abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 18:56:46 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183730487
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 18:58:01 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183730505
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet als je zwart contant geld krijgt toegestopt.
Zwart geld moet je zelf houden, als je het al had.

Als ik wat ijzer koop gaat dat al met bon.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:58:53 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183730517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:10 schreef liedetector het volgende: [..] belangrijkste is dat je postcode klopt...dan komt alles goed *oww en weet je dat niet zeker zet op de achter kant je retour postcode en huisnummer dan gaat het ieg niet naar 2500 NA in den haag waar ze er ook niks mee kunnen) *protip zet achternaam op enveloppe op voornamen kan je nooit matchen met bestaande post als een huisnummer net fout is.....op achternaam kan je dat aan reguliere post en dus adres matchen en komt het vaak toch nog goed omdat in de straat die naam voorkomt (meeste mensen doen nl heel erg hun best, ,maar een henk ingrid of opa en oma kan iedereen zijn in een lange straat(tenminste bij ons wel en is het een sport)) veder doe ik port klein beetje suiker voor de binding kaneelstokjes wat laurier en wat kruidnagel...peren gaar die eruit en dan inkoken van de vloeistof eventueel helpen met wat maizena tot plakkerig en niet te zoet...
Top tip, mooiste binding voor peertjes geeft wat pectine, wordt het siroopachtig van zonder gel of klonterigheid
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183730570
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:48 schreef fietsie het volgende:

En de ingeschakelde zenders beperken zich tot 1-2-3?
Veel 1,2,3, maar ook BBC en Discovery.

En ik ben helemaal op de hoogte van alle sport waar ik me nooit in interesseer. Overdag overigens ook veel RTL Z. Of hoe dat maar heet. Financieel nieuws. En nu uiteraard dat vervelende, wurgneigingen oproepende Dwdd. Echt :r tv.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel 1,2,3, maar ook BBC en Discovery.

En ik ben helemaal op de hoogte van alle sport waar ik me nooit in interesseer. Overdag overigens ook veel RTL Z. Of hoe dat maar heet. Financieel nieuws. En nu uiteraard dat vervelende, wurgneigingen oproepende Dwdd. Echt :r tv.
Overdag geen 'Live at the Apollo' meestal nee :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183730642
's Morgens wordt er gekeken naar Nederland in Beweging. Like wtf. Als je daar aan meedoet; prima, snap ik. Maar er naar kijken 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730648
Goed, nu hebben we dus ineens een PS4. Iemand tips voor een leuke (Fantasy) RPG?? Dat is eigenlijk het enige soort spel wat ik zelf een beetje leuk vind geloof ik.. Oh en wellicht F1 als me dat een beetje lukt maar die komt er als het goed is aan. Nu alleen Fifa in huis :Z
pi_183730651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:04 schreef fietsie het volgende:

Overdag geen 'Live at the Apollo' meestal nee :P
Ik weet niet wat dat is. Dus ik negeerde het maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:07:38 #9
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_183730655
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:58 schreef liedetector het volgende:

[..]

vaker van je zolderkamer afkomen dan?

*en wat zijn stoofpeertjes toch lekker, blij dat ik die weer eens gemaakt heb

Het was een vraag, aan haar.

OK geniet ervan.
Ik ga aan de kip sate met gebakken aardappeltjes.
zzzzz
pi_183730662
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, nu hebben we dus ineens een PS4. Iemand tips voor een leuke (Fantasy) RPG?? Dat is eigenlijk het enige soort spel wat ik zelf een beetje leuk vind geloof ik.. Oh en wellicht F1 als me dat een beetje lukt maar die komt er als het goed is aan. Nu alleen Fifa in huis :Z
Skyrim.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:08:21 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183730671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dat is. Dus ik negeerde het maar.
Standup comedy @ bbc
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183730681
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Skyrim.
Dat Elder Scrolls spel? Was wel de eerste die me opviel in het rijtje..
pi_183730688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:

Dat Elder Scrolls spel? Was wel de eerste die me opviel in het rijtje..
Echt, dat is nog steeds briljant. _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730693
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Twijfelachtig hoor. Het is met één S.
Staat genoteerd. Officieel is het dus Driebergen Rijsenburg. Vroeger waren het twee gemeenten en nu is het een plaats die deel uitmaakt van gemeente Utrechtse Heuvelrug.

Ik zag vandaag ook een stukje DWDD van gisteren. Er zaten een handjevol Nederlandse artiesten a capella een nummer te verkrachten. God wat vals. Lang leve de muteknop.
Spoilers!
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:09:30 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183730698
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, nu hebben we dus ineens een PS4. Iemand tips voor een leuke (Fantasy) RPG?? Dat is eigenlijk het enige soort spel wat ik zelf een beetje leuk vind geloof ik.. Oh en wellicht F1 als me dat een beetje lukt maar die komt er als het goed is aan. Nu alleen Fifa in huis :Z
Hier wordt Elder Scrolls Online gespeeld maar of die op de PS4 ook tof is weet ik niet, omdat je dan geen Addons hebt..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183730726
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Staat genoteerd. Officieel is het dus Driebergen Rijsenburg. Vroeger waren het twee gemeenten en nu is het een plaats die deel uitmaakt van gemeente Utrechtse Heuvelrug.

Ik zag vandaag ook een stukje DWDD van gisteren. Er zaten een handjevol Nederlandse artiesten a capella een nummer te verkrachten. God wat vals. Lang leve de muteknop.
Ik was al aan het klagen tegen Jross hoe prachtige nummers volkomen werden verneukt. Dat kerstnummer van John Lennon. omg wat erg :X :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730741
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt, dat is nog steeds briljant. _O_
Ok, koop ik die. Kijken of ik dat kan.
Ben nooit verder gekomen dan Diablo III en Baldur's Gate met cheats :P
pi_183730744
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:09 schreef fietsie het volgende:

Hier wordt Elder Scrolls Online gespeeld maar of die op de PS4 ook tof is weet ik niet, omdat je dan geen Addons hebt..
Ja, dat vond ik dan weer weinig aan. De MMO.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730754
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was al aan het klagen tegen Jross hoe prachtige nummers volkomen werden verneukt. Dat kerstnummer van John Lennon. omg wat erg :X :X
Dat was wel een dieptepuntje idd.. maar ja wat wil je met Trijntje O. :X :r
pi_183730760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:

Ok, koop ik die. Kijken of ik dat kan.
Ben nooit verder gekomen dan Diablo III en Baldur's Gate met cheats :P
Dit is echt veel mooier O+ (al was Baldur's Gate ook erg gaaf)

En als je even niet weet wat je nu moet doen ga je hier heen: https://en.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was al aan het klagen tegen Jross hoe prachtige nummers volkomen werden verneukt. Dat kerstnummer van John Lennon. omg wat erg :X :X
Ja dat was het. En dan zitten ze onderling met hun gitaar op schoot lekker artistiek naar elkaar te kijken want ze voelen het helemaal. Bah.

Ik kijk trouwens wel tv. Maar altijd op mijn voorwaarden. Ik heb vandaag nog de biatlon van gisteren en vandaag gekeken.
Spoilers!
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:13:10 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183730777
Hmmm PS4 Pro nu voor 300,- is wel... verleidelijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183730779
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is echt veel mooier O+ (al was Baldur's Gate ook erg gaaf)

En als je even niet weet wat je nu moet doen ga je hier heen: https://en.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim
https://www.bol.com/nl/p/(...)HwQ.1.2.ProductTitle
Deze dus??

Ja en Baldur's gate is inmiddels ook al zo'n 18 jaar geleden ongeveer he :D
pi_183730782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, nu hebben we dus ineens een PS4. Iemand tips voor een leuke (Fantasy) RPG?? Dat is eigenlijk het enige soort spel wat ik zelf een beetje leuk vind geloof ik.. Oh en wellicht F1 als me dat een beetje lukt maar die komt er als het goed is aan. Nu alleen Fifa in huis :Z
Horizon zero dawn. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_183730801
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ja dat was het. En dan zitten ze onderling met hun gitaar op schoot lekker artistiek naar elkaar te kijken want ze voelen het helemaal. Bah.

Ik kijk trouwens wel tv. Maar altijd op mijn voorwaarden. Ik heb vandaag nog de biatlon van gisteren en vandaag gekeken.
Ja, dat is dus ook een puntje, want het is niet op mijn voorwaarden. Ik ken heus wel mooie tv ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730814
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Staat genoteerd. Officieel is het dus Driebergen Rijsenburg. Vroeger waren het twee gemeenten en nu is het een plaats die deel uitmaakt van gemeente Utrechtse Heuvelrug.
Ik ken het amper anders dan Driebergen. Dubbele namen doen het volgens mij slecht in plaatsnamen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183730826
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:

https://www.bol.com/nl/p/(...)HwQ.1.2.ProductTitle
Deze dus??

Ja en Baldur's gate is inmiddels ook al zo'n 18 jaar geleden ongeveer he :D

:Y

Krijg nu prompt weer de neiging verder te spelen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730834
LOL was even vergeten dat Tav Fifa speelt nu (met Engels commentaar..). Ik kijk op naar de tv en dacht dat het echt was _O-
pi_183730845
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ken het amper anders dan Driebergen. Dubbele namen doen het volgens mij slecht in plaatsnamen.
Juist omdat onze vrienden hun plaatsnaam communiceren als Driebergen (-Rijsenburg) (ja, tussen haakjes), raakte ik in de war. Want ik ken de plaats Driebergen natuurlijk wel.
Spoilers!
pi_183730863
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Horizon zero dawn. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
https://www.bol.com/nl/p/(...)MVQ.1.2.ProductTitle
Deze? Ziet er ook wel mooi uit. :Y
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:17:45 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183730890
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)MVQ.1.2.ProductTitle
Deze? Ziet er ook wel mooi uit. :Y
The Witcher wordt hier ook geroepen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183730904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)MVQ.1.2.ProductTitle
Deze? Ziet er ook wel mooi uit. :Y
Is echt onwijs tof. Mijn favoriete spel toch wel. The Witcher is ook erg goed.
pi_183730930
The Witcher is ook goed :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183730954
Ok, The Witcher gaat ook op het lijstje. Straks heeft Tav helemaal geen kans meer om zelf te spelen _O-

Overigens kocht hij dat ding omdat hij dan volgende week niet zielig is als ik in Frankrijk zit :+ :')
pi_183730989
Officieel Driebergen-Rijsenburg, zonder haakjed, in de volksmond Driebergen (bij ons Drie Bergen, met de klemtoon op de Ber). Makkelijk genoeg heet het station dan weer Driebergen-Zeist.

Halve dag in Appingedam doorgebracht (en de rest van de dag in bus, trein en auto erheen), bijna thuis en dan van het weekend genieten O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183731017
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, The Witcher gaat ook op het lijstje. Straks heeft Tav helemaal geen kans meer om zelf te spelen _O-

Overigens kocht hij dat ding omdat hij dan volgende week niet zielig is als ik in Frankrijk zit :+ :')
Wat een geweldig excuus :D :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 december 2018 @ 19:23:53 #37
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183731036

_O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183731039
Zijn trouwens allemaal wel grote spellen waar je helemaal in opgaat en niet echt gaat afwisselen waarschijnlijk. Dus ik zou er eentje uitkiezen en de rest alleen kopen als er een goede aanbieding is.
pi_183731048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een geweldig excuus :D :D
Ben bang dat hij het nog een beetje meent ook ;)
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:24:31 #40
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_183731049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, nu hebben we dus ineens een PS4. Iemand tips voor een leuke (Fantasy) RPG?? Dat is eigenlijk het enige soort spel wat ik zelf een beetje leuk vind geloof ik.. Oh en wellicht F1 als me dat een beetje lukt maar die komt er als het goed is aan. Nu alleen Fifa in huis :Z
God of War vond ik erg geslaagd. Wel meer actie georiënteerd, maar gebaseerd op Noorse mythologie.
Shadows of Mordor is erg leuk. Ook meer actie georiënteerd. Vervolg is ook erg goed.
Uncharted 4: actie film achtig spel. Los gebaseerd op Indiana Jones. Zelfde idee, tempel leegroven, nazi’s of iets dergelijke vermijden.
The Witcher 3 en uitbreidingen. Volledige RPG, goed verhaal, uitbreidingen groter dan het eerste spel. Veel content.
Red Dead Redemption 2. Zelfs Anna speelt het, omdat het gewoon een episch Western verhaal is. Lichte RPG elementen.
pi_183731052
Red Dead redemption 2 :7 ok geen fantasy.. maar wel goed :+

Verder vind ik assasins creed odyssey ook heel goed. Die is ondertussen ook een RPG te noemen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:25:11 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183731066
Zouden race spelletjes ook zonder zo'n stuur beetje te doen zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183731068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:23 schreef Myraela het volgende:
Zijn trouwens allemaal wel grote spellen waar je helemaal in opgaat en niet echt gaat afwisselen waarschijnlijk. Dus ik zou er eentje uitkiezen en de rest alleen kopen als er een goede aanbieding is.
Vind ze allemaal totaal niet duur eigenlijk, dus moet nu vooral 1 kiezen idd.. En dan eerst maar eens zien of ik dat ook echt ga spelen.
pi_183731073
RDR zijn we pas net in begonnen, tot nu toe wel tof. Al haakte m'n vriend af toen die dood ging, en weer veel te ver terug moest beginnen.
pi_183731108
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind ze allemaal totaal niet duur eigenlijk, dus moet nu vooral 1 kiezen idd.. En dan eerst maar eens zien of ik dat ook echt ga spelen.
Het zijn allemaal al wat 'oudere' spelletjes natuurlijk. In de store hebben ze soms echt fijne aanbiedingen. Dan heb ik altijd wat spijt dat we het spel al meteen hadden gekocht. :')
pi_183731114
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

God of War vond ik erg geslaagd. Wel meer actie georiënteerd, maar gebaseerd op Noorse mythologie.
Shadows of Mordor is erg leuk. Ook meer actie georiënteerd. Vervolg is ook erg goed.
Uncharted 4: actie film achtig spel. Los gebaseerd op Indiana Jones. Zelfde idee, tempel leegroven, nazi’s of iets dergelijke vermijden.
The Witcher 3 en uitbreidingen. Volledige RPG, goed verhaal, uitbreidingen groter dan het eerste spel. Veel content.
Red Dead Redemption 2. Zelfs Anna speelt het, omdat het gewoon een episch Western verhaal is. Lichte RPG elementen.
Ik vind denk ik puzzel-achtig het leukste. Ben nooit zo goed in spellen qua vingervlugheid en zo :')
pi_183731122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:25 schreef fietsie het volgende:
Zouden race spelletjes ook zonder zo'n stuur beetje te doen zijn?
Zeker! Hangt er wel vanaf wat je wilt, maar is heel goed te doen.

Ik ben zelf meer van de arcade racers.. en net nu kan ik niet op de naam komen :’)

FlatOut _O_

Hier aan boord hebben we de gram turismo variant van Microsoft op de Xbox 360. Is een ‘technische’ racer. Gaat heel goed met de controller.
pi_183731124
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:24 schreef Anthraxx het volgende:

God of War vond ik erg geslaagd. Wel meer actie georiënteerd, maar gebaseerd op Noorse mythologie.
Shadows of Mordor is erg leuk. Ook meer actie georiënteerd. Vervolg is ook erg goed.
Uncharted 4: actie film achtig spel. Los gebaseerd op Indiana Jones. Zelfde idee, tempel leegroven, nazi’s of iets dergelijke vermijden.
The Witcher 3 en uitbreidingen. Volledige RPG, goed verhaal, uitbreidingen groter dan het eerste spel. Veel content.
Red Dead Redemption 2. Zelfs Anna speelt het, omdat het gewoon een episch Western verhaal is. Lichte RPG elementen.
Ik vroeg Jross net en die noemde drect God of War & Red Dead Redemption
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731125
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het zijn allemaal al wat 'oudere' spelletjes natuurlijk. In de store hebben ze soms echt fijne aanbiedingen. Dan heb ik altijd wat spijt dat we het spel al meteen hadden gekocht. :')
Nja 25-35 euro vind ik iig niet te veel om zo spontaan te kopen iig :)
pi_183731129
Last of us O+ Is trouwens ook één van m'n favoriete games. Maar dat is geen rpg. Maar wel een tof verhaal en mooi spel.
pi_183731149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:28 schreef Myraela het volgende:
Last of us O+ Is trouwens ook één van m'n favoriete game. Maar dat is geen rpg. Maar wel een tof verhaal en mooi spel.
Die ken ik niet? Wat voor genre is dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 19:29:09 #52
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_183731152
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:28 schreef Myraela het volgende:
Last of us O+ Is trouwens ook één van m'n favoriete game. Maar dat is geen rpg. Maar wel een tof verhaal en mooi spel.
Ik vond hem niet bijzonder en vrij saai, maar ik schijn redelijk alleen te staan met die mening :+
pi_183731163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vroeg Jross net en die noemde drect God of War & Red Dead Redemption
Ohja die laatste is wel nog duur, maar heel nieuw begreep ik al. Die laat ik nog wel ff voor wat het is :) God of War heb ik op de lijst gezet.
pi_183731178
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vond hem niet bijzonder en vrij saai, maar ik schijn redelijk alleen te staan met die mening :+
Nope :7

Overigens: Far Cry 5 heeft heerlijke humor :7
pi_183731182
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:

Ohja die laatste is wel nog duur, maar heel nieuw begreep ik al. Die laat ik nog wel ff voor wat het is :) God of War heb ik op de lijst gezet.
Ik zei: 'fantasy, rpg, puzzles, niet zo goed qua vingervlugge skills' en hij zei: God of War then.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731197
Hij heeft ze overigens wel allemaal gespeeld, ik alleen Skyrim en The Witcher :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zei: 'fantasy, rpg, puzzles, niet zo goed qua vingervlugge skills' en hij zei: God of War then.
:D ^O^ ook geschikt voor computerspelletjes-noobs dus?? O-)
pi_183731216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft ze overigens wel allemaal gespeeld, ik alleen Skyrim en The Witcher :+
Skyrim staat dan ook op eenzame hoogte.

Jammer dat Online zo tegenviel.
pi_183731238
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:32 schreef FranticDJ het volgende:

Skyrim staat dan ook op eenzame hoogte.

Jammer dat Online zo tegenviel.
Ja. Skyrim was briljant. Oh, wat heb ik me daar in verloren O+ (en dat voor iemand die het allerliefst gewoon WoW speelt en je moet wel met een verdomd goed spel komen wil het me langere tijd bij WoW weg houden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja. Skyrim was briljant. Oh, wat heb ik me daar in verloren O+ (en dat voor iemand die het allerliefst gewoon WoW speelt en je moet wel met een verdomd goed spel komen wil het me langere tijd bij WoW weg houden)
Klopt!

Ik ben gestopt omdat er een bug in een quest zat :’)

Op zo’n kerkhof moest je een bloedspoor volgen. En dan zou er ergens een NPC moeten verschijnen. Die verscheen nooit.

Toen deed ik een angry german kid.
pi_183731271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Die ken ik niet? Wat voor genre is dat?
Ik kan het nooit zo goed uitleggen. Maar het is een soort survival, geen open world. Beetje apocalyps verhaal. Is vooral gewoon echt leuk om mee te kijken. Terwijl veel spellen toch een beetje gaan vervelen als je zelf niet speelt.
pi_183731277
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:34 schreef FranticDJ het volgende:

Klopt!

Ik ben gestopt omdat er een bug in een quest zat :’)

Op zo’n kerkhof moest je een bloedspoor volgen. En dan zou er ergens een NPC moeten verschijnen. Die verscheen nooit.

Toen deed ik een angry german kid.
Op de pc kan je dan de console openen en het zo oplossen. Ik weet niet hoe dat op een spelcomputer gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:34 schreef Myraela het volgende:

Ik kan het nooit zo goed uitleggen. Maar het is een soort survival, geen open world. Beetje apocalyps verhaal. Is vooral gewoon echt leuk om mee te kijken. Terwijl veel spellen toch een beetje gaan vervelen als je zelf niet speelt.
Oh, heb wel een zwak voor post-apocalyptische verhalen O+

Ik vond erm....hoe heet dat online spel waarbij je in NY rondloopt nadat een ziekte de wereldbevolking praktisch heeft uitgeroeid - ook zo gaaf. (lekker lopende zin, Isa)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op de pc kan je dan de console openen en het zo oplossen. Ik weet niet hoe dat op een spelcomputer gaat.
Zijn vast ook mogelijkheden, maar goed. Als ik zo moeilijk moet gaan doen vergaat mij t plezier al gauw..

Zelfde als assasins creed syndicate. Geweldige setting in londen. Savefile corrupt op 84% completion..
pi_183731312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:36 schreef Isabeau het volgende:

Ik vond erm....hoe heet dat online spel waarbij je in NY rondloopt nadat een ziekte de wereldbevolking praktisch heeft uitgeroeid - ook zo gaaf. (lekker lopende zin, Isa)
The Division
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731316
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, heb wel een zwak voor post-apocalyptische verhalen O+

Ik vond erm....hoe heet dat online spel waarbij je in NY rondloopt nadat een ziekte de wereldbevolking praktisch heeft uitgeroeid - ook zo gaaf. (lekker lopende zin, Isa)
Ooh, ja! Ik weet welke je bedoelt! Gaaf spel idd. Heb er ooit een season Pass van gekocht.


FallOut schijnt ook goed te zijn, nooit gespeeld.
pi_183731335
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:37 schreef FranticDJ het volgende:

Ooh, ja! Ik weet welke je bedoelt! Gaaf spel idd. Heb er ooit een season Pass van gekocht.

FallOut schijnt ook goed te zijn, nooit gespeeld.
Nou, als ik alle klachten over de huidige Fall Out op Imgur zie dan zou ik die vooral niet kopen :X :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731357
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, als ik alle klachten over de huidige Fall Out op Imgur zie dan zou ik die vooral niet kopen :X :X
Laatste game die ik kocht was Odyssey.. nog niet eens op 20%.

Mag oas vanaf 80% naar een andere game :+ en dat wordt RDR2.
pi_183731365
Moet hier weer even wat doen. Eigenlijk wil ik gewoon naar bed. brb
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183731366
Dank jullie voor alle tips *O*

Geen idee wanneer ik tijd heb om te spelen overigens, maar ga iig een leuk spel kopen :)
Enige vrije week zitten we op een PS4-loos eiland. Wel eindelijk tijd om het boek wat een vriendin geschreven heeft te lezen O+
pi_183731737
Ik heb zo'n zakje koekkruimels gekocht. Wat een nostalgie. O+
pi_183732098
Oh had ik m gesloten _O-
Zat mobiel, niet gezien :B
pi_183732116
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n zakje koekkruimels gekocht. Wat een nostalgie. O+
Oe lekker, vooral als er veel stroop nog tussen zit. :9
pi_183732261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 20:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oe lekker, vooral als er veel stroop nog tussen zit. :9
Kraam bij ons giet er een pollepel warme stroop over O+

50 cent voor een pond
pi_183732871
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n zakje koekkruimels gekocht. Wat een nostalgie. O+
O+
Spoilers!
pi_183733011
Nou, ben benieuwd hoe de handbaldames het tegen Frankrijk doen. Verwacht er maar gewoon niet te veel van, dan kan het zomaar meevallen :)
  vrijdag 14 december 2018 @ 21:13:09 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183733348
Zow. Leuk (gewenst) kerstcadeau geregeld voor onder de boom.
(leren schoudertas)

[ Bericht 17% gewijzigd door fietsie op 14-12-2018 21:19:51 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 december 2018 @ 21:57:26 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183734277
Fles martini en 70 euro Bol.com bon. Goed kerstcadeau vd baas. 8-)

Tevens nu wel dronken. En met leuke collega alleen terug naar hotel. Hm hm.

Houdoe.
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:05:23 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183734517
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:57 schreef Kreator het volgende:
Fles martini en 70 euro Bol.com bon. Goed kerstcadeau vd baas. 8-)

Tevens nu wel dronken. En met leuke collega alleen terug naar hotel. Hm hm.

Houdoe.
Geen domme dingen doen met collega's, voor je het weet woon je er weer ruim 10 jaar mee samen.... Cheers.

Met twee kiezen getrokken en een intense wortelkanaalbehandeling , in de hoop dat die kies het nog even volhoudt (vulling tot op mijn zenuw en de twee kiezen erachter er uit) gaat warm en koud "lekken" Als ik de pijn/gevoeligheid vol houdt dan mag de kies blijven zitten en anders :W

Niet de leukste dag van mijn leven, vast ook niet de nacht van mijn leven

Dus Krea, enjoy :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:07:58 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183734559
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen domme dingen doen met collega's, voor je het weet woon je er weer ruim 10 jaar mee samen.... Cheers.

Met twee kiezen getrokken en een intense wortelkanaalbehandeling , in de hoop dat die kies het nog even volhoudt (vulling tot op mijn zenuw en de twee kiezen erachter er uit) gaat warm en koud "lekken" Als ik de pijn/gevoeligheid vol houdt dan mag de kies blijven zitten en anders :W

Niet de leukste dag van mijn leven, vast ook niet de nacht van mijn leven

Dus Krea, enjoy :D
Sterkte uniekje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:16:25 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183734728
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sterkte uniekje.
Dank je
Badhanddoek alo over de kussen gelegd, lekker wondvocht kwijlen.

Zo uitgehuild, wat gaan jullie allemaal doen dit weekend? Cheer me up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183734777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen domme dingen doen met collega's, voor je het weet woon je er weer ruim 10 jaar mee samen.... Cheers.

Met twee kiezen getrokken en een intense wortelkanaalbehandeling , in de hoop dat die kies het nog even volhoudt (vulling tot op mijn zenuw en de twee kiezen erachter er uit) gaat warm en koud "lekken" Als ik de pijn/gevoeligheid vol houdt dan mag de kies blijven zitten en anders :W

Niet de leukste dag van mijn leven, vast ook niet de nacht van mijn leven

Dus Krea, enjoy :D
Heb zo’n bewondering voor je. Huizenhoog tegenop zien en het toch maar mooi ondergaan _O_
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:20:16 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183734808
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dank je
Badhanddoek alo over de kussen gelegd, lekker wondvocht kwijlen.

Zo uitgehuild, wat gaan jullie allemaal doen dit weekend? Cheer me up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

O+

Ik ga opruimen, want woensdag en donderdag wordt de boel hier geschilderd en behangen (herstellen van lekkage) dus alles moet opgeruimd en half leeggehaald :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:22:01 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183734843
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dank je
Badhanddoek alo over de kussen gelegd, lekker wondvocht kwijlen.

Zo uitgehuild, wat gaan jullie allemaal doen dit weekend? Cheer me up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben transport / taxi / achterwacht van 2 dagen Dickens Kerstmarkt in Lemmer.
Kraampjesbemanning aflossingen heen en weer rijden, voorraaden aanvullen.
Savonds de kramen legen en sochtends weer opbouwen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:23:16 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183734867
Oh en sushi knagen met zijn drie, want Koos heeft een andere baan *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183734882
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:23 schreef Molo het volgende:
Oh en sushi knagen met zijn drie, want Koos heeft een andere baan *O*
Hoef je m niet zo voor te straffen hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183734891
Feli!
Kwak
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:27:35 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183734949
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:23 schreef Molo het volgende:
Oh en sushi knagen met zijn drie, want Koos heeft een andere baan *O*
Yeeah... hopelijk wel een betere :D

Dank je Kaatje dat vind ik lief O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:27:39 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183734951
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoef je m niet zo voor te straffen hoor.
Smaken verschillen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:29:18 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183734984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yeeah... hopelijk wel een betere :D

Dank je Kaatje dat vind ik lief O+
Stabieler en leuker bedrijf. Waar hij nu zit is hij de enige die omzet draait, dat schiet niet echt op :')
Ze hadden 'm gevraagd te blijven omdat het verder een drama was, ja leuk, maar het houdt ergens op dus dit is beter zo oO<
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183734987
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dank je
Badhanddoek alo over de kussen gelegd, lekker wondvocht kwijlen.

Zo uitgehuild, wat gaan jullie allemaal doen dit weekend? Cheer me up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Uniek ^O^

Morgen een beetje schoonmaken en J helpen met wat klusjes en dingen aan mijn auto. Daarna naar rundveehouderij voor de kerstbestelling, de sanitairleverancier om garantiespul op te halen, ijsboerderij voor kerstbestelling, kalfsboerderij voor kerstvlees, Albert Heijn en Kruidvat. 's Avonds krijgen we visite van vrienden.

Zondag zemen we 1 raam op 1-hoog en verder doen we niets.
Spoilers!
pi_183735008
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik ben transport / taxi / achterwacht van 2 dagen Dickens Kerstmarkt in Lemmer.
Kraampjesbemanning aflossingen heen en weer rijden, voorraaden aanvullen.
Savonds de kramen legen en sochtends weer opbouwen.
Dat klinkt leuk en druk :)
Spoilers!
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:30:58 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735016
Moet je lekker spoelen met peroxide Uniek?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:33:24 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735062
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk en druk :)
Ik heb nu al compassie met degenen die in de kraam staan; morgen -1 tot +1 en het waait.
Zondag begint met sneeuw, regen en dan graad of 3 met wind.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:33 schreef fietsie het volgende:

Ik heb nu al compassie met degenen die in de kraam staan; morgen -1 tot +1 en het waait.
Zondag begint met sneeuw, regen en dan graad of 3 met wind.
ow, dan kom ik uit mijn werk en moet naar huis -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:34:26 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735081
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb nu al compassie met degenen die in de kraam staan; morgen -1 tot +1 en het waait.
Zondag begint met sneeuw, regen en dan graad of 3 met wind.
Hebben ze wel van die windbescherming?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:35:55 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735101
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Hebben ze wel van die windbescherming?
Niet van de kraamverhuur; ik heb een groot winddicht kleed en lijmklemmen in mijn wagen; mocht er meer nodig zijn dan is het 20minuten heen en terug van en naar huis.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:36:29 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ow, dan kom ik uit mijn werk en moet naar huis -O-
In jouw regio is de voorspelling sneeuw tot een uur of 9 geloofik. En dan mogelijk regen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:36 schreef fietsie het volgende:

In jouw regio is de voorspelling sneeuw tot een uur of 9 geloofik. En dan mogelijk regen.
Ik ben om 7 uur vrij :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:36:57 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735118
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet van de kraamverhuur; ik heb een groot winddicht kleed en lijmklemmen in mijn wagen; mocht er meer nodig zijn dan is het 20minuten heen en terug van en naar huis.
Warme thee in mega thermoskan en heen en weer springen in de kraam dan maar :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:37:30 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben om 7 uur vrij :P
Dan ben je misschien zo'n mazzelaar die even een kleine sneeuwpop kan maken voor de smelt :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef fietsie het volgende:

Dan ben je misschien zo'n mazzelaar die even een kleine sneeuwpop kan maken voor de smelt :)
Joepie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:38:04 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735143
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Warme thee in mega thermoskan en heen en weer springen in de kraam dan maar :+
Ze zijn helemaal in Dickens stijl opgedoft; er wordt flink thermo-ondergoed onder de wijde jurken gedragen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:38:29 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183735147
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:30 schreef Molo het volgende:
Moet je lekker spoelen met peroxide Uniek?
Nee maar ik spoel rustig in mijn mond door, opgeloste paracetamol... Volgens mij kan het geen kwaad.
Ik zit nu verstrikt in een vrouwentandartspaktijk... assistent die mijn hand vast houdt en mijn ademhaling in de gaten houdt. Ik mag niet mijn adem inhouden. dan legt ze een hand op mijn buik en dan moet ik daar naar toe ademen..... Helpt niet maar geeft toch rust
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183735156
Ik verwacht dit weekend niet meer dan een beetje natte kleddersneeuw. Niet eens genoeg om Sam zijn schoentjes aan te trekken en heel hard te lachen O-) -O-
pi_183735159
Ik heb liever niet dat de tandartsassistente haar hand op mijn buik legt.... seriously
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183735181
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb liever niet dat de tandartsassistente haar hand op mijn buik legt.... seriously
Als je heel erg angstig bent geeft het wellicht wat rust?? Of iig wat afleiding.. :P
pi_183735192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Als je heel erg angstig bent geeft het wellicht wat rust?? Of iig wat afleiding.. :P
Van angst naar ergernis, check :7
Het leidt vast af ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:43:02 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735214
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee maar ik spoel rustig in mijn mond door, opgeloste paracetamol... Volgens mij kan het geen kwaad.
Ik zit nu verstrikt in een vrouwentandartspaktijk... assistent die mijn hand vast houdt en mijn ademhaling in de gaten houdt. Ik mag niet mijn adem inhouden. dan legt ze een hand op mijn buik en dan moet ik daar naar toe ademen..... Helpt niet maar geeft toch rust
als je het fijn vindt is dat erg ok, werkt bij veel mensen wel, maar als je het niet fijn vindt zoals Isa is het wel een ingrijpend iets.
Ik vind het niet zweefteverig, het zorgt er praktisch gezien gewoon voor dat je ademhaling meer naar beneden gaat, maar het moet wel bij je passen.
Ze vragen er wel toestemming voor neem ik aan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:44:04 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735235
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

als je het fijn vindt is dat erg ok, werkt bij veel mensen wel, maar als je het niet fijn vindt zoals Isa is het wel ene ingrijpend iets.
Ik vind het niet zweefteverig, het zorgt er praktisch gezien gewoon voor dat je ademhaling meer naar beneden gaat, maar het moet wel bij je passen.
Ze vragen er wel toestemming voor heen ik aan?
Toestemmingsverlening op z'n Zweeds? Met retrospectieve spijt-optie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735242
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

als je het fijn vindt is dat erg ok, werkt bij veel mensen wel, maar als je het niet fijn vindt zoals Isa is het wel een ingrijpend iets.
Ik vind het niet zweefteverig, het zorgt er praktisch gezien gewoon voor dat je ademhaling meer naar beneden gaat, maar het moet wel bij je passen.
Ze vragen er wel toestemming voor neem ik aan?
Uniek vind volgens mij veel dingen al snel zweefteverig.. maar ik kan het mis hebben :)
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:45:04 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Toestemmingsverlening op z'n Zweeds? Met retrospectieve spijt-optie?
Nee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:45:04 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_183735257
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb liever niet dat de tandartsassistente haar hand op mijn buik legt.... seriously
Mijn tandartsassistente zijn wat jong. Maar over de tandarts zelf zou ik niet klagen. :+
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:45:22 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735266
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Uniek vind volgens mij veel dingen al snel zweefteverig.. maar ik kan het mis hebben :)
Klopt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:45:36 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183735270
Oww wacht.. hand gaat net onder mijn middenrif. Daar moet ik naar toe ademen en daar op concentreren Niet over het gekraak van eruit trekken e.d.
Vond het wel fijn, de concentratie ergens anders aan, ipv wat in je mond gaande is. focus ergens anders en dat probeer je dan ook
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:45:49 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735276
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Mijn tandartsassistente zijn wat jong. Maar over de tandarts zalf zou ik niet klagen. :+
Vind ik altijd heel raar en best misplaatst als mensen zo over hun zorgprofessionals praten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183735285
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Oww wacht.. hand gaat net onder mijn middenrif. Daar moet ik naar toe ademen en daar op concentreren Niet over het gekraak van eruit trekken e.d.
Vond het wel fijn, de concentratie ergens anders aan, ipv wat in je mond gaande is. focus ergens anders en dat probeer je dan ook
Ja, leek mij ook gewoon een nuttige manier van aandacht verleggen en uit hyperventilatie blijven.. :)
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:46:37 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Oww wacht.. hand gaat net onder mijn middenrif. Daar moet ik naar toe ademen en daar op concentreren Niet over het gekraak van eruit trekken e.d.
Vond het wel fijn, de concentratie ergens anders aan, ipv wat in je mond gaande is. focus ergens anders en dat probeer je dan ook
Yes, is toch heel praktisch? Weinig zweverigs aan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183735302
Gefeliciteerd met de nieuwe molomanbaan.

Vanavond wel een hele domme fout gemaakt. Pan met stoofpeertjes opgezet zonder vocht (was afgeleid door vechtende katten). Dus de topping op de hangop zondag zullen gebakken appeltjes worden ipv stoofpeertjes.

Zondag komt een groep vrienden eten incl 2 kids van 3 en 1. Dus morgen vast eten voorbereiden.
En verder moet ik m'n huiswerk van de naaicursus maken. En opruimen zou ook een goed idee zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:47:33 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735311
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe molomanbaan.

Vanavond wel een hele domme fout gemaakt. Pan met stoofpeertjes opgezet zonder vocht (was afgeleid door vechtende katten). Dus de topping op de hangop zondag zullen gebakken appeltjes worden ipv stoofpeertjes.

Zondag komt een groep vrienden eten incl 2 kids van 3 en 1. Dus morgen vast eten voorbereiden.
En verder moet ik m'n huiswerk van de naaicursus maken. En opruimen zou ook een goed idee zijn.
Brandmelders af en alles? Of viel dat nog mee?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef z80 het volgende:

Mijn tandartsassistente zijn wat jong. Maar over de tandarts zelf zou ik niet klagen. :+
Ik heb een geweldige tandarts, maar heb graag dat ze zich op mijn mond concentreert 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183735323
Je hebt een mooie machine gewonnen Kaat!! Nice! Zo iets heb ik ook, alleen een paar generaties ouder (zelfde merk..)
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:48:07 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735328
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe molomanbaan.

Vanavond wel een hele domme fout gemaakt. Pan met stoofpeertjes opgezet zonder vocht (was afgeleid door vechtende katten). Dus de topping op de hangop zondag zullen gebakken appeltjes worden ipv stoofpeertjes.

Zondag komt een groep vrienden eten incl 2 kids van 3 en 1. Dus morgen vast eten voorbereiden.
En verder moet ik m'n huiswerk van de naaicursus maken. En opruimen zou ook een goed idee zijn.
Dank!

En zonde zeg ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183735335
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Brandmelders af en alles? Of viel dat nog mee?
Dat viel mee, ik was in dezelfde ruimte. Maar het meurt nogal
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:48:38 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183735342
Ze vragen bij alles een toestemming :Y
En ik ben geen zweefteef maar een extra handje dat kan al heel goed doen
Daar leer ik zelf ook veel uit... extra handje voor iemand anders :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:49:19 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735359
Ik wilde vanmiddag in het bedrijfsrestaurant betalen met mijn OV-chipkaart

Een arts klopte me heel sarcastisch geruststellend op mijn schouder dat het de beste kon overkomen :') _O- :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:49:40 #127
63722 z80
I fink you freaky
pi_183735366
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Vind ik altijd heel raar en best misplaatst als mensen zo over hun zorgprofessionals praten
Omdat ze er goed uit ziet en een vriendelijke stem heeft mag ik er niet aan denken?
Mag het dan wel als ik iemand op straat tegen kom? Of iemand achter de kassa?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_183735373
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

als je het fijn vindt is dat erg ok, werkt bij veel mensen wel, maar als je het niet fijn vindt zoals Isa is het wel een ingrijpend iets.
Ik vind het niet zweefteverig, het zorgt er praktisch gezien gewoon voor dat je ademhaling meer naar beneden gaat, maar het moet wel bij je passen.
Ze vragen er wel toestemming voor neem ik aan?
Ademen blijft een longfunctie.
“De beweging van het ademen” verplaatst zich van vasthouden ( niet doen) van ribspreiding meer naar beneden en wel naar het laten bewegen van de buikwand, inderdaad.
Geeft vaak meer rust in spannende situaties.

Uniek...dat was heel wat en je hebt het weer gehad.
Ga je morgen weer met de paarden spelen ook?
pi_183735378
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef Molo het volgende:
Ik wilde vanmiddag in het bedrijfsrestaurant betalen met mijn OV-chipkaart

Een arts klopte me heel sarcastisch geruststellend op mijn schouder dat het de beste kon overkomen :') _O- :')
Oh, ik probeer in het zkh wel eens deuren te openen met mijn OV chipkaart. Werkt niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:50:19 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735384
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Omdat ze er goed uit ziet en een vriendelijke stem heeft mag ik er niet aan denken?
Mag het dan wel als ik iemand op straat tegen kom? Of iemand achter de kassa?
Alleen als je het genderneutraal aanpakt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:50:25 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735390
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze vragen bij alles een toestemming :Y
En ik ben geen zweefteef maar een extra handje dat kan al heel goed doen
Daar leer ik zelf ook veel uit... extra handje voor iemand anders :Y
^O^

Geen zweefteef hier (ookal geloof ik in leven na dass tot :+ ).
Maar ik gebruik stem, aanraking en dergelijke vrij vaak in gesprekken en behandeling.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183735392
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef Molo het volgende:
Ik wilde vanmiddag in het bedrijfsrestaurant betalen met mijn OV-chipkaart

Een arts klopte me heel sarcastisch geruststellend op mijn schouder dat het de beste kon overkomen :') _O- :')
Ah! Nu snap ik waarom ik de conducteur mijn bedrijfspas gaf ipv OV-Business Card O-) :+
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:51:00 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735408
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Omdat ze er goed uit ziet en een vriendelijke stem heeft mag ik er niet aan denken?
Mag het dan wel als ik iemand op straat tegen kom? Of iemand achter de kassa?
Die zitten aan je lijf te wroeten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183735415
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:50 schreef Molo het volgende:

[..]

^O^

Geen zweefteef hier (ookal geloof ik in leven na dass tot :+ ).
Maar ik gebruik stem, aanraking en dergelijke vrij vaak in gesprekken en behandeling.
Maar dat heeft dan ook allemaal niets met zweverigheid te maken :D
pi_183735439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Je hebt een mooie machine gewonnen Kaat!! Nice! Zo iets heb ik ook, alleen een paar generaties ouder (zelfde merk..)
Ik geloof het nog steeds niet helemaal. Maar het staat nu ook op hun website dus het zal toch echt wel zo zijn.
Kan niet wachten totdat die komt.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:52:45 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735445
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ademhalen blijft een longfunctie.
“De beweging van het ademen” verplaatst zich van vasthouden ( niet doen) van ribspreiding meer naar beneden en wel naar het laten bewegen van de buikwand, inderdaad.
Geeft vaak meer rust in spannende situaties.

Uniek...dat was heel wat en je hebt het weer gehad.
Ga je morgen weer met de paarden spelen ook?
Ja aangestuurd door gedachten met mindfulness trucje is dat prima te gebruiken in zo'n situatie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:53:27 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Maar dat heeft dan ook allemaal niets met zweverigheid te maken :D
Klopt

Maar gok dat Uniek dat ook onder zweverig schaart :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:53:30 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735467
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:50 schreef Molo het volgende:

[..]

^O^

Geen zweefteef hier (ookal geloof ik in leven na dass tot :+ ).
Maar ik gebruik stem, aanraking en dergelijke vrij vaak in gesprekken en behandeling.
Soms krijg ik het idee dat er 2 mensen met een "Molo" account zijn hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:53:59 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_183735475
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Die zitten aan je lijf te wroeten?
Nee. Maar een tandarts, die je recht aankijkt als ze in de mond bezig is, vind ik wat anders dan bij de huisarts lichamelijk onderzoek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:55:10 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735511
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Soms krijg ik het idee dat er 2 mensen met een "Molo" account zijn hier.
Hoezo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:55:58 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:53 schreef z80 het volgende:

[..]

Nee. Maar een tandarts, die je recht aankijkt als ze in de mond bezig is, vind ik wat anders dan bij de huisarts lichamelijk onderzoek.
Ok, vind ik niet zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:56:11 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183735545
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:50 schreef Molo het volgende:

[..]

^O^

Geen zweefteef hier (ookal geloof ik in leven na dass tot :+ ).
Maar ik gebruik stem, aanraking en dergelijke vrij vaak in gesprekken en behandeling.
Jij? Zonder iemand weg te jagen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:56:20 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735552
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo?
De bijzonder grote delta in nuance en variaties in de mate van sarcasme.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735553
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef Molo het volgende:
Ik wilde vanmiddag in het bedrijfsrestaurant betalen met mijn OV-chipkaart

Een arts klopte me heel sarcastisch geruststellend op mijn schouder dat het de beste kon overkomen :') _O- :')
Herkenbaar. Met mijn werkpasje gaat mijn voordeur ook niet open, zo raar
We have far more in common than that which devides us..
pi_183735566
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja aangestuurd door gedachten met mindfulness trucje is dat prima te gebruiken in zo'n situatie
Het was in de praktijk vaak een openbaring bij oefenen van ervaren van adembewegingen...
dan ligt iemand in buikligg en geleidelijk verplaatste ik mijn handen van ribspreiding naar onder aan de rug en verdomd...zelfs daar kon men de beweging van het ademen ervaren.
Leuk werken altijd.
En de rust _O_ die men vond.
pi_183735575
Ik leg mijn ziekenhuispas (die ik eerst op een lezer leg om korting te krijgen) ook vaak op het pinapp.

:')

sterkte Uniekie!
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:58:11 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735593
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij? Zonder iemand weg te jagen :D
Ja hoor, geloof het of niet, maar ik ben behoorlijk geliefd bij mijn patiënten geweest altijd *) :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:58:21 #148
63722 z80
I fink you freaky
pi_183735598
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Ok, vind ik niet zo
Een Tandarts is voor mij gewoon een persoon die zijn werk doet. Waarom zou ik daar anders over moeten denken dat een willekeurig ander persoon die zijn werk doet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_183735611
Heb jaren dwarsfluit gespeeld en zanglessen gehad dus vergeet nog wel eens dat er mensen zijn die gewoonweg niet weten hoe ademhalen eigenlijk werkt :D
Maar ondanks die ervaring blijf ik een oppervlakte ademhaler meestal -O-
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:58:50 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735614
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

De bijzonder grote delta in nuance en variaties in de mate van sarcasme.
Allemaal mogelijk bij mij

Zal mijn bipolaire state of being zijn :+ :+ ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:59:45 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735639
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik leg mijn ziekenhuispas (die ik eerst op een lezer leg om korting te krijgen) ook vaak op het pinapp.

:')

sterkte Uniekie!
Wij gaan per 1-1-2019 over van bedrijfsrestaurant naar een externe dienstverlener... en rara kanariepiet de prijslijst van januari toont ineens veel minder personeelskorting...
En ineens alleen nog maar pinnen met bankpas ipv personeelspas met tegoed.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:00:40 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735668
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Een Tandarts is voor mij gewoon een persoon die zijn werk doet. Waarom zou ik daar anders over moeten denken dat een willekeurig ander persoon die zijn werk doet.
Persoonlijke ruimte waar je je bij elkaar in bevindt

Vind ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:01:07 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735679
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij gaan per 1-1-2019 over van bedrijfsrestaurant naar een externe dienstverlener... en rara kanariepiet de prijslijst van januari toont ineens veel minder personeelskorting...
En ineens alleen nog maar pinnen met bankpas ipv personeelspas met tegoed.
Hahaha, yep, dat wordt duuuuurrrr
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:01:12 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183735682
Oja, sorry Kaatje... gefeliciteerd met je naaimachine.. Hoe leuk is dat O*

Paardjes komen pas eind januari weer en ik moet nog zoveel maar wil dit jaa niet meer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:01:13 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb jaren dwarsfluit gespeeld en zanglessen gehad dus vergeet nog wel eens dat er mensen zijn die gewoonweg niet weten hoe ademhalen eigenlijk werkt :D
Maar ondanks die ervaring blijf ik een oppervlakte ademhaler meestal -O-
Ik heb jaren intensief saxofoon gespeeld (circular breathing was toen de uitdaging) en later gewielrend waarbij ademhalingstrainingen ook van groot belang waren...
Je leert er handige dingen van :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735696
Oei, bijna brand bij kaatje.
Jammer van de peertjes.

En ik doe geen rare dingen met verkeerde pasjes.
Niet genoeg pasjes misschien.

Gezien de kou ben ik wel blij met nog een optreden met het extended Kerstkoor BINNEN *O* op zaterdagmiddag.
Klinkt wel leuk in Lemmer, fiets.

Zou Kreator wel weer een kamer solo hebben van de werkgever? :?
pi_183735705
Circular breathing, mij nooit gelukt :N

Maar goed, naar bed nu. Drukke week voor de boeg dus dit weekend maar eens een beetje bijslapen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:03:01 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735712
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:02 schreef AnneX het volgende:
Oei, bijna brand bij kaatje.
Jammer van de peertjes.

Zou Kreator wel weer een kamer solo hebben van de werkgever? :?
Hij deelt vast met die leuke collega
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735722
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze zijn helemaal in Dickens stijl opgedoft; er wordt flink thermo-ondergoed onder de wijde jurken gedragen.
Je komt zondag naar mij kijken? Gezellig!

En je vergeet de bergschoenen en wollen truien :7
Al krimpen die jurken elk jaar weer een beetje en kunnen er steeds minder lagen onder :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:04:28 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183735747
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je komt zondag naar mij kijken? Gezellig!

En je vergeet de bergschoenen en wollen truien :7
Al krimpen die jurken elk jaar weer een beetje en kunnen er steeds minder lagen onder :')
Ga je helemaal van daar in Belgie naar Lemmer rijden om in een koor te zingen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183735752
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat viel mee, ik was in dezelfde ruimte. Maar het meurt nogal
Zonde ;( :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183735766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ga je helemaal van daar in Belgie naar Lemmer rijden om in een koor te zingen?
Ik dacht dat jij naar nog-net-niet-Limburg zou komen :D

Je wil toch niet zeggen dat er meer dan 1 Dickens festijn is in deze periode }:| :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:05:45 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183735771
Molo, dank je wel voor alles! Je bent raar maar vooral lief. Dank je
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183735791
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef Molo het volgende:
Ik wilde vanmiddag in het bedrijfsrestaurant betalen met mijn OV-chipkaart

Een arts klopte me heel sarcastisch geruststellend op mijn schouder dat het de beste kon overkomen :') _O- :')
Waitwhut!? Jij OV hater hebt een chipkaart? ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:08:30 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735824
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Molo, dank je wel voor alles! Je bent raar maar vooral lief. Dank je
Bedankt voor het compliment, geloof ik :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:08:59 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735830
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waitwhut!? Jij OV hater hebt een chipkaart? ^O^
Ik woon in de randstad en moet het soms weleens gebruiken ja :+

Liever niet ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:10:39 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183735869
Teveel musketkransjes op :9

Op naar bed, mijn zálige bed _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 december 2018 @ 23:15:45 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:22:29 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183736142
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:44:50 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183736628
Mooi. Het worden witte ballen.
In de boom.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183738644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:59 schreef fietsie het volgende:

Wij gaan per 1-1-2019 over van bedrijfsrestaurant naar een externe dienstverlener... en rara kanariepiet de prijslijst van januari toont ineens veel minder personeelskorting...
En ineens alleen nog maar pinnen met bankpas ipv personeelspas met tegoed.
Dat hebben wij al langer.
Ik vind een koppie soep voor 1 euro 8 cent niet echt extreem duurrrr.
Een groot bord vol creatieve salade voor 2 euro 67 ook niet.

Weet niet wat de BTW gaat doen.. of dat ook naar 9 gaat, dan zal het ook wel oplopen.
Je kan altijd nog je eigen bammetjes meenemen. :P
  zaterdag 15 december 2018 @ 01:40:02 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183738710
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:15 schreef Kreator het volgende:
Solo kamers.
Loser!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 15 december 2018 @ 03:34:02 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183739544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Loser!
Wait, whut?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183740308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Omdat ze er goed uit ziet en een vriendelijke stem heeft mag ik er niet aan denken?
Mag het dan wel als ik iemand op straat tegen kom? Of iemand achter de kassa?
Ik weet nog van toen ik zwanger was, dat Molo het voor geen meter vond kunnen dat ik bij elke controle op inwendig onderzoek hoopte door mijn tamelijk lekkere verloskundige. Niks van aantrekken, Zet! :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183740310
Ik had ook wel een solokamer gewild vannacht. Niet geslapen. }:| Normaal niet zo erg, maar ik moet zo met de half schoonfamilie naar een ijskoude Efteling. :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_183740324
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 07:26 schreef minilot het volgende:
Ik had ook wel een solokamer gewild vannacht. Niet geslapen. }:| Normaal niet zo erg, maar ik moet zo met de half schoonfamilie naar een ijskoude Efteling. :X
Hier liggen de dikke truien en de mailliots al klaar. Het is echt koud buiten het bed. :X
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2018 @ 07:42:56 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183740327
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 07:26 schreef minilot het volgende:
Ik had ook wel een solokamer gewild vannacht. Niet geslapen. }:| Normaal niet zo erg, maar ik moet zo met de half schoonfamilie naar een ijskoude Efteling. :X
Genieten. Ik merk dat ik pils haat. En kleine kroegen met keiharde carnavalsmuziek.
Nu maar eens douchen en terug naar Twente.
pi_183740338
Carnavalsmuziek is altijd kut.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_183740395
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 07:51 schreef Tally het volgende:
Carnavalsmuziek is altijd kut.
QFT
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 08:42:51 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183740472
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat hebben wij al langer.
Ik vind een koppie soep voor 1 euro 8 cent niet echt extreem duurrrr.
Een groot bord vol creatieve salade voor 2 euro 67 ook niet.

Ll
Ik wel
¤1,50 voor een gehaktbal en soep voor ¤0,30
Maar dat is er niet elke dag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183740511
Ik haalde gister een hema-hotdog als lunch. :9 Ik hou echt van midden in een stad werken. Er zit ook een fijne Italiaanse broodjeszaak
pi_183740680
Ik zou niet weten wat eten inmiddels in ons zkh kost, maar de kans dat ik er wat koop is ook nihil. Je kan ook alleen met personeelspas betalen en daar moet je middels een app geld opzetten en ik zou niet eens weten hoe de app heet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 december 2018 @ 09:54:39 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183740917
-gaap- Veel koffie is nodig vandaag, veeeeel koffie.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183741075
Ik wil naar de kerstmarkt, maar m'n vriend heeft een kater.
pi_183741206
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 07:51 schreef Tally het volgende:
Carnavalsmuziek is altijd kut.
Vind ik niet. Je moet het gewoon niet serieus beoordelen.

Gefeli met de naaimachien Kaatje! Benieuwd naar je ontwerpen :D

Krea; leuke nacht gehad met collega? O-)

Uniek; hoe is het met jouw mond? Beetje geslapen?

Bluezz; idd die zus. Heb gisteravond op M en J gepast O+ Wat knap dat je dat nog weet.

Nu eruit en een ander halen, vanmiddag repeteren en dan XMas show en vnv bij n vriend eten :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_183741224
Sterkte en hopelijk plezier mini in de Efteling.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_183741228
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil naar de kerstmarkt, maar m'n vriend heeft een kater.
-O- Morgen een optie?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 15 december 2018 @ 10:21:04 #188
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_183741232
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ik haalde gister een hema-hotdog als lunch. :9 Ik hou echt van midden in een stad werken. Er zit ook een fijne Italiaanse broodjeszaak
Waar? (Als we het hebben over Rotterdam ben ik benieuwd)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_183741240
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Sterkte en hopelijk plezier mini in de Efteling.
:N Vooral sterkte. Thanks.

Myra, zelf gaan een optie? En misschien had ik een eerder antwoord gemist, maar hoe is de ministeriële kantine? *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 15 december 2018 @ 10:25:54 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183741284
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:21 schreef zeefje het volgende:

[..]

Waar? (Als we het hebben over Rotterdam ben ik benieuwd)
Den Haag ;)
Edit: Al ben ik ook wel benieuwd naar die Italiaanse broodjeszaak.
Edit2: Dordrecht dus ipv Den Haag, ik had het mis

[ Bericht 4% gewijzigd door Whiskers2009 op 15-12-2018 10:47:51 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183741301
Gisteren gezellige avond gehad. Wat biertjes geproefd, spelletjes gedaan. :Y

Vannacht wakker geworden om 5 uur. Of van de buurvrouw, of omdat misselijk. Uiteindelijk last van allebei. Hele binnenkant eruit gegooid ;(

Nu nog steeds beetje misselijk. Tot zover 'niet ziek'
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 15 december 2018 @ 10:30:18 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183741318
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren gezellige avond gehad. Wat biertjes geproefd, spelletjes gedaan. :Y

Vannacht wakker geworden om 5 uur. Of van de buurvrouw, of omdat misselijk. Uiteindelijk last van allebei. Hele binnenkant eruit gegooid ;(

Nu nog steeds beetje misselijk. Tot zover 'niet ziek'
Beterschap :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183741338
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Beterschap :*
Dankje. Ik had gehoopt dat 'eruit = beter' op zou gaan, maar zo voelt het niet per se. ;(

Zo even cracker eten, kijken wat er gebeurd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 15 december 2018 @ 10:42:15 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183741452
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dankje. Ik had gehoopt dat 'eruit = beter' op zou gaan, maar zo voelt het niet per se. ;(

Zo even cracker eten, kijken wat er gebeurd. :')
Brrr, naar zeg -O-
Hoop dat de cracker binnen blijft en je je daarna wat beter voelt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183741467
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:21 schreef zeefje het volgende:
Waar? (Als we het hebben over Rotterdam ben ik benieuwd)
Dordrecht.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
-O- Morgen een optie?
Ja we gaan morgen dan maar.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:21 schreef minilot het volgende:
Myra, zelf gaan een optie? En misschien had ik een eerder antwoord gemist, maar hoe is de ministeriële kantine? *O*
Geen idee, nog niet geweest. Ga liever de deur uit.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2018 @ 10:49:02 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183741524
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]


Krea; leuke nacht gehad met collega? O-)


I wish. Frustrerend gedoe.
  zaterdag 15 december 2018 @ 10:53:26 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183741567
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 07:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik weet nog van toen ik zwanger was, dat Molo het voor geen meter vond kunnen dat ik bij elke controle op inwendig onderzoek hoopte door mijn tamelijk lekkere verloskundige. Niks van aantrekken, Zet! :+
Klopt, vind ik nog steeds
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 december 2018 @ 11:03:03 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183741678
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

I wish. Frustrerend gedoe.
Vertel... O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 december 2018 @ 11:16:21 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183741862
Mogge :W
22.30u mijn nest in. 8u wakker.
11.15 uur. Plee, badkamer schoon en alle stofafgenomen in de rest van het huis + gestofzuigd.
Nu koffie. c_/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183741923
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 07:26 schreef minilot het volgende:
Ik had ook wel een solokamer gewild vannacht. Niet geslapen. }:| Normaal niet zo erg, maar ik moet zo met de half schoonfamilie naar een ijskoude Efteling. :X
Ja same here. Alleen dan geen Efteling maar een belofte aan beide kinderen om naar een afschuwelijk kinderzwembad te gaan, terwijl het wakker blijvende kind nog als een dooie ligt te pitten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183741940
Jungs, weten jullie al wat jullie gaan eten?
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2018 @ 11:23:37 #202
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183741952
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vertel... O-)
Lang verhaal. Collega die duidelijk aangeeft geen interesse te hebben, maar wel elke dag appt, me continu opzoekt en dingen wil doen. Vriendschappelijk dus. En dat is wel eens lastig als je wel interesse hebt in meer.
En elke keer als ik besloten heb dat ik er geen energie meer in stop, gebeurt er weer iets. As usual.

(geen advies nodig verder)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2018 @ 11:24:09 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183741958
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Jungs, weten jullie al wat jullie gaan eten?
Ik ben het vd valk ontbijt nog aan het verwerken.
  zaterdag 15 december 2018 @ 11:26:42 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183741987
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lang verhaal. Collega die duidelijk aangeeft geen interesse te hebben, maar wel elke dag appt, me continu opzoekt en dingen wil doen. Vriendschappelijk dus. En dat is wel eens lastig als je wel interesse hebt in meer.
En elke keer als ik besloten heb dat ik er geen energie meer in stop, gebeurt er weer iets. As usual.

(geen advies nodig verder)
:*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183742018
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

(geen advies nodig verder)
als het een vent is, is ie aan het liegen, vriendschappelijk bestaat niet voor mannen, pak hem op z'n bek, hij is verlegen
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2018 @ 11:31:50 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183742048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

als het een vent is, is ie aan het liegen, vriendschappelijk bestaat niet voor mannen, pak hem op z'n bek, hij is verlegen
Hier kan ik wel wat mee. Thanks.
pi_183742143
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hier kan ik wel wat mee. Thanks.
erger dan dit kan het toch niet worden, zei ik met mijn sociale vaardigheden

pi_183742342
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183742360
quote:
^O^
pi_183742392
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Jungs, weten jullie al wat jullie gaan eten?
Varkenshaas met champignonsaus, gegrilde groene asperges en aardappelkroketjes :9
Spoilers!
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:06:53 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183742403
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Varkenshaas met champignonsaus, gegrikde groene asperges en aardappelkroketjes :9
Hoe krik je groene asperges?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183742409
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe krik je groene asperges?
:{w :{w :{w :{w
Grik.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183742419
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:{w :{w :{w :{w
Grik.
Juist. Wel de spelfout goed benoemen.
Spoilers!
pi_183742482
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Circular breathing, mij nooit gelukt :N

Maar goed, naar bed nu. Drukke week voor de boeg dus dit weekend maar eens een beetje bijslapen.
Dat worden de Dizzy Gillespie wangen!?
https://www.britannica.com/biography/Dizzy-Gillespie
Gelukkig dan maar (8>

Matig nachtje, ondanks inmiddels pilletje.

Cat gaat ook kerstkoor zingen? Wat voor repertoire?
Wij zingen amerikaanse pop liedjes. Oa. “Let it snow” War is over” .
Staan jullie buiten? Succes.

En FFT ...dans je in santa claus kleding? Kan mij een foto van lang geleden herinneren.
Ook succes.

De gekrikte groene asperges van de grill zijn wel een Barreltje’s K. succes.
Ja, euh excuus. Zijzelve noemt mn.Barreltje K. >:O
pi_183742591
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Jungs, weten jullie al wat jullie gaan eten?
Uit eten met schoonouders + zwager/schoonzus in het durpske ^O^
pi_183742614
Net mooie (dure :X ) lampen uitgezocht om de kamer verder te upgraden. En hele toffe bank gezien maar 6000,- vinden we toch wel iet wat veel voor een bank :'( :P
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:33:55 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183742674
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

De gekrikte groene asperges van de grill zijn wel een Barreltje’s K. succes.
Ja, euh excuus. Zijzelve noemt mn.Barreltje K. >:O
Ik begrijp hier geen kut van.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183742683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Net mooie (dure :X ) lampen uitgezocht om de kamer verder te upgraden. En hele toffe bank gezien maar 6000,- vinden we toch wel iet wat veel voor een bank :'( :P
Oef, da's wel heel duur. Zoeken naar iets dat er heel erg op lijkt? Of misschien zelfs laten maken?

Foto van de lampen?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:35:55 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183742701
Wij eten vanavond marley spoon risotto en morgen côte de boeuf met frites, champignons en ik ben nog op zoek naar een begeleidende groente :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183742710
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik begrijp hier gaat kut van.. }:|
Uitleggen dus: op de bbq bij Lucky waren de gegrilde groene asperges een succes.m
Het recept is van jouw man, die je hier K. noemt.
Regelmatig werd mijn gebruik van K. voor Kerst of voor Koningsdag verwenst, dus heb ik dat aangepast. 🌲
Nu noem jijzelf K.

Ben ik duidelijker?
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:37:45 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183742726
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Uitleggen dus: op de bbq bij Lucky waren de gegrilde groene asperges een succes.
Het recept is van jouw man, die je hier K. noemt.
Regelmatig werd mijn gebruik van K. voor Kerst of voor Koningsdag verwensd.
Nu noem jijzelf K.

Ben ik duidelijker?
Ik dacht dat de K. voor een scheldwoord stond.. :P nu snap ik em!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183742762
k. kind
k.kerst
k.enzovoorts :D
pi_183742768
Zo naar kapper, dan boskippen, krantjes lezen, wandelingetje, eten (weet nog niet wat) en naar Zaantheater, vriendin speelt mee in een kerstproductie :D
pi_183742782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oef, da's wel heel duur. Zoeken naar iets dat er heel erg op lijkt? Of misschien zelfs laten maken?

Foto van de lampen?
Wehe iets laten maken maakt het alleen maar duurder verwacht ik :+ Maar deze bank dus: https://www.harvink.nl/nl/banken/forum-hoekbank/

Anyhoe, nog niet aan een nieuwe bank toe gelukkig dus dat parkeren we verder nog ff.

Lamp 1 (zelfde serie als de lamp boven de tafel, komt bij de bank aan de kamer kant):


Lamp 2 (komt bij de bank aan de muurkant waar we ook al een zelfde soort wandlampje hebben hangen in een hoek, ik overweeg led-dimbaar te nemen net als het wandlampje):


En 2 van deze voor naast de tv:


Alle lampen van 1 merk dan dus :D
pi_183742823
Bank is prachtig O+
pi_183742869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Bank is prachtig O+
I know ;(
pi_183742878
Vooral die onderste vind ik mooi!

En laten maken hoeft niet altijd duurder te zijn. Mijn eettafel was best prijzig, had ik ook goedkoper kant en klaar kunnen kopen, maar wat ik erbij wilde dat bestond niet. En nu een loodzware eiken tafel in de kleur die ik wil van 100 bij 160/200/240 voor 1400 euro waarbij ik de extra bladen er los bij heb.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183742933
ja maar een grote hoekbank wordt er niet goedkoper op als je er één van laat maken vrees ik ;)
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 12:52:37 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183742936
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Vooral die onderste vind ik mooi!

En laten maken hoeft niet altijd duurder te zijn. Mijn eettafel was best prijzig, had ik ook goedkoper kant en klaar kunnen kopen, maar wat ik erbij wilde dat bestond niet. En nu een loodzware eiken tafel in de kleur die ik wil van 100 bij 160/200/240 voor 1400 euro waarbij ik de extra bladen er los bij heb.
Je hebt drie bladen bij je tafel? Hoe vaak heb je al gewisseld? ;)

Massief hout is gewoon niet goedkoop...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183742982
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je hebt drie bladen bij je tafel? Hoe vaak heb je al gewisseld? ;)

Massief hout is gewoon niet goedkoop...
1 groot blad van 100x160 en 2 inzetten aan beide kopse kanten (van dezelfde boom, nerven lopen door) van 100x40. Standaard kan je makkelijk met 6 eten, en per 2 erbij gaat er een blad bij. Ruimte voor 10 personen (en als het moet is 12 personen ook mogelijk maar dan zitten er 4 niet echt lekker)
We have far more in common than that which devides us..
pi_183742995
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wehe iets laten maken maakt het alleen maar duurder verwacht ik :+ Maar deze bank dus: https://www.harvink.nl/nl/banken/forum-hoekbank/

Anyhoe, nog niet aan een nieuwe bank toe gelukkig dus dat parkeren we verder nog ff.

Lamp 1 (zelfde serie als de lamp boven de tafel, komt bij de bank aan de kamer kant):
[ afbeelding ]

Lamp 2 (komt bij de bank aan de muurkant waar we ook al een zelfde soort wandlampje hebben hangen in een hoek, ik overweeg led-dimbaar te nemen net als het wandlampje):
[ afbeelding ]

En 2 van deze voor naast de tv:
[ afbeelding ]

Alle lampen van 1 merk dan dus :D
Ik zit hier ook al te kijken hoe ik de bank zou willen. Gaat prijzig worden ja. En wat een mogelijkheden voor stoffen en kleuren. Da's haast lastiger als de samenstelling.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183743014
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zit hier ook al te kijken hoe ik de bank zou willen. Gaat prijzig worden ja. En wat een mogelijkheden voor stoffen en kleuren. Da's haast lastiger als de samenstelling.
Ik zit nog ff verder te kijken op de site van Harvink, maar vind het erg mooi spul. :X
pi_183743022
Ik heb iig een zwik boodschappen gedaan. :+

Zo lunchen met broodje en dan zeg ik aju voor vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183743033
Straks even beter kijken op de pad.
De lamp kwam mij al bekend voor.een klassieker. Een versie hangt toch boven jullie eettafel?

Zojuist een Kerstpakket bezorgd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183743058
Twee bosjes groene asperges voor 1 euro samen. :9 en een enorme doos met minstens 20 avocado’s voor 1,50 euro. Wel al rijp, dus alles wat nog goed is gaat de vriezer in.

Weer een keer naar de Afrikaandermarkt geweest. Zo fijn. O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 december 2018 @ 13:01:50 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183743061
Vandaag een jaar geleden zette ik een krabbel bij de notaris en kreeg ik plots een bos sleutels in handen.... :o 2018 is omgevlogen. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183743091
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:59 schreef AnneX het volgende:
Straks even beter kijken op de pad.
De lamp kwam mij al bekend voor.een klassieker. Een versie hangt toch boven jullie eettafel?

Zojuist een Kerstpakket bezorgd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Alles van Artemide. Ik vind het echt een tof designmerk.
pi_183743100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:01 schreef borisz het volgende:
Vandaag een jaar geleden zette ik een krabbel bij de notaris en kreeg ik plots een bos sleutels in handen.... :o 2018 is omgevlogen. :)
Leuk zulke dingen. Vorig jaar alles nieuw en nu is het het nieuwe normaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_183743134
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:01 schreef borisz het volgende:
Vandaag een jaar geleden zette ik een krabbel bij de notaris en kreeg ik plots een bos sleutels in handen.... :o 2018 is omgevlogen. :)
:D dat is idd snel gegaan!!
pi_183743176
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jup. Alles van Artemide. Ik vind het echt een tof designmerk.
De bank van Harvink is toch niet zó prijzig?
Vlakbij in IJsselstein is de showroom.
Zijn wij ook wel geweest, totdat wij de huidige banken tegenkwamen.
En een vergelijkbare bank was al in de kliko gegaan. Ow dat deed pijn.
( prachtige bekleding was giga verkleurd tot armoedig).
pi_183743209
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

De bank van Harvink is toch niet zó prijzig?
Vlakbij in IJsselstein is de showroom.
Zijn wij ook wel geweest, totdat wij de huidige banken tegenkwamen.
En een vergelijkbare bank was al in de kliko gegaan. Ow dat deed pijn.
( prachtige bekleding was giga verkleurd tot armoedig).
Ik vind 6000,- heel erg veel geld voor een bank eigenlijk.. Niet onoverkomelijk mits even wat gespaard er voor en zo hoor, maar zo om ff snel te beslissen wel veel te veel ;) Maar goed, was een uitvoering in pure wol geloof ik, dus hangt ook maar net van de samenstelling af weer. Tzt maar eens serieus naar kijken. We vonden hem wel echt heel erg lekker zitten ook. En mooi luchtig ontwerp, we hebben een kleine kamer dus zou wel mooi staan denk ik :Y
pi_183743363
Oops, ik las heel snel ¤2600 . >:O
Ja, das even nadenken.

Kvadrat is een ijzersterke meubelstof. Lichtbestendig ook. https://kvadrat.dk

En luceplan https://luceplan.com/products heeft ook mooi licht design.
Wij kwamen in een hotel op Sicilië in een hotel de sfeer-bedlampjes-in-spoiler tegen.
Thuis toch maar eens gebeld ( geen mailadres van hotel toen (8> ) met de nachtportier.
Nog steeds plezier van: niet int donker zoeken naar snoertje: tikje links en rechts is aan/uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Affijn.

Borisz: een jaar geleden en nu.wat een verschil.
Nog veel te klussen?
pi_183743386
Mooie lampen hebben ze bij luceplan zeg!
pi_183743463
Ah ja daar zitten ook leuke lampen tussen! Die Costanza is wel een bekende..
pi_183743579
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:24 schreef AnneX het volgende:
Oops, ik las heel snel ¤2600 . >:O
Ja, das even nadenken.
Ja 2600,- is een prima prijs, maar in het geval van die bank heb je dan 1 deel :+
pi_183743885
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind 6000,- heel erg veel geld voor een bank eigenlijk..
depends ik heb nog steeds een design bank en stoel uit 78 die toen 14.000 gulden was, onverwoestbaar en de honden zijn er erg blij mee..... kortom die heeft zn geld echt opgebracht en verkoop ik ze nu zijn ze ook nog geld waard
pi_183743909
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:01 schreef liedetector het volgende:

[..]

depends ik heb nog steeds een design bank en stoel uit 78 die toen 14.000 gulden was, onverwoestbaar en de honden zijn er erg blij mee..... kortom die heeft zn geld echt opgebracht en verkoop ik ze nu zijn ze ook nog geld waard
Oh ja klopt, het gaat eeuwen mee. Maar mijn smaak veranderd nog wel eens.. :)
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 14:03:44 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183743912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:01 schreef liedetector het volgende:

[..]

depends ik heb nog steeds een design bank en stoel uit 78 die toen 14.000 gulden was, onverwoestbaar en de honden zijn er erg blij mee..... kortom die heeft zn geld echt opgebracht en verkoop ik ze nu zijn ze ook nog geld waard
Dan kan iemand het nog steeds veel geld vinden.
Duur vind ik het niet, als je per jaar rekent.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183743947
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan kan iemand het nog steeds veel geld vinden.
Duur vind ik het niet, als je per jaar rekent.
Ja dat is het: niet duur als in te veel voor wat je krijgt. Wel veel geld om uit te geven. :)
pi_183743958
Oeh! De Oale Marckt heeft de wildkaart nog staan :9
pi_183743964
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh ja klopt, het gaat eeuwen mee. Maar mijn smaak veranderd nog wel eens.. :)
ach soort erfenis en staat er als soort extra bij...welllicht binnenkort de verkoop in toch nog een 1500 tot 2000 euro waar ik ze voor zie gaan

vergelijkbare staat en de buitenrand is een rits dus, denk toen erg vernieuwd en vind het nog steeds wel strak (deze foto lijken ze lomper dan ze zijn)
pi_183743991
Ik zou er voor het gemak gewoon vanuit dat je niet zolang met een bank doet. Anders moet je zo zuinig met je veel te dure spullen doen. Ik ben zo iemand toch altij wel weer iets knoeit oid.
pi_183744002
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er voor het gemak gewoon vanuit dat je niet zolang met een bank doet. Anders moet je zo zuinig met je veel te dure spullen doen. Ik ben zo iemand toch altij wel weer iets knoeit oid.
ik ben dan ook niet iemand die ooit een stoffen bank wil..... onverwoestbaar werkt het beste en dan gewoon onderhouden
pi_183744050
Glad leer komt er hier niet in :N vreselijk oncomfortabel en kil qua uitstraling. We zaten vanochtend wel op een zachte leren bank, dat voelt bijna als stof, beetje suede-achtig haast, dat is te overwegen (zal wel heel duur zijn..). Wel mooi dus maar ben bang ook kwetsbaar.
We hebben nu een antraciet stoffen bank. Geknoei boen je makkelijk weg óf zie je gewoon niet en het voelt prettig aan om op te zitten.
pi_183744110
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Glad leer komt er hier niet in :N vreselijk oncomfortabel en kil qua uitstraling. We zaten vanochtend wel op een zachte leren bank, dat voelt bijna als stof, beetje suede-achtig haast, dat is te overwegen (zal wel heel duur zijn..). Wel mooi dus maar ben bang ook kwetsbaar.
We hebben nu een antraciet stoffen bank. Geknoei boen je makkelijk weg óf zie je gewoon niet en het voelt prettig aan om op te zitten.
ooit van zelfde merk een kalfsleren bank gehad, ik had een labrador die zich ooit een nacht in de huiskamer heeft opgehouden en even lekker ging liggen (dus nee glad leer wordt m ook niet, gewoon mega dik rund ofzo...geen idee wat het is, drie minuten zitten en is prima en plakt precies niet en prikt niet wat stof nog wel eens wil doen!)
pi_183744141
Ik heb nep leer, dat is ook lekker zacht. O+ Leer vind ik koud, en vervelend aan blote huid.
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 14:21:59 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183744161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Glad leer komt er hier niet in :N vreselijk oncomfortabel en kil qua uitstraling. We zaten vanochtend wel op een zachte leren bank, dat voelt bijna als stof, beetje suede-achtig haast, dat is te overwegen (zal wel heel duur zijn..). Wel mooi dus maar ben bang ook kwetsbaar.
We hebben nu een antraciet stoffen bank. Geknoei boen je makkelijk weg óf zie je gewoon niet en het voelt prettig aan om op te zitten.
Volgens mij trekt vuil in suede of nubuck net zo snel als in stof
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:22:03 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183744164
Wij zijn nog steeds blij met de Montelbanken die wij 3 jaar geleden aangeschaft. Alleen is de bekleding niet geheel katproef gebleken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:26:25 #259
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_183744223
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:22 schreef golfer het volgende:
Wij zijn nog steeds blij met de Montelbanken die wij 3 jaar geleden aangeschaft. Alleen is de bekleding niet geheel katproef gebleken.
Hier ook Montel bank. Na 3 maanden al helemaal gepild helaas en hier katloos huishouden
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 14:29:35 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183744277
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:26 schreef zeefje het volgende:

[..]

