abonnement Unibet Coolblue
pi_183730250
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:43 schreef wollah het volgende:
Ewa

Was net ff appie. Even wat verse groentes, energy en bier gehaald. Aangezien ik zelfscan wel makkelijk vind liep ik naar de zelfscankassas. Helaas waren ze allemaal bezet. Tja dan moet je wel wachten maar een rij is er niet, zoals bij de gewone kassas. Moet je dus bij een willekeurige staan wachten tot iemand een keer opflikkert. Als je pech heb duurt deze juist het langst.
Klacht: geen wachtrij bij zelfscan
Tja, welke AH was dat? Elandstraat of Dierenselaan of Paul Krugerlaan?
  One tough cookie vrijdag 14 december 2018 @ 18:44:53 #27
169210 liesje1979
pi_183730316
Zelfscan kassa's. _O_ En ik had dat laatst ook, en het is een terechte klacht want waar moet je gaan staan. Ik ben maar gewoon in het midden gaan staan. Best stom want ik heb nu dus een favoriete zelfscan kassa en voel me dan een beetje geïrriteerd als ie bezet is. :')
pi_183731474
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:53 schreef RedHeadRedemption het volgende:
Ja benoem je hier het probleem van de systematiek van de zelf-scankassa, of ben je zelf een vies misselijkmakend introvert joch dat zich daar dan stilletjes staat te schamen met zijn goedkope energy blikjes en groentes.

Vind je de gewone kassa niet gewoon te eng? Dat je liever zonder ook maar enige sociale interactie je boodschapjes kan toe-eigenen door een rechtsgeldige transactie met jezelf aan te gaan bij dit gerobotiseerde kassa-jongetje. Dan zou ik lekker je boodschapjes laten bezorgen en een briefje op de deur plakken met "zet maar neer". Ben je overal van af en kan je lekker met je bierpens op je Wii controller blijven zitten.

Óf schakel over en ga naar de normale kassa (waar gvd mensen zitten die over 2 jaar geen baan meer hebben door gespuis zoals jij) waarbij je een respectvol-gestandaardiseerd praatje maakt en je spulletje ongemakkelijk onder enige druk inpakt in je verkreukelde plastic tasje.
Gefrustreerde cassiere gespot
Radar.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 20:42:21 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183732773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:53 schreef RedHeadRedemption het volgende:
Ja benoem je hier het probleem van de systematiek van de zelf-scankassa, of ben je zelf een vies misselijkmakend introvert joch dat zich daar dan stilletjes staat te schamen met zijn goedkope energy blikjes en groentes.

Vind je de gewone kassa niet gewoon te eng? Dat je liever zonder ook maar enige sociale interactie je boodschapjes kan toe-eigenen door een rechtsgeldige transactie met jezelf aan te gaan bij dit gerobotiseerde kassa-jongetje. Dan zou ik lekker je boodschapjes laten bezorgen en een briefje op de deur plakken met "zet maar neer". Ben je overal van af en kan je lekker met je bierpens op je Wii controller blijven zitten.

Óf schakel over en ga naar de normale kassa (waar gvd mensen zitten die over 2 jaar geen baan meer hebben door gespuis zoals jij) waarbij je een respectvol-gestandaardiseerd praatje maakt en je spulletje ongemakkelijk onder enige druk inpakt in je verkreukelde plastic tasje.
boeiend man, dan komen ze lekker van hun dikke luie reet af en helpen ze vakkenvullen

hoe sneller je erdoorheen bent hoe beter *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183733325
Of je laat je over halen door zo,n miep of koos om de zelfscan kassa eens te proberen want dat gaat veeeeeeeeel vlugger als de gewone kassa dus okee ik ben de beroerdste niet dus boodschap uit het mandje, scannen en in je tas, boodschap uit je mandje, scannen en in je tas en dat dus 7 keer, na 5 minuten ben je dan klaar komt diezelfde miep of koos naar je toe, mag ik uw tas even controleren ;(

Dus ik hou het bij de kassa dat gaat vlugger en relaxter.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 22:22:29 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183734852
das ook gewoon kut, je moet in het begin een scanner regelen met je bonuskaart

dan pak je shit uit het schap
scan je shit
dump je shit in je tas
betalen bij de computer

klaar

tenzij ze denken dat je een dief bent en je shit komen controleren
of als je alcohol hebt, dan moet je wachten tot iemand ok heeft geklikt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183737050
Als je op een punt wacht waar je goed overzicht over alle scankassa's hebt, kan je meteen door wanneer er eentje vrij komt.

Zo moeilijk is het allemaal niet als je meer dan twee hersencellen hebt.
  zaterdag 15 december 2018 @ 11:53:11 #33
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183742258
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef sp3c het volgende:
das ook gewoon kut, je moet in het begin een scanner regelen met je bonuskaart

dan pak je shit uit het schap
scan je shit
dump je shit in je tas
betalen bij de computer

klaar

tenzij ze denken dat je een dief bent en je shit komen controleren
of als je alcohol hebt, dan moet je wachten tot iemand ok heeft geklikt
Nee, ik scan de producten gewoon bij die machine zelf. Tegen de tijd dat jij alles op de band hebt liggen loop ik al op de parkeerplaats.
#KICKOUTZP
pi_183742318
Zelfscan :')

Helft van de tijd moeten ze als nog medewerkers daar neerzetten omdat de helft het niet snapt of moeten over je schouders heen kijken om te kijken of je niet steelt :')
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 13:56:30 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183743815
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:53 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee, ik scan de producten gewoon bij die machine zelf. Tegen de tijd dat jij alles op de band hebt liggen loop ik al op de parkeerplaats.
gewoon een scanner pakken

tegen de tijd dat jij al die kutbarcodes goed tegen die scanner aan hebt ben ik al weer thuis man ... sterker nog dat scannen bij die machine is de reden dat er tegenwoordig wachtrijen nodig zijn bij de zelfscan

jij en mensen zoals jij hebben mijn mooie wereldje verneukt!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183743953
Niet je boodschappen laten bezorgen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_183754451
TS snapt het niet. Als er geen rij staat, en jij gaat daar staan wachten, dan ben jij dus de rij.

U bent de eerstvolgende.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')