?
lrishCassidyquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom zien jullie dat en ik zelf niet?
Een jaar pas? Jeetje ik heb zo veel meer rimpels door jullie in dat ene jaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je registreerde je precies een jaar geleden, dus je bent 1AHHHN KOETSJIEKOEEEE
Ik denk altijd bij haar, er is geen ruimte voor een vagina want je weegt maar 31 kilo en je bent 131 centimeter hoogquote:
Ik hou van Youtube... Alles waar je aan denkt kan je vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Een beetje triest voor de vrijdag avond maar hier kwam ik terecht.
quote:
Omdat we viespeuken zijn, daarom.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie checken profielen? Why?
Conwayquote:
Omdat je altijd loopt te miepen dat je een nieuwkomer bentquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie checken profielen? Why?
Dat lijk ik, dat ben ik niet.quote:
Maar waarom zijn jullie viespeuken dan en geen gentlemen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat we viespeuken zijn, daarom.
Heb je ook aan mij gezetenquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat je altijd loopt te miepen dat je een nieuwkomer bent
En je Nederlands is vrij kutquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat lijk ik, dat ben ik niet.
In tegendeel.
Nouja een jaar oud is vrij nieuw toch en ik loop daar zelden over te miepen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat je altijd loopt te miepen dat je een nieuwkomer bent
Als ik een keer tijd en zin heb zal ik al je 'IK BEN NIEUW EN ENG's eens voor je verzamelen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nouja een jaar oud is vrij nieuw toch en ik loop daar zelden over te miepen.
Okay doe eens, want mensen reageren nog steeds op mij op die manier terwijl ik er schijnbaar al een jaar ben . Doe Datquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd en zin heb zal ik al je 'IK BEN NIEUW EN ENG's eens voor je verzamelen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar waarom zijn jullie viespeuken dan en geen gentlemen?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat we viespeuken zijn, daarom.
"al een jaar"quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Okay doe eens, want mensen reageren nog steeds op mij op die manier terwijl ik er schijnbaar al een jaar ben . Doe Dat
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik was op Viva niet eng en hier ook niet. Als er iemand geen vlieg kwaad doet ben ik het.
Jij bent als dronken pissen en denken dat je klaar bent maar dan loop je terug en dan voel je toch nog een plekje nat, je muziek is wel leuk hoor en je bent wel liefquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik was op Viva niet eng en hier ook niet. Als er iemand geen vlieg kwaad doet ben ik het.
Ja, nu weten we het wel Maria Magdalenaquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Je bent als dronken pissen. Ik ben geen man, Leg eens uit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent als dronken pissen en denken dat je klaar bent maar dan loop je terug en dan voel je toch nog een plekje nat, je muziek is wel leuk hoor en je bent wel lief![]()
Muziekje anders worden mensen boos
Jullie zijn gigolos? ^^quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel Maria Magdalena
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je bent als dronken pissen. Ik ben geen man, Leg eens uit.
Beelddenker, bedanktquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent als dronken pissen en denken dat je klaar bent maar dan loop je terug en dan voel je toch nog een plekje nat, je muziek is wel leuk hoor en je bent wel lief![]()
Muziekje anders worden mensen boos
Wat een agressie weerquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker stompen?
Goedmakertjequote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker stompen?
Ik ook, maar heb daarnaast ook Spaanse familie.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb daarnaast ook Spaanse familie.
Doe dan die clipquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Alles vrouwelijk wat van rond de middellandse zee komt heeft mijn interesse sinds mijn 12e of zo![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doe dan die clip [ afbeelding ]
Ligt vast nog op je werkquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben ik die blik verloren
Voel je jezelf af en toe de Vesuvius qua karakter dan ook?quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jup. Indo's, Spaans, Mocro's, Grieks....tis in mijn familie een ratjetoe
Soms wel, jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je jezelf af en toe de Vesuvius qua karakter dan ook?
quote:
Lekker rustig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Nu even heel iets anders. Wel weer elektronisch maar meer melodieus.
Ook weer een liefdesliedje van weleer, meisje waarmee ik samenwoonde kwam bijna elke dag in deze mindset thuis, voelde me af en toe een hamster in een slangenkooi maar zeker zo vaak de tijger met het hertje losquote:
Ik kan deze 40 keer achter elkaar horen en dan snak ik naar de 41e keerquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok. Mag jij 'm voortaan draaien.
Doe wat je niet laten kanquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan deze 40 keer achter elkaar horen en dan snak ik naar de 41e keer
quote:
Ik werd toen wel een beetje verliefdquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd toen wel een beetje verliefd
quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Long time ago> dit was het lied waarop wijlen mijn liefste hont ging meejanken..
Vergeet ik nooit meer
quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Long time ago> dit was het lied waarop wijlen mijn liefste hont ging meejanken..
Vergeet ik nooit meer
Ik moet leren mijn mond te houden wanneer het niets toevoegt of verbeterd.quote:
*verbetertquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet leren mijn mond te houden wanneer het niets toevoegt of verbeterd.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 02:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet leren mijn mond te houden wanneer het niets toevoegt of verbeterd.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2018 02:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ach ja
Dan kan ik beter altijd mijn mond dicht houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |