abonnement Unibet Coolblue
pi_183744191
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

u

Daarentegen was het deel wat voor het ruimtelijk inzicht verantwoordelijk is, beduidend groter dan bij de gemiddelde mens. Zijn taalcentrum wat kleiner dan gemiddeld.

Wink wink @ molurus (die docuserie)
Reuzen hebben meestal grote hersens, maken minder vrienden omdat als je kabouter bent je voor aap en lul oopt naast reus.. bijv de vrouwtjes willen dan eerder met de reus naar bed, dus wat doe je? je nodigt de reus niet uit, dus bijv ook bij de kabouterclub van einstein..
pi_183744215
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:24 schreef possetje het volgende:

[..]

Reuzen hebben meestal grote hersens, maken minder vrienden omdat als je kabouter bent je voor aap en lul oopt naast reus.. bijv de vrouwtjes willen dan eerder met de reus naar bed, dus wat doe je? je nodigt de reus niet uit, dus bijv ook bij de kabouterclub van einstein..
Reuzen hebben ook genoeg nadelen. Jij ziet hier alleen de voordelen van het reus zijn omdat je jezelf als kabouter ziet. Weet je wel hoeveel voordelen je hebt als kaboutert, weet je hoe je rumsneaken kunt
ijs_beer fan!
pi_183744227
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wink wink @ molurus (die docuserie)
:Y

Daarin wordt inderdaad uitgebreid behandeld wat er met de hersenen van Einstein is gebeurd na zijn dood. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183744242
Ps er zijn wel kabouters die brood zien in reuzinnen, dat zijn zeg maar d wat meer slimmere kabouters, die gaan dan met haarnaar bed en dan de volgende generatie zijn de kabouters kinderen opeens ook meer reus.. Maar meeste kabouters komen zelden tot dit level..
pi_183744255
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

:Y

Daarin wordt inderdaad uitgebreid behandeld wat er met de hersenen van Einstein is gebeurd na zijn dood. :)
Volgens mij wilde hij voorkomen dat zijn overblijfselen als symbolen konden worden gebruikt en heeft hij zich daarom laten cremeren en anoniem uitstrooien, nietwaar?
pi_183744288
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Volgens mij wilde hij voorkomen dat zijn overblijfselen als symbolen konden worden gebruikt en heeft hij zich daarom laten cremeren en anoniem uitstrooien, nietwaar?
Dat was zijn verzoek. Maar geheel tegen zijn wil zijn z'n hersenen eruit gehaald, in stukken gesneden en geconserveerd voor onderzoek. Bizar maar waar.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183744296
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:26 schreef NanKing het volgende:

[..]

Reuzen hebben ook genoeg nadelen. Jij ziet hier alleen de voordelen van het reus zijn omdat je jezelf als kabouter ziet. Weet je wel hoeveel voordelen je hebt als kaboutert, weet je hoe je rumsneaken kunt
ergste nadeel is dat je zeg maar x loon krijgt , en dat loon is net precies genoeg voor kabouter maaltijdje,,
pi_183744303
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Volgens mij wilde hij voorkomen dat zijn overblijfselen als symbolen konden worden gebruikt en heeft hij zich daarom laten cremeren en anoniem uitstrooien, nietwaar?
Zijn hersenen zijn echter gestolen :p.
In plakjes gesneden en jaren lang bewaard ergens in een kast. In de jaren 70 of 80 Is iemand dan naar voren gekomen en heeft wat plakjes "uitgedeeld" aan wetenschappers.
ijs_beer fan!
pi_183744327
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:30 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zijn hersenen zijn echter gestolen :p.
In plakjes gesneden en jaren lang bewaard ergens in een kast. In de jaren 70 of 80 Is iemand dan naar voren gekomen en heeft wat plakjes "uitgedeeld" aan wetenschappers.
wel freaky, dat hij dan nog steeds zou ""leven"" , brrrrrrr ik bedoel, stel je bent einstein, en je wordt om de zoveel jaar nog even wakker, maar dan in een jampotje? :(
pi_183744334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:30 schreef possetje het volgende:

[..]

ergste nadeel is dat je zeg maar x loon krijgt , en dat loon is net precies genoeg voor kabouter maaltijdje,,
Dus je geen reus op date kan nemen?
ijs_beer fan!
pi_183744366
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dus je geen reus op date kan nemen?
Meeste mannen betalen 1 euro voor pak melk, en ik 2

dus heb ik ook bijv minder geld in cafe om meisje gratis drankje te geven

en kabouters wijzen dan al snel met vingertje zo van : kijk deze reus is duidelijk geen gentle man ,, en als je nog meer pech hebt nemen de kabouters dan de vrouw mee naar huis,,
pi_183744504
de reuzen trouwens hebben wel ook af en toe eens een truukje om de kabouters een klein beetje de les te lezen, ja liever zou je het niet doen en iedereen in zijn waarde laten maar ze vragen er zo vaak om...

Dus heb je bij de AH schappen en kunnen ze vaak niet bij de hoogste plank / schap als iets een klein beetje op is en er nog paar dingen achter op het schap liggen..

Ja voor een momentje leuk, maar het werkt meestal tegen je, want de kabouter is dan zwaaaaaaaar pissed, en gaat dan nog meer truukjes bedenken om een reus te laten struikelen.,,
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 10:52:44 #63
441859 crew  Lenny77
pi_183760408
Ik denk dat dit topic bewijst dat een dikke kop hebben niet gelijk staat aan een hogere intelligentie.
Integendeel..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183769790
Hettopic gaat over herseninhoud en niet over bmi of overgewicht
pi_183769887
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat dit topic bewijst dat een dikke kop hebben niet gelijk staat aan een hogere intelligentie.
Integendeel..
Het topic gaat over herseninhoud en niet over bmi of overgewicht
pi_183781118
Ik leest het al je ken net zo goed over 1000 jaar een mensheid hebbben van 1 meter 10, met veel kleinere hersens want het maakt volgens experts niet veel uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')