Hier ook Montel bank. Na 3 maanden al helemaal gepild helaas en hier katloos huishouden
U leeft nog :o

D'r kunnen altijd maandagochtend of vrijdagmiddag exemplaren tussen zitten, volgens mij kan dat overal gebeuren. Hoewel Montel volgens mij wel een redelijke naam hoog te houden heeft en je daarom een fatsoenlijke kwaliteitscontrole verwacht...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183744305
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:26 schreef zeefje het volgende:

Hier ook Montel bank. Na 3 maanden al helemaal gepild helaas en hier katloos huishouden
Ja die pilletjes zijn hier ook echt een tegenvaller. Kattensporen neem ik dan nog op de koop toe.
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:31:12 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183744316
Zow, marktkraam op de Dickens markt ingericht, is daar allemachtig koud.
Wel jammer dat de markt pas opent om 16:00 en de auto's al om 14:00 van het terrein moesten zijn; staat nu zinloos iemand 2 uur te blauwbekken achter iedere kraam....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:32:06 #263
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_183744341
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

U leeft nog :o

D'r kunnen altijd maandagochtend of vrijdagmiddag exemplaren tussen zitten, volgens mij kan dat overal gebeuren. Hoewel Montel volgens mij wel een redelijke naam hoog te houden heeft en je daarom een fatsoenlijke kwaliteitscontrole verwacht...
Niet dus.
Onze oude goedkopere bank was 12 jaar oud. Zonder pillen.

Klachten via mail/fb richting Montel. Geen oplossing.
Voor ons geen Montel meer. Hoe mooi de banken ook
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_183744423
Brrrrr, we staan in de loods van de sanitairleverancier. Open roldeur :X
Spoilers!
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 14:38:01 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183744433
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:32 schreef zeefje het volgende:

[..]

Niet dus.
Onze oude goedkopere bank was 12 jaar oud. Zonder pillen.

Klachten via mail/fb richting Montel. Geen oplossing.
Voor ons geen Montel meer. Hoe mooi de banken ook
Dat is zuur... Je zou beter verwachten van zo'n bedrijf. Openbaar bericht op FB geprobeerd?
Wat bedoel je met pillen? Plooien?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183744449
Hier ook een Montellbank, met hond, al een jaar of 8 nu, geen pilletje te bekennen, wel wat verkleurd (staat aan de vensterbank, op het zuiden, dus niet heel gek..)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 december 2018 @ 14:38:43 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183744455
Ik denk er ook over na om op bankenjacht te gaan. Heb nu twee banken van mijn oom. Ze zien er nog prima uit en zitten ook goed. Wil een hoekbank :+
Aan de andere kant wil ik ook wel de plee verbouwen. Dus keuzes keuzes. <O)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183744543
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:38 schreef borisz het volgende:
Ik denk er ook over na om op bankenjacht te gaan. Heb nu twee banken van mijn oom. Ze zien er nog prima uit en zitten ook goed. Wil een hoekbank :+
Aan de andere kant wil ik ook wel de plee verbouwen. Dus keuzes keuzes. <O)
Waar zit je het vaakst?? Die zou ik eerst doen O-)
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:47:50 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Waar zit je het vaakst?? Die zou ik eerst doen O-)
_O- goeie wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 14:48:20 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183744614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Waar zit je het vaakst?? Die zou ik eerst doen O-)
Ik zit vaker op de wc dan op de bank
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 14:48:34 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183744620
op de bank lig ik meestal :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:49:16 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744636
Een fijn toilet is wel echt een genot _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183744654
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:48 schreef derLudolf het volgende:
op de bank lig ik meestal :+
hehe true..

Wij wonen echt op de bank. Daarom moet die ook echt mega comfi zijn :Y
pi_183744662
Mortal combat spelen zo... :o Heb nu een eigen controller dus we kunnen elkaar in elkaar gaan meppen O+
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 14:51:59 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183744684
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Mortal combat spelen zo... :o Heb nu een eigen controller dus we kunnen elkaar in elkaar gaan meppen O+
Zal Veilig Thuis en Centrum Gezin alvast bellen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183744687
Nou, we hebben het in de Efteling met een gevoelstemperatuur van min dertig toch wel gered tot half drie en nu naar huiiiiiis O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:53:15 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744716
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zal Veilig Thuis en Centrum Gezin alvast bellen.
Wat moeten die bij haar thuis?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183744726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja die pilletjes zijn hier ook echt een tegenvaller. Kattensporen neem ik dan nog op de koop toe.
als ik dan 3 mensen op rij zie is het een kut merk dus
pi_183744744
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:49 schreef Molo het volgende:
Een fijn toilet is wel echt een genot _O_
dat zeker als het enige voordeel is een hoekbank...je bent alleen toch? op een rechte bank lig je dan ook prima
pi_183744751
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:52 schreef minilot het volgende:
Nou, we hebben het in de Efteling met een gevoelstemperatuur van min dertig toch wel gered tot half drie en nu naar huiiiiiis O+
Ik was er om half 11 en zijn er nu nog.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_183744780
tering nu openhaard aan gestoken ik vind het brrr en zo vleeskruiden voor "shoarma"
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:56:32 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744783
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:55 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat zeker als het enige voordeel is een hoekbank...je bent alleen toch? op een rechte bank lig je dan ook prima
Ik ben niet alleen, maar wil ook geen hoekbank. Mij te lomp. Twee losse banken it is.

Vind het frame van die bank van Sunny wel erg mooi trouwens, als je die in het zicht hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183744803
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:56 schreef Molo het volgende:
Ik ben niet alleen, maar wil ook geen hoekbank. Mij te lomp. Twee losse banken it is.
same here, maar het is wel tha bomb al jaren.... ik heb er ook niks mee
maar goed ik zit gewoon graag aan de eettafel ofzo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 december 2018 @ 14:58:12 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183744816
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Waar zit je het vaakst?? Die zou ik eerst doen O-)
:D
Banken zitten/liggen nog best wel prima en zien er goed uit. Oom is natuurlijk maar een half jaar per jaar thuis en zat vooral in de stoel die bij die set hoorde. Die stoel was wel echt klaar na 25-30 jaar. :s).

Alleen die plee vind ik gewoon lelijk. Gele tegels :X.

En een bank is vooral om op te liggen idd :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:58:36 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744827
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:56 schreef liedetector het volgende:
tering nu openhaard aan gestoken ik vind het brrr en zo vleeskruiden voor "shoarma"
Ga je jezelf roosteren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183744855
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga je jezelf roosteren?
ik ben het bijna van plan! weekend for the win! een kut week it was! wel de was erin zitten en de afwas van gisteren net weggewerkt (best veel ook) dus nu gewoon nergens meer zin in (vooral niet in die kut kou)

*klacht de super had MIJN bockbiertjes niet meer terwijl er gisteren veel stonden! en de wijn in het kerstpakket voelt echt als min 3 dus maak ik nog niet open! vreselijk leven!
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:00:55 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

same here, maar het is wel tha bomb al jaren.... ik heb er ook niks mee
maar goed ik zit gewoon graag aan de eettafel ofzo
Hier al tien jaar lang bank van De Bommel
https://www.debommelmeubelen.nl/banken/
Super blij mee, ziet er nog prima uit, net zo bij kennissen en familie.

Volgende bank ga ik daar weer kopen, ooit ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:01:48 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744891
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:58 schreef borisz het volgende:

[..]

:D
Banken zitten/liggen nog best wel prima en zien er goed uit. Oom is natuurlijk maar een half jaar per jaar thuis en zat vooral in de stoel die bij die set hoorde. Die stoel was wel echt klaar na 25-30 jaar. :s).

Alleen die plee vind ik gewoon lelijk. Gele tegels :X.

En een bank is vooral om op te liggen idd :P.
Pics van je plee?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183744905
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik was er om half 11 en zijn er nu nog.
Maar hoeoeoe? #druk #verkleumd #nietgeslapen
Let me see you stripped down to the bone
pi_183744929
moet zeggen ik was laatst in de UK en zij heeft nu dr Marcel Breuer stoelen in de huiskamer staan waar ze vroeger in een soort uitbouw in de keuken stonden, dat zit ook echt niet fout en blijft mooi zeker @ frame

pi_183744969
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar hoeoeoe? #druk #verkleumd #nietgeslapen
Koud vooral ja. Druk vind ik wel meevallen.

We moeten nog het sprookjesbos, pandadroom en droomvlucht 🙄
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:07:14 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183744989
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:03 schreef liedetector het volgende:
moet zeggen ik was laatst in de UK en zij heeft nu dr Marcel Breuer stoelen in de huiskamer staan waar ze vroeger in een soort uitbouw in de keuken stonden, dat zit ook echt niet fout en blijft mooi zeker @ frame

[ afbeelding ]
Smaken verschillen enorm soms, grappig wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183745027
Hier een driepersoonsbank van Ikea en een losse schommelstoel. We hebben toch vrijwel nooit bezoek, twee banken dus zinloos :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183745058
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Smaken verschillen enorm soms, grappig wel
als je de ruimte hebt zou ik het zo doen (zwart en chrome hou ik wel van) en het zit prima (volgens mij hou ik vooral van vloer kunnen zien omdat het hier al vrij vol is en dan hoeven stoele niet zo massief te zijn, geeft ruimte optisch) ((ik ben ook erg opgeruimd, waar mijn wederhelft alles overal neerpleurt en volstouwt)
pi_183745088
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Smaken verschillen enorm soms, grappig wel
Dat is wel een overdreven diplomatieke manier om 'wat een afschuwelijk gedrocht van een stoel' te zeggen! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_183745100
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is wel een overdreven diplomatieke manier om 'wat een afschuwelijk gedrocht van een stoel' te zeggen! :D
ik ken dr langer dan vandaag en als ze dat zegt lach ik ook (ik heb dan ook wansmaak in meubels kunst kleding en muziek)
pi_183745120
Je hebt géén wansmaak in muziek, Lie. O+ Anderen hebben dat. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183745128
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:16 schreef minilot het volgende:
Je hebt géén wansmaak in muziek, Lie. O+ Anderen hebben dat. :7
hmmmm nu nog bedenken hoe de rest zit dan ;) x
pi_183745155
Gelukkig verschillen smaken, anders had iedereen hetzelfde in huis *O*

Alhoewel ik banken altijd een moeilijk iets vind, vrijwel álle banken vind ik bijzonder lelijk. Inclusief die van ons zelf. Zelfde voor lampen trouwens. Helaas gaat daar vaak wel bij op 'hoe duurder, hoe mooier'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183745182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig verschillen smaken, anders had iedereen hetzelfde in huis *O*

Alhoewel ik banken altijd een moeilijk iets vind, vrijwel álle banken vind ik bijzonder lelijk. Inclusief die van ons zelf. Zelfde voor lampen trouwens. Helaas gaat daar vaak wel bij op 'hoe duurder, hoe mooier'.
lampen vind ik nog erger dan banken ja..... nu paar leuke 50's dingen gescoord....maar qua lampen vinden (de peertjes dus) die die dingen trekken steeds lastiger btw.....
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:27:09 #301
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_183745307
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is zuur... Je zou beter verwachten van zo'n bedrijf. Openbaar bericht op FB geprobeerd?
Wat bedoel je met pillen? Plooien?
Gedaan.

De stof krijgt bolletjes stof

Even een random site waarop het wordt uitgelegd van kleding maar op banken is hetzelfde principe

https://www.girav.nl/blog(...)gaat-kleding-pillen/
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')