Oké, dus er staat eigenlijk: 'Wij neuken wel vrouwen maar knippen ze niet!' Leuk joh!quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
doen = neuken en dus is dit een kapper die anti vrouwen is.
"Doen" gaat in dit geval natuurlijk over sex met wederzijdse instemming, en niet over verkrachting, miss zwart-witquote:Op vrijdag 14 december 2018 08:52 schreef Loekie1 het volgende:
De slogan ’Wij doen wel vrouwen maar knippen ze niet’ van de Larense Barbier Rogier is uitgeroepen tot ’Slechtste Slogan 2018’
De herenkapper liet met 3617 stemmen de concurrentie van de overige negen genomineerden ver achter zich. Dat is zojuist bekend gemaakt door het platform SlechtsteSlogans.nl dat de verkiezing voor de zevende maal organiseerde.
Als winnaar van de competitie ontvangt Timo Smit, eigenaar van de barbierszaak en bedenker van de leus, binnenkort de Blauwe Tegel. Deze zal zeker een prominente plek in de kapperszaak aan de Nieuweweg krijgen, zo liet Smit eerder deze week in een reactie op zijn nominatie al weten.
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
Of moet ik 'doen' anders opvatten?
Is het weer die maandelijkse periode of ben je gewoon standaard zo zuur?quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oké, dus er staat eigenlijk: 'Wij neuken wel vrouwen maar knippen ze niet!' Leuk joh!
Kun je je voorstellen dat er bij een dameskapper buiten op het bord staat: Wij grijpen wel mannen maar knippen ze niet!
Wat een poppenkast johquote:
Want jij hebt ervaring met zijn vieze reet?quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:02 schreef Loekie1 het volgende:
Zou jij hem grijpen, die lekker daar? Nou nee, heeft een vieze reet.
Wat weet jij daarvan waar ik ervaring mee heb?quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Want jij hebt ervaring met zijn vieze reet?
Omdat jij dat zelf zegt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan waar ik ervaring mee heb?
10¤ voor knippen en scheren & neusharen en wenkbrauwen plukken + een lekkere verfrissende aderlating voor een extra tientjequote:Op vrijdag 14 december 2018 09:03 schreef Beathoven het volgende:
De Turkse barbier is de beste barbier. Verder hoop ik dat de barbier binnenkort weer eenvoudig chirurgisch werk gaat uitvoeren. Net als vroeger.
Oh ja, vrouwen gaan maar mooi naar the hairdresser.
Het zou me werkelijk waar niet interesseren.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er bij een dameskapper buiten op het bord staat: Wij grijpen wel mannen maar knippen ze niet! Grijpen met wederzijdse instemming natuurlijk.
Prima lollige slogans in die top-10, maar uitgerekend zo'n kansloze 'haha wij doen seks!'-gladjakker wint, erg jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vind 'm zonder dat ik hem ken nu al de meest kansloze kneus van 2019.
Wat is de top 10 verder?quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima lollige slogans in die top-10, maar uitgerekend zo'n kansloze 'haha wij doen seks!'-gladjakker wint, erg jammer inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |